Maar hoe houd je die van vast? In je ene hand de tieten van Hime en in de andere hand je bier.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... En ik heb de complete Van Dale ook nog eens bij de hand!
Het bier heb ik tussen de tieten van Hime ingeklemd. De tieten hou ik vast, en ondertussen nip ik uit het glas.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar hoe houd je die van vast? In je ene hand de tieten van Hime en in de andere hand je bier.
Jimmy Popquote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Bloodhound Gang.
The bad touch was leuker.
Van Dale eerste editie (1864):quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
al gekeken... maar het woord waar ik de precieze betekenis van zoek is denk oud-nederlands...
en nou niet gaan lachen, maar weet iemand wat een 'Meesterknaap (van Holland)' deed? Zeg maar in de 17e/18e eeuw.
Meesterknaap staat er niet in, wel meesterknecht:quote:Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef ijsprinses het volgende:
oe, Airwin, staat het misschien wel in de grote uitgebreide niet-internet van Dale?
Ik las wietteler. Why?quote:
Bredadeformatie?quote:
Thanks!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Dale eerste editie (1864):
"m. (...apen), regter in houtvesterij-zaken". maar dat is alleen de definitie van meesterknaap zelf.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:48 schreef AirwiN het volgende:
Bredadeformatie?
Airwin, ook jij thanks! Maar denk dat de betekenis die CL had gevonden het dichst in de buurt komt.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meesterknaap staat er niet in, wel meesterknecht:
meesterknecht
mees·ter·knecht
de (m.)
eerste editie 1864
1
·
(verouderd) eerste knecht, hoofd van de gezellen in een werkplaats (in de sociale wetgeving vervangen door ploegbaas en voorman)
synoniem: onderbaas
2
·
(wielertaal) voornaamste knecht van een kopman
Die heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Dunno, misschien ligt 't aan je bril?
Dat zou wel een extra toevoeging zijn aan mijn secretaresse imago uitstraling hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd om er 1 te kopen dus.
Kleffie!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Tissues nodig?
Beffie.quote:
Zo ene ouwelullen bril, waar je over je glazen kan kijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou wel een extra toevoeging zijn aan mijn secretaresse imago uitstraling hm.
Ik weet niet wat voor beeld jij bij secretaresses hebt?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Zo ene ouwelullen bril, waar je over je glazen kan kijken
Hij?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij bij secretaresses hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |