abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 17:10:42 #251
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53125263
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:04 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Zonder de zaak te willen minimaliseren, maar anderzijds heeft een Nederlandse vrouw nu ook geen taalrechten in België hé. Gaat ze naar Frankrijk of Duitsland, moet ze ook geen Nederlandstalige hulp verwachten.
Als Vlaming kan ik in Friesland ook geen nederlandstalige hulp verwachten?
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_53125317
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:10 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Je kan het wél verwachten, maar je hebt er geen grondwettelijk recht op ofzo.
  woensdag 12 september 2007 @ 17:13:18 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53125327
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:06 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

www.google.be

of heb je daar nog nooit van gehoord? er staan linken naar alle kranten, zelfs franstalige die dit hebben gemeld, jezus
Waarom ben je overigens ontevreden over het antwoord van de minister?
Het personeel brengt de vrouw naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Dat worden ze geacht te doen.
Haar echtgenoot heeft haar toen zelf naar een ander ziekenhuis gereden en ondertekend dat hij afzag van het ambulancevervoer.
  woensdag 12 september 2007 @ 17:14:05 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53125349
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:10 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Men verzint er wel wat op, men is niet zo star.
pi_53130332
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen maar om zeurende vlamingen te appeasen is bestuurslaag op bestuurslaag gestapeld.
Gefeliciteerd met je nieuwe bureaucratie, jong.
Dat is dus wat ik bedoel met onwetendheid, je weet er zo weinig van dat je het niet eens beseft.
Door Franstaligen als Destrée werd zelfs voor de eerste Wereldoorlog al een federatie voorgesteld, om te verhinderen dat Wallonië door een Vlaamse meerderheid zou overheerst worden.
Nadien is er ook op verzoek van de Franstaligen een derde Brussels Gewest; los van Vlaanderen, gekomen.

En de tweetaligheid van heel België is in het verleden ook verworpen door de Franstaligen.

Het is een fabeltje dat deze constructie louter en alleen het werk is van de Vlamingen.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:04 schreef Heero87 het volgende:
Zonder de zaak te willen minimaliseren, maar anderzijds heeft een Nederlandse vrouw nu ook geen taalrechten in België hé. Gaat ze naar Frankrijk of Duitsland, moet ze ook geen Nederlandstalige hulp verwachten.
Een Fransman kan in Kraainem ook van de faciliteiten voor Franstaligen gebruik maken. En hier ging het om een Nederlandse vrouw in Voeren en dus in Vlaanderen.
pi_53132281
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]

Een Fransman kan in Kraainem ook van de faciliteiten voor Franstaligen gebruik maken. En hier ging het om een Nederlandse vrouw in Voeren en dus in Vlaanderen.
Maar een Nederlander heeft er geen recht op, zoals een Vlaming wel heeft. Al kan hij of zij er uiteraard wel gewoon gebruik van maken.

Maar goed, dat doet uiteraard niks af van het principe dat de geschetste situatie niet kan.
pi_53134831
Wat een geestig koekje van eigen deeg was dat. "Extremisten" keihard aanpakken!! is toch juist wat ze bij VB zo nastreven.
  donderdag 13 september 2007 @ 08:38:36 #258
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53138356
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef sneakypete het volgende:
Wat een geestig koekje van eigen deeg was dat. "Extremisten" keihard aanpakken!! is toch juist wat ze bij VB zo nastreven.
Meer bevoegdheden voor de oproerpolitie, toch? Ik kreeg in Antwerpen wel eens iets dergelijks in de bus, ja.
pi_53146837
En de soap gaat verder
quote:
Klacht wegens anti-Vlaams racisme

Vlaams Belang dient klacht in bij Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding wegens anti-Vlaams racisme

12.09.2007 16.18u - Het Vlaams Belang is verontwaardigd over de reactie van PS-burgemeester Freddy Thielemans en Brussels hoofdcommissaris en notoir PS-adept Roland Vanreusel op het politiegeweld van gisterenmiddag. Met de bewering dat de manifestanten zouden hebben “geprovoceerd” en dat Vlaams Belang’ers geweld zouden hebben gebruikt, ontmaskeren Thielemans en Vanreusel zichzelf als vulgaire leugenaars. Even leugenachtig is de bewering van Thielemans dat de politie slechts gereageerd zou hebben na een vermeend incident op de politiebus: iedereen kon zien dat onder meer ondergetekenden reeds bij het begin van de manifestatie – tijdens het geven van interviews - werden gemolesteerd. Het proces-verbaal tegen Dewinter en Vanhecke dient dan ook enkel maar om zich in te dekken tegen het schabouwelijke politieoptreden.

Momenteel verzamelt advocaat Hugo Coveliers alle vaststellingen en doktersbewijzen van de door de demonstranten opgelopen verwondingen. Het Vlaams Belang zal niet alleen klacht indienen bij het parket en het Comité P, maar ook bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR).

Dat het gewelddadige optreden van de uit Luik afkomstige en dus Franstalige ordediensten was ingegeven door anti-Vlaams racisme - Vlaamse betogers werden mishandeld en uitgescholden voor “sales flamingants” - kunnen immers tal van manifestanten én journalisten getuigen. Aan de heer Jozef De Witte, directeur van het CGKR, zal dan ook worden gevraagd aan dit anti-Vlaams racisme passend gevolg te geven.

Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang

Filip Dewinter
Vlaams parlementslid
quote:
Brussel, 12 september 2007
CGKR
Aan de heer Jozef De Witte
Koningsstraat 138
1000 Brussel
Geachte heer De Witte,
Betreft: klacht wegens anti-Vlaams racisme
U heeft ongetwijfeld kennis genomen van de gebeurtenissen op 11 september laatstleden aan het Brusselse
Schumanplein, waar een politiemacht zonder enige aanleiding een groep demonstranten met geweld
uiteenranselde. Tientallen vreedzame manifestanten, waaronder ook ondergetekenden, werden geschopt,
geslagen en uiteindelijk gearresteerd.
Het gewelddadige optreden van de Franstalige ordehandhavers ten aanzien van de Vlaamse demonstranten was
duidelijk ingegeven door anti-Vlaams racisme. Terwijl wij hardhandig werden weggeleid, kregen wij meermaals
de belediging “sales flamingants” naar het hoofd geslingerd. Hiervan waren verschillende betogers én
aanwezige journalisten getuige. Wij verwijzen tevens naar de beelden van het anti-Vlaamse politiegeweld op de
webstek www.vlaamsbelang.org, waar een Franstalige agent in burger een manifestant “gij zijt Vlaming, oké, gij
gaat achteruit” toeschreeuwt.
Het is onaanvaardbaar dat de manifestanten – die uiteindelijk niets meer deden dan op een vreedzame wijze
gebruik maken van hun democratisch recht op vrije meningsuiting - werden geviseerd en mishandeld omwille
van hun Vlaming-zijn. Om die reden wensen wij bij uw Centrum voor Gelijkheid van Kansen en
Racismebestrijding klacht in te dienen tegen de Luikse agenten die zich aan deze schandelijke feiten schuldig
maakten.
Wij worden graag op de hoogte gebracht van het ongetwijfeld passende gevolg dat u aan deze klacht zal geven.
Hoogachtend,
Frank Vanhecke Filip Dewinter
bron
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 13 september 2007 @ 15:06:00 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53147491
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef Floripas het volgende:
Racisme WTF
Door de Franstalige agenten, ja dat zou je racisme kunnen noemen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:35:02 #262
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53175332
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, dan zal die winkel wel niet veel omzet krijgen, denk je wel?
[..]

Ach kom op, één Struise Nederlandse die je wat tegengas geeft en je rent meteen in de bleekbruine armen van DeWinter? Wees een man, toon wat karakterstandvastigheid.
Zie het als een dichterlijke overdrijving. Want zo ver zou ik nooit gaan.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:40:27 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53175431
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Door de Franstalige agenten, ja dat zou je racisme kunnen noemen
Ik weet dat de Winter het graag zou willen, maar Walen zijn echt niet van een ander ras.
pi_53177515
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik weet dat de Winter het graag zou willen, maar Walen zijn echt niet van een ander ras.
Al zou je dat wel beginnen te denken als je er regelmatig komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53266091
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:17 schreef milagro het volgende:
logisch toch, die haatzaaier!!

zie jij ooit ergens moslims zo demonstreren?
[afbeelding]

nou dan!

OMG. ik sta wel van te kijken
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:23:08 #266
121890 M42
I Love Techno!
pi_53267569
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:19 schreef samjustme het volgende:

[..]

OMG. ik sta wel van te kijken
Moet je eens naar Den Haag gaan
Wat dacht je van dit soort onderdrukking: Saudische vrouwen willen zelf autorijden

Aparte wegen in dat soort landen voor Moslims en niet Moslims

Bepaalde dingen in die landen die duurder zijn voor niet moslims

Of dit: Modepolitie Iran
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_53268069
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:23 schreef M42 het volgende:

[..]

Moet je eens naar Den Haag gaan
Wat dacht je van dit soort onderdrukking: Saudische vrouwen willen zelf autorijden

Aparte wegen in dat soort landen voor Moslims en niet Moslims
[afbeelding]

Bepaalde dingen in die landen die duurder zijn voor niet moslims

Of dit: Modepolitie Iran
Ik ben niet tegen islam, ik ben tegen bekrompen mensen die islam en welke godsdienst dan ook gebruiken voor hun eigen doeleindes
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_53268420
De wortel van het kwaad is de islam. Geen islam, geen idioten die er misbruik van kunnen maken.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:52:03 #269
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_53269693
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
De wortel van het kwaad is de islam. Geen islam, geen idioten die er misbruik van kunnen maken.
Zo is het! En met ons denken velen er zo over. Wanneer verenigen we ons om eindelijk eens iets te doen. In heel Europa zie ik de roep tegen de islam groter worden.
pi_53269740
Ja, oorlog tegen de islam!

Kom op jongens!

pi_53269771
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Volgens mij snap je er echt niks van he. Je kunt ten eerste een geloof niet verbieden, en zelfs al lukt het om het te verbieden blazen malloten zich in naam van wat anders wel op.
pi_53270241
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij snap je er echt niks van he. Je kunt ten eerste een geloof niet verbieden, en zelfs al lukt het om het te verbieden blazen malloten zich in naam van wat anders wel op.
Je moet leren lezen.
Ik constateer alleen waar het aan ligt, meer niet. Nergens stel ik dat de islam verboden moet worden.
pi_53271907
Een hoop onzin hier weer. Deze demonstratie was niet tegen moslims, deze demo was tegen oprukkend islamisme, het zooitje radicale moslims en rabiaat linksen die hier zo nodig de regels willen veranderen omdat ze de Nederlandse normen en waarden minderwaardig achten.

Daarnaast geven jullie het VB teveel credits, meer dan de helft van de arrestanten had niets met het VB te maken. Kwam je voor de SIOE demo dan werd je al preventief opgepakt zodra je de trein uit stapte. Er zijn zelfs argeloze toeristen opgepakt.
pi_53288562
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je moet leren lezen.
Ik constateer alleen waar het aan ligt, meer niet. Nergens stel ik dat de islam verboden moet worden.
Het ligt niet aan de Islam. De Islam is niet de oorzaak, maar slechts een middel. Het gaat erom hoe mensen het interpreteren en ermee omgaan. Dat een grote groep mensen hierin naar het extremisme neigt ligt aan die mensen, en niet het geloof.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:00:29 #275
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53288813
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het ligt niet aan de Islam. De Islam is niet de oorzaak, maar slechts een middel. Het gaat erom hoe mensen het interpreteren en ermee omgaan. Dat een grote groep mensen hierin naar het extremisme neigt ligt aan die mensen, en niet het geloof.
Komop zeg, doe niet zo naïef.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53288878
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:00 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Komop zeg, doe niet zo naïef.
Kom op, onderbouw je mening ook even.
pi_53289016
Laat ik het zo stellen: als de Islam de oorzaak zou zijn (zoals sommigen vinden) dan moet je die juist verbieden! Bij de wortel aanpakken enzo. Maar waarom werkt dat niet?
Juist, omdat de Islam de oorzaak helemaal niet is.
Er zit altijd iets achter. Mensen gebruiken vaak hun geloof om bepaalde dingen duidelijk te maken, en geloofsfanaten van de Islam gebruiken vaak de Islam omdat ze eigenlijk een hekel hebben aan de westerse manier van leven.
Maar ze kunnen zich net zo goed in naam van wat anders opblazen dan de Islam, het doel is hetzelfde: vernietiging van de westerse wereld.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:15:13 #278
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53289202
Waarom neem je het zo op voor deze religie? Vind je het zielig voor moslims?

De islam is een extreem gewelddadige religie, en bovendien één die wat minder snuggere mensen heel erg aanspreekt. Dat is een dodelijke combinatie, vergelijkbaar met het nazisme.
pi_53289349
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Waarom neem je het zo op voor deze religie? Vind je het zielig voor moslims?

De islam is een extreem gewelddadige religie, en bovendien één die wat minder snuggere mensen heel erg aanspreekt. Dat is een dodelijke combinatie, vergelijkbaar met het nazisme.
Ik neem het helemaal niet op voor de Islam, vind geen enkel geloof echt 'snugger'. En het is maar net hoe je het interpreteert, in landen als Irak en Iran is het natuurlijk behoorlijk extreem (maar die mensen weten ook niet beter). Hier zijn steeds meer Moslims toch progressiever aan het worden. Zo heb ik een collega die wel zegt Moslim te zijn maar ze valt er anderen verder niet mee lastig. Op de manier waarop zij het interpreteert is er niks mis met de Islam dus het kan wel. Om zo iemand nog met een Nazi te vergelijken is een behoorlijke belediging, niet?
  woensdag 19 september 2007 @ 00:24:35 #280
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53289412
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik neem het helemaal niet op voor de Islam, vind geen enkel geloof echt 'snugger'.
Dit vind ik pas erg. Alle andere religies op één hoop gooien met de achterlijke gewelddadige islam.
quote:
Om zo iemand nog met een Nazi te vergelijken is een behoorlijke belediging, niet?
Nee. Lees de Koran er maar eens op na. Een moslim kan zo gematigd worden als hij/zij wil, dat kloteboek blijft een soort extremistisch handvest. Je zult dus altijd idioten houden die het extremistisch interpreteren op momenten dat het hen het beste uitkomt.
pi_53289462
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Dit vind ik pas erg. Alle andere religies op één hoop gooien met de achterlijke gewelddadige islam.
[..]

Nee. Lees de Koran er maar eens op na. Een moslim kan zo gematigd worden als hij/zij wil, dat kloteboek blijft een soort extremistisch handvest. Je zult dus altijd idioten houden die het extremistisch interpreteren op momenten dat het hen het beste uitkomt.
Heb je al eens gelezen wat voor middeleeuwse dingen in de bijbel staan? En de thora zal ook niet vooruitstrevend zijn.

Maar goed, neem aan dat je zowel Koran als Bijbel van A-Z gelezen hebt?

Kun je verder nog inhoudelijk ingaan op m'n posts of moet je steeds een andere weg inslaan?
pi_53289487
quote:
Ondertitel: Ik ben Joep Meloen
Signature: "Kop houwe, anders sla ik hem er af."
Islammietje.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:33:15 #283
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53289579
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb je al eens gelezen wat voor middeleeuwse dingen in de bijbel staan?
Het Nieuwe Testament, het boek van (naasten)liefde, is absoluut niet te vergelijken met dat achterlijke poeziealbum voor ongeletterde zandjosti's, genaamd "de Heilige Koran".
quote:
Kun je verder nog inhoudelijk ingaan op m'n posts of moet je steeds een andere weg inslaan?
Waar precies wil je dat ik inhoudelijk op inga?
  woensdag 19 september 2007 @ 00:34:49 #284
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53289608
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Islammietje.
En jouw probleem is...?
pi_53289680
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:34 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

En jouw probleem is...?
Godver, je was me te snel af.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:39:44 #286
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53289703
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]
Zohee, jij bent slim.

Nogmaals: en jouw probleem is...? Kun je het niet hebben ofzo dat je ongelijk hebt?
pi_53289762
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Zohee, jij bent slim.

Nogmaals: en jouw probleem is...? Kun je het niet hebben ofzo dat je ongelijk hebt?
Wat? Met dat de Islam de oorzaak is van alle kwaad? Dat dat een feit is? Sorry, maar waar is de bronvermelding? Wetenschappelijk bewijs?

We voeren gewoon een discussie en ik blijf bij mijn mening. Het is hier geen gelijk of ongelijk spelletje. ben nu moe, morgen kunnen we verder discussieren.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:44:00 #288
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53289796
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat? Met dat de Islam de oorzaak is van alle kwaad? Dat dat een feit is? Sorry, maar waar is de bronvermelding? Wetenschappelijk bewijs?
De islam is niet 'de oorzaak van alle kwaad'. De islam is echter zo opgezet, dat deze extremisme alleen maar in de hand werkt, in plaats van het te voorkomen.
pi_53289980
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:44 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

De islam is niet 'de oorzaak van alle kwaad'. De islam is echter zo opgezet, dat deze extremisme alleen maar in de hand werkt, in plaats van het te voorkomen.
Hoe is het dan opgezet?

Er is niet één Islam. Turken zijn toch heel anders tov de Islam dan dat ze in Afganistan zijn. Er zijn echt een hoop landen waar veel Moslims wonen waar je als extremist hard aangepakt wordt (terecht). Zolang geloof en staat maar gescheiden blijven. Maar dat vind ik ook van christelijke landen. Toen kerk en staat nog niet gescheiden waren hiero was het ook behoorlijk erg.

Komen we dan weer niet tot de conclusie dat het maar net is hoe mensen ermee omgaan?
  woensdag 19 september 2007 @ 01:06:36 #290
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53290172
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe is het dan opgezet?
Als een haatfuik voor domme en gefrustreerde mensen, waarin elke vorm van zelfkritiek bij voorbaat al in de kiem wordt gesmoord.

De Koran is erg absoluut waar het 'religieuze waarheden' betreft (namelijk alles wat in de Koran staat is waar, en diegene die dat waagt te betwijfelen moet dood). En die absolute boodschap is ook niet anders te interpreteren, omdat de Koran zo is geschreven dat zelfs een ongeletterde boer het nog snapt.

Wat moslims je ook wijs proberen te maken, bijvoorbeeld dat de Koran zo'n ingewikkeld boek zou zijn dat op duizenden verschillende manieren is te interpreteren, het is niet waar. De Koran is een heel makkelijk te lezen poeziealbum met weinig tot de verbeelding overlatende versregeltjes.
quote:
Komen we dan weer niet tot de conclusie dat het maar net is hoe mensen ermee omgaan?
Dat geldt uiteindelijk voor alles. Maar de islam maakt het mensen wel erg makkelijk om hem extremistisch te interpreteren.
pi_53291839
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef fjs het volgende:

[..]

Zo is het! En met ons denken velen er zo over. Wanneer verenigen we ons om eindelijk eens iets te doen. In heel Europa zie ik de roep tegen de islam groter worden.
Omdat velen zo over denken betekent niet dat het juist is
pi_53294115
Extremisme viert hoogtij blijkbaar. Daar doet een niet gelovige niet voor onder. Kijk naar Noord-Korea. Die ook Zuid-Korea onder het juk van totale gehoorzaamheid wil hebben. En wanneer dat gelukt was? Zouden ook deze op zichzelf geilende leiders niet stoppen. Het is maar wat je voorhanden hebt en waar de burger in zou trappen.

Ik heb hier heel wat moslims om me heen wonen en ja, het is waar dat ze veel op zichzelf zijn, maar ik weet zeker dat ik welkom zou zijn wanneer ik er aanbelde. De fundy moslims en fundi anti-geloven die ik hier soms voorbij zie hollen, lach ik alleen maar uit. Er zijn genoeg moslims met wel een goed hart. Net als hun het geloof willen voortbrengen, zijn sommige anti-geloven bezig met het profileren van hun anti-geloof.

Die moslimstakers (de fundy's alias haatzaaiers) heb ik alleen maar afschuw voor. Net als de fundi niet gelovige. En daar zijn er blijkbaar ook genoeg van.

[dienstmededeling]*Ik heb de eerste pagina's van dit topic gelezen en besef dat modereren totaal geen zin meer heeft. Ik ben er dus weer nu. Dit is een tvp die hem in mijn mayat zet. Vanaf mu wordt dus alle persoonlijke getroll gewoon niet meer leesbaar.

Alleen de laatste pagina's kon ik nog een beetje ontcijferen. Elkaar als user denigreren (ook in kaktaal) zal ik dus niet als discussie zien en offtopic zien, dus weghalen.

Heb het nu dus over de eerste pagina's. Laatste pagina zal (wat mij betreft) een discussie worden.
Uiteraard mag een mening, maar persoonlijke aanvallen laten jullie maar achterwege en uiten jullie maar op msn of op de koffie/thee ofzo. [einde dienstmededeling]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 19 september 2007 @ 10:41:09 #293
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53294237
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:33 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Het Nieuwe Testament, het boek van (naasten)liefde, is absoluut niet te vergelijken met dat achterlijke poeziealbum voor ongeletterde zandjosti's, genaamd "de Heilige Koran".
[..]
Wat is jouw mening over de Torah en de joden dan?
pi_53294814
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

mening...
Feit is dat Gods uitverkoren volk zich in iedergeval niet opblaast in schoolbussen en moedwillig vliegtuigen in flatgebouwen parkeert.....
Oh en er is zoiets dat leven boven alle wetten stelt, of dacht je dat dat "lam in de put verhaal" als donderslag bij heledere hemel kwam.
Toegeven iedere mand kent zijn rotte appels... als je ze te lang in de mand laat gaat echter de hele mand schimmelen.

Zowel de bijbel Talmut en Torrah zijn verhalen van verschillende schrijvers....
de Koran staat daarmee gelijk aan het dagboek van david Koresh
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_53310185
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Als je in een defacto Franstalige stad woont, moet je natuurlijk voldoende Frans spreken om je te redden. Net als een Waal dat in Antwerpen zal moeten. Verder vind ik het gelul van de bovenste plank.
Ehm, als van de Vlamingen afhing was heel Belgïe destijds tijdens de invoering van de taalwet tweetalig geworden. Dan had je een punt gehad. De Walen hebben echter toen gezorgd voor de situatie zoals ze nu is. Volgens jouw redenering kunnen de inwoners van pakweg Molenbeek ook maar al beter beginnen met Arabisch leren willen ze in de toekomst nog geholpen worden want dat zal er binnen enkele jaren waarschijnlijk ook de meest gesproken taal zijn. Punt is dat je van de publieke sector tweetaligheid mag verwachten in een officieel tweetalig gebied. In Vlaanderen worden de faciliteiten voor franstaligen gerespecteerd terwijl uit franstalige kant alleen maar een dédain komt voor alles wat Vlaams ruikt.

OT: Het voorval tijdens de betoging toont natuurlijk weer prachtig de hypocrisie van het VB aan. Constant roepen om harder optreden van de ordediensten, maar als ze er zelf het voorwerp van worden doen ze niets liever dan zich wentelen in hun o zo geliefkoosde slachtofferrol. En blijkens de aanklacht die ze nu hebben ingediend hebben ze precies hun vertrouwen hervonden in het gerechtelijk apparaat, iets dat ze naar eigen zeggen verloren waren na hun veroordeling wegens racisme. Rare jongens, die VB'ers..
  donderdag 20 september 2007 @ 10:26:18 #296
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53321176
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe
  donderdag 20 september 2007 @ 10:37:30 #297
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53321405
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe
Jouw redenering: vergelijk het nieuwe testament, met de God van de liefde, eens met de Koran, wwar het stikt van het geweld en de angst. Vervolgens zeg je: moslims doen wat ze doen omdat de Koran zo is.
Maar wat is je mening dan over de Torah, waar in wordt gezegd dat afvalligen moeten worden gestenigd, met de God der Wrake, enzovoorts, in relatie tot moderne joden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')