Neu, maar omdat de Cler dit jaar bij Feyenoord voetbalt is ie meteen beter bij de gemiddelde feyenoord supporter, zo komt dat over.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Bouma en Emmanuelson zijn natuurlijk veel beter
rustig aan hequote:Op zondag 16 september 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja die Ajacieden hé, vage gasten
Als de bal van Koevermans gisteren 1 meter hoger was, was hij over gegaan en was het 0-0 gebleven.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Die 3e goal is niet goed ingeschoten. Als die keeper 2 meter hoger duikt had ie em gehad....
ik vond hem bij AZ al goed, terecht dat ie toen in Oranje stondquote:Op zondag 16 september 2007 14:12 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Neu, maar omdat de Cler dit jaar bij Feyenoord voetbalt is ie meteen beter bij de gemiddelde feyenoord supporter, zo komt dat over.
Hou toch op.quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een prutser is 't toch ook
.
Knaap, ik doelde op het commentaar bij die penal.quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Als de bal van Koevermans gisteren 1 meter hoger was, was hij over gegaan en was het 0-0 gebleven.![]()
![]()
Zien we 11-11 wel.quote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he
Malibu je hebt het wel hoog in je bol, verschil is dat als we slecht spelen we nog steeds van jullie kunnen winnen![]()
feyenoorders willen ons aanpraten dat we net zo slecht zijn als feyenoord vorig jaar.. maar ik zie niks nieuws... een slecht spelend Ajax dat toch bovenin meedraait, en er waarschijnlijk gewoon weer staat in de toppers.quote:Op zondag 16 september 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jullie kunnen niet eens meer terugvallen want veel slechter kan het niet![]()
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook welquote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he
Malibu je hebt het wel hoog in je bol, verschil is dat als we slecht spelen we nog steeds van jullie kunnen winnen![]()
Mooie goal proberen te maken maar de bal finaal verkeerd raken waardoor het nergens op leekquote:
Ik ben rustigquote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
rustig aan he
Uhm, Ajax was afgelopen seizoenen ook drama, maar volgens mij hebben jullie in de laatste 6 ontmoetingen wel 93 goals tegen gehad als jullie tegen Ajax speelde.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook wel![]()
quote:
Laat het nou gewoon, voorlopig zijn we slechts twee punten los.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook wel![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
elke club die van Roda wil winnen hoeft maar 1 ding te doen: op 1 nul achtstand te komen. Werkt altijd.
rare gast ben jij tochquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet bovenaan.quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zozo Feyenoord bovenaan. Volgende week @ PSV toch?
quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kon wel eens goed uitpakken voor Feyenoord dit jaar. Kunnen ze zich voledig richten op de competitie.quote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Toch wel zonde dat feyenoord niet europees speelt, .
Mooie opmerking, op basis van de afgelopen 3 seizoen schat ik elke club in de eredivisie hoger in dan Feyenoord als ik kijk naar 't aantal doelpunten dat we tegen iedereen maken.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat waren dan ook kut-teamsquote:Op zondag 16 september 2007 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, Ajax was afgelopen seizoenen ook drama, maar volgens mij hebben jullie in de laatste 6 ontmoetingen wel 93 goals tegen gehad als jullie tegen Ajax speelde.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zozo Feyenoord bovenaan. Volgende week @ PSV toch?
omgquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Afgelopen!
welk nummer?quote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Ze draaien Johnny Cash bij Willem 2![]()
Nicequote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Juppiequote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |