Dit is iets om voor mij te onthouden als ik er weer voor zou gaan.al vraag ik me af of het waar is.. maar ik leef op cola.gaan liters per dag er door heen hier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef Pruk het volgende:
Net op de radio: Cola drinken zou de hormoonhuishouding in de war brengen en je lichaam zou minder calcium opnemen.
Op zich fijn dat men dat weet, maar de manier waarop het gebracht werd "als je dus niet zwanger kan worden moet je dus zeker geen cola drinken" vond ik wat minder.
ach baat het niet dan schaad het niet shirley!! Dus hup niet meer aan de cola maar aan het waterquote:Op zondag 23 september 2007 17:14 schreef Igraine het volgende:
Ze hebben mij er bij de fertiliteitspoli ook nooit iets over gevraagd. "Drinkt u veel cola?"
En ik ben er vorige week nog geweest, dus toen was het onderzoek al bekend, lijkt me.
Neem aan dat ik het dan goed begrijpquote:Op zondag 23 september 2007 17:14 schreef Igraine het volgende:
Ze hebben mij er bij de fertiliteitspoli ook nooit iets over gevraagd. "Drinkt u veel cola?"
En ik ben er vorige week nog geweest, dus toen was het onderzoek al bekend, lijkt me.
Dat je wat goed begrijpt?quote:Op zondag 23 september 2007 20:44 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Neem aan dat ik het dan goed begrijp![]()
Dat jullie gaan voor een brusje of ben ik nu te voorbarig geweestquote:
Nee hoor, dat kloptquote:Op maandag 24 september 2007 09:37 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat jullie gaan voor een brusje of ben ik nu te voorbarig geweest![]()
Ach ja, niettus dat is ook zo. Maar zo mondig ben ik niet. Ik mopper vooral op mensen als ze het niet kunnen horen...quote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef NieTTus het volgende:
Woensdag mag ik voor gesprekje, eens even kijken wat we gaan doen! Ik wil in elk geval niet meer 4 folikelmetingen in 1 week. Heb die testen en dat is genoeg!
Igraine, wat spannend!!!!!
Ticoo, hoe vaak wij (in zijn algemeniteit hier in dit topic) dat niet gedacht hebben. Je kunt nou eenmaal niet in andermans prive kijken. Je had best even kunnen aangeven dat je het een vervelende opmerking vond. Dan had je je nu ook niet druk hoeven maken maar was het uitgesproken geweest. Je gaat er nu vanuit dat zij dat zei omdat je nog jong bent, maar wie weet wat voor een verhaal daarachter steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |