Elke noob brengt wel een kut gewoonte met zich meequote:Op zondag 16 september 2007 19:42 schreef Pwny het volgende:
Get the picture met gitaristen
What's next
Knoop in je straplock ?
Dude je bent een banaan...je kan niet alles weten..quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef YellowBanana het volgende:
Shit, waarom herkende ik em niet. *schaam*
kspeel nog wel stonewall mt men band

Gewoon wat voor muziek link spammen enzquote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef YellowBanana het volgende:
Wat moet ik vertellen?
Goed bezig! Pics/Youtube/MySpace?quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef YellowBanana het volgende:
Metallica
Annihilator
Iron Maiden
spelen we zon beetje
beetje bezig met zelf nummers maken
Dat is Social Distortion, bluespunkquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Maidenfan het volgende:
Metal met P90's, apart (die goldtop). Klinken de mannen een beetje oké?
Is het toch echt niet hoorquote:Op zondag 16 september 2007 21:16 schreef punkjunk het volgende:
Het lijkt me meer iets van rock a blilly ofzo?![]()
Tim Armstrong inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 21:22 schreef YellowBanana het volgende:
Die bovenste pic is volgens mij van rancid..
ik zie namelijk ran... staan op die kit
Helaas niet, alhoewel mensen fotos liepen te maken tijdens een optreden. Heb ze alleen nog nergens terug gezien, das best jammerquote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed bezig! Pics/Youtube/MySpace?
Ehmm..de noten die erin zitten bepalen wat voor akkoord het is..quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef Pwny het volgende:
Je kan een akkoord natuurlijk op verschillend emanieren pakken. Maar wat is de logica erachter welke noten erin moeten zitten ?
De noten komen uit een bepaalde toonladder. In een majeurakkoord zitten de 1, 3 en 5 uit de majeurtoonladder (In het geval van de toonladder van C wordt dit dus: C, E, G).quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef Pwny het volgende:
Je kan een akkoord natuurlijk op verschillend emanieren pakken. Maar wat is de logica erachter welke noten erin moeten zitten ?
Ja okee maar gewoon een standaard C zeg maar die kan je op verschillende plekken pakken. Maar dat betekend dus dat hij wel hetzelfde moet klinken en er dus dezelfde tonen in moeten zitten? Grondtoon was voor grove benaming. En er moest dan nog iets van een kwint inzitten ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehmm..de noten die erin zitten bepalen wat voor akkoord het is..
Ah kijk dat word al wat duidelijker. Die van die 7 en 9 wist ik id alquote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
De noten komen uit een bepaalde toonladder. In een majeurakkoord zitten de 1, 3 en 5 uit de majeurtoonladder (In het geval van de toonladder van C wordt dit dus: C, E, G).
In een mineurakkoord wordt de 3 vervangen door een verlaagde 3 (b3 dus), in het geval van een C-mineurakkoord wordt dit dus: C, D#, G.
Je kan ook nog andere grappen uithalen, zoals een 7 of een 9 toevoegen, dan krijg je grappen als min7, maj7 of dom7 akkoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |