Nog even en je keert overspannen terug uit de ziektewet!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik denk zelf eerder opnieuw irritatie en opgefokt zijn waarvoor opnieuw mijn excuses. Ik weet dat er hier niemand zich voor kan stellen waar ik me zo druk over maak maar dat betekent niet dat het onterecht is.
je weet net als iedereen dat op de WK ook landen uit zwakke confederaties meedoen en dat dat op de EK volgend jaar anders is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Net als Jamaica een paar jaar geleden tijdens WK dus?
De tegenstanders op het EK zullen sterker zijn dan Albanië, ook is het de vraag of we altijd zoveel geluk houden?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Nederland van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Van zowel grote landen als kleine landen.
Het gevoel bij mij is juist dat Nederland in de kwalificatie zelfs tegen kleine landen een flinke portie geluk nodig heeft om te winnen, dus tijdens het EK echt een stuk beter moet gaan voetballen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Nederland van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Van zowel grote landen als kleine landen.
hoeveel verder onder de gordel wil je nog gaan MONTANA?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog even en je keert overspannen terug uit de ziektewet!![]()
...
Er is een verschil tussen meedoen om de titel en kans maken op de titel. Montana bedoelde natuurlijk dat laatste. En het vervelende van het EK is dat alle slechte landjes, waar Nederland nu steeds met veel moeite van wint, niet meer meedoen en je opeens tegen ploegen als Frankrijk, of Spanje, of Duitsland moet spelen. En dan maakt Nederland geen enkele kans als ze zo blijven voetballen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef Beschouw het volgende:
Als ze zich plaatsen voor de eindronde doen ze toch mee om de titel![]()
Natuurlijk weet ik dat. Reageerde alleen op Beschouw die aangaf dat je al meedoet om de titel, als je je geplaatst heb. Ik doelde namelijk op het feit of Oranje kansmaakt op de titel, maar dat snapte jij vast wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
je weet net als iedereen dat op de WK ook landen uit zwakke confederaties meedoen en dat dat op de EK volgend jaar anders is.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
alsjeblieft, daar heb je mijn IP, of was dat niet de bedoeling... en waag het eens te proberen me nu te hacken....
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gevoel bij mij is juist dat Nederland in de kwalificatie zelfs tegen kleine landen een flinke portie geluk nodig heeft om te winnen, dus tijdens het EK echt een stuk beter moet gaan voetballen.
Cijfermatig doen we het juist beter dan ooit, dus zal het op het EK wel slecht gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is een eindronde echt te vergelijken met de kwalificatie?
Hoe vaak hebben we het wel niet 'slecht' gedaan om redelijk ver te komen op het WK of EK?
en nu weer even een écht argument... oh nee, niet weer, jij had er nog geen....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Cijfermatig doen we het juist beter dan ooit, dus zal het op het EK wel slecht gaan.![]()
Gevoel voor humor is ook ver te zoeken hequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
hoeveel verder onder de gordel wil je nog gaan MONTANA?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Cijfermatig doen we het juist beter dan ooit, dus zal het op het EK wel slecht gaan.![]()
Sowieso, en die kans krijgt hij heus wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik ben van mening dat van Basten en zijn team die kans in elk geval verdienen.
Ik ben ook van mening dat van Gaal nogmaals een kans mag krijgen ooit al heeft die ongeveer de slchste prestatie ooit neergezet.
En zelfs op het WK hebben we het helemaal niet zo slecht gedaan. De eerste ronde was de beste sinds '74 en dat we er vervolgens in de knock-out fase uitvlogen is ook niet nieuw, alleen jammer dat het meteen de eerste wedstrijd al was en tsja, we hebben het allemaal gezien, maar het was 1-0 en geen 4-0 dus zo'n zeperd was het ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is een eindronde echt te vergelijken met de kwalificatie?
Hoe vaak hebben we het wel niet 'slecht' gedaan om redelijk ver te komen op het WK of EK?
weer zo'n nergens op gebaseerde uitspraak... wat is dat nou voor onzin man?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso, en die kans krijgt hij heus wel.
Marco van Basten wordt echt niet ontslagen voor het EK, de cijfers geven daar ook geen aanleiding voor.
De kans dat Van Basten wordt ontslagen door de KNVB, is even groot als het winnen van de Europese titel.
De wedstrijden tegen Argentinie en Engeland gingen nergens om. Tegen Portugal op het afgelopen WK was Nederland echt niet de mindere. De Portugezen kregen 1 kans en scoorden, terwijl Cocu nog op de lat schoot. Met Portugal heeft Oranje het altijd moeilijk gehad. En ik weet niet of jij de wedstrijd tegen Italie nog kan herinneren, maar dat verlies was voor een groot deel de schuld van Ron Vlaar. Hij is daarna ook niet meer opgeroepen door Van Basten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Grimm het volgende:
Tegen A-landen ( waar we niet zo vaak tegen oefenen en spelen) hebebn we een veel minder resultaat.
Italie Verloren
Portugal Verloren
Engeland Gelijk
Argentinie Gelijk
Je gaat toch werkelijk waar de wedstrijden tegen Albanie, Luxemburg etc. niet serieus nemen ofwelquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je vroeg om een objectief lijstje, dat gaf ik je, vervolgens haal je daar de wedstrijden uit die jouw punt zouden bevestigen, dan haal je er een paar oefenwedstrijden bij om je standpunt te onderstrepen en tot slot beschuldig je mij er, onterecht, van dat ik met cijfers over oefenwedstrijden zou komen...Ik heb het juist niet over oefenwedstrijden, die haal jij er bij
Bulgarijë is trouwens 29ste van de wereld en Roemenië 13de dus top 30 en top 15 en zeker geen b-landen.
dus kwalificatiewedstrijden niét serieus nemen en oefenwedstrijden wél, klink niet bepaald logisch vind ik, wat vind je zelf?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je gaat toch werkelijk waar de wedstrijden tegen Albanie, Luxemburg etc. niet serieus nemen ofwel
Italië was ook een oefenwedstrijd, de enige die wél ergens om ging was die tegen Portugal. 24 wedstrijden, 18 overwinningen en 1 verliespot en de enige argumenten die ze hebben is die ene verliespot en de 0-1 overwinningen op Luxemburg en Albanië... oh ja, en dat de kwalificatie voor de WK tot nu toe op doelsaldo beter ging dan die voor de EK nu.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef Oma het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen Argentinie en Engeland gingen nergens om. Tegen Portugal op het afgelopen WK was Nederland echt niet de mindere. De Portugezen kregen 1 kans en scoorden, terwijl Cocu nog op de lat schoot. Met Portugal heeft Oranje het altijd moeilijk gehad. En ik weet niet of jij de wedstrijd tegen Italie nog kan herinneren, maar dat verlies was voor een groot deel de schuld van Ron Vlaar. Hij is daarna ook niet meer opgeroepen door Van Basten.
Portugal was gelijk ook de enige wedstrijd die absoluut niet verloren mocht worden. Verlies in alle andere wedstrijden zou op te vangen zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Italië was ook een oefenwedstrijd, de enige die wél ergens om ging was die tegen Portugal. 24 wedstrijden, 18 overwinningen en 1 verliespot en de enige argumenten die ze hebben is die ene verliespot en de 0-1 overwinningen op Luxemburg en Albanië
we zijn uitgeschakeld in de knock-out fase op een WK... Dat is tot nu toe nooit béter maar wél vaak slechter gegaan, Er was vantevoren gezegd dat we van dat WK geen hoge verwachtingen mochten hebben, tóch was het de beste eerste ronde sinds '74 en de beste kwalificatie óóit... Vind je niet dat je misschien een beetje teveel waarde aan die ene wedstrijd hecht?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Portugal was gelijk ook de enige wedstrijd die absoluut niet verloren mocht worden. Verlies in alle andere wedstrijden zou op te vangen zijn geweest.
Nooit beter? Dus in de achtste finale er uit vliegen is even goed als de finale halen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
we zijn uitgeschakeld in de knock-out fase op een WK... Dat is tot nu toe nooit béter maar wél vaak slechter gegaan, Er was vantevoren gezegd dat we van dat WK geen hoge verwachtingen mochten hebben, tóch was het de beste eerste ronde sinds '74 en de beste kwalificatie óóit... Vind je niet dat je misschien een beetje teveel waarde aan die ene wedstrijd hecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |