quote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, welgeteld 3 op deze pagina
Zoiets als het Ajax van dit jaar?quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het Feyenoord van vorig seizoen toch leuker.![]()
wat een bullshit weer, hij speelt 1 wedstrijd redelijk en het is meteen een wereldvoetballer.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef djstoffel het volgende:
perfecte counter................mag zo op een dvd als oefenstof voor v basten
volgens mij is de cler de opkomende back die v basten zoekt maar niet wil zien
GMTAquote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En vorig jaar, en dat jaar ervoor, en.....
quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
Wordt in iedergeval een interessant potje , PSV speelt nog europees en Feyenoord kan zich helemaal naar de wedstrijd van Zondag toewerken.quote:
zeg ik dat dan????quote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
wat een bullshit weer, hij speelt 1 wedstrijd redelijk en het is meteen een wereldvoetballer.![]()
Bouma en Emmanuelson zijn natuurlijk veel beterquote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
wat een bullshit weer, hij speelt 1 wedstrijd redelijk en het is meteen een wereldvoetballer.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
als jaquote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Die 3e goal is niet goed ingeschoten. Als die keeper de andere kant opduikt en 2 meter hoog had ie em gehad....
Bouma was wel erg goed in Oranje vond ik.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Bouma en Emmanuelson zijn natuurlijk veel beter
quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef BigFire het volgende:
heerlijk in het zadel geholpen met een penalty, typisch feyenoord
Gast?quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef BigFire het volgende:
heerlijk in het zadel geholpen met een penalty, typisch feyenoord![]()
Doen we al drie jaar op rij.quote:Op zondag 16 september 2007 14:07 schreef Stofje het volgende:
Toch knap hoor, in Kerkrade winnen.
ok, fair enough.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
zeg ik dat dan????
alle backs in nederland zijn middelmaat................maar de cler voegt aanvallend wel iets toe. Van basten had het steeds over opkomende backs afgelopen weekend. Heb ze alleen niet gezien. Vandaar deze opm
Iets beter lezen graag !!
Ja.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef BigFire het volgende:
Jullie kunnen niet eens meer terugvallen want veel slechter kan het nietquote:het is wachten op de traditionele terugval (begint meestal rond oktober-november).
Emmanuelsonquote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
S-U-K-K-E-L.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef BigFire het volgende:
Au idd.quote:Op zondag 16 september 2007 14:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen we al drie jaar op rij.![]()
Au.![]()
[afbeelding]
Neu, maar omdat de Cler dit jaar bij Feyenoord voetbalt is ie meteen beter bij de gemiddelde feyenoord supporter, zo komt dat over.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
rustig aan hequote:Op zondag 16 september 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja die Ajacieden hé, vage gasten
Als de bal van Koevermans gisteren 1 meter hoger was, was hij over gegaan en was het 0-0 gebleven.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Die 3e goal is niet goed ingeschoten. Als die keeper 2 meter hoger duikt had ie em gehad....
ik vond hem bij AZ al goed, terecht dat ie toen in Oranje stondquote:Op zondag 16 september 2007 14:12 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Neu, maar omdat de Cler dit jaar bij Feyenoord voetbalt is ie meteen beter bij de gemiddelde feyenoord supporter, zo komt dat over.
Hou toch op.quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een prutser is 't toch ook
.
Knaap, ik doelde op het commentaar bij die penal.quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Als de bal van Koevermans gisteren 1 meter hoger was, was hij over gegaan en was het 0-0 gebleven.![]()
![]()
Zien we 11-11 wel.quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he
Malibu je hebt het wel hoog in je bol, verschil is dat als we slecht spelen we nog steeds van jullie kunnen winnen![]()
feyenoorders willen ons aanpraten dat we net zo slecht zijn als feyenoord vorig jaar.. maar ik zie niks nieuws... een slecht spelend Ajax dat toch bovenin meedraait, en er waarschijnlijk gewoon weer staat in de toppers.quote:Op zondag 16 september 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jullie kunnen niet eens meer terugvallen want veel slechter kan het niet![]()
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook welquote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he
Malibu je hebt het wel hoog in je bol, verschil is dat als we slecht spelen we nog steeds van jullie kunnen winnen![]()
Mooie goal proberen te maken maar de bal finaal verkeerd raken waardoor het nergens op leekquote:
Ik ben rustigquote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he
Uhm, Ajax was afgelopen seizoenen ook drama, maar volgens mij hebben jullie in de laatste 6 ontmoetingen wel 93 goals tegen gehad als jullie tegen Ajax speelde.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook wel![]()
quote:
Laat het nou gewoon, voorlopig zijn we slechts twee punten los.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook wel![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
elke club die van Roda wil winnen hoeft maar 1 ding te doen: op 1 nul achtstand te komen. Werkt altijd.
rare gast ben jij tochquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet bovenaan.quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zozo Feyenoord bovenaan. Volgende week @ PSV toch?
quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kon wel eens goed uitpakken voor Feyenoord dit jaar. Kunnen ze zich voledig richten op de competitie.quote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Toch wel zonde dat feyenoord niet europees speelt, .
Mooie opmerking, op basis van de afgelopen 3 seizoen schat ik elke club in de eredivisie hoger in dan Feyenoord als ik kijk naar 't aantal doelpunten dat we tegen iedereen maken.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat waren dan ook kut-teamsquote:Op zondag 16 september 2007 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, Ajax was afgelopen seizoenen ook drama, maar volgens mij hebben jullie in de laatste 6 ontmoetingen wel 93 goals tegen gehad als jullie tegen Ajax speelde.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zozo Feyenoord bovenaan. Volgende week @ PSV toch?
omgquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Afgelopen!
welk nummer?quote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Ze draaien Johnny Cash bij Willem 2![]()
Nicequote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Juppiequote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Ring of Firequote:
Van de goals van Sikora en Amoah.quote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Happel het volgende:
Waar moet ik gifjes van maken? Mijn voorkeur gaat uit naar Nec - Nac.
Sparta - AZquote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Happel het volgende:
Waar moet ik gifjes van maken? Mijn voorkeur gaat uit naar Nec - Nac.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Van de goals van Sikora en Amoah.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sparta - AZ
'' beide ploegen verloren van Vitesse ''![]()
En Nek - Nak , hup nak Mario![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Knaap, ik doelde op het commentaar bij die penal.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Kan jij je smoel niet een keer houden?
het gaat meer om de arrogantie dat je hebt door te zeggen dat we wel even van ajax winnenquote:Op zondag 16 september 2007 14:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Ben je het nou aan het opnemen voor Ajax? Terwijl ik reastisch stel dat ze niet overtuigend spelen?
quote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het gaat meer om de arrogantie dat je hebt door te zeggen dat we wel even van ajax winnen
quote:
Eigenlijk het reageren niet meer waard die gozer.quote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het gaat meer om de arrogantie dat je hebt door te zeggen dat we wel even van ajax winnen
Precies, ik neem t helemaal niet op voor ajax. Interesseren me geen hol wat dat betreft.quote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Makaay is grote wedstrijden gewend...quote:Op zondag 16 september 2007 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens ik vraag me af hoe Makaay zich staande zal houden volgende week, want alle druk ligt toch wel op hem. Mols kan immers geen potten breken. Dit zal denk ik een probleem worden in de grote wedstrijden.
Omdat ik ze een beetje op probeer te naaien?quote:Op zondag 16 september 2007 14:33 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Precies, ik neem t helemaal niet op voor ajax. Interesseren me geen hol wat dat betreft.
Jij hebt gewoon een stel uitspraken waar de gemiddelde amsterdammer nog een puntje aan kan zuigen![]()
Zelf kotst half fok jou ook uit dus jank nietquote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben ik gelukkig niet de enige die zich irriteert aan Malibu's achterlijke uitspraken
Als ze nog wat willen afdwingen bij een achterstand moet je een goede spits achter de hand hebben. PSV heeft dat in de naam van Koevermans. Feyenoord daarentegen...quote:Op zondag 16 september 2007 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makaay is grote wedstrijden gewend...
Zielige underdog-rol.quote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik ze een beetje op probeer te naaien?
Kap toch eens met altijd die zielige underdog-rol aan te willen nemen.
Lee gaat nog verbazenquote:Op zondag 16 september 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ze nog wat willen afdwingen bij een achterstand moet je een goede spits achter de hand hebben. PSV heeft dat in de naam van Koevermans. Feyenoord daarentegen...
Wat is er onrealistisch aan dat wij het op dit moment gewoon beter doen dan die joden?quote:Op zondag 16 september 2007 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Zielige underdog-rol.
Hij is gewoon geen arrogante lul en blijft realistisch.
laten we het nu maar weer over de wedstrijden hebben ipv een Feyenoord/Ajax discussie te houden hier!quote:Op zondag 16 september 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan dat wij het op dit moment gewoon beter doen dan die joden?
juist de échte top 3quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als AZ nou ff verliest, dan doet de Top 3 goede zaken
quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is ie volgende week klaar voor zijn debuut?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Os__ het volgende:
Was toch O.G. Medunjanin?
Moet je niet alleen bij mij wezenquote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het nu maar weer over de wedstrijden hebben ipv een Feyenoord/Ajax discussie te houden hier!
was ook aan iedereen gericht!quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet je niet alleen bij mij wezen
Heeft ie nooit gezeten. Had jij toch moeten weten met je Donk-obsessie.quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ben ik blij dat Donk snel uit de jeugd van Ajax is gekicked zeg![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef Stofje het volgende:
Hee NEC, hee NEC, heel Nijmegen is gek.
Ik heb zin om flauwe spreekkoortjes te zingen.
Niks underdog. We doen het heel goed, en hebben zeker een kans. Maar meer ook niet. Jij doet gvd net alsof we al kampioen zijn. Dan ga je maar lekker in amsterdam zitten.quote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik ze een beetje op probeer te naaien?
Kap toch eens met altijd die zielige underdog-rol aan te willen nemen.
quote:
Och. AZ gaat die wedstrijd echt nog wel winnen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef cultheld het volgende:
Sparta. Helaas heb ik AZ in een combo zitten die 144 euro waard is, maar dat mag de pret niet drukken
.
Op AZ gewedquote:
beetje arrogant ogende overschatte verdediger...............quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat die Donk nog niet uitgekotst wordt daarZoveelste blunder!
quote:Op zondag 16 september 2007 14:41 schreef Schimpie het volgende:
En de Cler is een vuile schwalbekoning, nog erger dan die Suares.
Klootzakken.![]()
![]()
![]()
individuele prijzen zijn niks waard in een wereldje die draait om teamsport.quote:Op zondag 16 september 2007 14:41 schreef AminBen het volgende:
weer niks voor Louis![]()
(ok Coach van het jaar 2008)![]()
Alle spelers die niet bij Fey spelen zijn overschat?quote:Op zondag 16 september 2007 14:42 schreef djstoffel het volgende:
[..]
beetje arrogant ogende overschatte verdediger...............
Wel toch?quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gezeten. Had jij toch moeten weten met je Donk-obsessie.![]()
Neuh, dat was Koenders.quote:
Fixedquote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle spelers die niet bij Fey fietstas spelen zijn overschat?
Wow, jij bent hilarisch.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle spelers die niet bij Fey spelen zijn overschat?
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4 en heeft beide teams al verslagen die nu op het veld staan in rotterdam. Mag jij raden welke.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle spelers die niet bij Fey spelen zijn overschat?
Omdat alle Fey supporters zo reagerenquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4. Mag jij raden welke.
Fietstasquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4 en heeft beide teams al verslagen die nu op het veld staan in rotterdam. Mag jij raden welke.
stiekem moest ik wel lachenquote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jij bent zeker de leukste thuis![]()
Good luck. Hoeveelquote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
![]()
Alleen zij moeten nog winnen. Dan is het kassa.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:47 schreef Happel het volgende:
Zo hoor je een speler te stoppen:
[afbeelding]
oja, jij was die gast die blij was dat psv van jouw club won op de laatste speeldag zodat Ajax geen kampioen zou wordenquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4 en heeft beide teams al verslagen die nu op het veld staan in rotterdam. Mag jij raden welke.
Als er voor z'n eigen club niets meer op het spel stond...quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef BigFire het volgende:
[..]
oja, jij was die gast die blij was dat psv van jouw club won op de laatste speeldag zodat Ajax geen kampioen zou worden![]()
2 euro inleg, 75 euro winst.quote:Op zondag 16 september 2007 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Good luck. Hoeveel?
Voor mij moeten AZ en Twente nog even winnen.
Dat is een hele mooie. Ik heb tien euro ingelegd @ 14,4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je ook nog een gifje van het eigen doelpunt...............was even afwezig toen sparta scoordequote:Op zondag 16 september 2007 14:47 schreef Happel het volgende:
Zo hoor je een speler te stoppen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van POEPON?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
net ofdat er uberhaupt iemand naar luistertquote:Op zondag 16 september 2007 14:51 schreef Stofje het volgende:
Goh, Langs de Lijn, wat een heerlijk boeiend gelul over hockey.
Neuh, toen keek ik naar Nec - Nacquote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb je ook nog een gifje van het eigen doelpunt...............was even afwezig toen sparta scoorde
Hee, ik luister der naar!quote:Op zondag 16 september 2007 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
net ofdat er uberhaupt iemand naar luistert
RTL heeft vanavond wel een gifjequote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb je ook nog een gifje van het eigen doelpunt...............was even afwezig toen sparta scoorde
zit je wel heel hoog he, 3 maanden na dato? Tijd voor een bezoekje aan de psychiater?quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef BigFire het volgende:
[..]
oja, jij was die gast die blij was dat psv van jouw club won op de laatste speeldag zodat Ajax geen kampioen zou worden![]()
Inderdaad. Zaten ook wel vreemde quoteringen op de wedstrijden die ik koos. Winst ajax, 3.7. Winst Feijenoord 3 en winst AZ 3.5.quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie. Ik heb tien euro ingelegd @ 14,4.
Waar heb je die vandaan gehaaldquote:Op zondag 16 september 2007 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Zaten ook wel vreemde quoteringen op de wedstrijden die ik koos. Winst ajax, 3.7. Winst Feijenoord 3 en winst AZ 3.5.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu wel raak , Willem II 1-0
?quote:Op zondag 16 september 2007 15:06 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Sv-yAYUJO3g
Verkeerde topic maat.quote:Op zondag 16 september 2007 15:06 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Sv-yAYUJO3g
Wel 9 corners als ik goed geteld heb. Maar als je er niet uit scoort ook waardeloos.quote:Op zondag 16 september 2007 15:10 schreef the_undertaker het volgende:
AZ drukt ook niet echt door zeg
Creeren bijna geen kansen
Laat maar.quote:Op zondag 16 september 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan gehaald?
Klasse beter dan Koevermans idd, net als Ariquote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar is topaankoop Pellé?
Op de bank.quote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar is topaankoop Pellé?
Loopt zich warm.quote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef One_conundrum het volgende:
en Hamdoui?
AZ is echt heel dom geweest.. meteen zo enthousiast over hun nieuwe spitsen dat ze de hele goede spits die zich al bewezen heeft helemaal op het tweede plan zetten. Die wil en gaat weg en dan zit je met een kneus van een pelle die meer in de weg loopt dan nuttig is en een Ari die maar middelmatig is terwijl de Koef lekker scoort bij concurrent PSVquote:Op zondag 16 september 2007 15:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klasse beter dan Koevermans idd, net als Ari
Iddquote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef the_undertaker het volgende:
Sparta krijgt gewoon de betere mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |