Omdat alle Fey supporters zo reagerenquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4. Mag jij raden welke.
Fietstasquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4 en heeft beide teams al verslagen die nu op het veld staan in rotterdam. Mag jij raden welke.
stiekem moest ik wel lachenquote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jij bent zeker de leukste thuis![]()
Good luck. Hoeveelquote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
![]()
Alleen zij moeten nog winnen. Dan is het kassa.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 14:47 schreef Happel het volgende:
Zo hoor je een speler te stoppen:
[afbeelding]
oja, jij was die gast die blij was dat psv van jouw club won op de laatste speeldag zodat Ajax geen kampioen zou wordenquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waar slaat deze opm weer op..................heb niks met feyenoord. Mijn club heeft voorlopig 9 uit 4 en heeft beide teams al verslagen die nu op het veld staan in rotterdam. Mag jij raden welke.
Als er voor z'n eigen club niets meer op het spel stond...quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef BigFire het volgende:
[..]
oja, jij was die gast die blij was dat psv van jouw club won op de laatste speeldag zodat Ajax geen kampioen zou worden![]()
2 euro inleg, 75 euro winst.quote:Op zondag 16 september 2007 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Good luck. Hoeveel?
Voor mij moeten AZ en Twente nog even winnen.
Dat is een hele mooie. Ik heb tien euro ingelegd @ 14,4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je ook nog een gifje van het eigen doelpunt...............was even afwezig toen sparta scoordequote:Op zondag 16 september 2007 14:47 schreef Happel het volgende:
Zo hoor je een speler te stoppen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van POEPON?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
net ofdat er uberhaupt iemand naar luistertquote:Op zondag 16 september 2007 14:51 schreef Stofje het volgende:
Goh, Langs de Lijn, wat een heerlijk boeiend gelul over hockey.
Neuh, toen keek ik naar Nec - Nacquote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb je ook nog een gifje van het eigen doelpunt...............was even afwezig toen sparta scoorde
Hee, ik luister der naar!quote:Op zondag 16 september 2007 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
net ofdat er uberhaupt iemand naar luistert
RTL heeft vanavond wel een gifjequote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb je ook nog een gifje van het eigen doelpunt...............was even afwezig toen sparta scoorde
zit je wel heel hoog he, 3 maanden na dato? Tijd voor een bezoekje aan de psychiater?quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef BigFire het volgende:
[..]
oja, jij was die gast die blij was dat psv van jouw club won op de laatste speeldag zodat Ajax geen kampioen zou worden![]()
Inderdaad. Zaten ook wel vreemde quoteringen op de wedstrijden die ik koos. Winst ajax, 3.7. Winst Feijenoord 3 en winst AZ 3.5.quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie. Ik heb tien euro ingelegd @ 14,4.
Waar heb je die vandaan gehaaldquote:Op zondag 16 september 2007 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Zaten ook wel vreemde quoteringen op de wedstrijden die ik koos. Winst ajax, 3.7. Winst Feijenoord 3 en winst AZ 3.5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |