nogmaals; die doelstelling geldt voor 2008, niét voor 2007.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef Seress het volgende:
[..]
Die doelstelling is dus een feit.En ik vind dat hij daar in 3 jaar niet in is geslaagd.Dat is mijn mening.
Graag, we hebben namelijk toch nog niet genoeg getalletjes gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan zijn we niet de enige en mogen Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland zich nog veel harder schamen... wil je de cijfers zien?
aangezien Engeland 12de staat en Roemenië 13de zie ik niet waarom niet? Bulgarijë misschien een B-land maar dan hanteer je wel een heel erg strenge norm en kan je dan minstens ook nog over c, d, e en f landen praten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ah, dus jij wilt Bulgarije en Roemenië tussen landen als Italië, Duitsland, Brazilië, Argentinië, Engeland en Frankrijk plaatsen?
beetje appels en peren he...quote:Dat zou hetzelfde zijn als dat je bij tennis Guillermo Canas en Dmitry Tursunov in dezelfde sterkteklasse als Roger Federer en Rafael Nadal zou indelen.![]()
Eigen waarneming, als je een beetje verstand van voetbal hebt, zou je kunnen concluderen dat Polen, Finland, Portugal, Servië, Schotland, Italië, Frankrijk, Griekenland, Turkije, Noorwegen, Duitsland, Tsjechië, Kroatië, Engeland, Rusland, Zweden, Spanje, Oostenrijk en Zwitserland beter zijn dan Albanië, daarbij hebben we heel veel geluk gehad en we hebben geen garantie dat dat altijd zo is.quote:
Als je een betrouwbare bron kunt vinden, waar hij zegt dat zijn doelstellingen met betrekking tot het vertoonde spel pas in 2008 van kracht worden, krijg je van mij een krat bier naar keuze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nogmaals; die doelstelling geldt voor 2008, niét voor 2007.
maar dan moeten jullie niet meteen gaan roepen dat ik me steeds maar herhaal als jullie steeds om dezelfde cijfers blijven vragenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Graag, we hebben namelijk toch nog niet genoeg getalletjes gezien.![]()
Tennessee,hij vroeg je iets?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je een betrouwbare bron kunt vinden, waar hij zegt dat zijn doelstellingen met betrekking tot het vertoonde spel pas in 2008 van kracht worden, krijg je van mij een krat bier naar keuze.![]()
Tennessee kwam vanuit het niets en ik denk dat hij ook weer zo zal verdwijnen, hopen dat hij snel weer aan het werk kan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:18 schreef Godlike02 het volgende:
Dat mensen nog moeite doen.
Het topic is er in elk geval niet leuker op geworden.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tennessee kwam vanuit het niets en ik denk dat hij ook weer zo zal verdwijnen, hopen dat hij snel weer aan het werk kan!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag vanaf nu allemaal ontopic hier! Inhoudelijke discussie over Marco van Basten!
hetzelfde verhaal als daarstraks, je vraagt om cijfers, die geef ik je, dan haal je de cijfers die jouw standpunt zouden ondersteunen eruit en draagt ze aan als bewijs dat voor een deel van mijn cijfers mijn stelling voor een deel niet opgaat en doet net alsof je daarmee mijn hele stelling hebt onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
Noord Ierland staat boven Bulgarije![]()
Polen ook![]()
Schotland ook![]()
Macedonie won Nederland ook niet van![]()
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Even om te kijken hoe tevreden men is, ben benieuwd!
Poll: Ben je tevreden met Marco van Basten als bondscoach?Ja. Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Paranoia!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....
Jij bent echt niet helemaal lekker he?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Klopt, maar al die goede cijfers in de kwalificatie zijn straks tijdens het EK niets meer waard.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef Beschouw het volgende:
Er worden hier steeds meer randzaken besprokenVan Basten is een van de succesvolste bondscoaches van Oranje. Dat het spel vaak niet om aan te zien is, doet daar niets aan af. Winst telt, goed spel is meegenomen maar een bijkomstigheid.
Als ze zich plaatsen voor de eindronde doen ze toch mee om de titelquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar al die goede cijfers in de kwalificatie zijn straks tijdens het EK niets meer waard.
Het gaat erom dat er dan een team moet staan, dat mee gaat doen om de Europese titel.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als ze zich plaatsen voor de eindronde doen ze toch mee om de titel![]()
ik denk zelf eerder opnieuw irritatie en opgefokt zijn waarvoor opnieuw mijn excuses. Ik weet dat er hier niemand zich voor kan stellen waar ik me zo druk over maak maar dat betekent niet dat het onterecht is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paranoia!!!
Hij heeft je IP helemaal niet man, alleen het poll script houdt het bij...
[..]
Ik heb het gevoel dat Nederland van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Van zowel grote landen als kleine landen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar al die goede cijfers in de kwalificatie zijn straks tijdens het EK niets meer waard.
Het gaat erom dat er dan een team moet staan, dat mee gaat doen om de Europese titel.
De tegenstanders op het EK zullen sterker zijn dan Albanië, ook is het de vraag of we altijd zoveel geluk houden?
Nog even en je keert overspannen terug uit de ziektewet!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik denk zelf eerder opnieuw irritatie en opgefokt zijn waarvoor opnieuw mijn excuses. Ik weet dat er hier niemand zich voor kan stellen waar ik me zo druk over maak maar dat betekent niet dat het onterecht is.
je weet net als iedereen dat op de WK ook landen uit zwakke confederaties meedoen en dat dat op de EK volgend jaar anders is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Net als Jamaica een paar jaar geleden tijdens WK dus?
De tegenstanders op het EK zullen sterker zijn dan Albanië, ook is het de vraag of we altijd zoveel geluk houden?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Nederland van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Van zowel grote landen als kleine landen.
Het gevoel bij mij is juist dat Nederland in de kwalificatie zelfs tegen kleine landen een flinke portie geluk nodig heeft om te winnen, dus tijdens het EK echt een stuk beter moet gaan voetballen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Nederland van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Van zowel grote landen als kleine landen.
hoeveel verder onder de gordel wil je nog gaan MONTANA?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog even en je keert overspannen terug uit de ziektewet!![]()
...
Er is een verschil tussen meedoen om de titel en kans maken op de titel. Montana bedoelde natuurlijk dat laatste. En het vervelende van het EK is dat alle slechte landjes, waar Nederland nu steeds met veel moeite van wint, niet meer meedoen en je opeens tegen ploegen als Frankrijk, of Spanje, of Duitsland moet spelen. En dan maakt Nederland geen enkele kans als ze zo blijven voetballen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef Beschouw het volgende:
Als ze zich plaatsen voor de eindronde doen ze toch mee om de titel![]()
Natuurlijk weet ik dat. Reageerde alleen op Beschouw die aangaf dat je al meedoet om de titel, als je je geplaatst heb. Ik doelde namelijk op het feit of Oranje kansmaakt op de titel, maar dat snapte jij vast wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
je weet net als iedereen dat op de WK ook landen uit zwakke confederaties meedoen en dat dat op de EK volgend jaar anders is.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |