En jij ook een fijne zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Ik ben benieuwd wat je ervan vind Ingrid! Als je maar wel onthoudt dat ik de enige OUD bitch ben he![]()
Nee zeg, alsjeblieft, ik heb het hele Sesamstraat repertoire alweer gehad voor vandaag..quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
goed plan ! En jij ? Jij nog een liedje zingen ?
kinkyquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee zeg, alsjeblieft, ik heb het hele Sesamstraat repertoire alweer gehad voor vandaag..
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Ik ben benieuwd wat je ervan vind Ingrid! Als je maar wel onthoudt dat ik de enige OUD bitch ben he![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:44 schreef Vivi het volgende:
Maar het is geen agressiviteitscursus he, dus mijn positie is nog ff safe![]()
Ja, klopt. Hij heeft de AB-kuur afgemaakt. Maar het is nog niet helemaal lekker. Probleem is alleen dat je niet kan meten of het over is. Dat is gevoel en daar moeten we de HA nog even van overtuigen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
Chacama, hoe gaat het nu met je man? Of was het niet jouw man die de ziekte van Lyme had?
Marlieske, heel veel succes morgen! En Ingrid natuurlijk ook.
En jij ook alvast.quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef chacama het volgende:
Ach, ja dan heb je de succeswensen in elk geval binnen
*Meldquote:Op donderdag 20 september 2007 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer moeders met bekkenklachten? Ik kon gisterenvond niet eens fatsoenlijk lopen en wist niet zo goed wat ik er mee moest doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |