Een ploeg met een creatief middenveld onder aanvoering van Daniel Carvalho die helaas niet meedoet.quote:Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Corksterr het volgende:
Tja, dan maar van jullie Champions League-wedstrijden genieten he
Heb er zin in. Wordt zwaar voor PSV. Is CSKA ook zo'n goed georganiseerde ploeg met veel man achter de bal?
Ik lees op de CSKA-site dat hij sinds vorige week weer in training is. Weet je zeker dat hij niet meedoet?quote:Op zondag 16 september 2007 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een ploeg met een creatief middenveld onder aanvoering van Daniel Carvalho die helaas niet meedoet.
Ook de eerste keeper is langdurig geblesseerd.
Als hij meedoet zal hij nog niet een hele wedstrijd kunnen spelen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik lees op de CSKA-site dat hij sinds vorige week weer in training is. Weet je zeker dat hij niet meedoet?
Heb jij iets voor de OPquote:Op zondag 16 september 2007 23:07 schreef dndiek het volgende:
Ik zit in het stadion
Mooie OP trouwens
Vond je? Die pot hadden ze mazzel dat Arsenal (zoals zo vaak) de kansen niet benutte, ze hadden er zeker 5 achter de oortjes moeten krijgen die pot.quote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
Vorig jaar vond ik CSKA een hele goede indruk achterlaten in London tegen Arsenal. Stugge ploeg, veel mensen achter de bal, goed in de omschakeling en fysiek/conditioneel sterk.
http://www.youtube.com/watch?v=nexxw6BfcKcquote:Op maandag 17 september 2007 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond je? Die pot hadden ze mazzel dat Arsenal (zoals zo vaak) de kansen niet benutte, ze hadden er zeker 5 achter de oortjes moeten krijgen die pot.
In Moskou kwamen ze een stuk beter aan de wedstrijd.
Zonder te kijken zeg ik de misser van Fabregas.quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef mcyodogg het volgende:
Deze was trouwens redelijk hilarisch
http://www.youtube.com/watch?v=YPX005dnOG4&mode=related&search=
Nope, denk dat je een andere wedstrijd in het hoofd hebt.quote:Op maandag 17 september 2007 01:54 schreef Radegast het volgende:
Waren die vele kansen van Arsenal niet vooral in de eerste helft, en in de laatste vijf minuten?
quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=nexxw6BfcKc
![]()
Deze was trouwens redelijk hilarisch
http://www.youtube.com/watch?v=YPX005dnOG4&mode=related&search=
Net als grote verliespartijen zeker...quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef r.liong het volgende:
Ik zeg dat PSV een gelijkspel uit Moskou haalt en thuis met 1-0 wint. Waarom? Omdat het boeren zijn en grote overwinningen kent men alleen maar in Amsterdam![]()
![]()
AFELLAYquote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik ga voor een 4-1
2x affelay
1x Koevermans
1x Kromkamp ()
1x Da Costa ( eigen goal)
Oh ja ik bedoelde ook Aisattiquote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AFELLAY![]()
waarom nou die eigen goaldoe dan maar 4-0
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde ook Aisatti
en waarom die eigen goal? omdat ik realistisch ingesteld ben
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:59 schreef leolinedance het volgende:
20:45...het duurt nog zo lang![]()
Helaas niet in het stadion vandaag![]()
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ik hoop dat PSV de Hollandsche eer zal redden.
Dat kan heul nietquote:Op woensdag 19 september 2007 15:47 schreef jpg97 het volgende:
We winnen denk ik nipt met 54-52 door een driepunter van Otman Bakkal.
Bakkal zit helaas niet in de selectie, dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:47 schreef jpg97 het volgende:
We winnen denk ik nipt met 54-52 door een driepunter van Otman Bakkal.
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:08 schreef rubbereend het volgende:
nerveus
oost vanavonden de volgende wedstrijden natuurlijk ook
Misschien zit je wel op mijn plaats... Mijn SCC vriendjes hadden geen geld voor een passepartout en alleen daar zitten zag ik niet zo zittenquote:
Dat is wel heel erg optimistischquote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
4-1.
Yepquote:Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Geen Aissati of Perez die schat ik toch hoger in als Culina.
Culina is verdedigend sterker, ik denk dat dat de filosofie erachter is.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Koeman wil in Europa behoudender spelen. En Perez past in dit systeem alleen op de plek van Afellay en die is toch echt nummer 1 daar.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er kijk op!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
Even voor de volledigheid
[afbeelding]
[afbeelding]
Al klopt het positioneel allemaal niet helemaal van de UEFA![]()
DAM zou trots op je zijnquote:
verstandige opstelling.quote:
www.myp2p.euquote:Op woensdag 19 september 2007 20:24 schreef noxious het volgende:
Is dit ergens op internet te bekijken?
Ik ben verstoken van tv vanavond, en de player op http://player.omroep.nl/?aflID=3276054 weigert het ook te doen![]()
Mac...quote:
Er zijn er nog wel wat meer hier zo hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna alle fokkers in het stadion (die van PSV)Behalve ik, arme ik
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Geld, school, etcquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel wat meer hier zo hoor
Waarom ben jij niet in het stadion dan?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
PSV speelt weer eens, en direct deze melding:
[..]
Ja echt héquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
PSV speelt weer eens, en direct deze melding:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef sjimz het volgende:
Komt die schopper goed weg.
Mwa.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.
Ja, daar had da Costa geluk...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.
Hij maakte express nog die 2e voetbeweging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:.. mooi zo. Ik hoop dat ze de CL winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie eigenlijk?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Steauboekarest ofzoiets.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
.. mooi zo. Ik hoop dat ze de CL winnen
Tegen wie eigenlijk?
Wel in de andere topics, of spoilerquote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
Ik volg Fener - Inter trouwens ook
Ik hou jullie up-to-date
Spoiler uiteraardquote:Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel in de andere topics, of spoiler.
Geblesseerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom speelt Rajkovic nou nooit in de basis bij PSV?
ja iddquote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Die haren van die Brazilianen voorin bij CSKA
Kan hij samen met Jari, Mitea en Manu gaan klaverjassenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Jammer man maar hij is van glas
Orgineel ben je iig nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afellay heeft waarschijnlijk honger. Dus doet net of hij een blessure heeft, zodat hij gewisseld wordt en kan gaan eten
Ramadan.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Affalay wil gewoon snel eten![]()
vervang Krohn Deli maar met Jari, Jari was een held geweldige speler een klasbak. Die wil ik niet zien klaverjassen met hun.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan hij samen met Jari, Mitea en Manu gaan klaverjassen
Ik dacht dat er ook een uitzondering was , in een geval van topsport maar blijkbaar dus nietquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
vervang Krohn Deli maar met Jari, Jari was een held geweldige speler een klasbak. Die wil ik niet zien klaverjassen met hun.
Hij luistert naar jequote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
Wissel hem nou Koeman, die jongen houdt het niet meer.
Ramadan is niet iets wat moét.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er ook een uitzondering was , in een geval van topsport maar blijkbaar dus niet, anders had ie het wel gedaan lijkt me.
Iemand die het weet mag het zeggen![]()
Fons hield wel van een neger op zijn tijdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom is die addo eigenlijk zo'n cult held? Komt niet uit de omgeving, heeft nog nooit kunnen overtuigen, en is eigenlijk een miskoop gebleken...
En daar kan jij over oordelen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
Afellay kan ook echt nooit wat hebben he.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ramadan is niet iets wat moét.
Die jongen wilt het zelf gewoon
tegen een paar van die houthakkers ... kan ik de keuze voor perez wel begrijpen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef neilpad het volgende:
Nou hopen dat Perez niet zo bagger speelt als tegen Vitesse. Ik had liever Aissati gezien.
Ik vond hem wel aardig meeverdigen , al had ie voorin wel wat meer mogen laten zienquote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef neilpad het volgende:
Nou hopen dat Perez niet zo bagger speelt als tegen Vitesse. Ik had liever Aissati gezien.
Die Rus mikte niet op de bal ofzo, en een Rus kan je doorgaans om een doodschop sturen. Het is aan de scheidsrechter om daar prijs op te stellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
Had ie maar (meer) moeten vreten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
ja maar trust me als hij goed vrij stond deed hij het nog steeds zelf zo een mannetje is het welquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koevermans liep ook niet goed vrij. Ik snap wel dat Lazovic het zelf probeerde.
Humorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Had ie maar (meer) moeten vreten.![]()
Ga jij dan is 14 uur niet eten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ja je kan moeilijk zeggen dat ie meer suiker moet vreten, want daar is al van gemaakt. Een suikerfeest heeft dan ook weinig nut zou je zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat dacht ik Afgelopen Zondag ook alquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat PSV aankomende zondag dik de boot in gaat tegen Feyenoord
Ik hoop wel dat Afellay erbij zal zijn zondag.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat PSV aankomende zondag dik de boot in gaat tegen Feyenoord
Ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Afellay erbij zal zijn zondag.
Ik denk dat jij dezelfde reden hebt om dat te hopen als ik.quote:
mah, als het niet verplicht is zie ik het probleem niet. Trouwens het blijkt dat zij de dagen ook mogen inhalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij dan is 14 uur niet eten.
feyenoord moet verlezien ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:22 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dezelfde reden hebt om dat te hopen als ik.
Dat deed Culinaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kappen met die voorzettenGewoon een keer knallen op goal.
Die andere wedstrijd in de poule is al wel een doelpuntenfestijn?quote:
Mja, volgens mij is er zo'n regel dat je niet aan de Ramadan hoeft te doen als het slecht kan zijn voor je gezondheid. Topsport en vasten lijkt me redelijk slecht voor je gezondheid.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
mah, als het niet verplicht is zie ik het probleem niet. Trouwens het blijkt dat zij de dagen ook mogen inhalen.
Zal hij bij een grote buitenlandse club maar mee moeten aankomen...
"jij vreet maar, je moet presteren"
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Slaapverwekkende 1e helft zeg. Oh wach...het is PSV![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die andere wedstrijd in de poule is al wel een doelpuntenfestijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima spelerquote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef pekel het volgende:
Die Mendez zou bij Louis Coolen nog op de bank zitten.. Tering.
Zo hoog waren die toch al nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef gday het volgende:
De aandelen van Lazovic BV zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Money won is twice as sweet as money earned.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef neilpad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef neilpad het volgende:Slechte zaak voor psv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dan na de wedstrijd zeker huilen dat ze hun normale spel niet konden spelen omdat ze pas voor het eerst in deze opzet spelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom speelt Koeman nu ineens een ander systeem eigenlijk... da's vragen om problemen natuurlijk
Tis net Evertquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Frank Snoeks is zo mega irritant he, die kneus kan geen seconde zn bek dichthouden met zn langdradige gebral![]()
Inderdaad, weet totaal niet waar de bal isquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat slecht verdedigt van die Alcides zeg.
Daarom keek ik ook met meer interesse naar Real gister.... Drenthe, Robben, Sneijder, Van Nistelroooijquote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Er wordt dan wel commentaar gegeven op het feit dat er slechts 4 Russen bij CSKA spelen, maar Koevermans is de enige Nederlander bij PSV.
Als die later nog vervangen wordt speelt PSV met 11 buitenlanders.
Ja, daar had Hiddink weinig over te zeggen. Vond ik inderdaad ook wel frappant. Ik kijk echt uit naar de nieuwe regels wat betreft het beperken van 'buitenlanders'.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Er wordt dan wel commentaar gegeven op het feit dat er slechts 4 Russen bij CSKA spelen, maar Koevermans is de enige Nederlander bij PSV.
Ja, maar nadat de Russen de helft van de Nederlanders eruit schopten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
DIE DEKSELSE WAGNER LOVE WEER!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
WAT IS DIE JO TOCH EEN KLASBAK!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja, maar nadat de Russen de helft van de Nederlanders eruit schopten aaiden.
tja, ik zie ook liever kromkamp ipv da costa, bakkal ipv culina, zonneveld ipv alcides, affelay ipv perez en aissatti ipv mendez....quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
[Snoeks mode on]quote:
Ik zou die vier (nou ja, 3 iig) ook graag bij PSV zien, maar dat gaat helaas niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook met meer interesse naar Real gister.... Drenthe, Robben, Sneijder, Van Nistelroooij
Nee Stam en Vermaelenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Alcides en Da Costa, wat een gouden duo
Doet me denken aan die vrije trap van Jari in '95 tegen Real Madrid.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
JA ZAG U DAT DIE BAL GING ER GEWOON IN, KAKA WAT EEN KLASBAK. WAT EEN GESLEPEN DIAMANT.
We hebben altijd Salcido nog om het vuile werk op te knappen. En Addo heb ik toch een aantal goede dingen zien doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd beter dan deze twee hapsnurken.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
OOHOHOH DIE WAGNER LIEFDE ZEG WAT EEN KLASBAK MET ZIJN REGENBOOG AAN KLEUREN IN ZIJN HAAR IK WEET HET TOCH NOG GOED , CRUIFF ZEI ALTIJD VAN DOE NOU MAAR NORMAAL DAN DOE JE AL GEK GENOEG , GEEN KLEURIGE BLAUWE DREADLOCKJES IN MIJN HAAR EN VOORAL NIET BLAUW NEEE BLAUW OIJIOIJJJ !!! DAAR GAATIE ER TOCH BIJNA IN ZEG GOEIE GENADE WAT EEN KANONSSCHOT !
Doe hier Ten Napel na !!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Snoeks, ten Napel geweldige commentatoren
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
OOHOHOH DIE WAGNER LIEFDE ZEG WAT EEN KLASBAK MET ZIJN REGENBOOG AAN KLEUREN IN ZIJN HAAR IK WEET HET TOCH NOG GOED , CRUIFF ZEI ALTIJD VAN DOE NOU MAAR NORMAAL DAN DOE JE AL GEK GENOEG , GEEN KLEURIGE BLAUWE DREADLOCKJES IN MIJN HAAR EN VOORAL NIET BLAUW NEEE BLAUW OIJIOIJJJ !!! DAAR GAATIE ER TOCH BIJNA IN ZEG GOEIE GENADE WAT EEN KANONSSCHOT !
Video's willen we.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vrije trap van Jari in '95 tegen Real Madrid.
"en die bal zat, zag u dat. Die bal ging er gewoon in."
ja precies daar had ik het van! ik was al vergeten waar ik dat had gehoord .quote:Op woensdag 19 september 2007 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vrije trap van Jari in '95 tegen Real Madrid.
"en die bal zat, zag u dat. Die bal ging er gewoon in."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |