Filequote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
wat valt er te zien dan?
In het virtuele gezelschap van 10 km aan kijkersfile heb jij helemaal niets om je dom over te voelen.quote:
vorige keer wist ik ook erg euhm weinigquote:Op woensdag 12 september 2007 20:02 schreef Litpho het volgende:
Of is dit voorbereiding op de pubquiz?
Nee. Dan was ik wel in Utrecht gebleven.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef Q. het volgende:
Ga jij dan naar de pubquiz, Litpho?
Utrecht.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Dan was ik wel in Utrecht gebleven.
Ontbijt, gezond.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga via staion die kant eens op (mn ontbijt/lunch/diner van de dag scoren![]()
![]()
)
Voedzaam.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:ik vergis me. ik heb wel geontbeten, drinkontbijt van hero
dat maakt t al iets minder erg
Zat je vandaag in Utrecht dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef Litpho het volgende:
Dat en ik ben natuurlijk niet uitgenodigd. Niet dat dat erg is. De laatste keer dat ik wel uitgenodigd werd zat ik tot veel te laat in Halfweg.
HappyTwist!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, mijn nieuwe printer werkt als een tierelier. Me so happy.
Jeej! Feest!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, mijn nieuwe printer werkt als een tierelier. Me so happy.
Voor de afwisseling.quote:
Ik kom elke dag door Utrecht, lieve schatquote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zat je vandaag in Utrecht dan?
Dan moet je me ook bellen/smsen n00b.
Ik ook!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom elke dag door Utrecht, lieve schat.
Rip aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Hime het volgende:
Knettergek... waar moet het heen met dit land?
Ik kom ook elke dag door Amersfoortquote:
Arme jij. Gelukkig hoef ik dat niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom ook elke dag door Amersfoort.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Hime het volgende:
Knettergek... waar moet het heen met dit land?
Alex, mag ik een woord kopen? Ik ga voor 'met'.quote:Geert Wilders weigert een gesprek de Kamervoorzitter over het taalgebruik dat tijdens debatten gebezigd wordt.
Blijf er dan ook eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom elke dag door Utrecht, lieve schat.
Uitermate ontspannen... Zonet lekker uit eten geweest met Hime. Thuiskomen in een compleet opgeruimd huis... Heerlijk!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voor de afwisseling.
Hoe is het met Air?
Hadden jullie een date?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonet lekker uit eten geweest met Hime.
Ze gaan zonder jou, mij en C. uit eten?quote:
Ja, schande! Toch niet bij de Connaisseur hè?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze gaan zonder jou, mij en C. uit eten?.
Nee, bij Tante.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, schande! Toch niet bij de Connaisseur hè?
Was dat Innepin?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Q. het volgende:
Ik weet het niet meer. Blijkbaar ga ik te vaak in die hoek uit eten. Ik weet alleen nog dat ik vorig jaar met de verjaardag van Mike en IR bij Tante's was en dat daar een Fokster was die zowel is als Vork kende. Dat was niet leuk voor haar..
Komt Iteejer?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Binnenkort weer verjaardag van Mike en IR. Dat wordt weer tof. Kijken waar we nu met eten gaan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |