quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Proximo het volgende:
TVP, momenteel valt het inderdaad tegen
staat allemaal op de accept giro.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:37 schreef Moutier het volgende:
Hej,
Ik heb een klein vraagje,
Gister heb ik een trui bestel in de e-shop, maar heb ik ipv. I-deal als betaalmethode 'by invoice'angeklikt.
Koop ik nu op rekening? en hoe moet ik deze betalen(zit er bijvoorbeeld een acceptgiro bij de levering?)
Groeten!
Oh, ik twijfelde ook nog of ik 'm zou bestellen. Maar niet doen dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb deze gisteren binnen gekregen:
http://www.tommy-shop.nl/go.php?mod=produkt&Div=16&Cat=74&Sub=&ProdLabel=Toady%20hd%20knit%20l%2Fs&ProdColorCode=616&PHPSESSID=14d02001802f33c86665e6c62027425515
Een mooi shirtje maar, hij was veel te klein en er zat totaal geen model in, flodershirtje van zeer matige kwaliteit. Zal 'm maandag maar weer is terugsturen
vandaag besteld? morgen mailquote:Op donderdag 22 november 2007 18:38 schreef booo het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
Heerlijk warme trui! In de winkel al aan gehad maar was net te groot..
Ik heb trouwens nog geen mail van UPS gehad, normaal komt die toch heel snel?
Ja! Ik heb'm ook, geweldig. Ga er zeker heen donderdagquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef Houniet het volgende:
nice booo
ik kreeg trouwens een uitnodiging van TH in de brievenbus om naar een van zijn shops te komen. kan ik op drie producten 30% korting krijgen
heb ik ook, best relaxt!quote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef Houniet het volgende:
nice booo
ik kreeg trouwens een uitnodiging van TH in de brievenbus om naar een van zijn shops te komen. kan ik op drie producten 30% korting krijgen
oke duidelijk dat gaat via UPC je vult dan je klatnummmer + het artikele nummer en je belt voor een afspraak.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef schatje het volgende:
Wordt kosteloos opgehaald. Moet je wel eerst bellen. Retouretiket kun je via een linkje uitprinten. Kun je geloof ik van hoe of wat allemaal vinden op de factuur enzo.
Oke spullen in doos, het retourneer biljet erbij, de link van factuur gebruikt om een UPS sticker te maken, die op de doos geplakt. UPS gebeld en ze hebben het vandaag opgehaald! kostenloos!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:05 schreef schatje het volgende:
Moet je gewoon n.v.t. invullen.
dan gaan we eens even kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef aardappel het volgende:
pre-saaaaaaaaaaaaaaaaale
Je zei dat je alleen voor de optie "pay in advance" kon kiezen? das vreemd, je kan normaal ook kiezen voor "pay by invoice", dan krijg je dus een acceptgiro erbij, maar het kan zijn dat nieuwe klanten eerst een keer een bestelling moeten hebben geplaatst en hebben betaald voordat zij gebruik mogen maken van de optie "pay by invoice".quote:Op donderdag 20 december 2007 12:45 schreef tequi3 het volgende:
Mijn eerste bestelling in Tommy's shop:
[ afbeelding ]
Pay by advence, inderdaad. Nu zie ik bij opties wel staan "By invoice", maar mijn eerdere order is dus "In advance". Ook staat er in een e-mail van TH dat ik de order kan volgen dmv Track & Trace: "You can track the processing status of your order here:quote:Op donderdag 20 december 2007 15:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je zei dat je alleen voor de optie "pay in advance" kon kiezen? das vreemd, je kan normaal ook kiezen voor "pay by invoice", dan krijg je dus een acceptgiro erbij, maar het kan zijn dat nieuwe klanten eerst een keer een bestelling moeten hebben geplaatst en hebben betaald voordat zij gebruik mogen maken van de optie "pay by invoice".
maar je hebt verder dus ook nog geen betaling hoeven te doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Pay by advence, inderdaad. Nu zie ik bij opties wel staan "By invoice", maar mijn eerdere order is dus "In advance". Ook staat er in een e-mail van TH dat ik de order kan volgen dmv Track & Trace: "You can track the processing status of your order here:
http://www.tommy-shop.nl/?site=myaccount".
Dan kom je echter gewoon bij je persoonlijke informatie en opties aan, maar ik zie niet wat ik besteld heb. Is dit ook zo bij jullie?
de shop is gewoon vertrouwbaar, ik heb nog nooit problemen gehad, het terugsturen verloopt ook vlekkenloos, ik heb dit eens 3 keer achter elkaar gedaan toen ik een broek had besteld en ie steeds niet paste, je moet dan zo'n UPS adreslabel met barcode online aanmaken en uitprinten en dan UPS bellen om het pakketje op te halen. op de bijgeleverde factuur staat een url die een pagina toont met instructies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:21 schreef tequi3 het volgende:
Hoe betrouwbaar is de shop eigenlijk? Lees namelijk meerdere verontrustende verhalen, heeft iemand al eens wat teruggestuurd. Heb overigens een factuur binnen, een Nederlands vertaalbureau is er niet aan te pas gekomen. Ik citeer: "De ondere informaties zeijn in het internet te vinden met [url]".
.
dat heb ik altijd gedaan door te kopen 'by invoice', dan zat er een factuur bij de doos in, ik heb dan via rabo internetbankieren gekozen voor 'betalingen buitenland', daar kun je dan de bankgegevens zoals het IBAN (International Bank Account Number), adres, etc... invullen van Hilfiger Stores GmbH in duitsland.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:33 schreef tequi3 het volgende:
Wie heeft er al eens overgemaakt n.a.v een factuur? Ik moet namelijk een factuurnr en klantnummer invullen. Wat is het facuur nummer in het duits? Ik heb de volgende opties: Kunder-Nr. en Beleg Nr.
Hmm maar wel een mail gehad met de betalingsgegevens? Of heb je helemaal niets gehoord?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef Blaxje het volgende:
Ik geef maar eens een enorme kick aan dit topic.
Heb een bodywarmer besteld bij Tommy, maar nooit mail gehad van de order.
Op de website staat bij Order Status heel leuk "processing" en het bedrag is via iDEAL overgemaakt en ook afgeschreven. Is dit een gewoonte bij die webshop of moet ik er achteraan?
Helemaal niks, maar tot mijn verbazing krijg ik zojuist een mail van UPS. Beetje vreemde manier van orderen, maargoed. Als het goed is heb ik morgen m'n body warmer binnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hmm maar wel een mail gehad met de betalingsgegevens? Of heb je helemaal niets gehoord?
Deal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geil. Hij staat niet meer op de site, ik had de laatste.
Ik post een pic als 'ie binnen is.
Jammer dat mijn deurmat zich in een ander land bevind.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Houniet het volgende:
Net op de deurmat:
Exclusive Invitation. Spring Summer Sale 2008
Same. Toch maar even een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef Houniet het volgende:
Net op de deurmat:
Exclusive Invitation. Spring Summer Sale 2008
Gaafquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef Elwood1802 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat mijn maar er niet is
[ afbeelding ] Is ook wel hip
Same here.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Dvm86 het volgende:
Bij mij werkt de shopsite niet, word doorgelinkt naar de internationale site waarvan je alleen maar naar de US shop kunt....
das zeker cheap. is mij niet gelukt, en ik was nog wel in een outlet! naja, vergeleken bij Nederland was het nog wel goedkoop natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 14:29 schreef w00h00 het volgende:
Hilfiger is goedkooooooop in Amerika. Twee polo's 30 dollar en dat bij de TH shop.
Alles al geprobeerd, zowel met IE en FF en zowel op werk als op m'n thuiscomputer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:42 schreef DJMomo het volgende:
als ik via tommy.com of zelfs tommy.nl ga, wil ik nog wel eens op de amerikaanse webshop uitkomen (shoptommy.com/shop oid). maar via www.tommyhilfiger.nl kom ik toch echt direct in de nederlandse webshop terecht. misschien een keer je cookies weggooien en dan via tommyhilfiger.nl proberen?
Wat ik wil hebben is er nog. In de winkel had ik een jasje gepast, dat zat perfect maar ik vond het gewoon te duur. Voor 30% van de originele prijs wordt het opeens een stuk interessanter.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Houniet het volgende:
Ik hoop het, maar al het leuke is al weg.
bij de hilfiger denim store in de kalvertoren hadden ze gelukkig nog soortgelijk model een maatje groter, maar dan in een andere wassing. nog een tientje goedkoper ook! deze is het nu geworden.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef DJMomo het volgende:
mijn pakje was goed aangekomen, ondanks dat ik het naar een postbusnummer had laten sturen (beter niet meer doen). de jeans paste helaas niet. en groter hebben ze hem niet meervond hem zo mooi toen ik hem uit de verpakking haalde....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |