geef nou eens antwoord op mijn vraag inplaats van hem te ontwijken...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Even twee vergelijkbare voorbeelden:
Veel mensen vinden Scarlett Johansson aantrekkelijk, dan zal het wel zo zijn, maar echt een feit?
Veel mensen vinden Ronaldinho een geweldige voetballer, dan zal het wel zo zijn, maar echt een feit?
Zo is het dus ook met Oranje: veel mensen vinden het spel kut, dan zal het wel zo zijn, maar echt een feit?
Het zijn geen feiten zoals jouw cijfers, toch denk ik dat jij er best wel wat meer waarde aan mag hechten.
Je bent echt een zielig figuur!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
geef nou eens antwoord op mijn vraag inplaats van hem te ontwijken...
Ik denk dat de eerste Italiaanse club of coach die 'dominant' probeert te voetballen in een 4-3-3 met de punt naar achter linkspoten op rechtsbuitenposities nog uitgevonden moet worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef Oma het volgende:
Toch denk ik dat veel mensen Van Basten onderschatten. Van Basten past gewoon toe wat hij in Italie heeft geleerd. Niet goed spelen, maar toch winnen. Ik acht het heel goed mogelijk dat Van Basten ons Europees kampioen maakt...op z'n Italiaans.
Lekker boeiend, pannekoek! Hier, leuke link voor jou: klik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
mijn topic ging open om 7:59 en dicht om 9:07. In die tijd plaatsten behalve jij en ik 3 andere mensen er reacties. tussen 1:51 en 9:37 plaatsten behalve MONTANA, jij en ik in zijn topic niemand reacties en de reacties die daarna in zijn topic werden geplaatst zijn reacties op berichten uit mijn topic.
Inderdaad, Ruud van Nistelrooij schoot in twee wedstrijden tweemaal op doel en scoorde ook tweemaal. Is dat een verdienste van Marco van Basten te noemen? Nee, integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste Italiaanse club of coach die 'dominant' probeert te voetballen in een 4-3-3 met de punt naar achter linkspoten op rechtsbuitenposities nog uitgevonden moet worden.
Het gaat verkeerd met Oranje omdat Van Basten aan het 4-3-3 dogma vasthoudt, maar te gelijkertijd consessies doet aan het aloude Michels-systeem door de nummero 10 af te schatten en de vleugels lam te leggen.
Het resultaat is dat je je spits gemiddeld 1x in de 90 minuten bereikt, wat voor Ruud van Nistelrooij gelukkig voldoende is. Was MvB nog steeds zo koppig geweest om zijn beste spits structureel te negeren dan hadden we de afgelopen wedstrijden EK-kwalificatie verspeeld.
Ook trouwens niet echt Italiaans, die houden van grote namen en geven ze vertrouwen, MvB kan er niet mee omgaan.
Maar wat schiet je ermee op? In het pro-Van Basten-topic komen tegenstanders klagen en in het huidige topic kan jij toch ook terecht voor het verdedigen van de bondscoach? In beide topics zal dezelfde discussie worden gevoerd, dus dat maakt het topic overbodig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Tennessee het volgende:
nog even een positieve insteek... zou het voor de discussie over Van Basten niet gewoon juist heel goed en leuk zijn als er een pro-van basten en een anti-van basten topic was? Wat is daar nou mis mee? Het is toch duidelijk dat het een onderwerp is dat heel erg leeft en waar twee duidelijke kampen zijn en een neutrale groep? En juist omdat het om Oranje gaat is dat zo leuk, zéker in de aanloop naar Euro2008... toch? En waarom nou niet? Omdat het verwarrend is?
Suijk-argument-jatter!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat schiet je ermee op? In het pro-Van Basten-topic komen tegenstanders klagen en in het huidige topic kan jij toch ook terecht voor het verdedigen van de bondscoach? In beide topics zal dezelfde discussie worden gevoerd, dus dat maakt het topic overbodig.
Lees het nu ook in FB.quote:
FB-topics mijd ik bewust, dat topic is bedoeld voor mod's, aspirant-mod's en huillies.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als je het hier leest kan je er ook hier op reageren.
Ik heb tot nu toe in door mij geopende topics alle kritiek vriendelijk van een reactie voorzien (voorzover dat mogelijk was aangezien ze zoals je weet steeds op slot gaan) en tot nu toe was het serieuze discussie gehalte in mijn MvB topics een stuk hoger dan in jouw MvB topic reeks..
graag vanaf nu allemaal ontopic hier! Inhoudelijke discussie over Marco van Basten!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lees het nu ook in FB.
Maar goed, volgens mij wil Tennessee een topic openen waar je niet mag klagen over Marco van Basten, zodat deze reeks gebruikt kan worden om enkel kritiek te plaatsen. Zal saai worden dan, totaal geen verschillende meningen per topic!
Mijn idee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag vanaf nu allemaal ontopic hier! Inhoudelijke discussie over Marco van Basten!
Na de loting sprak men in Nederland over de zwaarste poule van het WK. Wanneer je daarin overleeft, hoe dan ook, is dat gewoon prima. Verlies je daarna tegen Portugal, dan kan dat gebeuren. Helaas blijkt duidelijk dat de spelers er mentaal niet klaar voor zijn om oorlog te voeren in het veld, dat is het enige echt negatieve wat ik kan bespeuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het enige interessante stuk.
Servië was dé tegenvaller van het WK. Leek helemaal nergens op. Die wedstrijd speelde Nederland toch nog bagger, maar okee, 1-0 gewonnen.
Tegen Ivoorkust zijn we ontzettend goed weggekomen. Van Persie die het op z'n heupen kreeg en de spitsen van de Olifantjes hadden het geluk niet aan hun zijde.
Tegen Argentinië ging het nergens over.
Conclusie: door vanwege het speelschema en ontzettend veel mazzel.
Tegen Portugal: het meest onprofessionele Oranje ooit op een voetbalveld. Stelletje 3-jarige kleuters. En ook nog geen bal raken.
Conclusie: keihard gefaald.
Spel is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Hoewel, dat is mijn mening, geen feit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef Chivu het volgende:
Helaas blijkt duidelijk dat de spelers er mentaal niet klaar voor zijn om oorlog te voeren in het veld, dat is het enige echt negatieve wat ik kan bespeuren.
hoe kan je nou weten dat het nergens op lijkt als je gestopt bent met kijken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef travelman het volgende:
ik ben gestopt met het kijken naar wedstrijden van het Nederlands elftal, terwijl ik jarenlang elke wedstrijd van oranje gezien heb...het lijkt gewoon nergens meer op..zonde...
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:47 schreef Carnaval het volgende:
is hij nou nog steeds niet ontslagen??
Capello is ontslagen bij Real Madrid ondanks het eerste kampioenschap sinds jaren daar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:52 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
24 gespeeld, 18 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren
75% winst, 4,1% verlies
41 goals voor, 7 tegen (gem. 1,7 - 0,3)
Waarom zou hij precies ontslagen moeten worden dan?
klopt, Van Basten heeft als missie een goede prestatie op het EK 2008, liefst zelfs het kampioenschap. Ik herhaal; waarom zou hij precies ontslagen moeten worden dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Capello is ontslagen bij Real Madrid ondanks het eerste kampioenschap sinds jaren daar.
Het gaat niet alleen om statistieken.![]()
Omdat hij zijn eigen doelstellingen niet haalt. Aanvallend, dominant voetbal spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:52 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
24 gespeeld, 18 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren
75% winst, 4,1% verlies
41 goals voor, 7 tegen (gem. 1,7 - 0,3)
Waarom zou hij precies ontslagen moeten worden dan?
Vanwege het ronduit slechte spel, zijn wazige selectie- en opstellingsbeleid, de manier waarop hij met bepaalde spelers omgaat en vooral omdat hij nog steeds geen enkele van de zichzelf ruim 3 jaar geleden opgelegde doelstellingen zelfs ook maar benadert.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, Van Basten heeft als missie een goede prestatie op het EK 2008, liefst zelfs het kampioenschap. Ik herhaal; waarom zou hij precies ontslagen moeten worden dan?
die doelstelling is voor het EK 2008, niet voor halverwege de kwalificatie in 2007. Ik herhaal, waarom zou hij precies ontslagen moeten worden dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:57 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat hij zijn eigen doelstellingen niet haalt. Aanvallend, dominant voetbal spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |