Josti! Je komt toch heul niet door het centrum, oelewappert?quote:Op maandag 17 september 2007 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Precies het stuk waar je langs komt op weg naar het zuiden vanuit ZH () (
)
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 17 september 2007 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
eigelijk ewl
*kwam thuis met een vrouwenbroek
Je kan de argentijn zelf op eten?quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik eet geen rund of varkensvlees, dus dan ben je bij een argentijn snel uitgegeten![]()
ik hou niet zo van argentijnenquote:Op maandag 17 september 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan de argentijn zelf op eten?![]()
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aanquote:
Romantischquote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aan![]()
goeie ruil 14.gif was toch een kutbroek
Als je over de A58 aankomt kachelen, ga je de A2 op en al snel begint de ellende....quote:Op maandag 17 september 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Josti! Je komt toch heul niet door het centrum, oelewappert?
De A2 is problematisch ja. Kutcampus van Flips![]()
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilquote:
En toen stond zij alleen nog in string...?!quote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aan![]()
goeie ruil 14.gif was toch een kutbroek
Dan heb je geen recht van spreken, de discussie ging over Ehv CENTRUMquote:Op maandag 17 september 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Als je over de A58 aankomt kachelen, ga je de A2 op en al snel begint de ellende....![]()
En dan kom je niet door het centrum.![]()
Bakkes!quote:
Whehe... Wie weet komt van het een nog wel het anderquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilmooie bloemetjesbroek
Vieschpeuckquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
En toen stond zij alleen nog in string...?!![]()
Neuhquote:
Centra van grote(re) steden zijn sowieso kutquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je geen recht van spreken, de discussie ging over Ehv CENTRUM
Dat de A2 kut is weet ik ook
Bloemetjesbroeken zijn cool! Was ze leuk?quote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilmooie bloemetjesbroek
Heul niet.quote:
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!quote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Wie weet komt van het een nog wel het ander![]()
Damn.... daar gaan weer alle kansen op een avondje/nachtje/ochtendje ongeremd plezierquote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!
en had ze ook een vriend [afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!
en had ze ook een vriend [afbeelding]
Jawel...quote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Kan je zelf toch ook wel bedenken?![]()
Whehe...quote:Op maandag 17 september 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Centra van grote(re) steden zijn sowieso kut![]()
Ik vind het Europaplein nog steeds getuigen van grote onkunde.![]()
Bouw gewoon een snelweg zonder verkeerslichten...![]()
Idem dito voor de kruising A27/A59![]()
Helemaal niet! Ik val op bezette vrouwen, heerlijk!quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Damn.... daar gaan weer alle kansen op een avondje/nachtje/ochtendje ongeremd plezier[afbeelding]
Bezette vrouwenquote:Op maandag 17 september 2007 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik val op bezette vrouwen, heerlijk!![]()
Ah, fuck it... één grote bende daar beneden de rivierenquote:
Whehe.. Een en al ellende tussen batadorp en leenderheidequote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, fuck it... één grote bende daar beneden de rivieren![]()
![]()
Weet ik veel hoe het heet... Batadorp?
Ja.quote:Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. Een en al ellende tussen batadorp en leenderheide![]()
Das waar jaquote:Op maandag 17 september 2007 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alleen zou het thuisfront het minder prettig vinden
Schoolquote:waar is die dikkop van een bierik?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nou ja, je weet wel waar ik bedoel.
Als je uit de richting Tilburg komt kan je gewoon op de snelweg blijven rijden, maar als je terug gaat heb je verkeerslichten en kan je eventueel ook de A67 nemen richting Venl![]()
Op de fiets door de regen! Vergeet dat niet erbij te vertellen!quote:
Whehe... Das waar jaquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Op de fiets door de regen! Vergeet dat niet erbij te vertellen!![]()
Whehe.... Kutplein is het ook.quote:
quote:
Kutvolk met vakantievervoermiddelenquote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is iig allemaal rondom Eindhoven...![]()
Stond trouwens een vrij lange file zaterdagmiddag bij Leenderheide richting Venlo![]()
Binnen 5 minuten tot 2x toe bijna een aanrijding gehad.
Eerst een camper die gewoon mijn baan kwam opgereden terwijl ik naast hem reed...![]()
Vervolgens nog een dwaas in een Sprinter met aanhanger, die dacht mij te kunnen afsnijden...![]()
Dat is zó 2006quote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Files. Waarom? Als je ook in je eigen stad kunt werken.
Eerder 2007.quote:
Sommige mensen wonen blijkbaar niet in de stad. Zielig hè?quote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
ik woon en werk in dezelfde stad en sta nog steeds in de filequote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen blijkbaar niet in de stad. Zielig hè?![]()
Ik ga tegen de files in. 's Ochtends én 's middags!quote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou van dorp naar dichtsbijzijnde stad dan. Poeh.quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen wonen blijkbaar niet in de stad. Zielig hè?![]()
Of dat.quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef OA het volgende:
Ik ga tegen de files in. 's Ochtends én 's middags!![]()
Kom maar bij mij wonen danquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik woon en werk in dezelfde stad en sta nog steeds in de file![]()
en elke dag naar amsterdam heen en weer?quote:Op maandag 17 september 2007 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom maar bij mij wonen dan![]()
Leuk voor 1 keer in het jaar inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Amsterdam is ook gewoon een stomme stad
Is maar een uurtje (naar Amstel of Bijlmer)quote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
en elke dag naar amsterdam heen en weer?![]()
Moet je wel buiten de file-tijden reizenquote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is maar een uurtje (naar Amstel of Bijlmer)
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef OA het volgende:
M, jij hebt toch bijna weer les? [afbeelding]
Nou veel plezier dan. Ik moet noodgedwongen even achter de pc vandaan en elders werken...quote:Op maandag 17 september 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Om kwart over ga ik naar de betreffende zaal wandelen![]()
Muckiequote:
Sjeezusquote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef JortK het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dankjequote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan. Ik moet noodgedwongen even achter de pc vandaan en elders werken...![]()
Hoije![]()
Treinquote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel buiten de file-tijden reizen![]()
Gast, dat doe je toch zeker niet vrijwilligquote:
Och...quote:Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje. Werk ze
Hoije![]()
Je begint al Limburgs te praten.. Het klopt dus toch, van die kwestie van geduld
![]()
met de auto?quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is maar een uurtje (naar Amstel of Bijlmer)
Hoe is het met Muckie?quote:
Oehquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Och...![]()
Trouwens nog bij Bufkes een broodje werrem sjinken op (zoiets iig)
iddquote:
Was een tijdje geleden al eens in een filiaal geweest in Mestreech en dat was uiytermate goed bevallen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
OehBruuëdje werm schink beej Bufkes
![]()
Lekker hoor
Die hebben ook een filiaal bij mijn werk langs
Whehe. Das indd ERRUG goed spulquote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden al eens in een filiaal geweest in Mestreech en dat was uiytermate goed bevallen.Dus toen ik er één waarnam in Roermond, moest ik meteen wat kopen!
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)eemd_met_elkaar.html![]()
![]()
quote:
goed hoorquote:
jij zit ook overalquote:
Ik niet eens stiekemquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Aarti het volgende:
ik wil stiekem naar huis
Ik heb geen zin meer, da's wat andersquote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij geilt op zn postcount dat zie je zo
Ik hoef toch niet naar Amsterdam?quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, dat doe je toch zeker niet vrijwillig
![]()
gadverquote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Frutsel het volgende:
schijtverhaal
![]()
geen idee.. heb um nie gesprokenquote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
gadver
maar: waarschijnlijk kan die opa er niks aan doen en loopt het er zo uit. waarom draagt ie geen luier?
quote:Op maandag 17 september 2007 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee.. heb um nie gesproken![]()
al kon ik um door de foon heen ruiken
vast nie... kan me nie voorstellen dat wij dat dokken..quote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
en nu mag ie dus op jullie kosten een taxi onderkakken?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi aartie
Straatverbod geven aan zulke lui!quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Frutsel het volgende:
Bejaarden....
goed, alleen druk.quote:
WAT EEN ROOSTERquote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed, alleen druk.
Maandag
10:10 - 11:10 Beroepsorientatie
14:00 - 14:00 Bedrijfseconomie
15:20 - 17:20 Beroepsorientatie
Dinsdag
17:00 - 18:00 Speedreading
Woensdag
08:40 - 10:00 Project- en onderzoeksvaardigheden
10:00 - 11:00 M-Grondslagen Marketing
12:20 - 13:20 M-Bedrijfskunde
13:30 - 14:50 M-B-Business English Intermediate
15:00 - 18:00 M-Bedrijfseconomie
Donderdag
08:40 - 11:20 M-Bedrijfskunde
13:00 - 13:40 M-Grondslagen Marketing
Vrijdag
08:40 - 10:40 M-Grondslagen Marketing (kut, want donderdag studentenavond)
13:30 - 15:30 M-SLB/32 (whatever that may be)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT EEN ROOSTER![]()
![]()
![]()
echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering...
Micky mouse studie zeker
Signature.
ja, dat vind ik nou ookquote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef Aarti het volgende:
wat een rotrooster
jaquote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Speedreading?
Lange kutdag. Lekker begin van elke week.quote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed, alleen druk.
Maandag
10:10 - 11:10 Beroepsorientatie
14:00 - 14:00 Bedrijfseconomie
15:20 - 17:20 Beroepsorientatie
Lekker dagje, dat slechts onderbroken wordt door een uurtje school.quote:Dinsdag
17:00 - 18:00 Speedreading
Slechtste dag van de week.quote:Woensdag
08:40 - 10:00 Project- en onderzoeksvaardigheden
10:00 - 11:00 M-Grondslagen Marketing
12:20 - 13:20 M-Bedrijfskunde
13:30 - 14:50 M-B-Business English Intermediate
15:00 - 18:00 M-Bedrijfseconomie
Vroeg op, bijtijds thuis!quote:Donderdag
08:40 - 11:20 M-Bedrijfskunde
13:00 - 13:40 M-Grondslagen Marketing
Helemaal kut, deze uren op vrijdag.quote:Vrijdag
08:40 - 10:40 M-Grondslagen Marketing (kut, want donderdag studentenavond)
13:30 - 15:30 M-SLB/32 (whatever that may be)
quote:Op maandag 17 september 2007 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Lange kutdag. Lekker begin van elke week.![]()
Scheelt iig een beetje dat je niet het eerste uur meteen begint.
[..]
Lekker dagje, dat slechts onderbroken wordt door een uurtje school.![]()
[..]
Slechtste dag van de week.![]()
Na deze dag heb je het helemaal gehad en mag je blij zijn dat het al woensdag is en er nog maar 2 dagen resten!![]()
[..]
Vroeg op, bijtijds thuis!![]()
[..]
Helemaal kut, deze uren op vrijdag.![]()
Zal je niet bevallen, zeker niet na "donderdagavond, uitgaansavond"![]()
Als je een beter vooruitzicht hebt, valt het allemaal wel te overleven.quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed samengevat idd
Dinsdag en Donderdag zijn de beste dagen, de rest is kut.
Maar dat is slechts het eerste blok, daarna is het beter
Ik ga vanaf oktober werken in de tussenuren.quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Als je een beter vooruitzicht hebt, valt het allemaal wel te overleven.![]()
Die tussenuren die je nu hebt lijken misschien kut, maar dan kan je wel even 'bijkomen' (,
) en koffie tanken.
En fokken!
![]()
te lang hequote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
hoelang duurt een blok?
Al sla je me doodquote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Aarti het volgende:
hoelang duurt een blok?
Dat is wel lekker als je alles via internet kan zienquote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Al sla je me dood
Werkelijk geen idee, heb nog geen login gekregen alleen m'n rooster opgehaald vandaag, krijg een dezer dagen m'n andere rotzooi. Dan kan ik 't pas zien, daar alles op internet staat.
Middag dutje? Het is al bijna nacht!quote:Op maandag 17 september 2007 16:13 schreef maffemuts het volgende:
Ben er halfff bijkomen van mijn middagdutje
waardoor?quote:Op maandag 17 september 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
het is bedrog.. voel me brak
SLB = StudieLoopBaanBegeleidingquote:13:30 - 15:30 M-SLB/32 (whatever that may be)
oh ja, jij was die late beginnerquote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Al sla je me dood
Werkelijk geen idee, heb nog geen login gekregen alleen m'n rooster opgehaald vandaag, krijg een dezer dagen m'n andere rotzooi. Dan kan ik 't pas zien, daar alles op internet staat.
hmmquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
hmm
water, zegt papierversnipperaar
Tov!quote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckiiiieeee....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom die 80*...![]()
quote:
quote:
das eenquote:hoe ist?
waarom die 80*...![]()
Ik ga een 607 halen!quote:Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
@ JJ:
heb je nou die 206heb zelf een 106 maar ga waarschijnlijk ook een 206 halen
Een frans karretje?quote:Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
@ JJ:
nee..heb uiteindelijk een Twingo gehaald. ik kreeg en tip van een vriend die mij zei dat het bedrijf waar ik em gezien had een hele slehte naam had en vaak waren het schade auto's..heb toen dus een Twingo gevonden, uit 2000 met 59000 op de teller voor 3950,- en hij zi er echt heeeeel goed uit..quote:Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef Houniet het volgende:
@ JJ:
Heb nu een Saxo, ook vrij Frans, en daar heb ik echt nooit problemen mee.quote:Op maandag 17 september 2007 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een frans karretje?
Is dat niet onderhoud-gevoelig enzo? Tal van verhalen heb ik gehoord waar de auto vaak elke maand wel bij de garage staat enzo
ikweets....quote:Op maandag 17 september 2007 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
das eenmet een shift te weinig
nou die van mij nietquote:Op maandag 17 september 2007 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
Een frans karretje?
Is dat niet onderhoud-gevoelig enzo? Tal van verhalen heb ik gehoord waar de auto vaak elke maand wel bij de garage staat enzo
Zal MPG leuk vinden!quote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee..heb uiteindelijk een Twingo gehaald. ik kreeg en tip van een vriend die mij zei dat het bedrijf waar ik em gezien had een hele slehte naam had en vaak waren het schade auto's..heb toen dus een Twingo gevonden, uit 2000 met 59000 op de teller voor 3950,- en hij zi er echt heeeeel goed uit..![]()
franse voitures zijn de laatse jaren veel beter geworden...alhoewel Peugeot laats een boel weer terug haalde ivm roest enzulks....quote:Op maandag 17 september 2007 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een frans karretje?
* JortK rijdt Renault Meganequote:Op maandag 17 september 2007 16:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
franse voitures zijn de laatse jaren veel beter geworden...alhoewel Peugeot laats een boel weer terug haalde ivm roest enzulks....![]()
mijn peugeot 207 is al drie keer kapot geweest in 6 maanden.quote:Op maandag 17 september 2007 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een frans karretje?
quote:Op maandag 17 september 2007 16:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zelf hou ik niet van de Mégane, ben meer een Citröen-fan...maar hey..wie ben ik....![]()
Net bakkiequote:Op maandag 17 september 2007 16:36 schreef Houniet het volgende:
en hier de link![]()
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=77486688&p_type_lijst=RL&o_id=4572165&p_hitcount=N
had vroeger een Ford uit 1996...4 keer pech gehad, ook hartje winter...langs de weg met kids in Belgie....leuk joh....quote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn peugeot 207 is al drie keer kapot geweest in 6 maanden.![]()
ja hequote:
huh...hoezo ik ben JJ....quote:Op maandag 17 september 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]jij bent JJ
heb hier trouwens nog een Master Plan voor je liggen
quote:
quote:
Ik heb in 1997 een 2e hands subwoofer met versterker gekocht. Die gaan nu al 4 auto's meequote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja he![]()
audio heb ik al in de 106 liggendie gaat mooi meer naar de 206
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb in 1997 een 2e hands subwoofer met versterker gekocht. Die gaan nu al 4 auto's mee![]()
quote:
dat ga ik toch niet hier neerzettenquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vertl nou over die Master Plan....![]()
![]()
ja...en online ben je ook niet....quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet hier neerzetten
ik ga kokenvoor mij en me broertje. we zijn een week alleen thuis, ouders zijn naar Turkije. daarna werken tot 2200
quote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet hier neerzetten
ik ga kokenvoor mij en me broertje en Muck. we zijn een week alleen thuis, ouders zijn naar Turkije. daarna werken tot 2200
ik ook niet meer, want ik ga eten kokenquote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...en online ben je ook niet....![]()
Een support klus... omdat ik voor de rest met incompetente tyfus mongolen werk die niet weten hoe het moetquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet meer, want ik ga eten koken
risotto met paddestoelen
is goedquote:
whehe... jij bent de bestequote:Op maandag 17 september 2007 16:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Een support klus... omdat ik voor de rest met incompetente tyfus mongolen werk die niet weten hoe het moet
quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
is goed
lust je ook een tartaartje?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... jij bent de beste
Lastig allemaal zegquote:Op maandag 17 september 2007 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
thuis? of naar huis? of van huis?
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
ik duik mijn bed maar eens in. Morgen weer op tijd op, moet weer eens naar het postkantoor geloof ik.
+5 uur tijdsverschil hequote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!
Gefeliciteerdquote:
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met schoolquote:
zou ook kunnen, maar das wel een bizarre omschrijvingquote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met school
Whehequote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat hij vandaag klaar is met school
wat heb je voor studie gedaan?quote:Op maandag 17 september 2007 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehe
Nee ik ben toch echt AFgestudeerd.
Maar vanaf volgende week studeer ik weer, maar dan op de uni
quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
HAHAHAHAH om kwart over 5 al naar bed, watje!!!
Om kwart over 10 al naar bed, watje!!!quote:
Ja snap ik hoorquote:
dat vind ik best een mooie tijdquote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Om kwart over 10 al naar bed, watje!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor
[..]
dat vind ik best een mooie tijd
Ja, en zie daar het nadeel van risotto!quote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
daaaaam, wat is die risotto lekker
ik vind het alleen zo jammer dat ik na een half bordje echt stampvol zit
jaquote:Op maandag 17 september 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, en zie daar het nadeel van risotto!
och, nu lekker chillen voor de tv, en zorgen dat ik niet in slaap valquote:
Dat wel wel zoooo lekker om na het eten in slaap te vallen voor de tvquote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
och, nu lekker chillen voor de tv, en zorgen dat ik niet in slaap val
vertel mij watquote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wel wel zoooo lekker om na het eten in slaap te vallen voor de tv![]()
Een salade met koude pasta erinquote:Op maandag 17 september 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Heeft het gesmaakt mevrouw?
(wat heb je gegeten?)
Koude pastaquote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een salade met koude pasta erin.
Best lekker hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Koude pasta
Dat lijkt me nou niks..
Lekker met wat pestoquote:
Twingoquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee..heb uiteindelijk een Twingo gehaald. ik kreeg en tip van een vriend die mij zei dat het bedrijf waar ik em gezien had een hele slehte naam had en vaak waren het schade auto's..heb toen dus een Twingo gevonden, uit 2000 met 59000 op de teller voor 3950,- en hij zi er echt heeeeel goed uit..![]()
Absoluutquote:Op maandag 17 september 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zal MPG leuk vinden!![]()
De Twingo-adept.![]()
quote:
Op de een of andere manier vind ik Twingo's altijd iets schattigs hebbenquote:
Niet spotten met een Twingo hequote:
Ik wel hoorquote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik Twingo's altijd iets schattigs hebben![]()
Zelf zou ik er niet in willen rijden though!
Niet met Twingo's, wel met MPG.quote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet spotten met een Twingo he![]()
Twingo's zijn tof![]()
quote:
duik je bed inquote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus wat brak
drink water (of koffie)quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus wat brak
quote:
Naprater!quote:Op maandag 17 september 2007 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
drink water (of koffie)
en:
[..]
quote:
werkt ook niet.. lag net helemaal te bibberen in bed (met veel kleren aan) en voelde me echt kutquote:
awwwwwwwquote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
werkt ook niet.. lag net helemaal te bibberen in bed (met veel kleren aan) en voelde me echt kut
water kan ik niet eens aan.. of in heel kleine hoeveelheden
Ach je moet wel gaan als je echt wilt anders heb ik het toch geen zinquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt bekend, wilde eigenlijk vandaag, morgen en vrijdag gaan, maarja
Klopt, en laat ik dat nou niet echt hebben vandaagquote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach je moet wel gaan als je echt wilt anders heb ik het toch geen zin
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.quote:
eigen schuldquote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus wat brak
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.
En er iets van opsteken voor de volgende keer
nee daar heeft ie wat aanquote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
En het onvermijdelijke: "Ik drink nooit meer" uitkramenquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.
Eensch!quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?
Nou, nu issie gewoon ziek.quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?
en gewoon wat minder zuipenquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.quote:Op maandag 17 september 2007 20:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, nu issie gewoon ziek.
Het heeft geen nut om te zeggen dat 't zijn eigen schuld is want dat weet hij zelf ook wel.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch iedere dag brak en aant miepen?
Het is echt heel erg lang geleden dat ik zo erg naar de klote ben als nu. Normaal is het altijd wel uit te houden opzich..quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.
Mee eens, maar zo leer je je grenzen kennen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.
en daarvan aktequote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
drink nooit meer
Dat vooral. En WATER drinkenquote:
Hij staat genoteerdquote:
Hoog filosofisch gehalte heb je trouwens in je sigquote:
tevens wist ik dat je d'r op zou lettenquote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck krijgt 1 kus meerOh maar ik 2
jes dan mag t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |