laten we het nu maar weer over de wedstrijden hebben ipv een Feyenoord/Ajax discussie te houden hier!quote:Op zondag 16 september 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan dat wij het op dit moment gewoon beter doen dan die joden?
juist de échte top 3quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als AZ nou ff verliest, dan doet de Top 3 goede zaken
quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is ie volgende week klaar voor zijn debuut?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Os__ het volgende:
Was toch O.G. Medunjanin?
Moet je niet alleen bij mij wezenquote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het nu maar weer over de wedstrijden hebben ipv een Feyenoord/Ajax discussie te houden hier!
was ook aan iedereen gericht!quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet je niet alleen bij mij wezen
Heeft ie nooit gezeten. Had jij toch moeten weten met je Donk-obsessie.quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ben ik blij dat Donk snel uit de jeugd van Ajax is gekicked zeg![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef Stofje het volgende:
Hee NEC, hee NEC, heel Nijmegen is gek.
Ik heb zin om flauwe spreekkoortjes te zingen.
Niks underdog. We doen het heel goed, en hebben zeker een kans. Maar meer ook niet. Jij doet gvd net alsof we al kampioen zijn. Dan ga je maar lekker in amsterdam zitten.quote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik ze een beetje op probeer te naaien?
Kap toch eens met altijd die zielige underdog-rol aan te willen nemen.
quote:
Och. AZ gaat die wedstrijd echt nog wel winnen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef cultheld het volgende:
Sparta. Helaas heb ik AZ in een combo zitten die 144 euro waard is, maar dat mag de pret niet drukken
.
Op AZ gewedquote:
beetje arrogant ogende overschatte verdediger...............quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat die Donk nog niet uitgekotst wordt daarZoveelste blunder!
quote:Op zondag 16 september 2007 14:41 schreef Schimpie het volgende:
En de Cler is een vuile schwalbekoning, nog erger dan die Suares.
Klootzakken.![]()
![]()
![]()
individuele prijzen zijn niks waard in een wereldje die draait om teamsport.quote:Op zondag 16 september 2007 14:41 schreef AminBen het volgende:
weer niks voor Louis![]()
(ok Coach van het jaar 2008)![]()
Alle spelers die niet bij Fey spelen zijn overschat?quote:Op zondag 16 september 2007 14:42 schreef djstoffel het volgende:
[..]
beetje arrogant ogende overschatte verdediger...............
Wel toch?quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gezeten. Had jij toch moeten weten met je Donk-obsessie.![]()
Neuh, dat was Koenders.quote:
Fixedquote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle spelers die niet bij Fey fietstas spelen zijn overschat?
Wow, jij bent hilarisch.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle spelers die niet bij Fey spelen zijn overschat?
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4 en heeft beide teams al verslagen die nu op het veld staan in rotterdam. Mag jij raden welke.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle spelers die niet bij Fey spelen zijn overschat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |