De Taliban zijn een losse coalitie van terreurcellen die de voorlopige regering willen destabiliseren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef Ippon het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze op een school alle leraren en een aantal leerlingen gedood omdat op die school vrouwelijke leerkrachten les gaven.
En jij wilt aan zulke mensen vragen wat ze willen?![]()
Dit meen je toch niet echt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Taliban zijn een losse coalitie van terreurcellen die de voorlopige regering willen destabiliseren.
Vraag ze naar hun plannen met Afghanistan, teken een staakt-het-vuren, en kijk hoe ver je komt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Taliban zijn een losse coalitie van terreurcellen die de voorlopige regering willen destabiliseren.
Vraag ze naar hun plannen met Afghanistan, teken een staakt-het-vuren, en kijk hoe ver je komt.
Werd ie ook al ge-Alt+F4quote:Op zondag 16 september 2007 07:30 schreef Lyrebird het volgende:
Zat die joker niet in Darfur? Had ie niet daar kunnen blijven.
Dat we nog tijd aan dit fossiel besteden...
Onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee dus. Er is een eenvoudige manier om te winnen van de islam. Terugtrekken uit Afghanistan en de rest van het Midden Oosten. Een "unilateral disengagement", dus ook geen hulp meer en dergelijke. En vervolgens de islam net als het communisme de kans geven om de wereld te bewijzen dat het niet werkt en niets dan ellende voortbrengt.quote:Pat:
Should U.S. soldiers die for democracy in the Islamic world, when democracy may produce victory for the political progeny of the Muslim Brotherhood? Is that worth the lives of America’s young?
http://www.amconmag.com/2007/2007_08_27/buchanan.html
Op een gegeven moment zul je toch moeten toegeven dat vechten geen zin meer heeft, welke andere opties blijven er over als geweld niet de oplossing blijkt?quote:Op zondag 16 september 2007 08:17 schreef Ippon het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.
In 1944 had jij zeker aan Hitler ook gevraagd wat zijn plannen waren voor Europa en de mensheid?
Tering, ik ben bang dat je dit nog meent ookquote:Op zondag 16 september 2007 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met reli-idioten valt niet te onderhandelen. Enige oplossing is om het land te verlaten, alle humanitaire hulp stoppen, economische boycotten en het land totaal isoleren.
Het is hard maar die mensen willen eenmaal in het stenen tijdperk leven, laat ze dat ook maar doen.
Of vrouwen die zichzelf in brand steken, zoals onder de fundi-Soennieten.quote:Op zondag 16 september 2007 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, ik ben bang dat je dit nog meent ook![]()
![]()
Laat de Afghaanse kinderen lekker de hongerdood sterven inderdaad![]()
Very smart moronquote:Op zondag 16 september 2007 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met reli-idioten valt niet te onderhandelen. Enige oplossing is om het land te verlaten, alle humanitaire hulp stoppen, economische boycotten en het land totaal isoleren.
Het is hard maar die mensen willen eenmaal in het stenen tijdperk leven, laat ze dat ook maar doen.
Zelfde verhaal als Irak. Amerika is de grootste producent van (moslim) terrorisme. Ze profiteren er van en vragen vervolgens hulp aan hun vriendjes om de rotzooi op te ruimen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:34 schreef xman het volgende:
Weg met z'n allen uit het midden oosten. Wat doen we daar nog? Ik snap het niet.
De Taliban is verdomme door de Amerikanen in Afghanistan aan de macht geholpen. En nu zoveel jaren later valt er opeens niet meer met hen te onderhandelen? En blijkbaar waren ze wel goed genoeg om mee te onderhandelen toen ze ingezet werden tegen de Sovjets.
Niet zo hypocriet doen beste SCH.quote:Op zondag 16 september 2007 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, ik ben bang dat je dit nog meent ook![]()
![]()
Laat de Afghaanse kinderen lekker de hongerdood sterven inderdaad![]()
Omdat ze hun normen en waarden niet of nauwelijks in de praktijk brengen. Overheden die ver bezijden de werkelijkheid leven, zoals de Taliban, zijn altijd een gevaar voor hun bevolking.quote:Op zondag 16 september 2007 12:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen beste SCH.
Je hebt toch ook anders de bek van vol dat we respect moeten hebben voor andermans religie en gebruiken.
Waarom nu niet nu er respect wordt gegeven zoals ik stel voor HUN religie c.q. normen en waarden?
En wie zijn wij om ze dit bij te brengen?quote:Op zondag 16 september 2007 12:40 schreef retteketet het volgende:
[..]
Omdat ze hun normen en waarden niet of nauwelijks in de praktijk brengen. Overheden die ver bezijden de werkelijkheid leven, zoals de Taliban, zijn altijd een gevaar voor hun bevolking.
De Afghaanse volk moet het oplossen. Dat kunnen ze zelf best wel!quote:Op zondag 16 september 2007 12:42 schreef Het_hupt het volgende:
Als de Amerikanen uit Afghanistan zou vertrekken, zouden al die Jihad strijders dan ook vertrekken?
Ik vrees het niet.
Dan zal er weer zo'n middeleeuws achterlijk bewind aan de macht komen wat mensenrechten met handen en voeten gaat schenden.
Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken, eerlijk gezegd. Op Westerse invasies volgt veelal een pro-Westerse dictatuur, en geenszins de beloofde democratie en vrijheid. Aan de andere kant waren de Taliban erger dan een dictator à la Mubarak of de shah van Iran.quote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wie zijn wij om ze dit bij te brengen?
Draai het eens om. De Taliban komt ons even vertellen hoe wij moeten leven.
Met al die jihadstrijders daar?quote:Op zondag 16 september 2007 12:49 schreef xman het volgende:
[..]
De Afghaanse volk moet het oplossen. Dat kunnen ze zelf best wel!
En hoe denk je dat die daar gekomen zijn?quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Met al die jihadstrijders daar?
Ik vrees het niet
Die gingen er massaal heen voor dat de VS die middeleeuwse idioten er uit kicktenquote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef xman het volgende:
[..]
En hoe denk je dat die daar gekomen zijn?
Hint: http://www.youtube.com/watch?v=9ezz6XVECZA
Nee? Waar heb je het over?quote:Op zondag 16 september 2007 12:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die gingen er massaal heen voor dat de VS die middeleeuwse idioten er uit kickten![]()
Remember die 2 Mocro's die door Indiaase grenstroepen naar hun beloofde 70 maagden werden gezonden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |