Ik ben er weer
Heb gister een dagje in het ziekenhuis doorgebracht en alles is heel goed verlopen. M'n baarmoeder zag er gezond uit en er is wat weefsel (cystes) weggeschroeid volgens plan. Ze hebben ook meteen aan 'blauw spuiten' gedaan,
wat ik nu eigenlijk eerder groen spuiten zou noemen want ik heb vandaag de hele dag groen geplast, maar ja, blauw plus geel is natuurlijk groen ![]()
, inderdaad laporoscopisch allebei, en de dokter zei dat de vloeisof alleen bij mijn rechter eileider niet goed doorstroomde maar omdat verder alles er gezond uitziet is dat niet iets om me zorgen over te maken, vaak kan dat gewoon een krampje zijn.
Ik kwam wel redelijk beroerd de operatie uit, ik had behoorlijk wat pijn dus kreeg morfine en iets tegen de misselijkheid maar ik moest wel die middag meteen naar huis terwijl ik m'n ogen amper open kon houden zo suf was ik. Maar vriendlief had de hele tijd op me zitten wachten dus ik heb me vermand
![]()
Gelukkig veilig thuis gekomen en daarna de hele middag, avond en nacht heerlijk geslapen en vanochtend voelde ik me alweer stukken beter, alleen m'n buik doet nog een beetje pijn maar daar hebben ze gelukkig pijnstillers voor uitgevonden
Ik heb nu 3 mooie gaatjes in m'n buik, waarvan 1 in m'n navel en 1 onder m'n schaamhaarlijn dus daar zie je niks van, en nog een klein bonusgaatje die waarschijnlijk ook wel wegtrekt
En nu maar hopen dat m'n cyclus vanzelf op gang gaat komen!
Dikke
![]()
aan iedereen!