Er zijn er nog wel wat meer hier zo hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna alle fokkers in het stadion (die van PSV)Behalve ik, arme ik
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Geld, school, etcquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel wat meer hier zo hoor
Waarom ben jij niet in het stadion dan?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
PSV speelt weer eens, en direct deze melding:
[..]
Ja echt héquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
PSV speelt weer eens, en direct deze melding:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef sjimz het volgende:
Komt die schopper goed weg.
Mwa.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.
Ja, daar had da Costa geluk...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.
Hij maakte express nog die 2e voetbeweging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:.. mooi zo. Ik hoop dat ze de CL winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie eigenlijk?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Steauboekarest ofzoiets.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
.. mooi zo. Ik hoop dat ze de CL winnen
Tegen wie eigenlijk?
Wel in de andere topics, of spoilerquote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
Ik volg Fener - Inter trouwens ook
Ik hou jullie up-to-date
Spoiler uiteraardquote:Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel in de andere topics, of spoiler.
Geblesseerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom speelt Rajkovic nou nooit in de basis bij PSV?
ja iddquote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Die haren van die Brazilianen voorin bij CSKA
Kan hij samen met Jari, Mitea en Manu gaan klaverjassenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Jammer man maar hij is van glas
Orgineel ben je iig nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afellay heeft waarschijnlijk honger. Dus doet net of hij een blessure heeft, zodat hij gewisseld wordt en kan gaan eten
Ramadan.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Affalay wil gewoon snel eten![]()
vervang Krohn Deli maar met Jari, Jari was een held geweldige speler een klasbak. Die wil ik niet zien klaverjassen met hun.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan hij samen met Jari, Mitea en Manu gaan klaverjassen
Ik dacht dat er ook een uitzondering was , in een geval van topsport maar blijkbaar dus nietquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
vervang Krohn Deli maar met Jari, Jari was een held geweldige speler een klasbak. Die wil ik niet zien klaverjassen met hun.
Hij luistert naar jequote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
Wissel hem nou Koeman, die jongen houdt het niet meer.
Ramadan is niet iets wat moét.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er ook een uitzondering was , in een geval van topsport maar blijkbaar dus niet, anders had ie het wel gedaan lijkt me.
Iemand die het weet mag het zeggen![]()
Fons hield wel van een neger op zijn tijdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom is die addo eigenlijk zo'n cult held? Komt niet uit de omgeving, heeft nog nooit kunnen overtuigen, en is eigenlijk een miskoop gebleken...
En daar kan jij over oordelen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
Afellay kan ook echt nooit wat hebben he.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ramadan is niet iets wat moét.
Die jongen wilt het zelf gewoon
tegen een paar van die houthakkers ... kan ik de keuze voor perez wel begrijpen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef neilpad het volgende:
Nou hopen dat Perez niet zo bagger speelt als tegen Vitesse. Ik had liever Aissati gezien.
Ik vond hem wel aardig meeverdigen , al had ie voorin wel wat meer mogen laten zienquote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef neilpad het volgende:
Nou hopen dat Perez niet zo bagger speelt als tegen Vitesse. Ik had liever Aissati gezien.
Die Rus mikte niet op de bal ofzo, en een Rus kan je doorgaans om een doodschop sturen. Het is aan de scheidsrechter om daar prijs op te stellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
Had ie maar (meer) moeten vreten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
ja maar trust me als hij goed vrij stond deed hij het nog steeds zelf zo een mannetje is het welquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koevermans liep ook niet goed vrij. Ik snap wel dat Lazovic het zelf probeerde.
Humorquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Had ie maar (meer) moeten vreten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |