quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
Die gast doodHij heeft nog maar 1 dogtag.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef afcajos het volgende:
dogtags idd, welke idioot is er met die rage begonnen
die idioten die daarmee lopen hebben ook vast geen idee waar die dingen oorsponkelijk voor dienden vroeger
je weet er wel erg veelquote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef DeuceFour het volgende:
Daar zitten Pokémon ruilkaarten in. Kun je 'traden' met je matties jeweettoch? Southern Islands, EX Team Magma vs Team Aqua, Base Set 2, alles!
Hey het leven van de straat hé, je trekt een keer je loesoe smoelie open naar zo'n tantoe spange chika en voor je weetz heb je die pimps op je hood met die pipa in je fees bradaquote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef afcajos het volgende:
die idioten die daarmee lopen hebben ook vast geen idee waar die dingen oorsponkelijk voor dienden vroeger
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey het leven van de straat hé, je trekt een keer je loesoe smoelie open naar zo'n tantoe spange chika en voor je weetz heb je die pimps op je hood met die pipa in je fees brada
Beter dan dat ze mensen op straat knifen voor hun dogtag, toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef afcajos het volgende:
laat me raden pp2g.comquote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
Maar vergeet de leipe mocro regels niet mannen
[afbeelding]
Bijna goedquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef MASD het volgende:
[..]
wel handig opzich!dat je zo de kleren van je zusje mag lenen
Nu je het zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef oorsnot het volgende:
lol ben ik de enige of kan hij zo figuren als Bert in Bert en Ernie the movie![]()
check zijn hoofd![]()
alleen ff ze snor op ze voorhoofd stukkie doortrekken en je hebt een look-a-like
![]()
inderdaad nu je het zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef oorsnot het volgende:
lol ben ik de enige of kan hij zo figuren als Bert in Bert en Ernie the movie![]()
check zijn hoofd![]()
alleen ff ze snor op ze voorhoofd stukkie doortrekken en je hebt een look-a-like
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef Carnaval het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je geen homo bent![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef MASD het volgende:
[..]
wel handig opzich!dat je zo de kleren van je zusje mag lenen
Ik snap regel 9 niet? Waarom is dat een regel?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef ELdudeness het volgende:
Leipe mocro's maar nu je het zegt. Ik zie ze wel eens vaker lopen met van die handtasjes inderdaad.
Echt bij de ratten af is dat.
Hun regels kunnen mij een reet roesten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
PRECIES! maar dan andersquote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
inderdaad nu je het zegt
[afbeelding] [afbeelding]
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:16 schreef fathank het volgende:
Ook zo'n leuke trend: Wheelies maken op gestolen scooters, zonder helm. Ik zou er goud geld voor over hebben om er eentje met z'n gezicht over 't asfalt te zien schrapen
http://youtube.com/watch?v=NYUr9Gty2jA
hoelang zou die domme allochtoon ermee bezig zijn geweest om elke letter apart groen-rood te maken?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
ah fuck hoe heet die film...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Beter dan dat ze mensen op straat knifen voor hun dogtag, toch?
dies vet ... met die banden om hun nek toch en dat die dan ontploffen als ze te ver weglopen ofzo ?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
Vet stoer poseren voor een deur die nog lelijker is dan die van Maikuuul
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef Pegasus_rules het volgende:
Daar zit hun adres in, zodat ze naar papa en mama gebracht kunenn worden als ze weg kwijt zijn
Als het maar niet aanstekelijk is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef Forcefuzz het volgende:
Niet alleen marokkanen doen dat. Ik zag mijn zwager er pas ook mee lopen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:00 schreef afcajos het volgende:
We kunnen van dit best een "post hier kansloze mocro's" topic maken![]()
hier moet natuurlijk staan: only allah can judge me
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.partypeeps2000(...)0wdYjRkYz0BTA__.aspx
NL/Mocro versie van Lee Hottiquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Sensation89 het volgende:
Leipe gangster ouwe
[afbeelding]
"Probeer niet wijs over te komen, want ze lullen je eruit"quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:55 schreef AryaMehr het volgende:
Youssef kamal - Nektasjes
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=425329&songID=4591734
Ja kut douanequote:Op zaterdag 15 september 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Hun vaders hadden vroeger de hash in de auto, na de hele reis kwam dan zo'n partij meestal in handen van een stelletje rippers die de auto gelijk meenamen.
Hadden ze het maar moeten oproken, eigen schuldquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ook dat die zijn ook corrupt, maar 't blijft lullig om dan toch nog alles kwijt te raken.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hadden ze het maar moeten oproken, eigen schuld
kut klad. kut tasjes.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je ken niet alles oproken, dat ging hele tijd goed en sinds de klad erin zit gaan mensen een andere weg zoeken.
Gelukkig is Annie bruut in stukjes gehakt door een ninjaquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je kreeg toen ook zo'n nummer van een Annie die dat tasje moest vasthouden.
Nee die was laatst op TV, d'r dochter is nu ook druk bezig vanalles vast te houden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gelukkig is Annie bruut in stukjes gehakt door een ninja
Als je in de uitkering zit/ niet naar school gaat, heb je genoeg tijd om je leven op deze manier te vullenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:37 schreef oorsnot het volgende:
[..]
hoelang zou die domme allochtoon ermee bezig zijn geweest om elke letter apart groen-rood te maken?![]()
wtf is dit dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Sensation89 het volgende:
Leipe gangster ouwe
[afbeelding]
Liep hij ook in een vuilniszak, met een merkje van Armani er op?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:47 schreef gekko007 het volgende:
k heb een keer een blanke gesien met sown ding, en weet je, hij droeg mocro kleding!!hij werd helemaal afgezeken!!
![]()
[pokemode_on]quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]
wtf is dit dan?
Stond ie model voor een manga filmpje ofzo?
HEM KEN IK!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Sensation89 het volgende:
Leipe gangster ouwe
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap regel 9 niet? Waarom is dat een regel?
Punt 7quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
na 110 posts eindelijk iemand die het opmerktquote:
omg als je zo'n gast tegenkomt zonder zijn 20 homies zou je hem toch op zn bek willen slaanquote:
Ik denk als je er 1 keer tegen aan slaat dat tie op de grond ligt.quote:Op zondag 16 september 2007 14:53 schreef afcajos het volgende:
en HOE blijft die pet in godsnaam zo zitten
Haarclipjesquote:Op zondag 16 september 2007 14:53 schreef afcajos het volgende:
en HOE blijft die pet in godsnaam zo zitten
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef afcajos het volgende:
[...]
waarom hebben tegenwoordig al die allochtonen van die gay tasjes om hun nek hangen? en wat the fok zit daar in?
iddquote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef Carnaval het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je geen homo bent![]()
It's a mensbag ! .. jweettoggquote:5.13 The One With Joey's Bag
Joey: Hey!
Chandler: Hey!
(As he walks past both Chandler and Ross notice the bag and stare at each other in shock.)
Chandler: Wow! You look just like your son Mrs. Tribbiani!
Joey: What? Are you referring to my man's bag? At first, I thought it just looked good, but it's practical too. Check it out! It's got compartments for all your stuff! Your wallet! Your keys! Your address book!
Ross: Your make-up!
god can judge? bedoeld ie niet allah?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:00 schreef afcajos het volgende:
We kunnen van dit best een "post hier kansloze mocro's" topic maken![]()
[afbeelding]
Jouw zus is in handen van een loverboy!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef Forcefuzz het volgende:
Niet alleen marokkanen doen dat. Ik zag mijn zwager er pas ook mee lopen.
Ze zien er ook uit alsof ze Vicky Pollard vanavond gaan gang bangenquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef afcajos het volgende:
Het wordt weer winter dus de bontkraag-marokkanen zijn er ook weer in overvloed![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Voor altijd een zonnebril op is wel tof, moet je niet zo'n gaybril hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef Chau het volgende:
Damn, als ik zulke tasjes zie moet ik denken aan Steve Urkel. Het is bijna net zo erg als van die negers die een zonnebril op heeft in clubs of discotheken.
drugsquote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef afcajos het volgende:
Naar aanleiding van dat petjes topic vind ik dat dit ook een eigen topic verdient.
[afbeelding]
[afbeelding]
WAAROM
waarom hebben tegenwoordig al die allochtonen van die gay tasjes om hun nek hangen? en wat the fok zit daar in?
Wat ben je voor DWAAS om er zo bij te lopen, het ziet er super gay uit maar dan toch die stoere leipe mocro look erbij
waarom![]()
ik zeik gewoon tegen jouw schutting, OLD SCHOOL!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap ook niet wat er mooi aan is. Maar hey, ik weet ook niet wat er zo prachtig is aan zo'n gelhoofd, glinsterend oorbelletje en gouden ketting om je territoriumdriften te uiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |