quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
Die gast doodHij heeft nog maar 1 dogtag.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef afcajos het volgende:
dogtags idd, welke idioot is er met die rage begonnen
die idioten die daarmee lopen hebben ook vast geen idee waar die dingen oorsponkelijk voor dienden vroeger
je weet er wel erg veelquote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef DeuceFour het volgende:
Daar zitten Pokémon ruilkaarten in. Kun je 'traden' met je matties jeweettoch? Southern Islands, EX Team Magma vs Team Aqua, Base Set 2, alles!
Hey het leven van de straat hé, je trekt een keer je loesoe smoelie open naar zo'n tantoe spange chika en voor je weetz heb je die pimps op je hood met die pipa in je fees bradaquote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef afcajos het volgende:
die idioten die daarmee lopen hebben ook vast geen idee waar die dingen oorsponkelijk voor dienden vroeger
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey het leven van de straat hé, je trekt een keer je loesoe smoelie open naar zo'n tantoe spange chika en voor je weetz heb je die pimps op je hood met die pipa in je fees brada
Beter dan dat ze mensen op straat knifen voor hun dogtag, toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef afcajos het volgende:
laat me raden pp2g.comquote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
Maar vergeet de leipe mocro regels niet mannen
[afbeelding]
Bijna goedquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef MASD het volgende:
[..]
wel handig opzich!dat je zo de kleren van je zusje mag lenen
Nu je het zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef oorsnot het volgende:
lol ben ik de enige of kan hij zo figuren als Bert in Bert en Ernie the movie![]()
check zijn hoofd![]()
alleen ff ze snor op ze voorhoofd stukkie doortrekken en je hebt een look-a-like
![]()
inderdaad nu je het zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef oorsnot het volgende:
lol ben ik de enige of kan hij zo figuren als Bert in Bert en Ernie the movie![]()
check zijn hoofd![]()
alleen ff ze snor op ze voorhoofd stukkie doortrekken en je hebt een look-a-like
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef Carnaval het volgende:
[..]
en dan zeggen dat je geen homo bent![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef MASD het volgende:
[..]
wel handig opzich!dat je zo de kleren van je zusje mag lenen
Ik snap regel 9 niet? Waarom is dat een regel?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef afcajos het volgende:
Maar vergeet de leipe mocro regels niet mannen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef ELdudeness het volgende:
Leipe mocro's maar nu je het zegt. Ik zie ze wel eens vaker lopen met van die handtasjes inderdaad.
Echt bij de ratten af is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |