Ga jij dan is 14 uur niet eten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Had ie maar (meer) moeten vreten.![]()
Ja je kan moeilijk zeggen dat ie meer suiker moet vreten, want daar is al van gemaakt. Een suikerfeest heeft dan ook weinig nut zou je zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef Skwish het volgende:
[..]
Had ie maar (meer) moeten vreten.![]()
Dat dacht ik Afgelopen Zondag ook alquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat PSV aankomende zondag dik de boot in gaat tegen Feyenoord
Ik hoop wel dat Afellay erbij zal zijn zondag.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat PSV aankomende zondag dik de boot in gaat tegen Feyenoord
Ik ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Afellay erbij zal zijn zondag.
Ik denk dat jij dezelfde reden hebt om dat te hopen als ik.quote:
mah, als het niet verplicht is zie ik het probleem niet. Trouwens het blijkt dat zij de dagen ook mogen inhalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij dan is 14 uur niet eten.
feyenoord moet verlezien ja!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:22 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dezelfde reden hebt om dat te hopen als ik.
Dat deed Culinaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kappen met die voorzettenGewoon een keer knallen op goal.
Die andere wedstrijd in de poule is al wel een doelpuntenfestijn?quote:
Mja, volgens mij is er zo'n regel dat je niet aan de Ramadan hoeft te doen als het slecht kan zijn voor je gezondheid. Topsport en vasten lijkt me redelijk slecht voor je gezondheid.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
mah, als het niet verplicht is zie ik het probleem niet. Trouwens het blijkt dat zij de dagen ook mogen inhalen.
Zal hij bij een grote buitenlandse club maar mee moeten aankomen...
"jij vreet maar, je moet presteren"
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Slaapverwekkende 1e helft zeg. Oh wach...het is PSV![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die andere wedstrijd in de poule is al wel een doelpuntenfestijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima spelerquote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef pekel het volgende:
Die Mendez zou bij Louis Coolen nog op de bank zitten.. Tering.
Zo hoog waren die toch al nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef gday het volgende:
De aandelen van Lazovic BV zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Money won is twice as sweet as money earned.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef neilpad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef neilpad het volgende:Slechte zaak voor psv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dan na de wedstrijd zeker huilen dat ze hun normale spel niet konden spelen omdat ze pas voor het eerst in deze opzet spelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom speelt Koeman nu ineens een ander systeem eigenlijk... da's vragen om problemen natuurlijk
Tis net Evertquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Frank Snoeks is zo mega irritant he, die kneus kan geen seconde zn bek dichthouden met zn langdradige gebral![]()
Inderdaad, weet totaal niet waar de bal isquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat slecht verdedigt van die Alcides zeg.
Daarom keek ik ook met meer interesse naar Real gister.... Drenthe, Robben, Sneijder, Van Nistelroooijquote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Er wordt dan wel commentaar gegeven op het feit dat er slechts 4 Russen bij CSKA spelen, maar Koevermans is de enige Nederlander bij PSV.
Als die later nog vervangen wordt speelt PSV met 11 buitenlanders.
Ja, daar had Hiddink weinig over te zeggen. Vond ik inderdaad ook wel frappant. Ik kijk echt uit naar de nieuwe regels wat betreft het beperken van 'buitenlanders'.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Er wordt dan wel commentaar gegeven op het feit dat er slechts 4 Russen bij CSKA spelen, maar Koevermans is de enige Nederlander bij PSV.
Ja, maar nadat de Russen de helft van de Nederlanders eruit schopten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
DIE DEKSELSE WAGNER LOVE WEER!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
WAT IS DIE JO TOCH EEN KLASBAK!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja, maar nadat de Russen de helft van de Nederlanders eruit schopten aaiden.
tja, ik zie ook liever kromkamp ipv da costa, bakkal ipv culina, zonneveld ipv alcides, affelay ipv perez en aissatti ipv mendez....quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
[Snoeks mode on]quote:
Ik zou die vier (nou ja, 3 iig) ook graag bij PSV zien, maar dat gaat helaas niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook met meer interesse naar Real gister.... Drenthe, Robben, Sneijder, Van Nistelroooij
Nee Stam en Vermaelenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Alcides en Da Costa, wat een gouden duo
Doet me denken aan die vrije trap van Jari in '95 tegen Real Madrid.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
JA ZAG U DAT DIE BAL GING ER GEWOON IN, KAKA WAT EEN KLASBAK. WAT EEN GESLEPEN DIAMANT.
We hebben altijd Salcido nog om het vuile werk op te knappen. En Addo heb ik toch een aantal goede dingen zien doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd beter dan deze twee hapsnurken.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
OOHOHOH DIE WAGNER LIEFDE ZEG WAT EEN KLASBAK MET ZIJN REGENBOOG AAN KLEUREN IN ZIJN HAAR IK WEET HET TOCH NOG GOED , CRUIFF ZEI ALTIJD VAN DOE NOU MAAR NORMAAL DAN DOE JE AL GEK GENOEG , GEEN KLEURIGE BLAUWE DREADLOCKJES IN MIJN HAAR EN VOORAL NIET BLAUW NEEE BLAUW OIJIOIJJJ !!! DAAR GAATIE ER TOCH BIJNA IN ZEG GOEIE GENADE WAT EEN KANONSSCHOT !
Doe hier Ten Napel na !!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Snoeks, ten Napel geweldige commentatoren
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
OOHOHOH DIE WAGNER LIEFDE ZEG WAT EEN KLASBAK MET ZIJN REGENBOOG AAN KLEUREN IN ZIJN HAAR IK WEET HET TOCH NOG GOED , CRUIFF ZEI ALTIJD VAN DOE NOU MAAR NORMAAL DAN DOE JE AL GEK GENOEG , GEEN KLEURIGE BLAUWE DREADLOCKJES IN MIJN HAAR EN VOORAL NIET BLAUW NEEE BLAUW OIJIOIJJJ !!! DAAR GAATIE ER TOCH BIJNA IN ZEG GOEIE GENADE WAT EEN KANONSSCHOT !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Video's willen we.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vrije trap van Jari in '95 tegen Real Madrid.
"en die bal zat, zag u dat. Die bal ging er gewoon in."
ja precies daar had ik het van! ik was al vergeten waar ik dat had gehoord .quote:Op woensdag 19 september 2007 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet me denken aan die vrije trap van Jari in '95 tegen Real Madrid.
"en die bal zat, zag u dat. Die bal ging er gewoon in."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |