Imageshack plaatjes werken niet op Fok!. Het lijkt voor jou alsof ze wel werken, omdat jij de plaatjes in je cache hebt staan, maar de rest ziet alleen maar gele kikkers.quote:
Ik meen me iets te herinneren over grote B&H plaatjes en het fokdomein op de zwarte lijst, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze doorlinken intussen gewoon helemaal verboden hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef YellowBanana het volgende:
Ah, getverdemme. Das lame.
Hoezo dat?
Elke noob brengt wel een kut gewoonte met zich meequote:Op zondag 16 september 2007 19:42 schreef Pwny het volgende:
Get the picture met gitaristen
What's next
Knoop in je straplock ?
Dude je bent een banaan...je kan niet alles weten..quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef YellowBanana het volgende:
Shit, waarom herkende ik em niet. *schaam*
kspeel nog wel stonewall mt men band

Gewoon wat voor muziek link spammen enzquote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef YellowBanana het volgende:
Wat moet ik vertellen?
Goed bezig! Pics/Youtube/MySpace?quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef YellowBanana het volgende:
Metallica
Annihilator
Iron Maiden
spelen we zon beetje
beetje bezig met zelf nummers maken
Dat is Social Distortion, bluespunkquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Maidenfan het volgende:
Metal met P90's, apart (die goldtop). Klinken de mannen een beetje oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |