Je krijgt dan niemand meer aan de telefoon. Tegenwoordig zijn er allemaal mobiele telefoonnummers die beginnen met 06-11...quote:Op woensdag 12 september 2007 02:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je nu nog steeds een melding krijgt dat het nieuwe nummer 112 is, maar ik ga het niet proberen.
quote:De politie sleept die mensen niet op basis van vage vermoedens bewijzen door deze hel.
een priester mag dat zelf bepalen, je kan hem volgens mij, zoals je met een arts ms wel kan (??) , niet dwingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef hatsieflatsie het volgende:
ik denk dat het wel slim is om met die priester te gaan praten. Maar weet iemand hoe dat zit met het biechtgeheim? Wat ik kon vinden met google, is dat ze nooooit mogen praten ookal hangt er zijn eigen leven vanaf of die van de biechter. Maar ik meen mij te herinneren dat er wél uitzonderlijke uitzonderingen kunnen zijn, waardoor ze wel iemand mogen waarschuwen. Of ben ik in de war met beroepsgeheim?
Anyway, ik vind het wel slim om die piste ook te onderzoeken.
Dat is toch gewoon beroepsgeheim?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef hatsieflatsie het volgende:
ik denk dat het wel slim is om met die priester te gaan praten. Maar weet iemand hoe dat zit met het biechtgeheim? Wat ik kon vinden met google, is dat ze nooooit mogen praten ookal hangt er zijn eigen leven vanaf of die van de biechter. Maar ik meen mij te herinneren dat er wél uitzonderlijke uitzonderingen kunnen zijn, waardoor ze wel iemand mogen waarschuwen. Of ben ik in de war met beroepsgeheim?
Jij vertrouwt ze niet hé?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:42 schreef milagro het volgende:
dit vind ik ook wel 'grappig'
Parents : 'we are still 100% confident that we are both innocent’
ja, duh, je bent elkaars alibi, laat je de ander vallen, lapt de ander je erbij
dan haalt eventueel forensisch bewijs hen toch onderuit, of je moet ze , met de hele wereld op hun vingers kijkend in feite, in staat achten forensisch bewijs in hun voordeel zelf te fabriceren, met 'goedkeuring' van een Brits forensisch team, die er niet doorheen prikt dan.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar zie ik ze anders best voor aan![]()
Er is zo veel kritiek geweest op hun optreden dat ze nu ff willen laten kijken wat een flinke jongens ze zijn.
Van een ontbindend lijk....quote:Op woensdag 12 september 2007 08:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dan haalt eventueel forensisch bewijs hen toch onderuit, of je moet ze , met de hele wereld op hun vingers kijkend in feite, in staat achten forensisch bewijs in hun voordeel zelf te fabriceren, met 'goedkeuring' van een Brits forensisch team, die er niet doorheen prikt dan.
hoe kom je aan bodily fluids van een vermist kind, om het dan te planten in de auto van je keuze?
dan zou het forensisch team dus dezelfde intenties moeten hebben.
quote:
Zou zo maar kunnen dat de politie dat al had gedaan en nu verder onderzoek dáár willen doen, wat ik eerder al postte.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij zullen priesters ook niet snel iets vertellen wat hun tijdens de biecht is verteld.
Hadden ze geen afluisterapparatuur kunnen plaatsen in de kerk?
Wacht even. Beweer jij dat het vinden van die 'fluids' in scène gezet is door de politie? En anders... ik snap deze post niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef milagro het volgende:
[..]ja precies, dus dan zou het lijkje al gevonden moeten zijn , door de politie, die dat dan weer verzwijgt, om dan omslachtig enkel die fluids te planten, en niet het hele lijkje, het lijkje dat ws de ouders meteen zou dan laten 'hangen' .
Het fonds wordt beheerd door zogenaamde 'trustees'. De ouders kunnen dus niet zomaar alles doen en laten wat ze willen met dat geld. Voordat ze het geld gaan uitgeven moeten ze toestemming hebben van de trustees. Het is ook nog maar de vraag of de trustees toestemming geven om het geld te gebruiken voor peperdure advocaten. Wanneer het geld niet gebruikt zal worden, kan het wellicht teruggaan naar de donateurs, of het kan naar een goed doel.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat gebeurt er dan met die 1,5 miljoen? Het zou toch niet zo moeten zijn dat die ouders dat zelf lekker mogen opmaken lijkt mij.
Het overdosis-scenario zou daarom het 'mooiste' zijn: Maddie kreeg drugs toegediend door haar eigen ouders, niks bijzonders, zo deden ze dat wel vaker, en per ongeluk viel ze vervolgens in een eeuwige slaap. Zonder angst en zonder pijn, dus. Ik vraag me trouwens wel af hoeveel slaapmiddel een 4-jarige fataal wordt. (En ook, natuurlijk, hoe de McCanns die fout hebben kunnen maken. Kate is anesthestist, expert bij uitstek. Maar daarom misschien juist: als anesthesist in een groot ziekenhuis doe je de hele dag niks anders dan mensen onder zeil brengen, en ze worden altijd weer netjes wakker. Nou ja: bijna altijd. Misschien dat ze daardoor te roekeloos is geweest, te licht heeft gedacht over de consequenties?)quote:Op woensdag 12 september 2007 01:53 schreef denka het volgende:
Dat is te hopen en ik krijg het gevoel dat deze zaak niet lang meer duurt. Mocht het kind dood zijn (waar het er nu naar uitziet) dan hoop ik de ze haar snel vinden zodat ze op een waardige en nette manier kan worden begraven. Hopelijk komen er verder geen schokkende feiten omhoog wat betreft haar dood en dat ze pijnloos en zonder angst gestorven is.
over dat geldquote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het fonds wordt beheerd door zogenaamde 'trustees'. De ouders kunnen dus niet zomaar alles doen en laten wat ze willen met dat geld. Voordat ze het geld gaan uitgeven moeten ze toestemming hebben van de trustees. Het is ook nog maar de vraag of de trustees toestemming geven om het geld te gebruiken voor peperdure advocaten. Wanneer het geld niet gebruikt zal worden, kan het wellicht teruggaan naar de donateurs, of het kan naar een goed doel.
speeksel bijvoorbeeld, he, bevat al dnaquote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik vraag me af in welke lichaamssappen - behalve bloed - DNA voorkomt?
En wat je er volgens mij niet aan kunt zien is hoe oud die sappen zijn. Er is al eens geopperd dat het toevallig zo zou kunnen zijn dat de ontvoerder de auto voor de ouders gehuurd heeft (omdat er niet veel huurauto's in het dorp zijn). Als hij het lichaampje vervoerd heeft in die auto, zijn die sappen er dus helemaal niet pas na 5 weken ingekomen maar al veel eerder.
Klopt, maar een lijk maakt volgens mij geen speeksel meer aan?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef milagro het volgende:
speeksel bijvoorbeeld, he, bevat al dna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |