Mja. Mix dat en je hebt een prima beeld.quote:
Een secretaresse met een hondenkluif?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Mix dat en je hebt een prima beeld.
Wheheh. Ja!.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Een secretaresse met een hondenkluif?
Mmmmm!!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. Ik zag ze al liggen bij de Super de Boer vorige week.
Een auto?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Geef die jongen toch wat alle mannen willen.
Ja, alles is mogelijk zie je wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
Weer eens wat anders dan seks met aardbeien en slagroom.
Ik had het niet over de eerste keer sex... maar over de keerste keer sex met chocoladeletters en speculaas... duh...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Geef die jongen toch wat alle mannen willen.
Ah. Je signature. Wat schattig.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef ijsprinses het volgende:
Ik had het niet over de eerste keer sex... maar over de keerste keer sex met chocoladeletters en speculaas... duh...![]()
Ik kan het mij niet voorstellen trouwens. Nixxx in een mijter.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, alles is mogelijk zie je wel.
Wat is een lush?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef CherryLips het volgende:
er komt een lush in den haag. niet dat ik daar ooit kom, maar toch
.
Ik weet niet eens wat ik me bij Nixxx moet voorstellen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan het mij niet voorstellen trouwens. Nixxx in een mijter.
"Zal ik die V van vagina eens even inbrengen aldaar?"quote:Op donderdag 13 september 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Eerste keer seks met speculaas en chocolade?
Doe maar niet. Één klef stel is wel genoeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah. Je signature. Wat schattig.
Zal ik dat met JD ook doen lui?
Niks.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik me bij Nixxx moet voorstellen.
Denk z'n icoontje er maar bij, dan lukt 't vast wel!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen trouwens. Nixxx in een mijter.
Het is inderdaad één van de weinigen met een username die zo treffend de persoonlijkheid omschrijft!quote:
Whehehequote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
"Zal ik die V van vagina eens even inbrengen aldaar?"
Oké.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Doe maar niet. Één klef stel is wel genoeg.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfgemaakte makeup.
Ik denk na.. maar.. nee. Het lukt niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Denk z'n icoontje er maar bij, dan lukt 't vast wel!
Tijd voor verandering in je leven. Kom naarquote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef CherryLips het volgende:
er komt een lush in den haag. niet dat ik daar ooit kom, maar toch
.
Lush is gewoon handgemaakte/zelfgemaakte troep dat je op je lijf smeert. En duur.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Oké.
[..].
[..]
Ik denk na.. maar.. nee. Het lukt niet.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad één van de weinigen met een username die zo treffend de persoonlijkheid omschrijft!![]()
Marcrobiotische, linksdraaiende zeepjes toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lush is gewoon handgemaakte/zelfgemaakte troep dat je op je lijf smeert. En duur.
Beter nixxx, dan helemaal niks toch?quote:
Maar wel enorm lekker. Maar jij bent een vent dus je zult het toch niet begrijpen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lush is gewoon handgemaakte/zelfgemaakte troep dat je op je lijf smeert. En duur.
Het hersteld de Ying/Yang basis van je lichaam en dat zonder BioStabil.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marcrobiotische, linksdraaiende zeepjes toch?
Wat is er mis met zeep van de etos?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef AirwiN het volgende:
Marcrobiotische, linksdraaiende zeepjes toch?
Van wie?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Post eerst maar eens een foto.
Jij bent een vrouw en je begrijpt jezelf geeneens. Dus welk punt maak je nu precies?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wel enorm lekker. Maar jij bent een vent dus je zult het toch niet begrijpen.
Jouw foto's zeggen niks over je persoonlijkheid hoor...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef ijsprinses het volgende:
Ja, want dat geeft zo goed iemands persoonlijkheid weer.![]()
Nee, maar wel iemands tieten.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef ijsprinses het volgende:
Ja, want dat geeft zo goed iemands persoonlijkheid weer.![]()
Ik begrijp mezelf prima: ik vind Lush lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en je begrijpt jezelf geeneens. Dus welk punt maak je nu precies?
Dat is rechtsdraaiend en werkt tegen het Biostabil veld.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is er mis met zeep van de etos?
Ah, het is rebels, works for me.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is rechtsdraaiend en werkt tegen het Biostabil veld.
Je hebt een puntquote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begrijp mezelf prima: ik vind Lush lekker. De een speelt WoW, de ander Lusht, simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |