Oooh ik hoop niet dat mijn post: "ik heb geen enkele steek" dat gevoel bij jullie heeft teweeggebracht meiden! Ik spreek Miss_sly regelmatig, dus wellicht dat het ook heel anders insteekt!
Ik heb een ei wat binnen een zeer korte tijd gaat springen
Vanmorgen was ie ruim 16mm
![]()
(hoe trots kun je zijn op een ei
![]()
) dus mocht er gelijk een ovulatietestje tegenaangooien! Testje nog negatief, maar ik verwacht dat vrijdag of zaterdag mijn eisprong gaat zijn! Dan zal dus dinsdag of woensdag de terugplaatsing van 2 kanjers zijn! Whiii ineens gaat het weer hard... Wat een gehannes met die testen, ik voel me zo'n leek!! Begin nu ook HEEEEEEEEL klein beetje zenuwappig te worden, hoop zo dat er ook 2 kanjers goed ontdooiien..
Vrijdagochtend nog een meting, springt ie dan nog niet,dan wellicht prikje pregnyl, maar ik vind gewoon dat ie het uit zichzelf moet doen
![]()
BE jij vroeg eerder of mijn eileiders er weer uit moeten, nou MOETEN niet, maar als ik er meer last van ga krijgen (als in pijn en ik merk bij Yoga met strekken dat ik daarna wat last heb daar) dan kan het wel. Ze liggen wel irritant precies voor de eierstok op de echo! Ben trouwens nog wel steeds gestopt met roken
![]()
nu alweer 2.5 maand!
Madelieve, dat is zuur!!! En ja, zwanger worden is 1. Maar dan zijn we er zeker nog niet... dat vind ik wel heftig! Leuk zo'n positieve test, maar dan maar zien dat je ook alle weken uitdraagt en daarna een gezond kindje op de wereld zet!
Jose
![]()
sterkte met de clomid deze ronde!