Filequote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
wat valt er te zien dan?
In het virtuele gezelschap van 10 km aan kijkersfile heb jij helemaal niets om je dom over te voelen.quote:
vorige keer wist ik ook erg euhm weinigquote:Op woensdag 12 september 2007 20:02 schreef Litpho het volgende:
Of is dit voorbereiding op de pubquiz?
Nee. Dan was ik wel in Utrecht gebleven.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef Q. het volgende:
Ga jij dan naar de pubquiz, Litpho?
Utrecht.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Dan was ik wel in Utrecht gebleven.
Ontbijt, gezond.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga via staion die kant eens op (mn ontbijt/lunch/diner van de dag scoren![]()
![]()
)
Voedzaam.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:ik vergis me. ik heb wel geontbeten, drinkontbijt van hero
dat maakt t al iets minder erg
Zat je vandaag in Utrecht dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef Litpho het volgende:
Dat en ik ben natuurlijk niet uitgenodigd. Niet dat dat erg is. De laatste keer dat ik wel uitgenodigd werd zat ik tot veel te laat in Halfweg.
HappyTwist!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, mijn nieuwe printer werkt als een tierelier. Me so happy.
Jeej! Feest!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Voor de afwisseling.quote:
Ik kom elke dag door Utrecht, lieve schatquote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zat je vandaag in Utrecht dan?
Dan moet je me ook bellen/smsen n00b.
Ik ook!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom elke dag door Utrecht, lieve schat.
Rip aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Hime het volgende:
Knettergek... waar moet het heen met dit land?
Ik kom ook elke dag door Amersfoortquote:
Arme jij. Gelukkig hoef ik dat niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom ook elke dag door Amersfoort.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Hime het volgende:
Knettergek... waar moet het heen met dit land?
Alex, mag ik een woord kopen? Ik ga voor 'met'.quote:Geert Wilders weigert een gesprek de Kamervoorzitter over het taalgebruik dat tijdens debatten gebezigd wordt.
Blijf er dan ook eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom elke dag door Utrecht, lieve schat.
Uitermate ontspannen... Zonet lekker uit eten geweest met Hime. Thuiskomen in een compleet opgeruimd huis... Heerlijk!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voor de afwisseling.
Hoe is het met Air?
Hadden jullie een date?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonet lekker uit eten geweest met Hime.
Ze gaan zonder jou, mij en C. uit eten?quote:
Ja, schande! Toch niet bij de Connaisseur hè?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze gaan zonder jou, mij en C. uit eten?.
Nee, bij Tante.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, schande! Toch niet bij de Connaisseur hè?
Was dat Innepin?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Q. het volgende:
Ik weet het niet meer. Blijkbaar ga ik te vaak in die hoek uit eten. Ik weet alleen nog dat ik vorig jaar met de verjaardag van Mike en IR bij Tante's was en dat daar een Fokster was die zowel is als Vork kende. Dat was niet leuk voor haar..
Komt Iteejer?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Binnenkort weer verjaardag van Mike en IR. Dat wordt weer tof. Kijken waar we nu met eten gaan gooien.
Dat doe ik ook. Soms. Bij voorkeur als ik niet om zes uur op ben gestaan.quote:
Tuurlijk niet... Nu hoefden we geen rekening te houden met jouw budget!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, schande! Toch niet bij de Connaisseur hè?
Badabum-tissh.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Nu hoefden we geen rekening te houden met jouw budget!![]()
Wat toevallig, mij ook al.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
Die pubquiz was me vandaag te ver fietsen. Better next time.
Twee euro is best veel hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Nu hoefden we geen rekening te houden met jouw budget!![]()
Nee. Alhoewel, zoals de flats daar te koop staan valt niets uit te sluitenquote:
Genoeg te koop hier tegen schappelijke prijzen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel, zoals de flats daar te koop staan valt niets uit te sluiten.
Buurten?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Die hebben ze toch door heel 't land?
The horror! Ik verveel me overdag zo dood dat ik zelf ga werken!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
We hadden maar 1 pagina vandaag overdag!![]()
Voor je het weet denkt die "manager" nog dat zijn plan heeft gewerktquote:Op woensdag 12 september 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
The horror! Ik verveel me overdag zo dood dat ik zelf ga werken!.
Nou ja, iedereen gaat nu andere collega's van het werk houden. Zoals mij. Heb veel meer mensen aan mn bureau gehad voor zinloze praatjes de laatste dagen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor je het weet denkt die "manager" nog dat zijn plan heeft gewerkt.
quote:Students will examine the nature of God as they progress in their understanding of mathematics. Students will understand the absolute consistency of mathematical principles and know that God was the inventor of that consistency. They will see God’s nature revealed in the order and precision they review foundational concepts while being able to demonstrate geometric thinking and spatial reasoning. The study of the basics of geometry through making and testing conjectures regarding mathematical and real-world patterns will allow the students to understand the absolute consistency of God as seen in the geometric principles he created.
Bron: http://www.dvorak.org/blog/?p=13582
gelukkigquote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
we zijn achtste geworden hoorde ik netquote:
damn is t nr gewoon uit 1994quote:Op donderdag 13 september 2007 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we zijn achtste geworden hoorde ik net. van de 30. moet je nagaan hoe slecht de rest was.
oja, en ik had half gelijk met die vraag over Bush! De cd stamt uit 1994. Maar ik heb een special edition singeltje en die stamt uit 1996 (al staat er achter glycerine wel 1994).
whatever.
Die is ook onwijs tof aan het zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig.
en de lampenkap?
Spannend!quote:Op donderdag 13 september 2007 07:43 schreef JDude het volgende:
Eennalaatste dag op oude werk. En vanmiddag borrelen met collega's [afbeelding].
Dat is één van de zekerheden in het leven. Je kan je tijd altijd beter besteden dan het kijken naar een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt je tenminste vermaakt . Ik heb voetbal gekeken en had mijn tijd beter kunnen bestende.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is één van de zekerheden in het leven. Je kan je tijd altijd beter besteden dan het kijken naar een voetbalwedstrijd.
Dat hebben wij gisteren op die verjaardag gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
Dat is één van de zekerheden in het leven. Je kan je tijd altijd beter besteden dan het kijken naar een voetbalwedstrijd.
Verjaardagen waar de TV aanstaat... Te triest!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hebben wij gisteren op die verjaardag gedaan.
Nouja, ach.. toen was de massale leegloop al geweest. En waren er nog 6 over. Jarig jobje en hubbie incluis.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:14 schreef AirwiN het volgende:
Verjaardagen waar de TV aanstaat... Te triest!![]()
Korte verjaardag danquote:Op donderdag 13 september 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ach.. toen was de massale leegloop al geweest. En waren er nog 6 over. Jarig jobje en hubbie incluis.
Iedereen moest vandaag weer werken hè.quote:
Yay!quote:
Door de ochtendspits van huis naar Arnhem. Joy.quote:
Arnhem is wel een leuke stad. De spits is iets minder natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:32 schreef webspider het volgende:
Door de ochtendspits van huis naar Arnhem. Joy.![]()
Werken. Yayquote:
Volgens mij is hij langzaam weg aan het kwijnen op een plek waar hij geen fora kan bezoeken.quote:
Welnee, nu kan hij eindelijk gaan werken aan z'n carrière. Het moet maar eens afgelopen zijn met de gelambal!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:40 schreef Godlike02 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon FOK! bij Q gaan brangen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, nu kan hij eindelijk gaan werken aan z'n carrière. Het moet maar eens afgelopen zijn met de gelambal!
Wie ben jij om te bepalen dat:quote:Op donderdag 13 september 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, nu kan hij eindelijk gaan werken aan z'n carrière. Het moet maar eens afgelopen zijn met de gelambal!
Nou ja, ik ben intussen toch weer in Amersfoort...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet met zn allen rond zijn buro gaan zitten en de hele dag vage gesprekken houden?![]()
Kies je zelf voorquote:Op donderdag 13 september 2007 08:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Door de ochtendspits van huis naar Arnhem. Joy.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben intussen toch weer in Amersfoort...
In theorie wel. In de praktijk heb ik in Baarn vermoedelijk betere dingen te doen (na eerst naar Utrecht gereisd te zijn en daar vrolijk naar verhalen over bovenleidingen geluisterd te hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel naast Q gaan zitten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie wel. In de praktijk heb ik in Baarn vermoedelijk betere dingen te doen (na eerst naar Utrecht gereisd te zijn en daar vrolijk naar verhalen over bovenleidingen geluisterd te hebben).
Omdat Q. tof is natuurlijk. Alhoewel dat zijn baas maar zo zou kunnen verbazen inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zal Q vast jammer vinden.![]()
Ik zal de foto's missen van zijn baas die verbaasd komt vragen waarom er 20 man om zijn buro zit.
Iedereen die zijn kantoor binnenstapt roept eerst even 'tvp'!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
Niet met zn allen rond zijn buro gaan zitten en de hele dag vage gesprekken houden?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedereen die zijn kantoor binnenstapt roept eerst even 'tvp'!
Het nadeel van een vast bureau in een kantoortje: als je eenmaal een kutplek hebt, kom je er niet vanaf.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:02 schreef JDude het volgende:
Kantoortuinen. Húúú. Vanaf volgende week zit ik met 4 anderen op 1 kamer. Dát wordt al wennen, na 2 maanden privé-kantoor.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het nadeel van een vast bureau in een kantoortje: als je eenmaal een kutplek hebt, kom je er niet vanaf.
In de tuin kun je per dag gewoon een beetje tactisch kiezen. Heb je een dag een kutplek? Nouja, werken dan. De volgende dag is er vast een toffere plek. Ideaal.
Je vaste plek?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
Collega's hebben inderdaad wel eens geprobeerd mijn plek te pikken.![]()
Als ze me nog een beetje vrolijk willen hebben is dat niet verstandig.
Apart wel.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Apart wel.. Dat heb ik nooit gehad. Ik zat namelijk bij mijn vorige baan achter de receptie
. Niemand die daar wilde zitten.
Nee hoor. Dat moet niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Dat snap ik.
Daar zou ik ook niet willen zitten
Dan moet je veel te vriendelijk doen tegen iedereen.![]()
Oeh, geef 'm een koetsjiekoetsjieknuffel.quote:
Ik hoop dat het goed voor jullie uitpakt!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Straks komt de man met het uberhippe vochtigheids meet apparaat dus ik ben benieuwd.
Ik bepaal niks, ik herhaal alleen wat hij al meerdere malen zelf heeft aangegeven...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat:
1. Q lambalt/lambalde
2. dat lamballen slecht is en hij ermee moet stoppen
3. je al lamballend niet aan je carriere kunt werken
4. Q zonder fok niet lambalt
5. iemand die niet lambalt per definitie aan zijn carriere werkt
6. niet-fokken beter is voor Q's carriere
Nou?
Onderzoek. Denk ik. Ik weet het eigenlijk nietquote:
Hehe. Ja, same here. Hoewel ik moet zeggen dat het nu best erg goed gaatquote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
Spannend. Ik ben benieuwd wat daar uitkomt behalve dan "Nooit meer chinees eten bij die chinees".
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Voetballertje krijgt geld voor eten naaktslak
ik ga echt even over m'n nek en ik heb het filmpje nog niet eens gezien. zit het zuur hier gewoon weg te slikken
.
r is niks te zien trouwensquote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
ik ga echt even over m'n nek en ik heb het filmpje nog niet eens gezien. zit het zuur hier gewoon weg te slikken
.
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
.
ja echt, ik ben even water gaan drinken, gewoon de gedachte hoe je kiezen zo'n slijmerig beest vermalenquote:
Ik ga toch mooi niet kijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
E
[..]
r is niks te zien trouwens
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch mooi niet kijken.
Tof!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen de woonkamer was nog te vochtig. De slaapkamer was in orde, de gang was in orde, de keuken was in orde en de logeerkamer ook. Dus daar komt echt wel vloerbedekking in dit weekend.
Jee! Fijn zeg!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
De woonkamer was nog te hoog, maar in het ligt in de lijn der verwachting dat die vrij snel droog wordt. Dus eind van de maand is alles weer in orde als het goed is.
Piemel en bierquote:
Goed om te horen.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen de woonkamer was nog te vochtig. De slaapkamer was in orde, de gang was in orde, de keuken was in orde en de logeerkamer ook. Dus daar komt echt wel vloerbedekking in dit weekend.
Mwheheh.quote:
Ehm, nee. Wel een Challenging Science Puzzles.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:37 schreef ijsprinses het volgende:
heeft iemand een van Dale bij de hand?
ik heb beide.quote:
al gekeken... maar het woord waar ik de precieze betekenis van zoek is denk oud-nederlands...quote:
Ik ook... En ik heb de complete Van Dale ook nog eens bij de hand!quote:
Schandknaap van de hoogste orde.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
al gekeken... maar het woord waar ik de precieze betekenis van zoek is denk oud-nederlands...
en nou niet gaan lachen, maar weet iemand wat een 'Meesterknaap (van Holland)' deed? Zeg maar in de 17e/18e eeuw.
Hij was de opperseksslaaf van de Koningin?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef ijsprinses het volgende:
al gekeken... maar het woord waar ik de precieze betekenis van zoek is denk oud-nederlands...
en nou niet gaan lachen, maar weet iemand wat een 'Meesterknaap (van Holland)' deed? Zeg maar in de 17e/18e eeuw.
Maar hoe houd je die van vast? In je ene hand de tieten van Hime en in de andere hand je bier.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... En ik heb de complete Van Dale ook nog eens bij de hand!
Het bier heb ik tussen de tieten van Hime ingeklemd. De tieten hou ik vast, en ondertussen nip ik uit het glas.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar hoe houd je die van vast? In je ene hand de tieten van Hime en in de andere hand je bier.
Jimmy Popquote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Bloodhound Gang.
The bad touch was leuker.
Van Dale eerste editie (1864):quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Meesterknaap staat er niet in, wel meesterknecht:quote:Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef ijsprinses het volgende:
oe, Airwin, staat het misschien wel in de grote uitgebreide niet-internet van Dale?
Ik las wietteler. Why?quote:
Bredadeformatie?quote:
Thanks!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Dale eerste editie (1864):
"m. (...apen), regter in houtvesterij-zaken". maar dat is alleen de definitie van meesterknaap zelf.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:48 schreef AirwiN het volgende:
Bredadeformatie?
Airwin, ook jij thanks! Maar denk dat de betekenis die CL had gevonden het dichst in de buurt komt.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meesterknaap staat er niet in, wel meesterknecht:
meesterknecht
mees·ter·knecht
de (m.)
eerste editie 1864
1
·
(verouderd) eerste knecht, hoofd van de gezellen in een werkplaats (in de sociale wetgeving vervangen door ploegbaas en voorman)
synoniem: onderbaas
2
·
(wielertaal) voornaamste knecht van een kopman
Die heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Dunno, misschien ligt 't aan je bril?
Dat zou wel een extra toevoeging zijn aan mijn secretaresse imago uitstraling hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd om er 1 te kopen dus.
Kleffie!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Tissues nodig?
Beffie.quote:
Zo ene ouwelullen bril, waar je over je glazen kan kijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou wel een extra toevoeging zijn aan mijn secretaresse imago uitstraling hm.
Ik weet niet wat voor beeld jij bij secretaresses hebt?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Zo ene ouwelullen bril, waar je over je glazen kan kijken
Hij?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij bij secretaresses hebt?
Mja. Mix dat en je hebt een prima beeld.quote:
Een secretaresse met een hondenkluif?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Mix dat en je hebt een prima beeld.
Wheheh. Ja!.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Een secretaresse met een hondenkluif?
Mmmmm!!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. Ik zag ze al liggen bij de Super de Boer vorige week.
Een auto?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Geef die jongen toch wat alle mannen willen.
Ja, alles is mogelijk zie je wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
Weer eens wat anders dan seks met aardbeien en slagroom.
Ik had het niet over de eerste keer sex... maar over de keerste keer sex met chocoladeletters en speculaas... duh...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Geef die jongen toch wat alle mannen willen.
Ah. Je signature. Wat schattig.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef ijsprinses het volgende:
Ik had het niet over de eerste keer sex... maar over de keerste keer sex met chocoladeletters en speculaas... duh...![]()
Ik kan het mij niet voorstellen trouwens. Nixxx in een mijter.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, alles is mogelijk zie je wel.
Wat is een lush?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef CherryLips het volgende:
er komt een lush in den haag. niet dat ik daar ooit kom, maar toch
.
Ik weet niet eens wat ik me bij Nixxx moet voorstellen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan het mij niet voorstellen trouwens. Nixxx in een mijter.
"Zal ik die V van vagina eens even inbrengen aldaar?"quote:Op donderdag 13 september 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Eerste keer seks met speculaas en chocolade?
Doe maar niet. Één klef stel is wel genoeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah. Je signature. Wat schattig.
Zal ik dat met JD ook doen lui?
Niks.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik me bij Nixxx moet voorstellen.
Denk z'n icoontje er maar bij, dan lukt 't vast wel!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen trouwens. Nixxx in een mijter.
Het is inderdaad één van de weinigen met een username die zo treffend de persoonlijkheid omschrijft!quote:
Whehehequote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
"Zal ik die V van vagina eens even inbrengen aldaar?"
Oké.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Doe maar niet. Één klef stel is wel genoeg.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfgemaakte makeup.
Ik denk na.. maar.. nee. Het lukt niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Denk z'n icoontje er maar bij, dan lukt 't vast wel!
Tijd voor verandering in je leven. Kom naarquote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef CherryLips het volgende:
er komt een lush in den haag. niet dat ik daar ooit kom, maar toch
.
Lush is gewoon handgemaakte/zelfgemaakte troep dat je op je lijf smeert. En duur.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Oké.
[..].
[..]
Ik denk na.. maar.. nee. Het lukt niet.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad één van de weinigen met een username die zo treffend de persoonlijkheid omschrijft!![]()
Marcrobiotische, linksdraaiende zeepjes toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lush is gewoon handgemaakte/zelfgemaakte troep dat je op je lijf smeert. En duur.
Beter nixxx, dan helemaal niks toch?quote:
Maar wel enorm lekker. Maar jij bent een vent dus je zult het toch niet begrijpen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lush is gewoon handgemaakte/zelfgemaakte troep dat je op je lijf smeert. En duur.
Het hersteld de Ying/Yang basis van je lichaam en dat zonder BioStabil.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marcrobiotische, linksdraaiende zeepjes toch?
Wat is er mis met zeep van de etos?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef AirwiN het volgende:
Marcrobiotische, linksdraaiende zeepjes toch?
Van wie?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Post eerst maar eens een foto.
Jij bent een vrouw en je begrijpt jezelf geeneens. Dus welk punt maak je nu precies?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wel enorm lekker. Maar jij bent een vent dus je zult het toch niet begrijpen.
Jouw foto's zeggen niks over je persoonlijkheid hoor...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef ijsprinses het volgende:
Ja, want dat geeft zo goed iemands persoonlijkheid weer.![]()
Nee, maar wel iemands tieten.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef ijsprinses het volgende:
Ja, want dat geeft zo goed iemands persoonlijkheid weer.![]()
Ik begrijp mezelf prima: ik vind Lush lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en je begrijpt jezelf geeneens. Dus welk punt maak je nu precies?
Dat is rechtsdraaiend en werkt tegen het Biostabil veld.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is er mis met zeep van de etos?
Ah, het is rebels, works for me.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is rechtsdraaiend en werkt tegen het Biostabil veld.
Je hebt een puntquote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begrijp mezelf prima: ik vind Lush lekker. De een speelt WoW, de ander Lusht, simpel.
Ik heb dat met iedere geurende winkelquote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt een punt.
Nou ja, ik ben 1 keer een LUSH winkel binnen gelopen (lang geleden met een toenmalige date geloof ik). En ik krijg er gewoon hoofdpijn van.
Ja, zo houden die mannen hier echt op met het vragen om foto's.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef ijsprinses het volgende:
Ik heb wel heel mooie tieten trouwens!
Precies. Nu willen we ze echt zien. Zonder de handen van Nixxx erop trouwens.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo houden die mannen hier echt op met het vragen om foto's.
Ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb dat met iedere geurende winkel.
De eerste keer stond ik ook snel weer buiten en ik vond alles veel te duur. Maar ik vond het wel leuk. Tweede keer een vers masker gekocht en daarna op de website gekeken wat ze nou precies hadden, en toen was ik omquote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Nou ja, ik ben 1 keer een LUSH winkel binnen gelopen (lang geleden met een toenmalige date geloof ik). En ik krijg er gewoon hoofdpijn van.
Die heb ik ook, da's niet bijzonderquote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef ijsprinses het volgende:
Ik heb wel heel mooie tieten trouwens!
Ik heb ze ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Die heb ik ook, da's niet bijzonder.
Ruilen? Tegen een foto van Anna?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Nu willen we ze echt zien. Zonder de handen van Nixxx erop trouwens.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel heel fijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in Analoge vorm.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen? Tegen een foto van Anna?
Deal.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen? Tegen een foto van Anna?
Ik ben geduldig!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in Analoge vorm.
ik heb een scannerquote:Op donderdag 13 september 2007 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in Analoge vorm.
Nou, het is maar wat je fijn vind aan klompen vet met melkklieren.quote:
Ik heb een Mac. Dat werkt vast niet met jou scanner. En dan moet je toch echt eerst hier heen komenquote:
die van mij zijn gelukkig niet zo groot dat ik ze in bdwang moet houden ofzoquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, het is maar wat je fijn vind aan klompen vet met melkklieren.
www.tntpost.nlquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb een Mac. Dat werkt vast niet met jou scanner. En dan moet je toch echt eerst hier heen komen.
En waar je dure uitgaves voor moet doen om ze netjes te houdenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef CherryLips het volgende:
die van mij zijn gelukkig niet zo groot dat ik ze in bdwang moet houden ofzo. Ik kan gewoon de trap oprennen zonder mezelf een blauw oog te slaan.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Maar dat gaat weer van de tijd af dat ik met die klompen vet met melkklieren kan bezig zijn...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik draag bh's van ¤12 of zoquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waar je dure uitgaves voor moet doen om ze netjes te houden
Netjes houden?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
En waar je dure uitgaves voor moet doen om ze netjes te houden
Hmmm. Ik moet toch wel echt een bh aan.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van mij zijn gelukkig niet zo groot dat ik ze in bdwang moet houden ofzo. Ik kan gewoon de trap oprennen zonder mezelf een blauw oog te slaan.
CL Live!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is een slechte deal. Dan wil ik je op zijn minst live meemaken.
moet je maar een keer naar de pub quiz komenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is een slechte deal. Dan wil ik je op zijn minst live meemaken.
Je komt maar naar mijn housewarming. Dan zie je Kuuksk waarschijnlijk (als ze komt tenminste) ookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je maar een keer naar de pub quiz komen.
Dat klinkt als éénvan onze 5 pornokanalenquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je komt maar naar mijn housewarming. Dan zie je Kuuksk waarschijnlijk (als ze komt tenminste) ook.
wat zijn de andere vier?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat klinkt als éénvan onze 5 pornokanalen.
Oeh leuk. Wanneer?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Je komt maar naar mijn housewarming. Dan zie je Kuuksk waarschijnlijk (als ze komt tenminste) ook.
Hebben jullie er maar 5?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die wil ik ook!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blue Hustler, Playboy TV, Private Spice en Adult Channel.quote:
Ja, in vorm enzo.. Las ooit ergens dat wanneer vrouwen geen bh dragen ofzo, dat ze eerder gaan hangen ofzoquote:
Vind je het niet genoeg? Zap me in de rondte 's avondsquote:
je kent ze uit je hoofdquote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blue Hustler, Playboy TV, Private Spice en Adult Channel.
Ow dat, ja ik heb een gold member card van de Hunkemoller. Ik geef daar zo honderden euro's uitquote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ja, in vorm enzo.. Las ooit ergens dat wanneer vrouwen geen bh dragen ofzo, dat ze eerder gaan hangen ofzo.
UPC Live zeker?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vind je het niet genoeg? Zap me in de rondte 's avonds.
Mja. Ik sta er ook van te kijken.quote:
Casema Digitale TV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |