Nee niet daar het was een wereldweide battle dinges en daarvoor moest je dus geselcteerd worden. Nouja de bands moesten op elkaar stemmen ofzo. Nouja ik had een keer ingeschreven en niet meer naar omgekeken. Bleek het nu dat we genoeg stemmen hadden om door te gaan naar de auditie. En van de 15 bands gingen er 8 door naar de Melkweg en daarna naar de Paradiso. Maarja hij was dus te jong en mocht niet voglens het regelementquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Holy moly. Dat zuigt als een nilfisk dan.
Nooit geweten van zo'n regel daar.
Da's best rock&roll zo te horenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef Witchfynder het volgende:
Aw man. Arme jullie! Da's echt rot zo.
Wij hadden zo'n rare avond. We zouden in Musicon spelen met The Name en Magion. Eerst stoot de gitarist van The Name hard zijn hoofd en mocht eigenlijk niet meer rondlopen van de dokter en tijden hun optreden wordt een gitarist van Magion afgevoerd door de ambulance vanwege zijn bloeddruk/hartslag...
Alleen wij hebben geen gewonden. Megavaag!
drummer eruit kicken en een andere zoekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:45 schreef Pwny het volgende:
Rare dingen gebeuren soms jaAchja gelukkig niemand van jullie
Of dan je iemand een oog uitsteekt met een Dean![]()
![]()
Maar ik baal wel nu
quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:45 schreef Pwny het volgende:
Of dan je iemand een oog uitsteekt met een Dean![]()
![]()
Hij kon later die avond/nacht weer naar huis, maar ze weten nog niet precies wat het was. Alleen in de backstage was hij helemaal stuk. Kon niet meer focussen of wat. Misschien iets met z'n bloeddruk ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's best rock&roll zo te horen
Enig idee hoe dat kwam/is afgelopen van die gitarist dan?
Ik heb eens een keer een hardcore bandje gezien waarvan de gitarist ook soms de optredens niet kon afmaken omdat-ie dan veel te druk enzo werd
Als het allemaal Platinum series zijn is dat niet iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij kon later die avond/nacht weer naar huis, maar ze weten nog niet precies wat het was. Alleen in de backstage was hij helemaal stuk. Kon niet meer focussen of wat. Misschien iets met z'n bloeddruk ofzo.
Nou ja, beter één gig missen, dan alle gigs, if you know what I mean.
Btw: de gitarist van The Name beweert thuis 17 verschillende BC Rich Biches te hebben..
17!!!!!
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zou er nog geen 17 willen als ik ze gratis kreeg![]()
Elke is iig een andere bouw en andere configuratie. hehehe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als het allemaal Platinum series zijn is dat niet iets om trots op te zijn
ziet er uit als iets waar ik bij had willen zijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Of Pig Champion van Poison Idea (waar trbngr onder andere de mosterd vandaan haalt)
[afbeelding]
hopelijk speeltie iets dynamischer dan hij eruit ziet en praat, damn!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:13 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zo die gozer praat zelf verzekerd en niet zenuwachtig. Wat een kutirritante review ding
Mooi is dat altijd inderdaad. uren van tevoren aanwezig zijn, de PA is toch nooit op tijd klaar en soundcheck is altijd minstens 1,5 uur later dan geplandquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
En ik moet heeeeeeeeelemaal naar Veenendaal. Moet er om 16 uur zijn en we spelen om 20:45. *zucht* :s..
Lamequote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.gibson.com/en-(...)owertune_%20Gibson_/
Wtf
Mooi pedaaltje is dat, ziet er echt uit dat ie goed klinkt zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
oja, fulltone fulldrive 2 komt deze kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |