Laat het nou gewoon, voorlopig zijn we slechts twee punten los.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook wel![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
elke club die van Roda wil winnen hoeft maar 1 ding te doen: op 1 nul achtstand te komen. Werkt altijd.
rare gast ben jij tochquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat jullie slecht spelen tegen ons? Ik schat Roda momenteel hoger in dan jullie op basis van de afgelopen 3 wedstrijden, dus tegen jullie winnen we ook wel![]()
Ja, maar dan niet bovenaan.quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zozo Feyenoord bovenaan. Volgende week @ PSV toch?
quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kon wel eens goed uitpakken voor Feyenoord dit jaar. Kunnen ze zich voledig richten op de competitie.quote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Toch wel zonde dat feyenoord niet europees speelt, .
Mooie opmerking, op basis van de afgelopen 3 seizoen schat ik elke club in de eredivisie hoger in dan Feyenoord als ik kijk naar 't aantal doelpunten dat we tegen iedereen maken.quote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat waren dan ook kut-teamsquote:Op zondag 16 september 2007 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, Ajax was afgelopen seizoenen ook drama, maar volgens mij hebben jullie in de laatste 6 ontmoetingen wel 93 goals tegen gehad als jullie tegen Ajax speelde.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zozo Feyenoord bovenaan. Volgende week @ PSV toch?
omgquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Afgelopen!
welk nummer?quote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Ze draaien Johnny Cash bij Willem 2![]()
Nicequote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
Juppiequote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef Elvislives het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |