Josti! Je komt toch heul niet door het centrum, oelewappert?quote:Op maandag 17 september 2007 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Precies het stuk waar je langs komt op weg naar het zuiden vanuit ZH () (
)
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 17 september 2007 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
eigelijk ewl
*kwam thuis met een vrouwenbroek
Je kan de argentijn zelf op eten?quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik eet geen rund of varkensvlees, dus dan ben je bij een argentijn snel uitgegeten![]()
ik hou niet zo van argentijnenquote:Op maandag 17 september 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan de argentijn zelf op eten?![]()
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aanquote:
Romantischquote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aan![]()
goeie ruil 14.gif was toch een kutbroek
Als je over de A58 aankomt kachelen, ga je de A2 op en al snel begint de ellende....quote:Op maandag 17 september 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Josti! Je komt toch heul niet door het centrum, oelewappert?
De A2 is problematisch ja. Kutcampus van Flips![]()
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilquote:
En toen stond zij alleen nog in string...?!quote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aan![]()
goeie ruil 14.gif was toch een kutbroek
Dan heb je geen recht van spreken, de discussie ging over Ehv CENTRUMquote:Op maandag 17 september 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Als je over de A58 aankomt kachelen, ga je de A2 op en al snel begint de ellende....![]()
En dan kom je niet door het centrum.![]()
Bakkes!quote:
Whehe... Wie weet komt van het een nog wel het anderquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilmooie bloemetjesbroek
Vieschpeuckquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
En toen stond zij alleen nog in string...?!![]()
Neuhquote:
Centra van grote(re) steden zijn sowieso kutquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je geen recht van spreken, de discussie ging over Ehv CENTRUM
Dat de A2 kut is weet ik ook
Bloemetjesbroeken zijn cool! Was ze leuk?quote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilmooie bloemetjesbroek
Heul niet.quote:
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!quote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Wie weet komt van het een nog wel het ander![]()
Damn.... daar gaan weer alle kansen op een avondje/nachtje/ochtendje ongeremd plezierquote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!
en had ze ook een vriend [afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!
en had ze ook een vriend [afbeelding]
Jawel...quote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Kan je zelf toch ook wel bedenken?![]()
Whehe...quote:Op maandag 17 september 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Centra van grote(re) steden zijn sowieso kut![]()
Ik vind het Europaplein nog steeds getuigen van grote onkunde.![]()
Bouw gewoon een snelweg zonder verkeerslichten...![]()
Idem dito voor de kruising A27/A59![]()
Helemaal niet! Ik val op bezette vrouwen, heerlijk!quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Damn.... daar gaan weer alle kansen op een avondje/nachtje/ochtendje ongeremd plezier[afbeelding]
Bezette vrouwenquote:Op maandag 17 september 2007 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik val op bezette vrouwen, heerlijk!![]()
Ah, fuck it... één grote bende daar beneden de rivierenquote:
Whehe.. Een en al ellende tussen batadorp en leenderheidequote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, fuck it... één grote bende daar beneden de rivieren![]()
![]()
Weet ik veel hoe het heet... Batadorp?
Ja.quote:Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. Een en al ellende tussen batadorp en leenderheide![]()
Das waar jaquote:Op maandag 17 september 2007 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alleen zou het thuisfront het minder prettig vinden
Schoolquote:waar is die dikkop van een bierik?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nou ja, je weet wel waar ik bedoel.
Als je uit de richting Tilburg komt kan je gewoon op de snelweg blijven rijden, maar als je terug gaat heb je verkeerslichten en kan je eventueel ook de A67 nemen richting Venl![]()
Op de fiets door de regen! Vergeet dat niet erbij te vertellen!quote:
Whehe... Das waar jaquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Op de fiets door de regen! Vergeet dat niet erbij te vertellen!![]()
Whehe.... Kutplein is het ook.quote:
quote:
Kutvolk met vakantievervoermiddelenquote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is iig allemaal rondom Eindhoven...![]()
Stond trouwens een vrij lange file zaterdagmiddag bij Leenderheide richting Venlo![]()
Binnen 5 minuten tot 2x toe bijna een aanrijding gehad.
Eerst een camper die gewoon mijn baan kwam opgereden terwijl ik naast hem reed...![]()
Vervolgens nog een dwaas in een Sprinter met aanhanger, die dacht mij te kunnen afsnijden...![]()
Dat is zķ 2006quote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Files. Waarom? Als je ook in je eigen stad kunt werken.
Eerder 2007.quote:
Sommige mensen wonen blijkbaar niet in de stad. Zielig hč?quote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
ik woon en werk in dezelfde stad en sta nog steeds in de filequote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen blijkbaar niet in de stad. Zielig hč?![]()
Ik ga tegen de files in. 's Ochtends én 's middags!quote:Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou van dorp naar dichtsbijzijnde stad dan. Poeh.quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen wonen blijkbaar niet in de stad. Zielig hč?![]()
Of dat.quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef OA het volgende:
Ik ga tegen de files in. 's Ochtends én 's middags!![]()
Kom maar bij mij wonen danquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik woon en werk in dezelfde stad en sta nog steeds in de file![]()
en elke dag naar amsterdam heen en weer?quote:Op maandag 17 september 2007 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom maar bij mij wonen dan![]()
Leuk voor 1 keer in het jaar inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Amsterdam is ook gewoon een stomme stad
Is maar een uurtje (naar Amstel of Bijlmer)quote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
en elke dag naar amsterdam heen en weer?![]()
Moet je wel buiten de file-tijden reizenquote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is maar een uurtje (naar Amstel of Bijlmer)
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef OA het volgende:
M, jij hebt toch bijna weer les? [afbeelding]
Nou veel plezier dan. Ik moet noodgedwongen even achter de pc vandaan en elders werken...quote:Op maandag 17 september 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Om kwart over ga ik naar de betreffende zaal wandelen![]()
Muckiequote:
Sjeezusquote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef JortK het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dankjequote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan. Ik moet noodgedwongen even achter de pc vandaan en elders werken...![]()
Hoije![]()
Treinquote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel buiten de file-tijden reizen![]()
Gast, dat doe je toch zeker niet vrijwilligquote:
Och...quote:Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje. Werk ze
Hoije![]()
Je begint al Limburgs te praten.. Het klopt dus toch, van die kwestie van geduld
![]()
met de auto?quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is maar een uurtje (naar Amstel of Bijlmer)
Hoe is het met Muckie?quote:
Oehquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Och...![]()
Trouwens nog bij Bufkes een broodje werrem sjinken op (zoiets iig)
iddquote:
Was een tijdje geleden al eens in een filiaal geweest in Mestreech en dat was uiytermate goed bevallen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
OehBruuëdje werm schink beej Bufkes
![]()
Lekker hoor
Die hebben ook een filiaal bij mijn werk langs
Whehe. Das indd ERRUG goed spulquote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden al eens in een filiaal geweest in Mestreech en dat was uiytermate goed bevallen.Dus toen ik er één waarnam in Roermond, moest ik meteen wat kopen!
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)eemd_met_elkaar.html![]()
![]()
quote:
goed hoorquote:
jij zit ook overalquote:
Ik niet eens stiekemquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Aarti het volgende:
ik wil stiekem naar huis
Ik heb geen zin meer, da's wat andersquote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij geilt op zn postcount dat zie je zo
Ik hoef toch niet naar Amsterdam?quote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, dat doe je toch zeker niet vrijwillig
quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)eemd_met_elkaar.html![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |