abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53142593
Ik gooide hem dicht, ik zal even een paar posts quoten.
Ik heb (nieuwe) uit de titel gehaald, dat stond er oorspronkelijk niet in en m.i. is het voor alle moeders.

Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 45

Vraag van kersjes:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:47 schreef Kersjes het volgende:
p_iglet, ik leef met je mee!
Misschien helpt het om zijn geur op te snuiven via zijn speeltjes?
Of juist niet natuurlijk....Lastig.

Ik heb even een vraagje.
Best een beetje genant, maar ik loop er al een tijdje mee en misschien weten jullie er meer over.
Er is namelijk wat veranderd inwendig.
Het is nu 3 maanden na de bevalling, en ik had gehoopt dat het weer bij zou trekken (en misschien komt dat nog wel), maar vaginaal voelt alles zo raar!
Na de bevalling heb ik nog 10 weken ofzo gevloeid en heb ik nog zeker 8 weken verdikkingen en pijn gehad van de hechtingen. Dat heeft er, in combinatie met andere zaken (bevallingstrauma, vermoeidheid, baby ) mede voor gezorgd dat er van een spetterend sexleven nog niet echt sprake is. Die paar keren dat we het nu gedaan hebben (m.b.v. veeeeel babyolie dat we gelukkig nu in huis hebben) voelde voor mij zo raar van binnen. Alsof alles wat naar binnenkomt er ook direct weer wordt uitgeduwd ofzo.
Die keren dat ik tampons heb gedragen was dat net zo: stukje bij beetje eruit, tot hij er helemaal uitgeduwd was.
Zelfs bij maatje mini.
Is dit normaal? Gaat het nog over?
Ik zie nu al op tegen het moment tegemoet dat ik voor het eerst weer ga menstrueren, ik wil echt niet weer aan dat vreselijke maandverband en die bijbehorende enorme onderbroeken...
Moonah met een update:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Moonah het volgende:
Oh lieve Cattie!!!! Niet twijfelen aan jezelf, niet doen!! Dat is een fase! Serieus. Ik heb er al regelmatig over gelezen, en het lijkt me afschuwelijk, maar het schijnt heel normaal te zijn, écht!

Kersjes, ook hier problemen hoor. Niet op dezelfde manier als bij jou, maar wel pijn. Ik was ervan overtuigd dat het puur fysiek was (immers, behoorlijk gehavend uit de strijd gekomen), maar nu blijkt het toch voor een deel ook psychisch te zijn. Verwerking van de bevalling. Twee weken geleden zijn wij voor het eerst naar een sexuoloog geweest (verwezen door gyn). En dat lijkt me vooralsnog een uitstekende stap!
Zij zei overigens dat de meeste sexuele problemen na een bevalling psychisch van aard zijn. Niets om je voor te schamen.
Mibos met een update:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:56 schreef Mibos het volgende:
Cattie niet twijfelen aan jezelf hoor! Het schijnt een fase te zijn en ik moet zeggen dat ik ook niet altijd in de picture ben als papa thuis is. In het weekend is papa het helemaal en als papa maandag weer werken is is Kaith hem kwijt en even sikkeneurig en na haar slaapje overdag is het over. Voel je er niet rot onder het gaat weer over...

Ik denk ook inderdaad dat het een gedeelte van angst kan zijn maar hier is inmiddels wel duidelijk dat het iets lichamelijks is en als het nog beter wordt dan is het mooi meegenomen en anders zal ik het ermee moeten doen zeg maar.

Ik kan over twee weken terecht bij het bekkenbodembehandelcentrum (scrabblewoord) eindelijk... Daar krijg ik ook inwendige (ahh) therapie met stroom om mijn spieren weer aan het werk te zetten en om mijn zenuwen te prikkelen in een kleine hoop dat ze ooit nog eens actief worden.

De eerste twee jaar kan een zenuw mits het meevalt zichzelf geheel of gedeeltelijk herstellen. Ben nu 10 maand verder en vanaf januari zit er al geen verbetering meer in dus zelf heb ik zoiets op dit moment van we gaan het wel doen maar ik hou er rekening mee dat er niets meer gaat veranderen en als het dan wel zo is is het mooi meegenomen. Dit houdt dus ook in dat ik als het niet verbeterd dat ik 50/70% (verschilt per dag) incontinent blijf. Dit zijn de uitslagen van de laatste onderzoeken door de uroloog en neuroloog.
Chacama met een update:
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef chacama het volgende:
Oei Cattie, niet twijfelen meisje. Echt niet doen. Alle kindjes ontwikkelen op een bepaald moment een voorkeur voor de een of de ander. Ik weet dat het moeilijk is en ik kan me mijn jankmomenten door Fleurs voorkeur rondom haar papa nog goed herrineren, maar het ligt echt niet aan jou.

Hij is aan het ontdekken dat jullie geen twee-eenheid meer zijn en door jou 'af te wijzen' ontwikkeld hij zich verder als zelfstandig persoon. Dus niet, en ik bedoel dus echt niet twijfelen aan jezelf. Zie het meer als een compliment dat hij jou zoveel vertrouwd en lief heeft dat hij je van zich af durft te duwen. Dat hij dus weet dat jij altijd, maar dan ook altijd van hem zal houden en hij bij jou veilig kan kijken hoe groot zijn wereld is door bv. bij papa te willen zijn.

Kersjes, zeker even naar laten kijken.

En P_iglet. Ik lees met veel medeleven je verhalen. Je doet het allemaal maar. Ik vind het super knap dat het allemaal lukt. En ik kan me voorstellen dat je liever bij Pepijn bent. Petje af voor jou.

MeNicole, ik had het nog niet gezegd, dus bij deze. Heel veel sterkte met je vader. Tof dat ie zo genoot van Mikael die binnen kwam stappen.

Hier ben ik er geloof ik eindelijk achter. Het heeft tenslotte maar 10 maanden geduurd. En ik ga morgen dus ook meteen met mijn vermoeden naar de HA. Na lang nadenken en symptomen aan elkaar te plakken, vermoed ik dat ik (net als na de bevalling van Fleur) een nierbekkenontsteking heb. Toen duurde het 8 maanden voordat we er eindelijk achter waren. Hopelijk is dit het dus ook echt en raak ik snel af van:
- vaak weinig plassen
- voortdurende aandrang
- rugpijn
- vermoeidheid
Zo stom dat ik daar nu pas aan denk dat ik dat toen ook had. Maar, ja ben uiteraard met andere dingen bezig geweest en voor al die klachten zijn ook andere logische verklaringen te vinden.

[ Bericht 48% gewijzigd door cattie op 13-09-2007 12:26:12 ]
pi_53142672
even een vraagje aan de moeders die een keizersnede hebben gehad, hoe lang hebben jullie een pudding buikje gehad? (slap vel, rolletje boven broek zeg maar)
Ik heb mijn na controle bij de gyn pas 21 september en vraag me toch af of dit normaal is? Pas wel in mijn oude broeken maar heb echt een bumper er boven zitten
Mama van Isa en Ties
pi_53142680
Cattie ik ga straks even googlen daarop want ik had er nog niets van gelezen/gehoord.

En wat betreft Ive het gaat heus wel weer beter straks hoor houd de moed hoog.

Marlieske ik ben veel lichter als voor mijn bevalling en toch heb ik ook nog een rolletje onder mijn navel zeg maar. Schuine buikspieroefeningen doen het hier goed. Het begint weg te trekken. Maar ik had dan weer geen keizersnede.

Ik ga nu de kleine dame uit bed vissen, eten en naar het cb.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 13 september 2007 @ 12:11:42 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53142735
Marlieske, ik denk dat dat er gewoon bijhoort, ongeacht het soort bevalling. Bij mij zal het niet meer weggaan denk ik, maar ik sport ook niet

Cattie, lieve Cattie, wat vervelend, deze fase. Maar het hoort erbij, Chacama legt het mooi uit! Doet Ive ook zo als jij alleen met hem bent?

Kersjes, ik zou als ik jou was inderdaad dit even melden bij huisarts oid, wie weet is er eenvoudig iets aan te doen?

Moonah, super dat de sexuoloog een succes lijkt te zijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53142787
http://www.bladderbowel.g(...)Options%20DutBro.pdf
Mibos, hier staan wat mogelijke behandelingen.

Chacama, wat je zei heeft me wel geraakt.
quote:
Dat hij dus weet dat jij altijd, maar dan ook altijd van hem zal houden en hij bij jou veilig kan kijken hoe groot zijn wereld is door bv. bij papa te willen zijn.
Ik ga mijn best doen om het zo te zien!
pi_53142844
Moonah, wat fijn dat de sexuoloog lijkt te werken!

PM-girl, Ive zet zich ook wel eens af tegen mij als ik alleen ben, maar eigenlijk alleen als hij iets doet wat niet mag en ik hem dat ook duidelijk maak.
pi_53142875
Dat extra stuk bij heb ik ook Marlieske, zonder ks.m

Cattie toch. Het is normaal. Ive vertrouwt je nu zo veel dat hij zonder je durft en kan. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vindt. Anna heeft nu soms een voorkeur voor papa en dat vind ik al moeilijk.

Goed dat je gegaan bent dan Moonah.

Verstandig dat je naar de ha gaat chacama. Elk probleem minder is goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53142882
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef marlieske het volgende:
even een vraagje aan de moeders die een keizersnede hebben gehad, hoe lang hebben jullie een pudding buikje gehad? (slap vel, rolletje boven broek zeg maar)
Ik heb mijn na controle bij de gyn pas 21 september en vraag me toch af of dit normaal is? Pas wel in mijn oude broeken maar heb echt een bumper er boven zitten
Ongeveer een jaar.

Maar ik ben natuurlijk wel 41 he
Variety is the spice of life
pi_53142919
Cattie wat Ive doet is heel normaal. Hij is gewoon aan het uitproberen. Hier wil Mikael ook niks van me weten als er iemand anders is. En dan hoefd het nog niet eens papa te zijn. Hij negeert me dan compleet en luistert helemaal niet naar me. En als ik alleen ben met hem doet ie dat ook wel eens totdat ie door heeft dat er niemand anders is die hem kan helpen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 13 september 2007 @ 12:18:35 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53142922
nog geen 2 maanden na een KS!! is het niet gek, ze zeggen niet voor niks ontzwangeren doe je 9 maanden.
Teveel oefeningen e.d. zo kort na een KS is echt niet goed,
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53142946
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef cattie het volgende:

PM-girl, Ive zet zich ook wel eens af tegen mij als ik alleen ben, maar eigenlijk alleen als hij iets doet wat niet mag en ik hem dat ook duidelijk maak.
Dat is niet meer dan logisch. Dat doen gelukkig alle kindjes en als je er zo eentje krijgt zoals ik al heb, dan wordt dat nog bevestigd met: - Ik vind jou anders ook niet zo lief hoor. En voegt vervolgens woord bij daad en stampt de trap op naar d'r eigen kamer. En Fleur is pas 4. Dus wat dat moet worden als ze 14 is.....daar denk ik nog even niet over na.

Moonah, wat super dat er op dat gebied vooruitgang geboekt wordt. Hier ligt alles op een laag pitje. Het lijkt er nl meer op dat ik 3 weken ongesteld ben (diverse kleuren en hoeveelheden) en 1 week niet. Ook een puntje voor de HA. Maar dit zal wel inherent aan de Mirena zijn, vermoed ik.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:19:44 #12
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53142953
En cattie je bent een lieve goede moder, al is het al om het feit dat het je zo raakt, dat laat zien dt je enorm van Ive houdt. En dat weet hij ook dus weet hij ook wel dat het kan dat die dan meer naar papa trekt even.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53143041
Oooh cattie, niet aan jezelf twijfelen, echt niet doen hoor!! Mijn dochter heeft een hele tijd aan haar vader gehangen, ik mocht haar zelfs niet optillen. Nee, zei ze dan, nee, nee, nee...

Maar dat gaat over, het is een fase, het hoort erbij, het komt echt goed
Variety is the spice of life
pi_53143252
Fijn om te horen dat het vaker voorkomt! Het raakte me gisteren opeens heel erg dat ik niets goed kon doen volgens Ive en mijn man wel.

Chacama, het zou me niets verbazen als Ive ook zo temperamentvol gaat reageren. Hij kan nu al heel boos worden als ik iets weiger.
pi_53144006
Chaca, wat heb je dat mooi omschreven, de link tussen veiligheid en tijdelijke voorkeur.
Sterkte met je evt nierbekkenontsteking... Ga idd maar eens snel naar de dokter (ook ivm die bloedingen).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53144019
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef cattie het volgende:
Volgens mij werkt ze best hard hoor...
pi_53148504
Chacama, een nierbekkenontsteking klinkt niet bepaald prettig.
Ik hoop dat je er snel vanaf komt!

Sugar, nooit meer ongesteld?
Wat heerlijk!
Voorheen slikte ik de pil ook door en koos zelf uit wanneer ik ongesteld wilde worden. Dat doorslikken kon alleen niet te lang, max. 3 weken ofzo en dan "hield" de minipil het niet meer.
Nu ik nog borstvoeding geef is er maar 1 soort ac-pil die toegstaan is en voor zover ik begrepen heb kun je daar niks mee timen. Voorlopig dus maar aanklooien met condooms
(zovaak hebben we die dingen toch nog niet nodig )

Vanmiddag heb ik de huisarts gebeld en ik moet even langskomen voor een kweekje. Ze vermoedt een ontsteking ergens. Waarschuwing: ranzig verhaal.
De reden dat ik tampons gebruik, en er dus zo ben achter gekomen dat ze niet blijven zitten, is namelijk dat ik nu het vloeien al een week of 3 gestopt is nog steeds wat verlies. Geen (extra) afscheiding, maar een vieze lucht waar je u tegen zegt. Het duurde even voordat ik doorhad waar die geur toch vandaan kwam, maar een paar uur na het douchen kon ik wel weer een schone onderbroek aantrekken omdat die niet zo fris meer rook... Vandaar dus de tampons

Volgende week dinsdag dus maar even naar de dokter!
Gaan we gelijk ook kijken naar dat andere probleem.
Dank voor de reacties!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 13 september 2007 @ 19:18:26 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_53152817
cattie alles is al gezegd, maar ook vanuit hier een stukje bevestiging. Dit keer met Ezra gaat het al een tijd juist andersom, Ezra wil mamamamamama, maar Liam was heel lang een papa kindje en idd, het doet zeer, snap helemaal hoe je je voelt, maar hij houdt van je hoor en het gaat over en kan zelfs helemaal omdraaien. Liam is nu mama kindje soms tot ik er gek van word
en het volgende moment zegt ie net als Fleur dat ie mij niet lief vind en "ik wil jou niet" is ook een regelmatig gehoorde kreet
kortom, het hoort er weer eens bij
stormy waters...
sailin'
pi_53152953
Tijdens het fietsen vandaag boog Ive telkens achterover voor een kusje!
Ik voel me door jullie reacties en de kusjes alweer een stuk beter.

Kersjes, dat klinkt idd als een ontsteking.

Moonah, fijn toch dat ze hard werkt! En jullie helpt.
pi_53154856
Cattie, Amber is ook zo hoor. Vandaag was ik de hele dag thuis met d'r en was het de hele dag mamma mamma mamma maar zodra Michel ook maar 1 stap in huis zette was ik vergeten. Toen was het alleen nog maar pappa pappa pappa en bij mij was alles NEE NEE. Toen Michel weer wegging vanavond moest ze heel hard huilen, ik kon dr ook niet troosten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53175399
daar ben ik weer eens, na een eerste 'normale' werkweek!
het is me erg meegevallen, ook qua vermoeidheid en concentratie!
Lekker aan de slag, des te lekkerder is het thuis!

kersjes...zit er misschien nog een tampon in ?
Ik heb ooit tijdens mijn coschappen een vrouw op het spreekuur gehad met vieze afscheiding... zelfs tijdens het lich.onderzoek zag/voelde ik dat ding niet zitten!
Kuurtje meegegeven, na een week was mevrouw er weer...het werd alleen maar erger!
Toen mijn begeleider nog eens laten voelen, en die viste er (had er een instrument voor nodig!) een erg oude tampon uit.

Ik bedoel maar
dat het kán !
Dat je dat niet hoeft te voelen...
maar misschien loont het zich om toch eens goed te gaan voelen met jouw of je partners vinger(s)!
pi_53175434
ehm..bovenstaand verhaal gaat natuurlijk alleen maar op als je ná de bevalling al weer eens tampons gebruikt hebt
Maar, dat geloof ik wel gelezen te hebben?
pi_53176198
jasses wat een verhaal, Marit....dat zal meuren zo'n tampon
pi_53176428
ik voelde me ZO stom dat ik dat bij het eerste onderzoek niet had opgemerkt !!!!

voel me wéér stom trouwens
pi_53176477
hoe bedoel je ...weer stom ? Omdat je dat nu opschrijft ???
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:31:59 #26
94046 PM-girl
pi_53176635
Dan zal ik maar niet zeggen welk tamponverhaal ik ken....
*
pi_53176900
je mag het wel vertellen, hoor. Zorg er wel voor dat ik over een aantal pagina's (vagina's ??) weer inschakel.

Ik ben weg..moet koken, flensjes troosten, in bad gooien, voederen, zelf eten/drinken, pleures veel was in de machine gooien...duss doei
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:48:08 #28
94046 PM-girl
pi_53176932
Succes KP (ik denk er regelmatig aan, hoe het moet zijn voor je, met twee handenbindertjes!)

Neuh, het verhaal zet ik hier niet neer, maar er is altijd PM voor degenen die zich niet kunnen inhouden...
*
pi_53177679
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen welk tamponverhaal ik ken....
Er was eens een tampon.
<knip>
En ze leefden nog lang en gelukkig.

vrijdag 14 september 2007 @ 18:23:36 #30
94046 PM-girl
pi_53177719
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Er was eens een tampon.
<knip>
En ze leefden nog lang en gelukkig.

Geef maar toe, dit is een verkapte: Aaah, toe,please,vertel het nou
*
pi_53177789
je maakt me nieuwsgierig PM...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53177960
Aaah toe please vertel het nou!
pi_53178092
He gets.
Wel een zielig verhaal zeg...

Gheghe, nu krijg je een heel volle PMbox!
pi_53178185
Idd zielig verhaal..

Maar ik kan me trouwens niet voorstellen dat je een tampon uit je muts vergeet te halen hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53178218
uit je neus daarentegen................
pi_53178626
pm..je hebt een pb

bah bah
ik ben te nieuwsgierig!
  Jubileum moderator vrijdag 14 september 2007 @ 19:52:06 #37
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53179922
Zet het dan maar gewoon hier neer pm, maar doe het bijv. tussen spoilertags zodat niet iedereen het hoeft te lezen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:00:58 #38
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53180176
Idd, posten die handel!

Kersjes, van een 'gewone' schimmelinfectie kan je ook erg sterk ruikende afscheiding hebben. Die is dan meestal ook wat 'gekleurd'. Maar dat zal het kweekje bij de HA wel uitwijzen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53180646
Ooooh! Wat is dit errrrrruuuuug!

Om maar weer ontopic te gaan:
Marit, fijn dat het werken zo lekker gaat! Hoe is het met de paniekaanvallen?
pi_53180662
Ja PM, nu ben ik ook nieuwsgierig!
pi_53180754
Nou, voor al die nieuwsgierige aagjes hier... Ik zal het verhaal van PM wel even copy/pasten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Dat was alles.

[ Bericht 25% gewijzigd door Moonah op 14-09-2007 20:29:03 ]
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:06:10 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53181905
Nou
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53181937
is niet weit!

ik ben ook wel benieuwd PM! PM?
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:48:05 #44
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53185097
Van wie krijg ik een pmmetje??
Cattie, het blijft niet gezellig, maar de post van Chaca zegt alles. Je doet het prima hoor!
Ik werd gisteravond 'verblijd' met mijn menstruatie! Hopelijk komen we binnenkort weer een beetje in een ritme.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:19:56 #45
94046 PM-girl
pi_53191284
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef Saffier het volgende:
Ik werd gisteravond 'verblijd' met mijn menstruatie! Hopelijk komen we binnenkort weer een beetje in een ritme.
Lastig he, als je dat niet kunt verwachten.

Ik heb het hier maar weer eens bijgehouden en het klopt weer exact, stiekem ben ik daar wel blij mee. Al zou ik het op zich best wel willen missen...
*
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:28:09 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53191351
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef Vivi het volgende:
Nou
Hoe is het met je huizenverhaal afgelopen?
pi_53192220
Marit, het lijkt me sterk dat er nog ergens een tampon verscholen zit.
Kan me niet voorstellen dat ik zou vergeten dat ik er een in had ofzo.
Hoewel ik een aantal jaar geleden, tijdens het uitgaan, wel even heel raar opkeek in de wc.
Stond ik me met een straalbezopen kop af te vragen hoe er nou ineens twee blauwe touwtjes te zien waren
En nee, dat kwam dus niet omdat ik dubbel zag van de drank!

Nou ja, ik zie dinsdag wel verder bij de huisarts.

En PM-girl, ik ben erg benieuwd!
pi_53196146
Kersjes, succes bij de HA.

Bij mij is de urine opgestuurd voor een kweek. Bij de HA was niets te zien, maar omdat de overige symptomen er wel op wijzen, gaan we even checken. Woensdag weten we meer.

En ik ben een beetje emo.... Morgen herdenken we mijn moeders leven. 11 september zou ze 61 zijn geworden. Al 6 jaar zijn we die dag zonder haar aan het vieren ze stierf 9 mei 2002. Het went zeggen ze, maar soms toch ook niet.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:18:43 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53196282
Poeh, dat lijkt me ook heel zwaar, chacama, je moeder moeten missen. Tijd helpt dan misschien wel wat, maar ik kan me voorstellen dat het je vaak verdrietig maakt. Of heimwee-achtig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53197025
Chacama, sterkte met het herdenken morgen en eigenlijk altijd als je je moeder mist!
Herdenken jullie het morgen pas vanwege de hele rompslomp omtrent "nine eleven"?
Ik hoorde van de week dat iemand zich had laten inleiden omdat ze bang was om op 11 september te bevallen.
Is inmiddels toch een soort internationale rouwdag geworden voor veel mensen.
pi_53198550
Chaca heel veel sterkte morgen en iemand moeten missen is nooit makkelijk niet na een jaar, zes jaar of twintig jaar...

Dat inleiden om het niet op 11 september te laten komen was Lyndsey Pfaff. Hoorde ik ook in het nieuws.

Kersjes en Chaca nog even afwachten dus!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53198571
Nee, we vonden het raar om te herdenken voordat ze echt jarig was. Dus vandaar de zondag erna.
pi_53201600
Chacama sterkte morgen.

A.s. maandag begint de assertiviteitstraining. Dus de 1e keer, vooral kennis maken en uitleg wat er zoal gaat gebeuren zeg maar. Wel eng hoor! Maar het helpt om te denken dat iedereen het eng vind. Of klinkt dat raar? Van tevoren met Kim naar de kinderarts. (controle) Mijn vader gaat dan mee, brengt ons met de auto. En daarna van 15.00 t/m 17.00 begint het. Ik blijf dan even in het ziekenhuis, kopje thee drinken ofzo. Wel lekker, de 1e keer niet op de fiets, hoef ik daar niet over te stressen. En daarvan hyperventilatie te krijgen.
Verder ben ik nog niet veel verder met PGB. Moest de formulieren weer opnieuw opsturen. Vandaag gedaan en nu maar hopen dat het wel goed gaat. Ik heb nu al 2 rekeningen van zorgzaak gehad. En dus is de ondersteunende hulp er nu al een paar weken niet. Wat ik wel heel jammer vind, ook omdat ze met hyperventilatie zou helpen. Maar dat komt vast goed.
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:12:44 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53204893
Ik ben benieuwd wat je ervan vind Ingrid! Als je maar wel onthoudt dat ik de enige OUD bitch ben he
pi_53204927
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Ik ben benieuwd wat je ervan vind Ingrid! Als je maar wel onthoudt dat ik de enige OUD bitch ben he
En jij ook een fijne zaterdagavond
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:14:26 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53204953
Euh...heb je wel eens van Post Icon gehoord?
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:14:45 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53204957
Gheghe.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53204979
hahaha
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:16:20 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53205000
Ach mens..ga toch kolven...
pi_53205046
goed plan ! En jij ? Jij nog een liedje zingen ?
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:18:50 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53205062
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
goed plan ! En jij ? Jij nog een liedje zingen ?
Nee zeg, alsjeblieft, ik heb het hele Sesamstraat repertoire alweer gehad voor vandaag..
pi_53205102
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee zeg, alsjeblieft, ik heb het hele Sesamstraat repertoire alweer gehad voor vandaag..
kinky , alsnog fijne avond !
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:23:18 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53205186
Nou, het was idd best kinky, Ieniemienie zong namelijk over haar onderbroek die ze altijd kwijt is.
pi_53205659
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:

zaterdag 15 september 2007 @ 21:44:56 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53205759
Maar het is geen agressiviteitscursus he, dus mijn positie is nog ff safe
pi_53206680
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:44 schreef Vivi het volgende:
Maar het is geen agressiviteitscursus he, dus mijn positie is nog ff safe
Maar iig denk ik dat het wel gaat helpen.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:24:25 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53206796
Als je wil, helpt het
pi_53229890
Morgen voor het eerst in maanden weer werken, krijg al knikkende knieën bij de gedachte!
Nieuwe collega's nieuw bedrijf alles nieuw, maar heb er enorm veel zin in hoor!!
Word alleen wel de eerste dag zonder Isa en dat zal niet meevallen ben ik bang.
Dalijk maar snel wat foto's in mijn tas duwen voor op mijn bureau
Mama van Isa en Ties
  zondag 16 september 2007 @ 22:30:09 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53230607
Succes alvast, Marlieske!
  zondag 16 september 2007 @ 23:15:27 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53231728
Succes Marlieske.

Vandaag was mooi. Alleen blijft het raar....je viert een verjaardag (nee, we gedenken het leven) zonder de jarige....Maar, goed de vlaai was lekker En ik weet zeker dat mama even langs is geweest om even die kroeltjes mee uit te delen aan iedereen.
  zondag 16 september 2007 @ 23:26:22 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53232020
Chacama, hoe gaat het nu met je man? Of was het niet jouw man die de ziekte van Lyme had?

Marlieske, heel veel succes morgen! En Ingrid natuurlijk ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_53232829
Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad Chacama!

Marlieske succes! Altijd spannend zoiets.

Ingrid, veel succes morgen. En het is echt zo hoor, iedereen vindt zoiets spannend, je bent heus niet de enige. Ik hoop dat je er wat aan gaat hebben.
pi_53235363
Chacama, fijn dat het toch een mooie dag is geweest gisteren.
Ingrid heel veel succes vandaag hoop dat je er baat bij gaat hebben, en dat het PGB snel geregeld is voor je.

En nu ga ik de auto inpakken want wat heb je een hoop nodig voor 1 dagje.
Mama van Isa en Ties
pi_53235847
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
Chacama, hoe gaat het nu met je man? Of was het niet jouw man die de ziekte van Lyme had?

Marlieske, heel veel succes morgen! En Ingrid natuurlijk ook.
Ja, klopt. Hij heeft de AB-kuur afgemaakt. Maar het is nog niet helemaal lekker. Probleem is alleen dat je niet kan meten of het over is. Dat is gevoel en daar moeten we de HA nog even van overtuigen.
  maandag 17 september 2007 @ 08:47:22 #75
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53236152
Pfff wat een toestanden weer bij iedereen. Ik heb net ook een paar buisjes bloed laten aftappen. In het kort denk ik dat ik een allergie heb voor bepaalde voedingstoffen. Ze gaan nu eerst kijken hoe mijn lever en andere orgaanfuncties zijn. En kijken of de hoogte van het allergiestukje in mijn bloed idd hoog is. Kijken ze meteen of ik ook voor pollen ed (inademingsspul) allergisch ben.
Daarna moch het nodig zijn krijg ik een verwijzing naar een allergoloog of zoiets dergelijks.
en nuchter prikken valt niet mee hahaha.

Ziekte van Lyme is niet leuk, daar blijf je langs restverschijnselen van houden. Mijn vader heeft het ook gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')