picca ouwe?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:41 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe jas gekocht, echt dik. Pasformaat is sexy. Weer een goede aankoop!
Tommy.
Nieuwe collectie: http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=3118&color=20&from=new_arrivalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef w00h00 het volgende:
Ik zoek trouwens zelf effen t-shirtjes van Tommy Hilfiger met een V hals in het zwart, wit en/of grijs.
Ja bedankt. Ik heb ze inmiddels al drie weken, gevonden in Arnhem. bij TH shop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@ w00h00 uit het Ik zoek topic:
[..]
Nieuwe collectie: http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=3118&color=20&from=new_arrival
V-hals, grijs/zwart/wit.
Ze zien er op de site goed uit, misschien ook maar eens langs in Arnhem dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja bedankt. Ik heb ze inmiddels al drie weken, gevonden in Arnhem. bij TH shop.
Ik vroeg erna en de nieuwe collectie was zojuist binnen gekomen dus ik had geluk.
Ja zitten echt super. Mooi slim fit, zeker een aanrader!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zien er op de site goed uit, misschien ook maar eens langs in Arnhem dan.
Der zit nog een winkel in Arnhem wat Tommy verkoopt. Kom alleen even niet op de naam.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja bedankt. Ik heb ze inmiddels al drie weken, gevonden in Arnhem. bij TH shop.
Ik vroeg erna en de nieuwe collectie was zojuist binnen gekomen dus ik had geluk.
Behalve Bijenkorf verkoopt ook American Today Tommy, maar niet ontzettend veel ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Der zit nog een winkel in Arnhem wat Tommy verkoopt. Kom alleen even niet op de naam.
TH Shop hier in Arnhem wellicht?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm zit in een dubio, ik was gisteren bij de Bijenkorf geweest om een nieuwe sjaal te kopen van Tommy Hilfiger alleen verkopen ze het daar in een soort van pakketje met een muts erbij voor ¤80,-.
Helaas heb ik daar dus niks aan en ben verder gaan kijken op de website van de Tommyhilfiger.nl. Ze hebben precies dezelfde sjaals die ook in de Bijenkorf zag alleen met het mankement dat er dus slierten aanzitten wat ik niet wil.
Zie hier:
[ afbeelding ]
Bij de Bijenkorf hebben ze deze sjaals zonder die dingen eraan alleen verkopen ze het niet los.
Iemand enig idee hoe ik er wel aan kan komen of anders een telefoonnummer van de klantenservice van Tommy.
Naar Arnhem toe voor een sjaal als ik in Amsterdam woon....?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
TH Shop hier in Arnhem wellicht?
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verzendkosten zijn ¤4.95.
ouiquote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef tevebe het volgende:
Er is nu sale en ik heb een mooie jas gezien. Mocht ie niet passen kan ik m dan wel nog gewoon terugsturen?
ik vind het maar een saaie motorjack lijkende jas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Imperatore het volgende:
Jammer dat deze http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=8024&color=999&from=limited_offer er niet meer in 46 is, anders had ik 'm right away gekocht.![]()
Dat wil ik juist. Beter dan de standaard leren jacks mét normale kraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik vind het maar een saaie motorjack lijkende jas.
TH store zelf bedoel je? Dat zou een goede zaak zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef Houniet het volgende:
Gelukkig geen gezeik meer met IBAN nummers. Lekker een rekening in Nederland nu.
dat is idd wel een stuk beter jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef Houniet het volgende:
Gelukkig geen gezeik meer met IBAN nummers. Lekker een rekening in Nederland nu.
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
TH store zelf bedoel je? Dat zou een goede zaak zijn.
Via een proxy kan ik de store nu wel bekijken, maar de dropdown boxes werken niet goed, dus verder kan ik weinig. Maar goed, nog een paar dagen en ik ben weer in NL en het is hoog tijd dat ik weer iets bestel via de shop.quote:
is wel handig om te weten wanneer het sale is idd, maar na 20 mailtjes heb ik dat ook wel doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:39 schreef Houniet het volgende:
Je krijgt inderdaad elke week wel een mail. Soms is het best handig, maar vaak irritant.
Als ik het goed begrijp moet je het dus eerst naar Ellen den Otter laten sturen en dan stuurt zij het weer voor jou terug. Ik zie alleen dat het door haar laten bestellen of het zelf naar haar adres laten sturen allemaal even duur is, klopt dat?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:10 schreef esthertje1985 het volgende:
Ik bestel Tommy Hilfiger via shopusaonline.nl.
Ik bestel het via de US webshop, www.tommyhilfiger.com (veel goedkoper in Dollars), ze hebben vaak precies hetzelfde artikel, alleen is het in dollars veel goedkoper dan in euros. Meestal bestel ik een paar artikelen tegelijk, scheelt weer in de verzendkosten. Ik betaal de verzendkosten en een servicefee. Wordt eerst naar het amerikaanse adres van het bedrijf gestuurd. Binnen een week na bestelling wordt het via DHL bij mij thuisbezorgd. Ik heb nog geen invoerrechten hoeven te betalen.
Ik heb ook een goede ervaring met fromus2eu.nl van Ellen den Otter, maar met shopusaonline heb ik het meestal binnen een week na bestelling in huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |