abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53192914
Gefeliciteerd Miss_Sly!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:33:40 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192954
* Aventura komt uit diepe lurkstand: van harte Miss_Sly
pi_53193131
Alle plusjes zijn bijzonder, sommige plusjes extra bijzonder, dit is er weer eentje hoor

Super Mis_Sly, gefeliciteerd
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_53193208
Wat ontzettend verschrikkelijk vreselijk leuk miss_sly
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53193270
Miss_Sly van harte met je tweede streepje en wat fijn dat jullie in julliie nieuwe huis meteen een babykamertje in kunnen richten...

Alle andere wachten dames dat jullie maar heel snel een tweede streepje mogen plassen. Denk aan jullie?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53193373
Ook hier nog gefeliciteers sly!
pi_53193651
Miss_sly, van harte!! Echt super!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53193834
Miss-sly van harte gefeliciteeeeeeeerd!
Saartje
pi_53194490
Miss_Sly, van harte gefeliciteerd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53194583
Miss_Sly super gefeliciteerd
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:56:57 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53194779
gefeliciteerd !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53197227
Miss Sly, van harte!!! Ik ben superblij voor je! En wat geweldig dat jullie straks in het nieuwe huis gelijk een kinderkamertje kunnen gaan maken! Dikke knuffel!

Bij ons schiet het niet zo op, het ziekenhuis belde volgens afspraak afgelopen maandag met het nieuws dat ze eigenlijk geen nieuws had. Ze hebben komende vrijdag overleg met de embryologen en daar wordt dan ook besproken waarom van de 8 eitjes die bij de punctie gescoord waren er 5 niet geschikt waren om te proberen te bevruchten. Wat uit dat gesprek komt bepaald het vervolg, ze zei "ja dan moeten we kijken of het uberhaupt wel zin heeft om door te gaan". Dus ik doe net of ik dat even niet heb gehoord en zeg "o dus dan wordt er misschien gekeken of de medicatie anders moet of de punctie op een ander tijdstip". Zij weer " dat zou kunnen maar er moet ook gekeken worden of het sowieso wel zin heeft om door te gaan". Afijn, daar wil ik even helemaal niet aan denken en zolang ze die vergadering niet gehad hebben kan zij er volgens mij ook weinig zinnigs over zeggen. We konden dus bellen om een afspraak te maken voor na 21 september en dat kan nu pas op 4 oktober.....

O ja, kan de OP aangepast worden? Madelieve: 1e ISCI juli 2007 mislukt.
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:16:47 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53198425
Ik kan me voorstellen dat je dat soort dingen idd liever niet hoort Madelieve...
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2007 @ 16:39:20 #64
43556 miss_dynastie
pi_53198869
Wow wow wow wow!
miss_sly
pi_53199114
Miss Sly van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:03:57 #66
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53199360
Miss Sly Wauauauauauw! Gefeliciteerd zeg!!!
pi_53199394
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe gaaf is dat!!!

Ik krijg gewoon hartstikke gelijk (ik heb enige tijd tegen miss_sly gezegd, jij eerst want jij bent ouder, dan volg ik jou )

En hier niet 1 steekje muts was alleen net wat rustiger na 2 drukke weken, en stuiter nu weer in het rond!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_53200253
Iedereen bedankt

Ben nog steeds beduusd en geloof het nog niet helemaal, maar loop ook al de hele dag op een roze wolk. En hoewel ik me eigenlijk helemaal nog niet toe voel aan Z&G, wil ik dit topic verder niet laten dichtslibben met al die heerlijke, lieve felicitaties, Het zijn er al zoveel dus ik zal me schoorvoetend en voorzichtig die kant op begeven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53205498
Wowie, Miss_Sly, wat fijn voor jullie
En ik ben ook niet eens jaloers (misschien heb ik gewoon een goeie dag haha) maar krijg er juist alleen maar hoop van. Geniet van je goeie nieuws en ik hoop zo dat alles goed zal gaan!

(er kon toch nog wel een felicitatietje bij? )

En @ Madelieve:

En ik wil ook wel in de OP:
6 maanden Clomid 150mg, binnenkort LEO operatie
Thanx

[ Bericht 16% gewijzigd door Jaape op 15-09-2007 21:48:33 ]
moi moi het leven is mooi
pi_53206310
wat goehoed miss-sly!!! echt super!!!! gefeliciteerd!
  zondag 16 september 2007 @ 08:23:59 #71
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53213002
Wow Miss_Sly wat een geweldig nieuws en wat fijn dat het "gewoon" met CLomid is gelukt en je niet verder het medische traject in hoeft. Van harte gefeliciteerd!! Enne veel plezier in Z&G
Make love, not war ☮
  zondag 16 september 2007 @ 09:08:09 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53213159
Jaape, je staat erbij hoor!
pi_53227976
Miss Sly van harte joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_53238819
Van harte miss_Sly!
pi_53242514
Wat leuk Miss_sly! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!
pi_53249838
Ik werd vanmorgen wakker en dacht: er is iets leuks, maar wat ook alweer? Totdat ik me besefte dat het het nieuws van Miss_sly was!

Hier vanmorgen meting geweest. Ging goed, rechts zit een folikel wat wat groter is dan de rest (nog maar 12 mm maar zet dus wel door!) Wilde ze een nieuwe meting afspraak maken voor donderdag... Dat is dan dag 15. Ik was het daar eigenlijk niet mee eens, ik heb hem liever eerder, want stel dat ie donderdag springt (theoretisch kan het, en vooral aangezien ik mijn ei altijd voel, altijd op dag 15....) dan is de poging al verloren, want dan hebben ze niet genoeg tijd.

Na wat aandringen mag ik dan toch woensdag al komen, als dat mijn gevoel was, dan deden we het zo.. Dan maar te vroeg, toch?

Nou ja, niets spannends hier dus nog! Ik verwacht rond eind van de week dus die eisprong, en dan zien we de rest wel! Ben wel trots, er is zichtbaar een ei (ik werk dus ook zonder al die hormoonshit dat is raar hoor in mijn situatie!!! Whahaha! )

Hoe is het met de rest van de meiden (en heren!?) hier?
pi_53262636
NieTTus
Goed nieuws. Nog niet spannend, maar wel bijna benieuwd naar de meting van morgen. Goed dat je aangedrongen hebt op woensdag als je je daar beter bij voelt. En je bent terecht trots op je lichaam, natuurlijk!
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:58:48 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53263343
Toch wel spannend hoor NieTTus!
Ben benieuwd hoe het er donderdag voor staat!
pi_53280025
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:10 schreef Moonah het volgende:

Jolene...
En ook andere dames die mss even een jaloers steekje voelen, schaam je niet, dat is heel begrijpelijk.
Ik wil helemaal niet zo reageren... maar ik voelde het dus ook. Ik schaam me er bijna voor ... want Miss_Sly: natśśśśśrlijk gun ik jou heel graag een geweldige zwangerschap en een heeeel mooi, lief kindje.

Wat een geweldig begin voor jullie in jullie nieuwe huis. Wij hoopten ook stiekem een kamertje te kunnen inrichten tot babykamer toen we verhuisden.. maar helaas, hier mocht dat nog niet zo zijn, zeg maar.

Mįįįįr ooit komt het goed... dat moet gewoon. Ben weer druk bezig met Clomid... dus we wachten maar weer af deze maand...

Miss_Sly: GENIET ERVAN! Het is jullie gegund!!

NieTTus: spannend weer... ik ga ook voor je duimen!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_53280642
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:15 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet zo reageren... maar ik voelde het dus ook. Ik schaam me er bijna voor ... want Miss_Sly: natśśśśśrlijk gun ik jou heel graag een geweldige zwangerschap en een heeeel mooi, lief kindje.
Lieve Jose, ik heb het al eerder gezegd: je hoeft je daar niet voor te schamen. Het is gewoon maar menselijk: jullie willen het ook zo graag. Dus niet schamen, en gewoon je gevoel toestaan hoor
quote:
Wat een geweldig begin voor jullie in jullie nieuwe huis. Wij hoopten ook stiekem een kamertje te kunnen inrichten tot babykamer toen we verhuisden.. maar helaas, hier mocht dat nog niet zo zijn, zeg maar.

Mįįįįr ooit komt het goed... dat moet gewoon. Ben weer druk bezig met Clomid... dus we wachten maar weer af deze maand...
Tuurlijk komt het goed, dat moet
pi_53280817
Ja, ik weet het ook wel... wij willen ook zo graag en het steekt gewoon als zoveel anderen je allemaal voor gaan... Maar ik weet ook dat het bij jullie niet vanzelf is gegaan... dus ik gun het jullie dubbel en dwars!!

Ik meen het echt: geniet ervan!! En op een dag kom ik je gewoon achterna in Z&G!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_53280978
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Jose81 het volgende:
Ja, ik weet het ook wel... wij willen ook zo graag en het steekt gewoon als zoveel anderen je allemaal voor gaan... Maar ik weet ook dat het bij jullie niet vanzelf is gegaan... dus ik gun het jullie dubbel en dwars!!

Ik meen het echt: geniet ervan!! En op een dag kom ik je gewoon achterna in Z&G!!
Ik hoop dat je me snel achterna komt, want ik zou niets liever willen dan dat we als dames uit dit topic met z'n allen in Z&G onze ervaringen kunnen delen
pi_53285180
Hoi allemaal,

Miss Sly, kan je het al een beetje beseffen? Volgens mij loop je er nu een beetje bij als je avatar ! En hebben jullie het al aan veel mensen verteld of houden jullie het nog even stil?

Niettus, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je heel stoer een ei aan het broeden bent op eigen kracht!

Jose, ik hoop ook echt dat we hier allemaal binnen afzienbare tijd weg zijn maar ben ook wel realistisch en besef heel goed dat het voor ons ook niet zou kunnen gebeuren als de ISCI-pogingen op zijn.... nou ja, eerst maar wachten tot het gesprek 4 oktober.

Ik had jullie tijdje geleden gemeld dat 2 van mij forum-vriendinnetjes waar ik heel close mee ben allembei zwanger waren, 1e maand gelijk raak en 3 dagen na elkaar uitgerekend.....bij de een is het niet goedgegaan, ze was bijna 12 weken en had bloedverlies en op echo bleek dat kindje was overleden bloedverlies. Zo sneu, en ook omdat ze bij de zwangerschap van die ander nu telkens ook zo met die tijd geconfronteerd wordt, telkens het besef dat je even ver zwanger was geweest dan die ander, diezelfde dikke buik, zelfde tijd bevallen enz. Tsja, ik dacht toen "goh, dat gaat wel heel makkelijk bij jullie" maar het blijkt uiteindelijk voor niemand vanzelfsprekend te zijn en ik vind elk kindje dat gezond wordt geboren met alles erop & eraan toch wel een wondertje hoor!
pi_53303998
Oooh ik hoop niet dat mijn post: "ik heb geen enkele steek" dat gevoel bij jullie heeft teweeggebracht meiden! Ik spreek Miss_sly regelmatig, dus wellicht dat het ook heel anders insteekt!

Ik heb een ei wat binnen een zeer korte tijd gaat springen
Vanmorgen was ie ruim 16mm (hoe trots kun je zijn op een ei ) dus mocht er gelijk een ovulatietestje tegenaangooien! Testje nog negatief, maar ik verwacht dat vrijdag of zaterdag mijn eisprong gaat zijn! Dan zal dus dinsdag of woensdag de terugplaatsing van 2 kanjers zijn! Whiii ineens gaat het weer hard... Wat een gehannes met die testen, ik voel me zo'n leek!! Begin nu ook HEEEEEEEEL klein beetje zenuwappig te worden, hoop zo dat er ook 2 kanjers goed ontdooiien..

Vrijdagochtend nog een meting, springt ie dan nog niet,dan wellicht prikje pregnyl, maar ik vind gewoon dat ie het uit zichzelf moet doen

BE jij vroeg eerder of mijn eileiders er weer uit moeten, nou MOETEN niet, maar als ik er meer last van ga krijgen (als in pijn en ik merk bij Yoga met strekken dat ik daarna wat last heb daar) dan kan het wel. Ze liggen wel irritant precies voor de eierstok op de echo! Ben trouwens nog wel steeds gestopt met roken nu alweer 2.5 maand!

Madelieve, dat is zuur!!! En ja, zwanger worden is 1. Maar dan zijn we er zeker nog niet... dat vind ik wel heftig! Leuk zo'n positieve test, maar dan maar zien dat je ook alle weken uitdraagt en daarna een gezond kindje op de wereld zet!

Jose sterkte met de clomid deze ronde!
  woensdag 19 september 2007 @ 18:39:06 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53306877
Wat goed dat je nog steeds gestopt bent joh! Echt knap!
Wat is het spannend met je ei! Ik heb ook wel een beetje de kriebels hier voor je hoor!

Madelieve, dat moet idd heel moeilijk zijn voor degene met de miskraam, althans... het lijkt mij wel hele lastig als je iemand precies gelijk op hebt gaan op zo'n moment.
pi_53318925
NieTTus, wat doet je lichaam het goed
En nog steeds gestopt
Twee mooie kanjers straks en dan maar goed broeden

Madelieve, wat lijkt me dat pijnlijk voor de vriendin die een miskraam heeft gehad. Maar ook lastig voor de andere vriendin, lijkt me, want zij weet zelf ook hoe confronterend het iedere keer moet zijn dat het met haar allemaal goed gaat.
Tja, zwanger worden is soms wel, soms niet gemakkelijk, maar zwanger blijven is natuurlijk de kunst die erna komt en die ook neit vanzelfsprekend is.
pi_53338958
Niettus, spannend, heb je alweer nieuws?
En Jose weer aan de Clomid... hoe ver ben jij nu in je cyclus?

Ik zit nu op dag 29 (heb even mijn prachtige ISCI Excel erbij moeten pakken ) en geen enkele aanwijzing voor een naderende ongesteldheid..... vorige cyclus met de ICSI-poging was uiteindelijk 36 dagen, doordat eitjes niet snel groeiden hebben ze het behoorlijk gerekt dus ik kan me voorstellen dat mijn lichaam ook weer even nodig heeft om te herstellen en dat ik niet nu gelijk op een nette 28 dagen cyclus zit.
Van mij mag het nog wel eventjes wegblijven trouwens, ben de komende dagen met mijn werk op een leuk buitenlandreisje, druk programma maar ook sjiek hotel met zwembad enz. dus dan is ongesteld zijn niet ideaal...zeker niet omdat de tweede dag altijd nogal heftig is.

Bij vriendinnetje die miskraam had is gisteren onder narcose alles weggehaald. Natuurlijk vreselijk verdrietig maar het is een hele sterke dame, zowel fysiek als geestelijk en met een perfecte relatie dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze er samen weer bovenop gaan komen gelukkig..

Ik ben maandag weer terug, dan kom ik snel even kijken hoe het staat met Niettus en de eskimootjes...
pi_53349486
Vorige week ben ik mijn eerste sinds lange tijd clomidloze maand in gegaan en ik mag nu volgende al week geopereerd worden! Er bestaat dan een kans (50-60% geloof ik) dat ik dan een 'gewone' cyclus krijg, dan zou ik dit forum eigenlijk moeten verlaten Maar nog maar even niet op de zaken vooruit lopen, misschien gebeurt er wel niets en dan ga ik gewoon weer verder de MMM in. Het was trouwens nog een beetje gedoe met het inplannen van die operatie want dat moet eigenlijk tussen dag 7 en 14 van je cyclus en ik zit volgende week al op dag 16, dus zei de mevrouw van het ziekenhuis dat ik eigenlijk zou moeten wachten tot m'n volgende clyclus. Maar ja, die komt waarschijnlijk helemaal niet zonder clomid dus nu mocht ik toch volgende week al Als ik maar beloofde dat ik niet zwanger ben dan

Dat wou ik even kwijt
aan iedereen!
pi_53349712
Gewoon even niet vrijen Jaape.

Madelieve, het gebeurt wel vaker dat je cyclus na een poging even op gang moet komen. De eerste keer had ik daar een klein beetje last van. Bij de 2e poging was mijn cyclus na de poging gewoon normaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53352091
Madelieve, na de eerste poging heeft het bij mij 8 (!!!!!!!!) weken geduurd voordat ik weer ongi werd. Heb met het misgaan 1 korte bloeding gehad en dat was het...je lichaam moet er echt aan wennen!! 2e poging ging het allemaal wel op tijd! Daar was bij de test dag al genoeg bloed, en daarna was alles weer op de rit.

Ik heb voor het eerst van mijn leven een positieve test welliswaar een ovulatietest, maar hij was postief! Ei was vanmorgen ook mooi op grootte, en ik voel mijn rug al, dus die komt er wel aan! Denk zelfs vandaag al!

Mag straks nog even bellen rond half 2, dan hoor ik verdere zaken. Verwacht dinsdag of woensdag de terugplaatsing! ik vind het nu spannend en voel me vooral heel erg leek-achtig.

(dus ja mensen heel begrijpelijk dat de mensen die niet aan ivf doen, het allemaal abakradabra vinden dat vind ik nu van dit ook!)
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:51:26 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53352202
NieTTus, wat spannend!

Jaape, op dag 16 is het sowieso bijna onmogelijk om zwanger te zijn.. voor 'normale' cyclussen al, laat staat voor iemand die Clomid nodig heeft Ik hoop voor je dat de operatie het gewenste effect heeft
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53352470
NieTTus, wat goed van je positieve test! De generale repetitie, deze test
Hoop dat er een paar mooie eskimootjes zijn ontdooid.
pi_53354427
ben best wel trots ja! Grappig ook, je blijft je voornemen: deze keer niet zo hyper en teveel hoop, maar ik ben er weer ingestonken hoor!!! Heel bijzonder hoe dat telkens toch weer terug komt. Ben wel een stuk nuchterder, maar die hoop is weer volop aanwezig!!!
pi_53354722
Niettus, nu flink duimen voor de ontdooiing! Hoeveel krijg je er terug??
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:28:11 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53354905
NieTTus! Wat goed zeg! Spannend!

Jaape, volgende week al, dat is lekker snel!
pi_53355430
Niettus, wat fijn, en een positieve test!
Ik snap ook heel goed wat je bedoelt met die hoop en nuchter zijn, je kan jezelf nog zo hard voornemen om te proberen niet teveel hoop te hebben, als puntje bij paaltje komt heb je natuurlijk stiekem toch weer een een hele hoop hoop. Maar dat is natuurlijk ook juist goed, want als er geen hoop was zou je geen reden hebben om door te gaan. En nu gaan we gewoon met z'n allen heel hard meehopen dat alles goed gaat

En E.T., inderdaad ik maak me geen illusies dat ik op dag 16 al zwanger zou kunnen zijn, maar helemaal voor de zekerheid zal ik toch maar even voorzichtig doen. Maar dat is niet zo'n probleem, verplicht niet sexen vind ik toch nog altijd een stuk makkelijker dan verplicht wel sexen
pi_53355602
Helaas, het vu heeft geen plek

Daar had ik even niet op gerekend..... volgende poging waarschijnlijk toch wat hormonen om de boel te regelen......
pi_53355665
NieTTus, hoe kan dat nou? Hoe kunnen ze zoiets nu starten als dit nog kan gebeuren?
Wat onzettend k*t, dit!
dikke
pi_53355678
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef NieTTus het volgende:
Helaas, het vu heeft geen plek

Daar had ik even niet op gerekend..... volgende poging waarschijnlijk toch wat hormonen om de boel te regelen......
Je bedoelt dat je een cyclus moet overslaan??
pi_53359150
Net op de radio: Cola drinken zou de hormoonhuishouding in de war brengen en je lichaam zou minder calcium opnemen.

Op zich fijn dat men dat weet, maar de manier waarop het gebracht werd "als je dus niet zwanger kan worden moet je dus zeker geen cola drinken" vond ik wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')