quote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef Cynic het volgende:
300.000 man in een kroeg klinkt best stampvol inderdaad
niet als ze gratis zijn hequote:Op maandag 17 september 2007 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat je zo'n hekel had aan Deans![]()
Ja, vervelend is dat!quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
80% kans op een vaste baan deze week![]()
Dat word GASsen [afbeelding]
Maar eerst ook beetje sparen voor als ik straks op mijzelf gaquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat!
Straks +/- 500 euro maand overhouden, dat gaat hard!![]()
hmmm dat is weer net iets té qua kleurquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is waar
Al denk ik dat Dribbel_ Pwny wel een Midnight Blue Hardtail kan waarderen....
[afbeelding]
Onzin, gitaren zijn een primaire levensbehoefte!quote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar eerst ook beetje sparen voor als ik straks op mijzelf ga![]()
Van 350 inkomsten in de maand al jaren rondgekomen, de overgang naar 1500 is wel lekker groot!quote:
De bedoeling was stevige Rock, met metalinvloedenquote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
Had niet anders verwacht
Wat gaan jullie zoal spelen?
1500 netto of bruto?quote:Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Van 350 inkomsten in de maand al jaren rondgekomen, de overgang naar 1500 is wel lekker groot!![]()
Bruto, netto even door de 2000... en ja, geld verdwijnt als sneeuw voor de zon als je eenmaal verdient, je levensstandaard wordt nu eenmaal hoger. Maar ach, slechter dan ervoor zal het toch niet worden!quote:Op maandag 17 september 2007 16:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
1500 netto of bruto?
ik kom ook wel rond met 1800 bruto, maar mijn geld verdwijnt als sneeuw voor de zon
Als je mijn ouders hebt/kent roep je wel even wat andersquote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Onzin, gitaren zijn een primaire levensbehoefte!
Cool!!quote:Op maandag 17 september 2007 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De bedoeling was stevige Rock, met metalinvloeden
Maar zonder geschreeuw en double bass
quote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je mijn ouders hebt/kent roep je wel even wat anders![]()
dat is waarquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bruto, netto even door de 2000... en ja, geld verdwijnt als sneeuw voor de zon als je eenmaal verdient, je levensstandaard wordt nu eenmaal hoger. Maar ach, slechter dan ervoor zal het toch niet worden!![]()
Is draadloos nou echt zo'n voordeel, ik heb eigenlijk nooit echt last van mijn snoer...quote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is waar
,ooi draadloos spelen
Mijne is soms wat te kort [rondscheuren ftw] maar dat overleven we ook wel.quote:Op maandag 17 september 2007 17:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is draadloos nou echt zo'n voordeel, ik heb eigenlijk nooit echt last van mijn snoer...![]()
Had eerst ook een 5-6 meter maar die was eignelijk net wat te kort, heb nu ook een 9m en die is perfectquote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijne is soms wat te kort [rondscheuren ftw] maar dat overleven we ook wel.
Heb wel een 10 meter, maar die is knalgeel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |