Heb S&M hier liggen. 3e audiotrack is wel cool.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Net Metallica The Videos DVD gekregen [afbeelding]
hmmmm, mag ik hem eens lenen?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Net Metallica The Videos DVD gekregen [afbeelding]
Yup, maar toch toch wel goed dat je 't orkest kan muten als je wil.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Heel S&M is wel vet [afbeelding]
Alles van Metallica is vet trouwens![]()
Vind het juist wel stoer. Zijn weinig bands die zo strak met orkest spelen en er mee weg kunnen komen zonder dat ze minder metal worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:35 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Yup, maar toch toch wel goed dat je 't orkest kan muten als je wil.
Niets tegen klassieke muziek en Kamen doet daar mooi werk, maar 't is toch niet 100% metallica
Ik vind metallica ook niet echt metal tegenwoordig. Hoewel ik ze nooit echt geweldig heb gevonden. S&M vind ik het betere werk van metallica eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind het juist wel stoer. Zijn weinig bands die zo strak met orkest spelen en er mee weg kunnen komen zonder dat ze minder metal worden.
Het feit dat groepen soms zichzelf een genre aanpraten vind ik allang geen criterium meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef G.Fawkes het volgende:
mwah hier kunnen wij een lange discussie over hebben...
Maiden geen metal zegtie
het is nieuw, anders maar zeker metal![]()
rot dan ook op, vuile bassistquote:Op donderdag 13 september 2007 17:19 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een hoeren TT![]()
Dat TS door de bliksem geraakt mag worden![]()
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind het juist wel stoer. Zijn weinig bands die zo strak met orkest spelen en er mee weg kunnen komen zonder dat ze minder metal worden.
sorry dude, paste niet meer tekst in de TTquote:Op donderdag 13 september 2007 17:19 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een hoeren TT![]()
Het homotopic is ergens anders geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2007 17:19 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een hoeren TT![]()
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2007 16:55 schreef Maidenfan het volgende:
Lars is best wel een van de betere drummers die er rondliepen in die tijd. Vind niet dat iemand in't genre hem kan nadoen...
Lekkere tele!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Hippie scum met Telecasters.
Lijkt me cool om een tele van chocola te hebben en dan al la Pete T. kapot slaan en dan de brokstukken opeten terwijl je My Generation luistert. Mmmmm.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
wel als je de tele op gaat eten... dat lijkt me niet echt gezond nee
sowieso... tele's zijn eng!
bierbuik?! jezus man, die kerel is dikker dan Fat Bastard!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
Chris Burney van Bowling for Soup
* Falcon4ever mompelt iets over bierbuik en gitaren
Gelukkig vind ie 't niet erg soms voor lul te staan in een videoclip:quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bierbuik?! jezus man, die kerel is dikker dan Fat Bastard!
![]()
![]()
![]()
Jezus, dat is wel erg extreem. Daar is Dino Cazares een klein ventje bij. Dat gitaartje valt ook wel een beetje in het niet trouwensquote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
te sterk? ho ekan dat nou met 50%quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vond het te sterk om niet lekker te vinden....
tis niet geweldig, maar als je de taalfouten eruithaalt kan het wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Aresdreams het volgende:
-lange tekst-
Held!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Hippie scum met Telecasters.
Een omhulsel zit meestal ergens omheen. Hoe kan het in jou zitten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Aresdreams het volgende:
Darkness, surrounding me
Echoes of a far past
When you where were still
Little love, light in my live life
Sometimes I wonder
Would it all changes
If I wouldn’t be in anger
Wouldn’t be swallowed by hate
Darkness took my pride
All that is left in me is my empty shell
Ik snap niet wat je hier probeert te zeggenquote:All I can do is wait and wither away
Into darkness I shall fade
As I am all alone
All the greed in the world
Tie me to one bit of fun
I had long ago in this ride
Voor de rest klopt ie welquote:I wish I wasn’t alone
For my mind was set
For this perfect eve
In darkness now I shall turn
Darkness took my pride
All I can do is wait and wither away
Once I knew this love
I just hoped it never flew
Never escaped form my grasp
But hopeless I am now
Just a fond memory
In a distanced distant past
I wish you were here
By my side, close by
Darkness took my pride
All I can do is wait and wither away
kan deze tekst er mee door?
alcohol is bad
Ik denk dat ik zover buiten de doelgroep val dat ik mijn mening ook maar niet geefquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Aresdreams het volgende:
-lyric-
Best aardig, maar waar gaat de tekst heen? Welke boodschap wil je precies uitdragen ermee?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Aresdreams het volgende:
-tekst-
kan deze tekst er mee door?
alcohol is bad
Heerlijk gevoel he!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:53 schreef Jimbo het volgende:
over 10 daagjes zie ik mn gitaar weer, eindelijk !
Dan is hij vast niet vroeg hier vandaagquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Privéfeestje gehad gisteravond Ares?
(Autobiografisch?)
neuh niet eens... of misschien wel... ach ja, weet ik veel waar mijn teksten vandaan komenquote:
Boodschap? moet dat er ook nog in? hahahaquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Best aardig, maar waar gaat de tekst heen? Welke boodschap wil je precies uitdragen ermee?
soort van: ik heb zin om mijn gedachte van mijn baan weg te zuipen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan is hij vast niet vroeg hier vandaag
Dat "distanced past" stukje kan overigens best, dat is niet foutquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een omhulsel zit meestal ergens omheen. Hoe kan het in jou zitten?
[..]
Ik snap niet wat je hier probeert te zeggen
[..]
Voor de rest klopt ie wel
Een nare ex?
Distanced is de verleden tijd van het werkwoord. Distant is een bijvoeglijk naamwoord en past beter in de contextquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat "distanced past" stukje kan overigens best, dat is niet fout
Distanced kan ook als bijvoegelijk naamwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Distanced is de verleden tijd van het werkwoord. Distant is een bijvoeglijk naamwoord en past beter in de context
Distanced is in die zin raar dat je het verleden actief en opzettelijk van je afschuift, terwijl distant gewoon zegt: "ver verleden"...
Maar ach boeiend... je hoort het verschil nauwelijks als je het zingt/grunt![]()
Tja kweenie...kan ook gewoon mijn wens zijn. Ach, ik schrijf gewoon andere teksten, zoals je op onze site kunt lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:02 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Boodschap? moet dat er ook nog in? hahaha
Shit happensquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef Aresdreams het volgende:
En nog ff een post erbij
the groove factory bestelling was vandaag eindelijk binnen...
vol verwachting maak ik de oversized doos open...
wat tref ik aan? zijn het mijn 6x ernie ball 7-string .009?
NEEN!
het was 1 pakje snaren... was het dan wel .009? helaas, ook dat niet!
1 pakje .010...
dus ik gebeld, mag ik het pakje houden en krijg alsnog 6 pakjes .009
en ik heb de twijfelachtige eer de eerste te zijn waarbij de bestelling fout is gegaan met het nieuwe systeem
dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Shit happens
Lossen ze wel netjes op dan
Ja okee... dat bedoel ik met actief en opzettelijk van je afschuiven... maar in deze contextquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Distanced kan ook als bijvoegelijk naamwoord.
Een op afstand geplaatst verleden. En volgens mij doen veel mensen dat juist heel bewust, hun verleden vergeten.
komt het bij mij raar over... De artiest vindt het een mooie herinnering, wenst dat diegene bij hem is (voel die koestering!) (wordt een mooie clip als je in de herfstbladeren gaat rollen, terwijl je eyeliner uitgelopen is en je je huid op je torso hebt opengekrabd) maar toch het verleden en dus die herinneringen van zich afschuift... "ver verleden" klinkt voor mij logischer dan "afgeschoven verleden"quote:Just a fond memory
In a distanced past
I wish you were here
By my side, close by
Juist. En je cab wil 100 rms [minstens] en wat geef je hem, niet eens 1 watt maxquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef imported_sphinx het volgende:
Kun je een Pod op een cab aansluiten?
of werkt dat niet met die weerstand van 4 of 8 Ohm enzo.![]()
dude, zijn les paul lijkt wel een grassprietje!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[afbeelding]
nja ok, er moet inderdaad nog een amp tussenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist. En je cab wil 100 rms [minstens] en wat geef je hem, niet eens 1 watt max![]()
Dus je hoort ook nog geen zak denk ik.
das waar, en das ook een optie, maar ik gebruik toch liever de cab.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:17 schreef Maidenfan het volgende:
Je kan altijd een actieve monitor gebruiken als je er een liggen zou hebben ofzo...
Holy Shitquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Zo hebben wij er ook een. Geschreven door andere gitarist, je zou bijna denken dat ie depressief was![]()
Vonden het wel cool, beetje oldskool Metallica style shizzle dit![]()
Kramtried - Pool Of Sweat
*knip*
dan koop je een crate powerblock, 150 watt en heel klein. Weegt niks en kost niksquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das waar, en das ook een optie, maar ik gebruik toch liever de cab.
anders is het geluid ook te verschillend van de andere gitarist he![]()
Zo die gozer praat zelf verzekerd en niet zenuwachtig. Wat een kutirritante review dingquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
dan koop je een crate powerblock, 150 watt en heel klein. Weegt niks en kost niks
http://cgi.benl.ebay.be/C(...)Z92205QQcmdZViewItem
http://www.gearwire.com/media/crate-powerblock.wmv
en klinkt ook als niks. (hoewel ik dat filmpje niet heb gezien want die doet niet)quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
dan koop je een crate powerblock, 150 watt en heel klein. Weegt niks en kost niks
Ja als je echt super geluid wil zal je je amp mee moeten slepen en niet een minipod en een prutsversterkertje.quote:
En ook niet monotoon, zodat ik niet na 1 minuut in slaap ben gevallen... jammer dat ie 'm niet aanzet en ff erop speelt (maar gezien zijn gitaar over zijn schouder, zal er vast wel een ander filpje zijn waar dat wel gebeurt...)quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:13 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zo die gozer praat zelf verzekerd en niet zenuwachtig. Wat een kutirritante review ding
Dan is echt een kutding. Gadverdamme!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze spelen anders aardig strak... Ben afgelopen december al naar een concert van hun geweest... damn dat was goed... Saosin in het voorprogramma was ook goed, maar helaas was de zanger ziek en verloor hij 50% van de tijd zijn stem.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan is echt een kutding. Gadverdamme!
En Coheed en Cambria. Ik roep niet snel dat een band zuigt [respect voor de artiesten enzo, jeweet] maar die band zuigt gewoon![]()
ja maar dan moet ik dus een pod of distortion pedaaltje hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja als je echt super geluid wil zal je je amp mee moeten slepen en niet een minipod en een prutsversterkertje.
Da's een keuze. Ik neem straks weer 60 kilo versterker mee naar de oefenruimte![]()
Maar het klinkt wel! Als dat crate dingetje een beetje goed strak clean heeft wil het volgens mij best trouwens.
Ja man, waarom posten die lui eigenlijk nog? Om nou te zeggen dat er veel zinnigs uitkomt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:28 schreef Maidenfan het volgende:
Ik detecteer review en monotoon en zelfverzekerd op 1 pagina... lang leve gearwire!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:58 schreef SNArky het volgende:
Ik ga 9 oktober naar het bandje van deze meneer:
http://www.youtube.com/watch?v=SKMYeXkYcgs
![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat, zó slecht is het ook weer niet![]()
Ga voor de gein maar eens een tijdje met Rock Discipline aan de slag, ik weet zeker dat je daar beter van wordtquote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:41 schreef Sinat het volgende:
Stel, je wil beginnen met gitaar spelen, puur als tijdverdrijf. Ik loop met 100-150 euro een gitaarwinkel binnen, bestaat er dan een kans dat ik met een leuke akoestische gitaar naar buiten stap waarmee ik enigszins mee kan leren spelen? Ik vind het zonde om er 200 euro of meer tegen aan te gooien omdat ik echt een complete noob ben op dit gebied en het verschil waarschijnlijk toch niet hoor.
Als jullie een leuke gitaar weten om mee te beginnen in deze prijsklasse, laat het weten![]()
Dat is wat anders, maar vind persoonlijk niks aan die hele John Verprutser nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ga voor de gein maar eens een tijdje met Rock Discipline aan de slag, ik weet zeker dat je daar beter van wordt
Dat kan ik dus welquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef Falcon4ever het volgende:
de video "John Petrucci - Rock Discipline" is best cool,
-> http://www.youtube.com/watch?v=wBpr9_XkXEA @ 4:35
Dus.. wie kan er zo ver stretchen?
Holy moly. Dat zuigt als een nilfisk dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:23 schreef Pwny het volgende:
tyfes tering tyfes shit fuck kut tering fuckArrghhhh omdat de drummer minderjarig is lopen we een dikke kans mis om in de melkweg te mogen spelen
arghhhh
tyfes kut kaaadkslnklafsdnfdsnklsdafnl;asdnsadlh;asdhklhlasdfhlsd
Nee niet daar het was een wereldweide battle dinges en daarvoor moest je dus geselcteerd worden. Nouja de bands moesten op elkaar stemmen ofzo. Nouja ik had een keer ingeschreven en niet meer naar omgekeken. Bleek het nu dat we genoeg stemmen hadden om door te gaan naar de auditie. En van de 15 bands gingen er 8 door naar de Melkweg en daarna naar de Paradiso. Maarja hij was dus te jong en mocht niet voglens het regelementquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Holy moly. Dat zuigt als een nilfisk dan.
Nooit geweten van zo'n regel daar.
Da's best rock&roll zo te horenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef Witchfynder het volgende:
Aw man. Arme jullie! Da's echt rot zo.
Wij hadden zo'n rare avond. We zouden in Musicon spelen met The Name en Magion. Eerst stoot de gitarist van The Name hard zijn hoofd en mocht eigenlijk niet meer rondlopen van de dokter en tijden hun optreden wordt een gitarist van Magion afgevoerd door de ambulance vanwege zijn bloeddruk/hartslag...
Alleen wij hebben geen gewonden. Megavaag!
drummer eruit kicken en een andere zoekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:45 schreef Pwny het volgende:
Rare dingen gebeuren soms jaAchja gelukkig niemand van jullie
Of dan je iemand een oog uitsteekt met een Dean![]()
![]()
Maar ik baal wel nu
quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:45 schreef Pwny het volgende:
Of dan je iemand een oog uitsteekt met een Dean![]()
![]()
Hij kon later die avond/nacht weer naar huis, maar ze weten nog niet precies wat het was. Alleen in de backstage was hij helemaal stuk. Kon niet meer focussen of wat. Misschien iets met z'n bloeddruk ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's best rock&roll zo te horen
Enig idee hoe dat kwam/is afgelopen van die gitarist dan?
Ik heb eens een keer een hardcore bandje gezien waarvan de gitarist ook soms de optredens niet kon afmaken omdat-ie dan veel te druk enzo werd
Als het allemaal Platinum series zijn is dat niet iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij kon later die avond/nacht weer naar huis, maar ze weten nog niet precies wat het was. Alleen in de backstage was hij helemaal stuk. Kon niet meer focussen of wat. Misschien iets met z'n bloeddruk ofzo.
Nou ja, beter één gig missen, dan alle gigs, if you know what I mean.
Btw: de gitarist van The Name beweert thuis 17 verschillende BC Rich Biches te hebben..
17!!!!!
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zou er nog geen 17 willen als ik ze gratis kreeg![]()
Elke is iig een andere bouw en andere configuratie. hehehe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het allemaal Platinum series zijn is dat niet iets om trots op te zijn
ziet er uit als iets waar ik bij had willen zijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Of Pig Champion van Poison Idea (waar trbngr onder andere de mosterd vandaan haalt)
[afbeelding]
hopelijk speeltie iets dynamischer dan hij eruit ziet en praat, damn!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:13 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zo die gozer praat zelf verzekerd en niet zenuwachtig. Wat een kutirritante review ding
Mooi is dat altijd inderdaad. uren van tevoren aanwezig zijn, de PA is toch nooit op tijd klaar en soundcheck is altijd minstens 1,5 uur later dan geplandquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
En ik moet heeeeeeeeelemaal naar Veenendaal. Moet er om 16 uur zijn en we spelen om 20:45. *zucht* :s..
Lamequote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.gibson.com/en-(...)owertune_%20Gibson_/
Wtf
Mooi pedaaltje is dat, ziet er echt uit dat ie goed klinkt zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
oja, fulltone fulldrive 2 komt deze kant op
Omg, dat is niet eens die baardmans van de stompbox-reviewsquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan is echt een kutding. Gadverdamme!
Ander filmpje, die wel werkt:
http://youtube.com/watch?v=q-AHIWInd10
En Coheed en Cambria. Ik roep niet snel dat een band zuigt [respect voor de artiesten enzo, jeweet] maar die band zuigt gewoon![]()
Hallo, ik ben Dean en ik ga de Dean Mustaine VMNT1 over een Marshall MG100DFX stack met een Boss MT-2 pedaal testen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga daar ook eens solliciteren![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Dean en ik ga de Dean Mustaine VMNT1 over een Marshall MG100DFX stack met een Boss MT-2 pedaal testen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef Maidenfan het volgende:
Denk dat van dat trio de MT2 nog het meest kans maakt om te overleven eigenlijk![]()
Kopen een idee misschien??quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp'tje, ik wil die Simpsons plectrums die in de Gitarist van deze maand staan
? vertel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp'tje, ik wil die Simpsons plectrums die in de Gitarist van deze maand staan
armless skaterquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
Satanic Surfers [afbeelding]
Er staat iets over een nieuwe serie plectrums, maar die website die erbij staat, is nog niet online volgens mij.quote:
He can't surf, he can't skate and he sure can't masturbate no more!quote:
nee natuurlijk niet manquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Dan moet je liedjes van The Vines spelen![]()
Blink 182 dan? Green Day? Offspring? Relient K? Ramones? Anti Flag? Dropkick Murphys? Agnostic Front? Hatebreed?quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet man
ik bedoel dat dit topic saai is.![]()
Ik weet het. Mijn TVP werd op ruwe wijze vernietigd.quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet man
Joh.quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet man
Johnny "Downstrokes only" Ramonequote:Op zondag 16 september 2007 13:21 schreef YellowBanana het volgende:
Dimebag Darrel (Pantera dude)
naam weet ik niet maar lijkt op die van ramones
en James Hetfield natuurlijk
Yellow Frog and the Kikkersquote:Op zondag 16 september 2007 13:34 schreef YellowBanana het volgende:
Doe ma die ma:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniale bandnaamquote:Op zondag 16 september 2007 14:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Yellow Frog and the Kikkers![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je van Kikkers evt ook nog Kickers maken. Woordgrapjes enzo, jeweet![]()
Weet echt niemand van jullie deze? Schaam jequote:Op zondag 16 september 2007 13:34 schreef YellowBanana het volgende:
Doe ma die ma:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet ze niet op imageshack zodat iedereen ze kan zien en misschien krijg je dan antwoord.quote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef YellowBanana het volgende:
[..]
Weet echt niemand van jullie deze? Schaam je![]()
juist, wat bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zet ze niet op imageshack zodat iedereen ze kan zien en misschien krijg je dan antwoord
Imageshack plaatjes werken niet op Fok!. Het lijkt voor jou alsof ze wel werken, omdat jij de plaatjes in je cache hebt staan, maar de rest ziet alleen maar gele kikkers.quote:
Ik meen me iets te herinneren over grote B&H plaatjes en het fokdomein op de zwarte lijst, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze doorlinken intussen gewoon helemaal verboden hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef YellowBanana het volgende:
Ah, getverdemme. Das lame.
Hoezo dat?
Elke noob brengt wel een kut gewoonte met zich meequote:Op zondag 16 september 2007 19:42 schreef Pwny het volgende:
Get the picture met gitaristen
What's next
Knoop in je straplock ?
Dude je bent een banaan...je kan niet alles weten..quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef YellowBanana het volgende:
Shit, waarom herkende ik em niet. *schaam*
kspeel nog wel stonewall mt men band
Gewoon wat voor muziek link spammen enzquote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef YellowBanana het volgende:
Wat moet ik vertellen?
Goed bezig! Pics/Youtube/MySpace?quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef YellowBanana het volgende:
Metallica
Annihilator
Iron Maiden
spelen we zon beetje
beetje bezig met zelf nummers maken
Dat is Social Distortion, bluespunkquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Maidenfan het volgende:
Metal met P90's, apart (die goldtop). Klinken de mannen een beetje oké?
Is het toch echt niet hoorquote:Op zondag 16 september 2007 21:16 schreef punkjunk het volgende:
Het lijkt me meer iets van rock a blilly ofzo?![]()
Tim Armstrong inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 21:22 schreef YellowBanana het volgende:
Die bovenste pic is volgens mij van rancid..
ik zie namelijk ran... staan op die kit
Helaas niet, alhoewel mensen fotos liepen te maken tijdens een optreden. Heb ze alleen nog nergens terug gezien, das best jammerquote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed bezig! Pics/Youtube/MySpace?
Ehmm..de noten die erin zitten bepalen wat voor akkoord het is..quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef Pwny het volgende:
Je kan een akkoord natuurlijk op verschillend emanieren pakken. Maar wat is de logica erachter welke noten erin moeten zitten ?
De noten komen uit een bepaalde toonladder. In een majeurakkoord zitten de 1, 3 en 5 uit de majeurtoonladder (In het geval van de toonladder van C wordt dit dus: C, E, G).quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef Pwny het volgende:
Je kan een akkoord natuurlijk op verschillend emanieren pakken. Maar wat is de logica erachter welke noten erin moeten zitten ?
Ja okee maar gewoon een standaard C zeg maar die kan je op verschillende plekken pakken. Maar dat betekend dus dat hij wel hetzelfde moet klinken en er dus dezelfde tonen in moeten zitten? Grondtoon was voor grove benaming. En er moest dan nog iets van een kwint inzitten ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehmm..de noten die erin zitten bepalen wat voor akkoord het is..
Ah kijk dat word al wat duidelijker. Die van die 7 en 9 wist ik id alquote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
De noten komen uit een bepaalde toonladder. In een majeurakkoord zitten de 1, 3 en 5 uit de majeurtoonladder (In het geval van de toonladder van C wordt dit dus: C, E, G).
In een mineurakkoord wordt de 3 vervangen door een verlaagde 3 (b3 dus), in het geval van een C-mineurakkoord wordt dit dus: C, D#, G.
Je kan ook nog andere grappen uithalen, zoals een 7 of een 9 toevoegen, dan krijg je grappen als min7, maj7 of dom7 akkoorden.
Of omdat-ie geen fatsoenlijke band bij elkaar kan houden?quote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb kaartjes om op 1 november deze gitaargoeroe weer te zien:
[afbeelding].
En nog steeds wordt hij ondergewaardeerd! Dimebag, Wilde, Petrucci etc kom je altijd tegen in lijstjes "geweldige metalgitaristen", maar op een of andere manier wordt deze held steeds vergeten.
Misschien omdat hij een heel bescheiden persoon lijkt te zijn..
In principe ook het octaaf erbij natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2007 22:07 schreef SNArky het volgende:
Oh ja, in het voor jou belangrijkste akkoord: het powerchord (gna, gna), zitten alleen de grondtoon en de 5 (kwint). Doordat de 3 (terts) de "kleur" geeft aan je akkoord, wordt er vaak gezegd dat een powerchord geen karakter heeft.
Voordeel van het powerchord is dat je geen dissonante geluiden krijg als je de gain omhoogdraait.
In principe is het helemaal geen akkoord, omdat het maar uit twee noten bestaatquote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Pwny het volgende:
[..]
In principe ook het octaaf erbij natuurlijk![]()
Dat kan hij wel. De laatste drie albums is min of meer dezelfde line up. Er is alleen een gitarist weg gegaan, dus ze zanger speelt ook gitaar erbij.quote:Op zondag 16 september 2007 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Of omdat-ie geen fatsoenlijke band bij elkaar kan houden?
Ziet er uit als een metalgitaar.quote:Op zondag 16 september 2007 22:47 schreef Pwny het volgende:
Ik heb besloten toch maar te gaan sparen. En met sinterklaas en verjaardag erbij kan ik tegen die tijd dit kopen
[afbeelding]
gewoon omdat mooi![]()
Lijstje ex-members van wikipedia:quote:Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat kan hij wel. De laatste drie albums is min of meer dezelfde line up. Er is alleen een gitarist weg gegaan, dus ze zanger speelt ook gitaar erbij.
Hoeveel kost-ie dan?quote:Op zondag 16 september 2007 22:47 schreef Pwny het volgende:
Ik heb besloten toch maar te gaan sparen. En met sinterklaas en verjaardag erbij kan ik tegen die tijd dit kopen
[afbeelding]
gewoon omdat mooi![]()
Die lijst klopt niet. Mike Mangini is geen ex-lid. Hij is de vaste studiodrummer, maar vanwege zijn werk (hij geeft les op het conservatorium) kan hij niet touren. Op tour speelt een ex-leerling van hem, maar die persoon is ook al 3 tours hetzelfde.quote:Op maandag 17 september 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Lijstje ex-members van wikipedia:
Big John Bates
Paul Malek
Dave Scott (Richer)
Joe Comeau
Aaron Randall
Coburn Pharr
Randy Rampage
Dennis Dubeau
Dave Scott Davis
Neil Goldberg
Anthony Greenham
Curran Murphy
Wayne Darley
Sandor de Bretan
Ray Hartmann
Randy Black
Mike Mangini
Tony Chappelle
Rob Falzano
En nu dus 2 officiële bandleden en de rest sessiemannen.
Dat doet een band vaak geen goed. Behalve als je Chuck Schuldiner bent kennelijk.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens heeft Megadeth ook veel personeelswisselingen gekend en toch is het één van de grootste bands ter wereld.
Ik had nog niet gelezen wat er al gepost was hahaquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is het toch echt niet hoor![]()
Ken jij als punker Social Distortion niet eens?![]()
laat me dan weten hoe die speelt!quote:Op zondag 16 september 2007 22:47 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
gewoon omdat mooi![]()
Ik zeg ook niet dat hij geen goede gitarist is, hij is ook heel goed. Ik geef alleen een in mijn ogen belangrijke oorzaak waarom Annihilator nooit echt zo groot is geworden als andere bands en waarom Waters dus ook minder bekend is. Bij Megadeth heb je in ieder geval altijd dezelfde zanger gehad, zelfde met Death.quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die lijst klopt niet. Mike Mangini is geen ex-lid. Hij is de vaste studiodrummer, maar vanwege zijn werk (hij geeft les op het conservatorium) kan hij niet touren. Op tour speelt een ex-leerling van hem, maar die persoon is ook al 3 tours hetzelfde.
Ik ga niet ontkennen dat Annihilator veel bandleden gehad heeft, maar dat neemt niet weg dat Jeff Waters een ontzettend goede muzikant is.
Overigens heeft Megadeth ook veel personeelswisselingen gekend en toch is het één van de grootste bands ter wereld.
True.quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij geen goede gitarist is, hij is ook heel goed. Ik geef alleen een in mijn ogen belangrijke oorzaak waarom Annihilator nooit echt zo groot is geworden als andere bands en waarom Waters dus ook minder bekend is. Bij Megadeth heb je in ieder geval altijd dezelfde zanger gehad, zelfde met Death.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Cynic het volgende:
300.000 man in een kroeg klinkt best stampvol inderdaad
niet als ze gratis zijn hequote:Op maandag 17 september 2007 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat je zo'n hekel had aan Deans![]()
Ja, vervelend is dat!quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
80% kans op een vaste baan deze week![]()
Dat word GASsen [afbeelding]
Maar eerst ook beetje sparen voor als ik straks op mijzelf gaquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat!
Straks +/- 500 euro maand overhouden, dat gaat hard!![]()
hmmm dat is weer net iets té qua kleurquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is waar
Al denk ik dat Dribbel_ Pwny wel een Midnight Blue Hardtail kan waarderen....
[afbeelding]
Onzin, gitaren zijn een primaire levensbehoefte!quote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar eerst ook beetje sparen voor als ik straks op mijzelf ga![]()
Van 350 inkomsten in de maand al jaren rondgekomen, de overgang naar 1500 is wel lekker groot!quote:
De bedoeling was stevige Rock, met metalinvloedenquote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
Had niet anders verwacht
Wat gaan jullie zoal spelen?
1500 netto of bruto?quote:Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Van 350 inkomsten in de maand al jaren rondgekomen, de overgang naar 1500 is wel lekker groot!![]()
Bruto, netto even door de 2000... en ja, geld verdwijnt als sneeuw voor de zon als je eenmaal verdient, je levensstandaard wordt nu eenmaal hoger. Maar ach, slechter dan ervoor zal het toch niet worden!quote:Op maandag 17 september 2007 16:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
1500 netto of bruto?
ik kom ook wel rond met 1800 bruto, maar mijn geld verdwijnt als sneeuw voor de zon
Als je mijn ouders hebt/kent roep je wel even wat andersquote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Onzin, gitaren zijn een primaire levensbehoefte!
Cool!!quote:Op maandag 17 september 2007 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De bedoeling was stevige Rock, met metalinvloeden
Maar zonder geschreeuw en double bass
quote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je mijn ouders hebt/kent roep je wel even wat anders![]()
dat is waarquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bruto, netto even door de 2000... en ja, geld verdwijnt als sneeuw voor de zon als je eenmaal verdient, je levensstandaard wordt nu eenmaal hoger. Maar ach, slechter dan ervoor zal het toch niet worden!![]()
Is draadloos nou echt zo'n voordeel, ik heb eigenlijk nooit echt last van mijn snoer...quote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is waar
,ooi draadloos spelen
Mijne is soms wat te kort [rondscheuren ftw] maar dat overleven we ook wel.quote:Op maandag 17 september 2007 17:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is draadloos nou echt zo'n voordeel, ik heb eigenlijk nooit echt last van mijn snoer...![]()
Had eerst ook een 5-6 meter maar die was eignelijk net wat te kort, heb nu ook een 9m en die is perfectquote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijne is soms wat te kort [rondscheuren ftw] maar dat overleven we ook wel.
Heb wel een 10 meter, maar die is knalgeel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |