Ga jij dan is 14 uur niet eten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Had ie maar (meer) moeten vreten.![]()
Ja je kan moeilijk zeggen dat ie meer suiker moet vreten, want daar is al van gemaakt. Een suikerfeest heeft dan ook weinig nut zou je zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Had ie maar (meer) moeten vreten.![]()
Dat dacht ik Afgelopen Zondag ook alquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat PSV aankomende zondag dik de boot in gaat tegen Feyenoord
Ik hoop wel dat Afellay erbij zal zijn zondag.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat PSV aankomende zondag dik de boot in gaat tegen Feyenoord
Ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Afellay erbij zal zijn zondag.
Ik denk dat jij dezelfde reden hebt om dat te hopen als ik.quote:
mah, als het niet verplicht is zie ik het probleem niet. Trouwens het blijkt dat zij de dagen ook mogen inhalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij dan is 14 uur niet eten.
feyenoord moet verlezien ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:22 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dezelfde reden hebt om dat te hopen als ik.
Dat deed Culinaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kappen met die voorzettenGewoon een keer knallen op goal.
Die andere wedstrijd in de poule is al wel een doelpuntenfestijn?quote:
Mja, volgens mij is er zo'n regel dat je niet aan de Ramadan hoeft te doen als het slecht kan zijn voor je gezondheid. Topsport en vasten lijkt me redelijk slecht voor je gezondheid.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
mah, als het niet verplicht is zie ik het probleem niet. Trouwens het blijkt dat zij de dagen ook mogen inhalen.
Zal hij bij een grote buitenlandse club maar mee moeten aankomen...
"jij vreet maar, je moet presteren"
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Slaapverwekkende 1e helft zeg. Oh wach...het is PSV![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die andere wedstrijd in de poule is al wel een doelpuntenfestijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima spelerquote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef pekel het volgende:
Die Mendez zou bij Louis Coolen nog op de bank zitten.. Tering.
Zo hoog waren die toch al nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef gday het volgende:
De aandelen van Lazovic BV zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Money won is twice as sweet as money earned.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef neilpad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |