Ring of Firequote:
Van de goals van Sikora en Amoah.quote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Happel het volgende:
Waar moet ik gifjes van maken? Mijn voorkeur gaat uit naar Nec - Nac.
Sparta - AZquote:Op zondag 16 september 2007 14:25 schreef Happel het volgende:
Waar moet ik gifjes van maken? Mijn voorkeur gaat uit naar Nec - Nac.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Van de goals van Sikora en Amoah.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sparta - AZ
'' beide ploegen verloren van Vitesse ''![]()
En Nek - Nak , hup nak Mario![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Knaap, ik doelde op het commentaar bij die penal.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Kan jij je smoel niet een keer houden?
het gaat meer om de arrogantie dat je hebt door te zeggen dat we wel even van ajax winnenquote:Op zondag 16 september 2007 14:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Ben je het nou aan het opnemen voor Ajax? Terwijl ik reastisch stel dat ze niet overtuigend spelen?
quote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het gaat meer om de arrogantie dat je hebt door te zeggen dat we wel even van ajax winnen
quote:
Eigenlijk het reageren niet meer waard die gozer.quote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het gaat meer om de arrogantie dat je hebt door te zeggen dat we wel even van ajax winnen
Precies, ik neem t helemaal niet op voor ajax. Interesseren me geen hol wat dat betreft.quote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Makaay is grote wedstrijden gewend...quote:Op zondag 16 september 2007 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens ik vraag me af hoe Makaay zich staande zal houden volgende week, want alle druk ligt toch wel op hem. Mols kan immers geen potten breken. Dit zal denk ik een probleem worden in de grote wedstrijden.
Omdat ik ze een beetje op probeer te naaien?quote:Op zondag 16 september 2007 14:33 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Precies, ik neem t helemaal niet op voor ajax. Interesseren me geen hol wat dat betreft.
Jij hebt gewoon een stel uitspraken waar de gemiddelde amsterdammer nog een puntje aan kan zuigen![]()
Zelf kotst half fok jou ook uit dus jank nietquote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben ik gelukkig niet de enige die zich irriteert aan Malibu's achterlijke uitspraken
Als ze nog wat willen afdwingen bij een achterstand moet je een goede spits achter de hand hebben. PSV heeft dat in de naam van Koevermans. Feyenoord daarentegen...quote:Op zondag 16 september 2007 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makaay is grote wedstrijden gewend...
Zielige underdog-rol.quote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik ze een beetje op probeer te naaien?
Kap toch eens met altijd die zielige underdog-rol aan te willen nemen.
Lee gaat nog verbazenquote:Op zondag 16 september 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ze nog wat willen afdwingen bij een achterstand moet je een goede spits achter de hand hebben. PSV heeft dat in de naam van Koevermans. Feyenoord daarentegen...
Wat is er onrealistisch aan dat wij het op dit moment gewoon beter doen dan die joden?quote:Op zondag 16 september 2007 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Zielige underdog-rol.
Hij is gewoon geen arrogante lul en blijft realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |