Dat doe ik ook. Soms. Bij voorkeur als ik niet om zes uur op ben gestaan.quote:
Tuurlijk niet... Nu hoefden we geen rekening te houden met jouw budget!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, schande! Toch niet bij de Connaisseur hè?
Badabum-tissh.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Nu hoefden we geen rekening te houden met jouw budget!![]()
Wat toevallig, mij ook al.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
Die pubquiz was me vandaag te ver fietsen. Better next time.
Twee euro is best veel hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Nu hoefden we geen rekening te houden met jouw budget!![]()
Nee. Alhoewel, zoals de flats daar te koop staan valt niets uit te sluitenquote:
Genoeg te koop hier tegen schappelijke prijzen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel, zoals de flats daar te koop staan valt niets uit te sluiten.
Buurten?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Die hebben ze toch door heel 't land?
The horror! Ik verveel me overdag zo dood dat ik zelf ga werken!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
We hadden maar 1 pagina vandaag overdag!![]()
Voor je het weet denkt die "manager" nog dat zijn plan heeft gewerktquote:Op woensdag 12 september 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
The horror! Ik verveel me overdag zo dood dat ik zelf ga werken!.
Nou ja, iedereen gaat nu andere collega's van het werk houden. Zoals mij. Heb veel meer mensen aan mn bureau gehad voor zinloze praatjes de laatste dagen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor je het weet denkt die "manager" nog dat zijn plan heeft gewerkt.
quote:Students will examine the nature of God as they progress in their understanding of mathematics. Students will understand the absolute consistency of mathematical principles and know that God was the inventor of that consistency. They will see God’s nature revealed in the order and precision they review foundational concepts while being able to demonstrate geometric thinking and spatial reasoning. The study of the basics of geometry through making and testing conjectures regarding mathematical and real-world patterns will allow the students to understand the absolute consistency of God as seen in the geometric principles he created.
Bron: http://www.dvorak.org/blog/?p=13582
gelukkigquote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, mijn nieuwe printer werkt als een tierelier. Me so happy.
we zijn achtste geworden hoorde ik netquote:
damn is t nr gewoon uit 1994quote:Op donderdag 13 september 2007 01:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we zijn achtste geworden hoorde ik net. van de 30. moet je nagaan hoe slecht de rest was.
oja, en ik had half gelijk met die vraag over Bush! De cd stamt uit 1994. Maar ik heb een special edition singeltje en die stamt uit 1996 (al staat er achter glycerine wel 1994).
whatever.
Die is ook onwijs tof aan het zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig.
en de lampenkap?
Spannend!quote:Op donderdag 13 september 2007 07:43 schreef JDude het volgende:
Eennalaatste dag op oude werk. En vanmiddag borrelen met collega's [afbeelding].
Dat is één van de zekerheden in het leven. Je kan je tijd altijd beter besteden dan het kijken naar een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:45 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt je tenminste vermaakt . Ik heb voetbal gekeken en had mijn tijd beter kunnen bestende.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is één van de zekerheden in het leven. Je kan je tijd altijd beter besteden dan het kijken naar een voetbalwedstrijd.
Dat hebben wij gisteren op die verjaardag gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
Dat is één van de zekerheden in het leven. Je kan je tijd altijd beter besteden dan het kijken naar een voetbalwedstrijd.
Verjaardagen waar de TV aanstaat... Te triest!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hebben wij gisteren op die verjaardag gedaan.
Nouja, ach.. toen was de massale leegloop al geweest. En waren er nog 6 over. Jarig jobje en hubbie incluis.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:14 schreef AirwiN het volgende:
Verjaardagen waar de TV aanstaat... Te triest!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |