Er zijn er nog wel wat meer hier zo hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna alle fokkers in het stadion (die van PSV)Behalve ik, arme ik
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Geld, school, etcquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel wat meer hier zo hoor
Waarom ben jij niet in het stadion dan?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
PSV speelt weer eens, en direct deze melding:
[..]
Ja echt héquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
PSV speelt weer eens, en direct deze melding:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef sjimz het volgende:
Komt die schopper goed weg.
Mwa.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.
Ja, daar had da Costa geluk...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Belachelijk hoe hij inkwam.
Hij maakte express nog die 2e voetbeweging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:.. mooi zo. Ik hoop dat ze de CL winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie eigenlijk?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Steauboekarest ofzoiets.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
.. mooi zo. Ik hoop dat ze de CL winnen
Tegen wie eigenlijk?
Wel in de andere topics, of spoilerquote:Op woensdag 19 september 2007 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
Ik volg Fener - Inter trouwens ook
Ik hou jullie up-to-date
Spoiler uiteraardquote:Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel in de andere topics, of spoiler.
Geblesseerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom speelt Rajkovic nou nooit in de basis bij PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |