Dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
Mijnes was eerder..
Hij staat alleen nog niet op Fok!
Dank je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:46 schreef Elseetje het volgende:
Wat een briljante sluitpost trouwens, EWK!
Verschrikkelijk, mensen die de laatste post hebben en geen nieuwe openen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dank je.
Een tijdje geleden was het trouwens bij een aantal figuren een hit om willekeurig topics te sluiten met "LAPO!" om vervolgens geen nieuwe te openen. Hoe irritant!![]()
Ban the fuckers!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, ik klik met regelmaat gewoon de browser weg uit boosheid.
Waarom moeten 'bekende' mensen altijd zo dramatisch ten onder gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Floripas het volgende:
Ene Colin McRae is dood. Iblardi is aangedaan en kwam het even melden.
....wie?
Ja, dat ga ik niet kijken hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
godverdomme, het gouden korenveld is al begonnen. Het is nog geen 0.25
Het rode korenveld
(Hong goo liang) Chinees (CN) historish drama uit 1987 van Zhang Yimou. Met: Gong Li, Wen Jiang, Lou Jia e.a. China, jaren dertig. Een jong meisje wordt door haar arme familie uitgehuwelijkt aan een rijke oude man. De jonge vrouw begint al snel een relatie met een van diens knechten. Na het overlijden van haar man brengen zij samen het bedrijf tot bloei. Bron: Naar de roman van Robert Harris. Prijzen: Bekroond met een Gouden Beer in Berlijn.
De Robert Harris? Ik dacht dat die alleen over Rome schreef...quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
godverdomme, het gouden korenveld is al begonnen. Het is nog geen 0.25
Het rode korenveld
(Hong goo liang) Chinees (CN) historish drama uit 1987 van Zhang Yimou. Met: Gong Li, Wen Jiang, Lou Jia e.a. China, jaren dertig. Een jong meisje wordt door haar arme familie uitgehuwelijkt aan een rijke oude man. De jonge vrouw begint al snel een relatie met een van diens knechten. Na het overlijden van haar man brengen zij samen het bedrijf tot bloei. Bron: Naar de roman van Robert Harris. Prijzen: Bekroond met een Gouden Beer in Berlijn.
Een wat?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een rally-coureur als ik me niet vergis.
Ik ook niet, het lijkt bij nader inzien een enorm saaie langdradige boerenkneuterfilm, maar dan in China.quote:
"Raise the Red Lantern" gezien? Schalks, erotisch, eng, benauwend, deprimerend. Prachtige film.quote:Op zondag 16 september 2007 00:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ook niet, het lijkt bij nader inzien een enorm saaie langdradige boerenkneuterfilm, maar dan in China.
Hij reed in auto's en won als hij het eerst over de finish was.quote:Op zondag 16 september 2007 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh, wat?
Ik heb nu nog geen idee wat die man heeft gedaan.
Je bent denk ik toch niet echt one of the boys.quote:Op zondag 16 september 2007 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh, wat?
Ik heb nu nog geen idee wat die man heeft gedaan.
en rijk ookquote:Op zondag 16 september 2007 00:11 schreef Floripas het volgende:
Wie wordt daar nou beroemd van?
Schumacher? Hill? Hakkinen? Senna? Lauda? En dan hebben we het alleen over F1.quote:Op zondag 16 september 2007 00:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie wordt daar nou beroemd van?
Edit: oh, race-auto?
Een wijvenfilm dusquote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Raise the Red Lantern" gezien? Schalks, erotisch, eng, benauwend, deprimerend. Prachtige film.
Ken ik niet, die Lauda zit in dat Watskeburtliedje en Schumacher is een Europees politicus.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Schumacher? Hill? Hakkinen? Senna? Lauda? En dan hebben we het alleen over F1.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ken ik niet, die Lauda zit in dat Watskeburtliedje en Schumacher is een Europees politicus.
Zijn het ook.quote:Op zondag 16 september 2007 00:18 schreef Floripas het volgende:
Dan zegt men dat vrouwen irrationele wezens zijn.
Een beetje pedaaltjes trappen is geen echte sport.quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef du_ke het volgende:
Schumacher is een wielrenner. Een echte sporter dus.
Dat kan niet. Pindakaas hoort smeuig tot op de bodem te zijn, en stukjes noot zijn niet smeuig.quote:
Dat doen beide Schumachers dan.quote:Op zondag 16 september 2007 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beetje pedaaltjes trappen is geen echte sport.
6 uur achter elkaar berg op berg af fietsen welquote:Op zondag 16 september 2007 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beetje pedaaltjes trappen is geen echte sport.
Ik heb nooit gezegd dat F1 wel een sport was.quote:
Achter een gokkast staan is dus ook een sport? En mijnenveger ook?quote:Overigens is natuurlijk alles wat om het winnen gaat een 'sport'.
Maar wel verdomde lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Pindakaas hoort smeuig tot op de bodem te zijn, en stukjes noot zijn niet smeuig.
Dat is geschift.quote:Op zondag 16 september 2007 00:29 schreef du_ke het volgende:
6 uur achter elkaar berg op berg af fietsen wel.
En zo hoort het bij topsportquote:
Ik heb ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd.quote:Op zondag 16 september 2007 00:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat F1 wel een sport was.
Je hebt de ' ' gemist?quote:Achter een gokkast staan is dus ook een sport? En mijnenveger ook?
Duh, die is makkelijk. Kijken wie het snelst het meeste bier naar binnen werkt en nog wél droog en heel thuiskomt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zo hoort het bij topsport.
Maar wat vind jij dan een echte sport?
Ok dan duik ik nu de kroeg inquote:Op zondag 16 september 2007 00:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Duh, die is makkelijk. Kijken wie het snelst het meeste bier naar binnen werkt en nog wél droog en heel thuiskomt.
Een sport doe je of alleen, of samen. Niet slaafjes die werk voor jou doen zodat je zelf met de eer kan strijken.quote:
Ijshockey.quote:Maar wat vind jij dan een echte sport?
Geen idee, ik heb persoonlijk niets met auto's of autosport.quote:Op zondag 16 september 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:
En mannen gaan op in rijdende karretjes?
Ik keek omdat je buik werd vergeleken met die van een lelijke beroemdheid, maar je buik staat er niet op.quote:Op zondag 16 september 2007 00:37 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Floripas, ik wil eigenlijk ook wel 'ns bij jou lurken.(In je fobo dus.
)
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik keek omdat je buik werd vergeleken met die van een lelijke beroemdheid, maar je buik staat er niet op.
Waarom? Je hebt me maar af te zeiken en te bewonderen op mijn wóórden.quote:Op zondag 16 september 2007 01:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.Ik had van de week gepost dat ik erachter ben gekomen dat ik net zo'n figuur als Prutney heb, kennelijk zijn er mensen die daar iets positiefs van weten te maken.
Neemt niet weg dat ik ook 'ns bij jou wil lurken.
Ik ben een vrouw. Ik ga een andere vrouw niet inhoudelijk afzeiken.quote:Op zondag 16 september 2007 01:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt me maar af te zeiken en te bewonderen op mijn wóórden.
Ja; Nee.quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik ga een andere vrouw niet inhoudelijk afzeiken.Ik wil op z'n minst kunnen concluderen dat je reet dikker is dan die van mij, of je tieten kleiner.
Ik vind SCH zelden grappig. Maar soms!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Dat ook ja. Ik heb zelfs een Rita opblaaspop
Als er genoeg lucht in zit, zegt ze zelf: vol is vol
Begin maar met afzeiken.quote:Op zondag 16 september 2007 01:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee. Nouja, een beetje dan toch.
Ah, vrouwen onder elkaar.quote:Op zondag 16 september 2007 01:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik ga een andere vrouw niet inhoudelijk afzeiken.Ik wil op z'n minst kunnen concluderen dat je reet dikker is dan die van mij, of je tieten kleiner.
Floripas is kennelijk afgehaakt voor de bitchfight.quote:Op zondag 16 september 2007 01:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, vrouwen onder elkaar.![]()
*popcorn pakt*
Modder is zo vies... Kan het niet zonder modder?quote:Op zondag 16 september 2007 01:44 schreef Floripas het volgende:
Neuh, ik heb geen behoefte aan een bitchfight. Modderworstelen?
http://www.vrtnieuws.net/(...)70915_Greenspan_Bushquote:Alan Greenspan schiet met scherp op Bush
za 15/09/07 - Alan Greenspan, de voormalige voorzitter van de Amerikaanse centrale bank, heeft felle kritiek geuit op de regering van president George Bush.
De regering-Bush heeft ongeremd geld uitgegeven en de belastingen verlaagd voor de rijken zonder rekening te houden met de gevolgen daarvan, schrijft Greenspan (foto) in zijn memoires.
(Belga)
De belastingverlaging werd helemaal niet gecompenseerd door minder geld uit te geven, bekritiseert Greenspan.
Daardoor evolueerde de economie(is begroting) van een overschot onder Bill Clinton naar een groot tekort onder Bush. De dollar verloor een derde van zijn waarde.
Van 1987 tot 2006 stond Greenspan aan het hoofd van de Fed, de Amerikaanse centrale bank. Hij was de machtigste man in de wereldeconomie. Een woord van hem kon de beurzen aan het wankelen brengen.
De memoires van Greenspan verschijnen overmorgen. Van alle presidenten met wie hij over een periode van bijna twintig jaar heeft gewerkt, krijgt de Democraat Clinton de grootste lof.
Greenspan levert ook, zij het beknopt, zelfkritiek. Hij zegt dat hij wist van de wantoestanden in de vastgoedmarkt, maar dat hij het probleem heeft onderschat.
quote:Mr. Greenspan, who calls himself a "lifelong libertarian Republican," writes that he advised the White House to veto some bills to curb "out-of-control" spending while the Republicans controlled Congress. He says President Bush's failure to do so "was a major mistake." Republicans in Congress, he writes, "swapped principle for power. They ended up with neither. They deserved to lose."
Altijd weer interessant, berichten over Bush z'n onkunde.quote:Op zondag 16 september 2007 01:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vrtnieuws.net/(...)70915_Greenspan_Bush
it's the deficit, stupid!
Wat een goed idee!quote:Op zondag 16 september 2007 01:55 schreef gronk het volgende:
*ook maar eens pitten gaat*
Ja, wie tussen de regels door leest, komt heel wat te weten over de psyche van Visch. Maar het zij zo.quote:De studiolampen draaien een kwartslag als hij de trap afloopt. Zilverachtig licht stroomt over de tribune en geeft de profielen een spookachtig aanzien. Als hij de tafel nadert veranderen de schimmen langzaam in gezichten. Hij schuift de lege stoel naar achteren en even kruisen ze elkaars blikken. Hij is tegenover zijn vijand geplaatst.
Aarzelend neemt de presentatrice hem op. Zij is mooi. Natuurlijk is zij mooi.
--Meneer Mouton.
Hij knikte. Haar lippen vervormden zijn naam tot een sensueel zinnebeeld.
--U weet wie er tegenover u zit.Maakt het de discussie spannend?
--Neen.
Het gezicht aan de overkant van de tafel staart hem aan, zoekt zijn blik. De mond opent zich, de lach zwelt aan.
--Ik dacht dat ik aan het woord was.
--Maakt niet uit. Je antwoord zou te mooi geweest zijn.
Geluid verdampt, stijgt op en daalt als pijndruppels op hem neer. Hij draait zijn hoofd, in een reflex ziet hij het Venetiaanse masker. Een seconde en het is verdwenen. Dan de pijn. Godverdomme. Hij sluit zijn ogen. Het schemerduister achter zijn ogen vervormt zich vreemd, verbindt zich. Een reusachtige zwaardvis komt in crescendo voorbij en herhaalt zich. Als hij zijn ogen opent, is de studio leeg.
Als hij een echte libertarian was, dan zou hij tegen de federal reserve zijn geweest ...quote:Op zondag 16 september 2007 01:52 schreef gronk het volgende:
http://economistsview.typ(...)greenspan-on-re.html
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 september 2007 08:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Prijsschieten op een slechte speech. Goedkoop, doch vermakelijk.
http://www.opinio.nu/node/832
Staat dat stuk van Verbrugge nog ergens op de site. Uit dat nummer waarin Rutte hoofdredacteurtje mocht spelen?quote:Op zondag 16 september 2007 08:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Prijsschieten op een slechte speech. Goedkoop, doch vermakelijk.
http://www.opinio.nu/node/832
Oh... en boven en onder is er minder ruimte bij breedbeeld. Wat een voordeel!quote:NOS VANAF MORGEN OVER OP BREEDBEELD.
Vanaf morgen gaat het Journaal er een beetje anders uitzien. De NOS stapt dan over op breedbeeld. Reden voor deze verandering is dat inmiddels meer dan de helft van de Nederlandse huishoudens een breedbeeldtelevisie heeft.
De commerciële omroepen gingen al voor de zomer over op het nieuwe beeldformaat, in vaktermen 16 bij 9 genoemd, ook wel 16:9.
Het nieuwe formaat biedt extra mogelijkheden, vooral op vormgevingsgebied. Er is immers aan de zijkanten meer ruimte. Deze beeldruimte kan worden gebruikt voor bijvoorbeeld grafische ondersteuning, uitleg of een split screen, waarbij het beeld in tweeën wordt gedeeld.
jij bekijkt het Journaal altijd horizontaal?quote:Op zondag 16 september 2007 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh... en boven en onder is er minder ruimte bij breedbeeld. Wat een voordeel!
Gunstige besluitvorming, maar niet voor de VVD.quote:Op zondag 16 september 2007 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Een goed morgen, u allen. Ik heb gisteren van alles gemist, maar of dat erg kan ik natuurlijk niet weten.
Oja, gunstige besluitvorming bij de VVD. Rutte mag blijven. Ik ben het daarmee overigens eens.![]()
En altijd leuk: je functioneert slecht en je mag toch blijven.
Ik zag vanochtend dat jij naar bed ging toen ik net thuis kwam.quote:
Yup, klopt. Iedereen haakte af, dus toen dacht ik maar 's te gaan slapen...quote:Op zondag 16 september 2007 11:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend dat jij naar bed ging toen ik net thuis kwam.
equivalent aan het Gooische matras.quote:Op zondag 16 september 2007 10:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
jij bekijkt het Journaal altijd horizontaal?
Surrealistisch...quote:Op zondag 16 september 2007 11:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Yup, klopt. Iedereen haakte af, dus toen dacht ik maar 's te gaan slapen...
Was je feestje gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |