quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Proximo het volgende:
TVP, momenteel valt het inderdaad tegen
staat allemaal op de accept giro.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:37 schreef Moutier het volgende:
Hej,
Ik heb een klein vraagje,
Gister heb ik een trui bestel in de e-shop, maar heb ik ipv. I-deal als betaalmethode 'by invoice'angeklikt.
Koop ik nu op rekening? en hoe moet ik deze betalen(zit er bijvoorbeeld een acceptgiro bij de levering?)
Groeten!
Oh, ik twijfelde ook nog of ik 'm zou bestellen. Maar niet doen dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb deze gisteren binnen gekregen:
http://www.tommy-shop.nl/go.php?mod=produkt&Div=16&Cat=74&Sub=&ProdLabel=Toady%20hd%20knit%20l%2Fs&ProdColorCode=616&PHPSESSID=14d02001802f33c86665e6c62027425515
Een mooi shirtje maar, hij was veel te klein en er zat totaal geen model in, flodershirtje van zeer matige kwaliteit. Zal 'm maandag maar weer is terugsturen
vandaag besteld? morgen mailquote:Op donderdag 22 november 2007 18:38 schreef booo het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
Heerlijk warme trui! In de winkel al aan gehad maar was net te groot..
Ik heb trouwens nog geen mail van UPS gehad, normaal komt die toch heel snel?
Ja! Ik heb'm ook, geweldig. Ga er zeker heen donderdagquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef Houniet het volgende:
nice booo
ik kreeg trouwens een uitnodiging van TH in de brievenbus om naar een van zijn shops te komen. kan ik op drie producten 30% korting krijgen
heb ik ook, best relaxt!quote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef Houniet het volgende:
nice booo
ik kreeg trouwens een uitnodiging van TH in de brievenbus om naar een van zijn shops te komen. kan ik op drie producten 30% korting krijgen
oke duidelijk dat gaat via UPC je vult dan je klatnummmer + het artikele nummer en je belt voor een afspraak.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef schatje het volgende:
Wordt kosteloos opgehaald. Moet je wel eerst bellen. Retouretiket kun je via een linkje uitprinten. Kun je geloof ik van hoe of wat allemaal vinden op de factuur enzo.
Oke spullen in doos, het retourneer biljet erbij, de link van factuur gebruikt om een UPS sticker te maken, die op de doos geplakt. UPS gebeld en ze hebben het vandaag opgehaald! kostenloos!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:05 schreef schatje het volgende:
Moet je gewoon n.v.t. invullen.
dan gaan we eens even kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef aardappel het volgende:
pre-saaaaaaaaaaaaaaaaale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |