Zo is dat.quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef TubewayDigital het volgende:
Begrijp me goed. Ik ben niet per se tegen uitkeringen of zorg voor oudjes. Maar zoals het nu gaat kan het echt niet meer. Mensen die werken gaan er op achterruit en waarom. Om de oudjes en de steuntrekkers te ontzien en alle andere plannen van het kabinet mogelijk te maken. Ik vind dat werkende mensen er nooit op achteruit mogen gaan en dat betekent dat je, als je moeite hebt je begroting rond te krijgen, je maar kort op de steuntrekkers en oudjes en je plannen maar in de ijskast zet.
Dat is niet aso, dat is de tering naar de nering zetten en respect tonen naar de mensen die in dit land het geld verdienen. De economie groeit en de koopkracht voor werkende mensen gaat er op achteruit. Dit is gewoon om te janken.
Herhaal dat maar als je zelf die leeftijd hebt sukkel.quote:Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Die oudjes moeten inderdaad minder geld krijgen. Zo gaan ze eerder dood en wordt dat een minder grote lastenpost.
kijken of je dit nog steeds zegt als je nog veel meer salaris mag inleveren om de die oudjes te onderhouden.quote:Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Herhaal dat maar als je zelf die leeftijd hebt sukkel.
Lul niet.quote:Op zondag 16 september 2007 12:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
kijken of je dit nog steeds zegt als je nog veel meer salaris mag inleveren om de die oudjes te onderhouden.Mensen leven simpelweg te lang tegenwoordig en daar gaan we binnenkort de rekening voor gepresenteerd krijgen.
Ach, kom op zeg! Jij weet ook best wel dat het allemaal niet zo zwart/wit is als jij stelt. Die steuntrekkers waar jij het over hebt, hebben veelal niet de diploma's en kennis om een baan te bemachtigen. Immers, de banen voor de laagopgeleiden vertrekken alemaal naar lage lonenlanden. Daarnaast is het tegenwoordig ook zo dat de mensen wel zo'n 20 uur werken voor hun uitkering. Ze worden door de gemeente aan het werk gezet in de zogeheten 'work first' programma's. Het wordt steeds moeilijker gemaakt om de luiwammesen op een uitkering. Terecht overigens!quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ik werk niet alleen voor mijn gezin maar voor iedereen die van de maatschappij profiteert.
De oudjes wil en kan ik begrijpen, die hebben genoeg gedaan.
Maar voor de rest is het absurd dat ik moet bijdragen aan al die lapzwanzen die te beroerd zijn een klauw uit te steken.
Of zijn ze solidair met me en staan ze ook om 4 uur op?
Het is verschrikkelijk zeg....20 uur werken!!!!quote:Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg! Jij weet ook best wel dat het allemaal niet zo zwart/wit is als jij stelt. Die steuntrekkers waar jij het over hebt, hebben veelal niet de diploma's en kennis om een baan te bemachtigen. Immers, de banen voor de laagopgeleiden vertrekken alemaal naar lage lonenlanden. Daarnaast is het tegenwoordig ook zo dat de mensen wel zo'n 20 uur werken voor hun uitkering. Ze worden door de gemeente aan het werk gezet in de zogeheten 'work first' programma's. Het wordt steeds moeilijker gemaakt om de luiwammesen op een uitkering. Terecht overigens!
Je zou een ban moeten krijgen voor deze opmerking, idioot!quote:Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Die oudjes moeten inderdaad minder geld krijgen. Zo gaan ze eerder dood en wordt dat een minder grote lastenpost.
200% mee eens.quote:Op zondag 16 september 2007 12:30 schreef kriele het volgende:
[..]
Je zou een ban moeten krijgen voor deze opmerking, idioot!
Reageer nu eens inhoudelijk, zonder dat 'toontje'.quote:Op zondag 16 september 2007 12:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk zeg....20 uur werken!!!!
Het zou niet mogen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |