wat is je vraag of argument precies?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zijn doelstelling in 2004 was om Europees kampioen te worden in 2008 én attractief en dwingend te spelen, niet om daar pas op het EK een keer mee te gaan beginnen.![]()
[..]
Inderdaad, een mening die als argument wordt gebruikt, een mening die trouwens door zo'n beetje iedereen behalve jou gedeeld wordt.
[..]
Heeft hij reden om daar iets aan te veranderen dan? Is er verbetering zichtbaar in het spel, zijn de cijfers zelfs maar beter geworden?![]()
[..]
Ja, dat je die getalletjes onder je ctrl-v hebt zitten, heb je inmiddels al vaak genoeg laten zien.
De manier waarop die punten zijn behaald laat je gemakshalve maar achterwege.
M'n argument met betrekking tot wat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
wat is je vraag of argument precies?
als alleen het resultaat een doel was dan heb je gelijk maar waar is er overtuigend gespeeld. Veel van deze wedstrijden hebben we met geluk gewonnen en kregen we meer dan we verdiende.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok;
Resultaat als bondscoach:
Kwalificatie WK 2006:
08 September 2004 Nederland - Tsjechië 2 - 0
09 Oktober 2004 Macedonië - Nederland 2 - 2
13 Oktober 2004 Nederland - Finland 3 - 1
17 November 2004 Andorra - Nederland 0 - 3
26 Maart 2005 Roemenië - Nederland 0 - 2
30 Maart 2005 Nederland - Armenië 2 - 0
04 Juni 2005 Nederland - Roemenië 2 - 0
08 Juni 2005 Finland - Nederland 0 - 4
03 September 2005 Armenië - Nederland 0 - 1
07 September 2005 Nederland - Andorra 4 - 0
08 Oktober 2005 Tsjechië - Nederland 0 - 2
12 Oktober 2005 Nederland - Macedonië 0 - 0
Totaal 12 gespeeld, 10 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren, 27 goals vóór, 3 tegen.
WK 2006
11 Juni 2006 Servië/Montenegro - Nederland 0 - 1
16 Juni 2006 Nederland - Ivoorkust 2 - 1
21 Juni 2006 Nederland - Argentinië 0 - 0
25 Juni 2006 Portugal - Nederland 1 - 0
Totaal 4 gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren, 3 goals vóór, 2 goals tegen
Kwalificatie Euro2008;
02 September 2006 Luxemburg - Nederland 0 - 1
06 September 2006 Nederland - Wit-Rusland 3 - 0
07 Oktober 2006 Bulgarije - Nederland 1 - 1
11 Oktober 2006 Nederland - Albanië 2 - 1
24 Maart 2007 Nederland - Roemenië 0 - 0
28 Maart 2007 Slovenië - Nederland 0 - 1
08 September 2007 Nederland - Bulgarije 2 - 0
12 September 2007 Albanië - Nederland 0 - 1
Totaal 8 gespeeld, 6 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren, 10 goals vóór, 2 tegen
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
24 gespeeld, 18 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren
75% winst, 4,1% verlies
41 goals voor, 7 tegen (gem. 1,7 - 0,3)
met dank aan www.knvb.nl www.fifa.com en www.uefa.com
OMG!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok;
Resultaat als bondscoach:
Kwalificatie WK 2006:
09 Oktober 2004 Macedonië - Nederland 2 - 2
13 Oktober 2004 Nederland - Finland 3 - 1
17 November 2004 Andorra - Nederland 0 - 3
26 Maart 2005 Roemenië - Nederland 0 - 2
30 Maart 2005 Nederland - Armenië 2 - 0
04 Juni 2005 Nederland - Roemenië 2 - 0
08 Juni 2005 Finland - Nederland 0 - 4
03 September 2005 Armenië - Nederland 0 - 1
07 September 2005 Nederland - Andorra 4 - 0
12 Oktober 2005 Nederland - Macedonië 0 - 0
Totaal 12 gespeeld, 10 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren, 27 goals vóór, 3 tegen.
WK 2006
11 Juni 2006 Servië/Montenegro - Nederland 0 - 1
16 Juni 2006 Nederland - Ivoorkust 2 - 1
Totaal 4 gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren, 3 goals vóór, 2 goals tegen
Kwalificatie Euro2008;
02 September 2006 Luxemburg - Nederland 0 - 1
06 September 2006 Nederland - Wit-Rusland 3 - 0
11 Oktober 2006 Nederland - Albanië 2 - 1
28 Maart 2007 Slovenië - Nederland 0 - 1
12 September 2007 Albanië - Nederland 0 - 1
Totaal 8 gespeeld, 6 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren, 10 goals vóór, 2 tegen
Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)
24 gespeeld, 18 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren
75% winst, 4,1% verlies
41 goals voor, 7 tegen (gem. 1,7 - 0,3)
met dank aan www.knvb.nl www.fifa.com en www.uefa.com
Resultaat zal ook altijd het belangrijkse zijn, zelfs als we tijdens het EK nóg kutter gaan spelen en tóch winnen, is er niets aan de hand. Maar op basis van het vertoonde spel tegen C-landen als Albanië, waar we met veel geluk en wellicht zelfs een tikkeltje onverdiend winnen, verwacht ik dat we een heel moeilijk EK krijgen. De resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, we zullen echt beter moeten gaan spelen om volgend jaar goed te presteren!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als alleen het resultaat een doel was dan heb je gelijk maar waar is er overtuigend gespeeld. Veel van deze wedstrijden hebben we met geluk gewonnen en kregen we meer dan we verdiende.......
en met pech hadden we ze verloren. Maar is dat niet bij elke wedstrijd zo? En waarom meer dan we verdienden? We hebben toch geen tegenstanders ontvoerd of scheidsrechters omgekocht?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als alleen het resultaat een doel was dan heb je gelijk maar waar is er overtuigend gespeeld. Veel van deze wedstrijden hebben we met geluk gewonnen en kregen we meer dan we verdiende.......
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en met pech hadden we ze verloren. Maar is dat niet bij elke wedstrijd zo? En waarom meer dan we verdienden? We hebben toch geen tegenstanders ontvoerd of scheidsrechters omgekocht?
Het geluk houdt een keer op, en Marco van Basten heeft niet echt veel krediet bij de meeste supporters omdat het voetballend er gewoon niet uitziet, ondanks de goede resultaten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en met pech hadden we ze verloren. Maar is dat niet bij elke wedstrijd zo? En waarom meer dan we verdienden? We hebben toch geen tegenstanders ontvoerd of scheidsrechters omgekocht?
Je vroeg om een objectief lijstje, dat gaf ik je, vervolgens haal je daar de wedstrijden uit die jouw punt zouden bevestigen, dan haal je er een paar oefenwedstrijden bij om je standpunt te onderstrepen en tot slot beschuldig je mij er, onterecht, van dat ik met cijfers over oefenwedstrijden zou komen...Ik heb het juist niet over oefenwedstrijden, die haal jij er bijquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Grimm het volgende:
Mwah ik zie alleen deze wedstrijden
3 keer gewonnen
1 keer verloren
3 keer gelijk
dit zijn wedstrijden waar het er om gaat terwijl ik landen zoals Bulgarije en roemenie geen toplanden vindt.
Tegen A-landen ( waar we niet zo vaak tegen oefenen en spelen) hebebn we een veel minder resultaat.
Italie Verloren
Portugal Verloren
Engeland Gelijk
Argentinie Gelijk
Voor het gemak kun je de twee wedstrijden tegen Tsjechie meerekenen maar dan heb je nog geen indrukwekkend lijstje. Dan is het heel mooi dat Bassie tegen Thailand etc. gaat oefenen maar daar schiet je niks mee op. Wil ik wel geloven dat hij zo'n gemiddelde haalt.
Hiermee geef je juist aan dat het wel B-landen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Tennessee het volgende:
Bulgarijë is trouwens 29ste van de wereld en Roemenië 13de dus top 30 en top 15 en zeker geen b-landen.
als er verder ook nog, c, d, e, f, g, h, i, j en k landen zijn heb je gelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hiermee geef je juist aan dat het wel B-landen zijn.![]()
moeilijk he, argumenten...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
Als je eenmaal op het EK staat, win je echt geen wedstrijd door je goede cijfers te overleggen.
Nederland zal daar dus veel beter moeten gaan voetballen dan het nu doet, want anders maken we echt weinig kans tegen Polen, Finland, Portugal, Servië, Schotland, Italië, Frankrijk, Griekenland, Turkije, Noorwegen, Duitsland, Tsjechië, Kroatië, Engeland, Rusland, Zweden, Spanje, Oostenrijk en/of Zwitserland.
Als je naar de fifa ranking kijkt is het beschamend dat Nederland zich voetballend niet eens kan onderscheiden van de nummer 66 en zelfs van de nummer 45 verliest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
als er verder ook nog, c, d, e, f, g, h, i, j en k landen zijn heb je gelijk
kijk, dát is een argument waar ik niet erg veel tegen in te brengen heb! Mijn welgemeende compliment, voorzover ik weet ben je de allereerste in 26 delen. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
Er zit een dalende lijn in, in vergelijking tot de WK-kwalificatie.![]()
dan zijn we niet de enige en mogen Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland zich nog veel harder schamen... wil je de cijfers zien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je naar de fifa ranking kijkt is het beschamend dat Nederland zich voetballend niet eens kan onderscheiden van de nummer 66 en zelfs van de nummer 45 verliest.
Aangezien jij toch graag naar getalletjes kijkt![]()
Die doelstelling is dus een feit.En ik vind dat hij daar in 3 jaar niet in is geslaagd.Dat is mijn mening.quote:De doelstelling, opvallend genoeg ook vastgelegd in de contracten, is volgens de nieuwe trainer vooral aanvallend, boeiend voetbal spelen. "De intentie moet zijn voor wedstrijden te zorgen waar het publiek en de spelers plezier in hebben. Dat moeten we met z'n allen uitstralen", vindt Van Basten.
Ah, dus jij wilt Bulgarije en Roemenië tussen landen als Italië, Duitsland, Brazilië, Argentinië, Engeland en Frankrijk plaatsen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
als er verder ook nog, c, d, e, f, g, h, i, j en k landen zijn heb je gelijk
nogmaals; die doelstelling geldt voor 2008, niét voor 2007.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef Seress het volgende:
[..]
Die doelstelling is dus een feit.En ik vind dat hij daar in 3 jaar niet in is geslaagd.Dat is mijn mening.
Graag, we hebben namelijk toch nog niet genoeg getalletjes gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan zijn we niet de enige en mogen Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland zich nog veel harder schamen... wil je de cijfers zien?
aangezien Engeland 12de staat en Roemenië 13de zie ik niet waarom niet? Bulgarijë misschien een B-land maar dan hanteer je wel een heel erg strenge norm en kan je dan minstens ook nog over c, d, e en f landen praten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ah, dus jij wilt Bulgarije en Roemenië tussen landen als Italië, Duitsland, Brazilië, Argentinië, Engeland en Frankrijk plaatsen?
beetje appels en peren he...quote:Dat zou hetzelfde zijn als dat je bij tennis Guillermo Canas en Dmitry Tursunov in dezelfde sterkteklasse als Roger Federer en Rafael Nadal zou indelen.![]()
Eigen waarneming, als je een beetje verstand van voetbal hebt, zou je kunnen concluderen dat Polen, Finland, Portugal, Servië, Schotland, Italië, Frankrijk, Griekenland, Turkije, Noorwegen, Duitsland, Tsjechië, Kroatië, Engeland, Rusland, Zweden, Spanje, Oostenrijk en Zwitserland beter zijn dan Albanië, daarbij hebben we heel veel geluk gehad en we hebben geen garantie dat dat altijd zo is.quote:
Als je een betrouwbare bron kunt vinden, waar hij zegt dat zijn doelstellingen met betrekking tot het vertoonde spel pas in 2008 van kracht worden, krijg je van mij een krat bier naar keuze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nogmaals; die doelstelling geldt voor 2008, niét voor 2007.
maar dan moeten jullie niet meteen gaan roepen dat ik me steeds maar herhaal als jullie steeds om dezelfde cijfers blijven vragenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Graag, we hebben namelijk toch nog niet genoeg getalletjes gezien.![]()
Tennessee,hij vroeg je iets?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je een betrouwbare bron kunt vinden, waar hij zegt dat zijn doelstellingen met betrekking tot het vertoonde spel pas in 2008 van kracht worden, krijg je van mij een krat bier naar keuze.![]()
Tennessee kwam vanuit het niets en ik denk dat hij ook weer zo zal verdwijnen, hopen dat hij snel weer aan het werk kan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:18 schreef Godlike02 het volgende:
Dat mensen nog moeite doen.
Het topic is er in elk geval niet leuker op geworden.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tennessee kwam vanuit het niets en ik denk dat hij ook weer zo zal verdwijnen, hopen dat hij snel weer aan het werk kan!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag vanaf nu allemaal ontopic hier! Inhoudelijke discussie over Marco van Basten!
hetzelfde verhaal als daarstraks, je vraagt om cijfers, die geef ik je, dan haal je de cijfers die jouw standpunt zouden ondersteunen eruit en draagt ze aan als bewijs dat voor een deel van mijn cijfers mijn stelling voor een deel niet opgaat en doet net alsof je daarmee mijn hele stelling hebt onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
Noord Ierland staat boven Bulgarije![]()
Polen ook![]()
Schotland ook![]()
Macedonie won Nederland ook niet van![]()
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Even om te kijken hoe tevreden men is, ben benieuwd!
Poll: Ben je tevreden met Marco van Basten als bondscoach?Ja. Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Paranoia!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....
Jij bent echt niet helemaal lekker he?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Klopt, maar al die goede cijfers in de kwalificatie zijn straks tijdens het EK niets meer waard.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef Beschouw het volgende:
Er worden hier steeds meer randzaken besprokenVan Basten is een van de succesvolste bondscoaches van Oranje. Dat het spel vaak niet om aan te zien is, doet daar niets aan af. Winst telt, goed spel is meegenomen maar een bijkomstigheid.
Als ze zich plaatsen voor de eindronde doen ze toch mee om de titelquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar al die goede cijfers in de kwalificatie zijn straks tijdens het EK niets meer waard.
Het gaat erom dat er dan een team moet staan, dat mee gaat doen om de Europese titel.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als ze zich plaatsen voor de eindronde doen ze toch mee om de titel![]()
ik denk zelf eerder opnieuw irritatie en opgefokt zijn waarvoor opnieuw mijn excuses. Ik weet dat er hier niemand zich voor kan stellen waar ik me zo druk over maak maar dat betekent niet dat het onterecht is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paranoia!!!
Hij heeft je IP helemaal niet man, alleen het poll script houdt het bij...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Nederland van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Van zowel grote landen als kleine landen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar al die goede cijfers in de kwalificatie zijn straks tijdens het EK niets meer waard.
Het gaat erom dat er dan een team moet staan, dat mee gaat doen om de Europese titel.
De tegenstanders op het EK zullen sterker zijn dan Albanië, ook is het de vraag of we altijd zoveel geluk houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |