Yay!quote:
Door de ochtendspits van huis naar Arnhem. Joy.quote:
Arnhem is wel een leuke stad. De spits is iets minder natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:32 schreef webspider het volgende:
Door de ochtendspits van huis naar Arnhem. Joy.![]()
Werken. Yayquote:
Volgens mij is hij langzaam weg aan het kwijnen op een plek waar hij geen fora kan bezoeken.quote:
Welnee, nu kan hij eindelijk gaan werken aan z'n carrière. Het moet maar eens afgelopen zijn met de gelambal!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:40 schreef Godlike02 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon FOK! bij Q gaan brangen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, nu kan hij eindelijk gaan werken aan z'n carrière. Het moet maar eens afgelopen zijn met de gelambal!
Wie ben jij om te bepalen dat:quote:Op donderdag 13 september 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, nu kan hij eindelijk gaan werken aan z'n carrière. Het moet maar eens afgelopen zijn met de gelambal!
Nou ja, ik ben intussen toch weer in Amersfoort...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet met zn allen rond zijn buro gaan zitten en de hele dag vage gesprekken houden?![]()
Kies je zelf voorquote:Op donderdag 13 september 2007 08:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Door de ochtendspits van huis naar Arnhem. Joy.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben intussen toch weer in Amersfoort...
In theorie wel. In de praktijk heb ik in Baarn vermoedelijk betere dingen te doen (na eerst naar Utrecht gereisd te zijn en daar vrolijk naar verhalen over bovenleidingen geluisterd te hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel naast Q gaan zitten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie wel. In de praktijk heb ik in Baarn vermoedelijk betere dingen te doen (na eerst naar Utrecht gereisd te zijn en daar vrolijk naar verhalen over bovenleidingen geluisterd te hebben).
Omdat Q. tof is natuurlijk. Alhoewel dat zijn baas maar zo zou kunnen verbazen inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zal Q vast jammer vinden.![]()
Ik zal de foto's missen van zijn baas die verbaasd komt vragen waarom er 20 man om zijn buro zit.
Iedereen die zijn kantoor binnenstapt roept eerst even 'tvp'!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
Niet met zn allen rond zijn buro gaan zitten en de hele dag vage gesprekken houden?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedereen die zijn kantoor binnenstapt roept eerst even 'tvp'!
Het nadeel van een vast bureau in een kantoortje: als je eenmaal een kutplek hebt, kom je er niet vanaf.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:02 schreef JDude het volgende:
Kantoortuinen. Húúú. Vanaf volgende week zit ik met 4 anderen op 1 kamer. Dát wordt al wennen, na 2 maanden privé-kantoor.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het nadeel van een vast bureau in een kantoortje: als je eenmaal een kutplek hebt, kom je er niet vanaf.
In de tuin kun je per dag gewoon een beetje tactisch kiezen. Heb je een dag een kutplek? Nouja, werken dan. De volgende dag is er vast een toffere plek. Ideaal.
Je vaste plek?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
Collega's hebben inderdaad wel eens geprobeerd mijn plek te pikken.![]()
Als ze me nog een beetje vrolijk willen hebben is dat niet verstandig.
Apart wel.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Apart wel.. Dat heb ik nooit gehad. Ik zat namelijk bij mijn vorige baan achter de receptie
. Niemand die daar wilde zitten.
Nee hoor. Dat moet niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Dat snap ik.
Daar zou ik ook niet willen zitten
Dan moet je veel te vriendelijk doen tegen iedereen.![]()
Oeh, geef 'm een koetsjiekoetsjieknuffel.quote:
Ik hoop dat het goed voor jullie uitpakt!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo. Straks komt de man met het uberhippe vochtigheids meet apparaat dus ik ben benieuwd.
Ik bepaal niks, ik herhaal alleen wat hij al meerdere malen zelf heeft aangegeven...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat:
1. Q lambalt/lambalde
2. dat lamballen slecht is en hij ermee moet stoppen
3. je al lamballend niet aan je carriere kunt werken
4. Q zonder fok niet lambalt
5. iemand die niet lambalt per definitie aan zijn carriere werkt
6. niet-fokken beter is voor Q's carriere
Nou?
Onderzoek. Denk ik. Ik weet het eigenlijk nietquote:
Hehe. Ja, same here. Hoewel ik moet zeggen dat het nu best erg goed gaatquote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
Spannend. Ik ben benieuwd wat daar uitkomt behalve dan "Nooit meer chinees eten bij die chinees".
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Voetballertje krijgt geld voor eten naaktslak
ik ga echt even over m'n nek en ik heb het filmpje nog niet eens gezien. zit het zuur hier gewoon weg te slikken
.
r is niks te zien trouwensquote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
ik ga echt even over m'n nek en ik heb het filmpje nog niet eens gezien. zit het zuur hier gewoon weg te slikken
.
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 13 september 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
.
ja echt, ik ben even water gaan drinken, gewoon de gedachte hoe je kiezen zo'n slijmerig beest vermalenquote:
Ik ga toch mooi niet kijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
E
[..]
r is niks te zien trouwens
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch mooi niet kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |