Omg, dat is niet eens die baardmans van de stompbox-reviewsquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan is echt een kutding. Gadverdamme!
Ander filmpje, die wel werkt:
http://youtube.com/watch?v=q-AHIWInd10
En Coheed en Cambria. Ik roep niet snel dat een band zuigt [respect voor de artiesten enzo, jeweet] maar die band zuigt gewoon![]()
Hallo, ik ben Dean en ik ga de Dean Mustaine VMNT1 over een Marshall MG100DFX stack met een Boss MT-2 pedaal testen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga daar ook eens solliciteren![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Dean en ik ga de Dean Mustaine VMNT1 over een Marshall MG100DFX stack met een Boss MT-2 pedaal testen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef Maidenfan het volgende:
Denk dat van dat trio de MT2 nog het meest kans maakt om te overleven eigenlijk![]()
Kopen een idee misschien??quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp'tje, ik wil die Simpsons plectrums die in de Gitarist van deze maand staan
? vertel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp'tje, ik wil die Simpsons plectrums die in de Gitarist van deze maand staan
armless skaterquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
Satanic Surfers [afbeelding]
Er staat iets over een nieuwe serie plectrums, maar die website die erbij staat, is nog niet online volgens mij.quote:
He can't surf, he can't skate and he sure can't masturbate no more!quote:
nee natuurlijk niet manquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Dan moet je liedjes van The Vines spelen![]()
Blink 182 dan? Green Day? Offspring? Relient K? Ramones? Anti Flag? Dropkick Murphys? Agnostic Front? Hatebreed?quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet man
ik bedoel dat dit topic saai is.![]()
Ik weet het. Mijn TVP werd op ruwe wijze vernietigd.quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet man
Joh.quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet man
Johnny "Downstrokes only" Ramonequote:Op zondag 16 september 2007 13:21 schreef YellowBanana het volgende:
Dimebag Darrel (Pantera dude)
naam weet ik niet maar lijkt op die van ramones
en James Hetfield natuurlijk
Yellow Frog and the Kikkersquote:Op zondag 16 september 2007 13:34 schreef YellowBanana het volgende:
Doe ma die ma:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniale bandnaamquote:Op zondag 16 september 2007 14:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Yellow Frog and the Kikkers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |