Dit is iets om voor mij te onthouden als ik er weer voor zou gaan.al vraag ik me af of het waar is.. maar ik leef op cola.gaan liters per dag er door heen hier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef Pruk het volgende:
Net op de radio: Cola drinken zou de hormoonhuishouding in de war brengen en je lichaam zou minder calcium opnemen.
Op zich fijn dat men dat weet, maar de manier waarop het gebracht werd "als je dus niet zwanger kan worden moet je dus zeker geen cola drinken" vond ik wat minder.
ach baat het niet dan schaad het niet shirley!! Dus hup niet meer aan de cola maar aan het waterquote:Op zondag 23 september 2007 17:14 schreef Igraine het volgende:
Ze hebben mij er bij de fertiliteitspoli ook nooit iets over gevraagd. "Drinkt u veel cola?"
En ik ben er vorige week nog geweest, dus toen was het onderzoek al bekend, lijkt me.
Neem aan dat ik het dan goed begrijpquote:Op zondag 23 september 2007 17:14 schreef Igraine het volgende:
Ze hebben mij er bij de fertiliteitspoli ook nooit iets over gevraagd. "Drinkt u veel cola?"
En ik ben er vorige week nog geweest, dus toen was het onderzoek al bekend, lijkt me.
Dat je wat goed begrijpt?quote:Op zondag 23 september 2007 20:44 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Neem aan dat ik het dan goed begrijp![]()
Dat jullie gaan voor een brusje of ben ik nu te voorbarig geweestquote:
Nee hoor, dat kloptquote:Op maandag 24 september 2007 09:37 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat jullie gaan voor een brusje of ben ik nu te voorbarig geweest![]()
Ach ja, niettus dat is ook zo. Maar zo mondig ben ik niet. Ik mopper vooral op mensen als ze het niet kunnen horen...quote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef NieTTus het volgende:
Woensdag mag ik voor gesprekje, eens even kijken wat we gaan doen! Ik wil in elk geval niet meer 4 folikelmetingen in 1 week. Heb die testen en dat is genoeg!
Igraine, wat spannend!!!!!
Ticoo, hoe vaak wij (in zijn algemeniteit hier in dit topic) dat niet gedacht hebben. Je kunt nou eenmaal niet in andermans prive kijken. Je had best even kunnen aangeven dat je het een vervelende opmerking vond. Dan had je je nu ook niet druk hoeven maken maar was het uitgesproken geweest. Je gaat er nu vanuit dat zij dat zei omdat je nog jong bent, maar wie weet wat voor een verhaal daarachter steekt.
Moeilijk opvoedbaar? Elke 5 minuten? Maak daar maar elke 5 seconden van...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:42 schreef Ticootje het volgende:
Jaape dat gevoel is niet raar hoor. Ik had het van het weekend nog. Mijn neefje is al wel wat ouder, maar valt onder de noemer moeilijk opvoedbaar. Ik hoop dat dat drama mij bespaart blijft. Elke 5 minuten een kind corrigeren....pfff.
Hun relatie is voor een groot deel ook stukgelopen op het "geen kinderen kunnen krijgen" en het gebrek aan steun.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef Jaape het volgende:
En dat een kerel moeilijk zou doen als ie getest moet worden vind ik echt BELACHELIJKAls die van mij zo zou reageren dan zou ik niet eens kinderen van hem willen! zegt ze nu heel stoer
![]()
Dat bedoel ik... het blijkt dat ik toch niet alléén die gedachten heb...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:33 schreef Jaape het volgende:
En oh ja, ik vind mensen die na 5 maanden al zitten te miepen dat het zo lang duurt wel degelijk dom en irritant want je weet dat het heel gewoon is dat het een half jaar kan duren. Wat niet wegneemt dat het vervelend voor ze is, en ze mogen het ook best vervelend vinden, maar ze moeten zich niet gaan aanstellen jaape is in een strenge bui![]()
Dat gevoel heb ik ook heel lang gehad, maar dat kon ook wel zijn omdat ik nooit menstrueerde, ook niet toen ik 18 was ofzo. Begin je al direct wat verder te denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:59 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... het blijkt dat ik toch niet alléén die gedachten heb...is alweer een hele opluchting...
Een vriendin van mij is ook drie jaar bezig geweest om zwanger te raken en zij heeft altijd het gevoel gehad dat het bij hun ook wel eens lang zou kunnen gaan duren. Heel apart dat mensen dat gewoon op de één of andere manier aanvoelen. Maar blijkbaar is het dus wel mogelijk...![]()
Tja... nou inderdaad! Er staat toch ongeveer een half jaar tot een jaar voor het spontaan zwanger worden? Ik kan soms echt zo boos worden als mensen zo zeuren... een collega van mij is een paar maanden geleden ten huwelijk gevraagd. Ik vroeg "en weten jullie de datum al?", zegt ze "nou, we willen voor een tweede kindje gaan.. maar als dat weer zo lang duurt als de vorige keer, willen we misschien eerst trouwen en dan voor de tweede gaan". En hoe lang ze moest wachten op de eerste?!?!?!? WEL 7 OF 9 MAANDEN! Toen had ik ook even zo'n "grrrrrr"-moment...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook heel lang gehad, maar dat kon ook wel zijn omdat ik nooit menstrueerde, ook niet toen ik 18 was ofzo. Begin je al direct wat verder te denken.
Maar van die voorgevoelens? Zo heb ik op mijn 14e ooit tegen een vriendin gezegd dat ik het gevoel had dat ik ooit het kind van gescheiden ouders ging zijn (en het is niet dat mijn ouders ruzie maakten ofzo he) en raad eens... idd![]()
En zelfs ik kan me ergeren aan die berichten (ook van mensen irl hoor) van mensen die na 2 maand niet zwanger zijn en er blijven over zeuren... Die gemiddelden bestaan niet voor niets denk ik dan![]()
![]()
Spannend NieTTus en fijn dat je het zonder hormonen gaat doen. Betekent dat bij jouw alle overige hormonen wel werken en een normale cyclus volgen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben gisteren weer ongesteld geworden (en hoe) dus de 16e heb ik de eerste meting weer. Dit keer op dag 12. Als er dan al iets van verandering te zien is, gaan ze vanaf dan al het VU bellen. Aangeven dat ik voorrang heb omdat de vorige keer een no go was (schijnt wel dat dat zo is, dat je dan voorrang krijgt, alleen garanderen ze dan nog niet dat je echt mag....) en dan elke meting verder, bellen ze direct weer.
Ben in elk geval blij dat ik het weer zonder hormonen ga doen! Nu maar duimen dat er ook echt een ontdooiing en een terugplaatsing komt
Als je linksonder op reageer klikt kom je in een scherm waar je wel gelijk emoticons in kan voegenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:08 schreef Jose81 het volgende:
Ja, die emoticons... die kan ik ook niet meer invoegen! Ik plaats het bericht eerst en dan wijzig ik 'm... dan kan ik wel emoticons invoegen....![]()
bovenin bij 'opties' kun je aanvinken dat je ook emoticons bij quickreply wilt zienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:24 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Als je linksonder op reageer klikt kom je in een scherm waar je wel gelijk emoticons in kan voegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |