Het schijnt overigens dat ze echt in de aanval gaan, naast dat ze een eigen forensich onderzoek willen wat betreft die huurauto, zeggen ze nu ook (de advocaten dan), vindt Madeleine en bewijs dat we haar vermoord hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:
http://nu.nl/news/1232821(...)van_Kate_McCann.html
ze zijn lekker up to date zeg.
Maar ja, anders dan die Britse sites posten zij niet over iedere scheet die het echtpaar laat.
ach, volgens die man, die btw geen afgestuurde psycholoog schijnt te zijn maar theoloog, zou Natascha Kampusch inmiddels volledig in elkaar moeten zijn gestort, oa omdat ze te vroeg in de openbaarheid is getreden met dat eerste interview toen ..quote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Viking84 het volgende:
De ouders zouden volgens Christian Lüdke leiden aan het Münchhausen by proxy syndroom
ms besef je niet dat iets, indien gelezen, toch belastend zou kunnen zijn, of liever leiden naar iets dat wel belastend is.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Caesu het volgende:
het verbaast me altijd dat verdachten vaak dagboeken bijhouden.
(Louwes/klusjesman/Lucia de B./etc.)
of wordt met dagboek vaak agenda/planner bedoeld?
kan natuurlijk net zo goed dat zo'n dagboek speciaal wordt bijgehouden om het onderzoek op een dwaalspoor te brengen.
als je een beetje slim bent ga je niet in je dagboek belastende zaken noteren.
dan had ze wel een érg vooruitziende blik dat zij en Gerry ooit verdacht zouden worden van moord / doodslag.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Caesu het volgende:
het verbaast me altijd dat verdachten vaak dagboeken bijhouden.
(Louwes/klusjesman/Lucia de B./etc.)
of wordt met dagboek vaak agenda/planner bedoeld?
kan natuurlijk net zo goed dat zo'n dagboek speciaal wordt bijgehouden om het onderzoek op een dwaalspoor te brengen.
als je een beetje slim bent ga je niet in je dagboek belastende zaken noteren.
dat gaat dan om de periode vanaf 3 mei.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan had ze wel een érg vooruitziende blik dat zij en Gerry ooit verdacht zouden worden van moord / doodslag.
Jullie gaan zo hard dat ik het bijna niet kan bijhouden maar dat stukje, dat Maddy autistisch was wist ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:31 schreef milagro het volgende:
nou, het was nogal een afstand, hoor, niet 2 stappen weg, maar trappen op, hoeken om en geen zicht op de deur vh appartement vanaf het restaurant, en de hotelkamerdeur niet op slot (okay brand etc) , en het raam niet op slot en geen babyfoon en een vreemde omgeving en een kind wat autistisch is, en nog 2 nog jongere kinderen erbij, ik vind dat net effe wat verder gaan dan bij de buren een bakkie doen met de babyfoon op zak.
yup, volgens een van die vrienden hebben ze dat besloten nadat ze de auto terug hebben gekregen las ik ergens .. gezien het geblunder van de politie een wijs besluit miquote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Suko het volgende:
Wil dat nou zeggen dat ze zelf die auto hebben veilig gesteld???? Er werd op de BBC gezegd dat ze nog steeds de auto huurde.
ik vroeg dus ook al om een bron daarvan, ik kom het nl nergens tegen terwijl als dat echt zo was toch breed uitgemeten zou worden lijkt mij zo .. iets in die trend van "hoe durven die ouders een autistisch kind alleen te laten"quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Lois het volgende:
[..]
Jullie gaan zo hard dat ik het bijna niet kan bijhouden maar dat stukje, dat Maddy autistisch was wist ik niet.
je wil dan toch het lichaampje vinden opdat je het kan begraven, liever nog dan jezelf vrij te pleiten?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Xennia het volgende:
Die challenge, tsja als ze het gedaan hebben, weten ze wel heel zeker dat het lichaam nooit gevonden gaat worden. Als ze het niet gedaan hebben, bedoelen ze denk ik te zeggen dat er geen goed bewijs is gevonden die de heksenjacht rechtvaardigt.
Er is inderdaad een aantal topics terug iets over vermeld. Maar weet niet of dit nu een feit is, of dat een krant dit heeft verzonnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vroeg dus ook al om een bron daarvan, ik kom het nl nergens tegen terwijl als dat echt zo was toch breed uitgemeten zou worden lijkt mij zo .. iets in die trend van "hoe durven die ouders een autistisch kind alleen te laten"
Not sure maar Strongwood schijnt dat ontdekt te hebben: "While profiling involved people and researching our facts the team concluded that Madeleine could have been died before 19:00 we also found that Madeleine is a kid with a disability (autistic) which could explain her behavior and explain some witness declarations."quote:Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Er is inderdaad een aantal topics terug iets over vermeld. Maar weet niet of dit nu een feit is, of dat een krant dit heeft verzonnen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef Loedertje het volgende:
Misschien is die moeder wel *gewoon* heel erg neurotisch, alles moet kloppen en perfect gaan zoals zij het in haar hoofd heeft, dat dat in de praktijk weleens kan tegenvallen met 3 kleutertjes in een hotelkamer, tjah, vraag dat maar aan de boven- (of onderbuurvrouw) die haar 's avonds bij het naar bed brengen van de kinderen vaak hysterisch hoorde krijsen.
Het team van Strongwood ging al eerder uit van een bepaald scenario omdat alle feiten, informatie en beelden hierin zouden kloppen. Het team ontdekte bijvoorbeeld dat Madeleine Autistisch is en het psychologische profiel van de McCanns niet geheel kloppen met de werkelijkheid. In de eerste instantie werd uitgegaan van het feit dat Madeleine zelfstandig was weggelopen uit het appartement om haar ouders te zoeken, waarna zich een ongeluk of scenario voltrokken heeft[/quote]quote:[quote]Getuigenverklaringen die beslissend voor het onderzoek kunnen zijn werden niet gemeld aan de pers. Evenmin werd verteld dat Maddie een autistisch meisje is met een geestelijke achterstand.
En ook hier wederom weer, de ouders hebben, indien het kind door een *ongeluk* om het leven is gekomen, tijd genoeg gehad om het lichaampje te verstoppen.quote:Ter plaatse hebben speciaal getrainde honden de dood gemarkeerd. Madeleine zou er zelfs minimaal twee tot vier uur dood hebben kunnen liggen.
Dan geef ik voor het onderzoek wat de McCanns willen doen ook geen cent. Als zij de Portugese politie beschuldigen van bewust sporen in de auto te hebben gedeponeerd, wie zegt mij dat de McCanns te goeder trouw zijn?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, volgens een van die vrienden hebben ze dat besloten nadat ze de auto terug hebben gekregen las ik ergens .. gezien het geblunder van de politie een wijs besluit mi
Ja, ik ook. Net als dat de manier waarop ze het hele mediacircus hebben opgetuigd in het begin, de ontvoerder in paniek kon brengen, waardoor Maddie alsnog wat zou worden aangedaan. Tenminste, dat heb ik toen vaak gedacht, want toen ging ik ook nog volledig uit van het ontvoeringsscenario. Ik dacht toen nog helemaal niet dat ze de daders waren, maar ik verbaasde me toen al over hun aanpak en reacties.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef milagro het volgende:
je wil dan toch het lichaampje vinden opdat je het kan begraven, liever nog dan jezelf vrij te pleiten?
ik begrijp wel dat ze hun onschuld willen bewijzen, maar die manier van uitdrukken vind ik zo ... apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |