abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53215219
Begrijp me goed. Ik ben niet per se tegen uitkeringen of zorg voor oudjes. Maar zoals het nu gaat kan het echt niet meer. Mensen die werken gaan er op achterruit en waarom. Om de oudjes en de steuntrekkers te ontzien en alle andere plannen van het kabinet mogelijk te maken. Ik vind dat werkende mensen er nooit op achteruit mogen gaan en dat betekent dat je, als je moeite hebt je begroting rond te krijgen, je maar kort op de steuntrekkers en oudjes en je plannen maar in de ijskast zet.

Dat is niet aso, dat is de tering naar de nering zetten en respect tonen naar de mensen die in dit land het geld verdienen. De economie groeit en de koopkracht voor werkende mensen gaat er op achteruit. Dit is gewoon om te janken.
  zondag 16 september 2007 @ 12:13:50 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53215249
Dan werk je wat harder en/of koop je wat minder, druiloor.

Steeds maar dat geklaag hier in dit land.
pi_53215304
Hoe moet je dan nog meer bezuinigen op een uitkering of AOW? Wil je de mensen op straat gooien?
pi_53215329
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef TubewayDigital het volgende:
Begrijp me goed. Ik ben niet per se tegen uitkeringen of zorg voor oudjes. Maar zoals het nu gaat kan het echt niet meer. Mensen die werken gaan er op achterruit en waarom. Om de oudjes en de steuntrekkers te ontzien en alle andere plannen van het kabinet mogelijk te maken. Ik vind dat werkende mensen er nooit op achteruit mogen gaan en dat betekent dat je, als je moeite hebt je begroting rond te krijgen, je maar kort op de steuntrekkers en oudjes en je plannen maar in de ijskast zet.

Dat is niet aso, dat is de tering naar de nering zetten en respect tonen naar de mensen die in dit land het geld verdienen. De economie groeit en de koopkracht voor werkende mensen gaat er op achteruit. Dit is gewoon om te janken.
Zo is dat.
Ik werk niet alleen voor mijn gezin maar voor iedereen die van de maatschappij profiteert.
De oudjes wil en kan ik begrijpen, die hebben genoeg gedaan.
Maar voor de rest is het absurd dat ik moet bijdragen aan al die lapzwanzen die te beroerd zijn een klauw uit te steken.
Of zijn ze solidair met me en staan ze ook om 4 uur op?
  zondag 16 september 2007 @ 12:20:48 #5
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53215384
Ga de politiek in. Daar kan je dingen veranderen, niet op dit forum.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 16 september 2007 @ 12:21:18 #6
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_53215391
Mijn sterke vermoeden is dat niet de oudjes en steuntrekkers de staatskas leegtrekken, maar legers ambtenaren waaronder veel "raamambtenaren". Steuntrekkers en oudjes zijn de zwarte schapen waartegen men vaak makkelijk aanschopt maar het werkelijk grote parasiteren ziet men over het hoofd.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  zondag 16 september 2007 @ 12:22:47 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53215416
Die oudjes moeten inderdaad minder geld krijgen. Zo gaan ze eerder dood en wordt dat een minder grote lastenpost.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53215433
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Die oudjes moeten inderdaad minder geld krijgen. Zo gaan ze eerder dood en wordt dat een minder grote lastenpost.
Herhaal dat maar als je zelf die leeftijd hebt sukkel.
  zondag 16 september 2007 @ 12:25:35 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53215472
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Herhaal dat maar als je zelf die leeftijd hebt sukkel.
kijken of je dit nog steeds zegt als je nog veel meer salaris mag inleveren om de die oudjes te onderhouden. Mensen leven simpelweg te lang tegenwoordig en daar gaan we binnenkort de rekening voor gepresenteerd krijgen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 16 september 2007 @ 12:26:32 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53215492
Dan moeten werkgevers meer loon betalen. Je kan niet eeuwenlang om loonmatiging schreeuwen en dan de overheid de schuld geven als je een keer achteruitgaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53215505
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

kijken of je dit nog steeds zegt als je nog veel meer salaris mag inleveren om de die oudjes te onderhouden. Mensen leven simpelweg te lang tegenwoordig en daar gaan we binnenkort de rekening voor gepresenteerd krijgen.
Lul niet.
De oudjes van nu hebben vroeger gewerkt.
Wou dat ik dat van die profiteurs kon zeggen.
Of voel je je aangevallen omdat je onder de noemer profiteurs valt?
pi_53215507
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Zo is dat.
Ik werk niet alleen voor mijn gezin maar voor iedereen die van de maatschappij profiteert.
De oudjes wil en kan ik begrijpen, die hebben genoeg gedaan.
Maar voor de rest is het absurd dat ik moet bijdragen aan al die lapzwanzen die te beroerd zijn een klauw uit te steken.
Of zijn ze solidair met me en staan ze ook om 4 uur op?
Ach, kom op zeg! Jij weet ook best wel dat het allemaal niet zo zwart/wit is als jij stelt. Die steuntrekkers waar jij het over hebt, hebben veelal niet de diploma's en kennis om een baan te bemachtigen. Immers, de banen voor de laagopgeleiden vertrekken alemaal naar lage lonenlanden. Daarnaast is het tegenwoordig ook zo dat de mensen wel zo'n 20 uur werken voor hun uitkering. Ze worden door de gemeente aan het werk gezet in de zogeheten 'work first' programma's. Het wordt steeds moeilijker gemaakt om de luiwammesen op een uitkering. Terecht overigens!
  zondag 16 september 2007 @ 12:27:35 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53215512
werk maar aan je welzijn
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53215531
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef kriele het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg! Jij weet ook best wel dat het allemaal niet zo zwart/wit is als jij stelt. Die steuntrekkers waar jij het over hebt, hebben veelal niet de diploma's en kennis om een baan te bemachtigen. Immers, de banen voor de laagopgeleiden vertrekken alemaal naar lage lonenlanden. Daarnaast is het tegenwoordig ook zo dat de mensen wel zo'n 20 uur werken voor hun uitkering. Ze worden door de gemeente aan het werk gezet in de zogeheten 'work first' programma's. Het wordt steeds moeilijker gemaakt om de luiwammesen op een uitkering. Terecht overigens!
Het is verschrikkelijk zeg....20 uur werken!!!!
Het zou niet mogen!
pi_53215548
Ze zouden het stemrecht van werklozen moeten ontnemen.
pi_53215562
Het is toch niet meer dan terecht dat je moet werken voor je geld?
pi_53215564
ik ben ook een groot voorstander om het verschil tussen lonen en uitkeringen structureel veel hoger te gaan leggen.
Met uitzondering van mensen boven de 55, die zouden imho een hogere uitkering mogen hebben.
Tevens zou men de compensaties als tegemoetkomingen in gemeentelijke belastingen etc moeten verminderen cq. afschaffen.
Dan zal de stap van een uitkering naar een baan aantrekkelijker worden.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53215571
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Je zou een ban moeten krijgen voor deze opmerking, idioot!
pi_53215588
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:30 schreef kriele het volgende:

[..]

Je zou een ban moeten krijgen voor deze opmerking, idioot!
200% mee eens.
DIt soort klanten weten niet waar ze over praten.
pi_53215600
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:28 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk zeg....20 uur werken!!!!
Het zou niet mogen!
Reageer nu eens inhoudelijk, zonder dat 'toontje'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')