abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53069688
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:38 schreef DRD het volgende:

[..]

10x winst en 2x gelijk is natuurlijk beter dan 6x winst en 2x gelijk. Maar dan moet dit elftal eerst eens 10x winnen deze reeks. En er komen nog uitwedstrijden in Albanie, Roemenie en Wit-Rusland aan.

Dat jij die titel van beste kwalificatiereeks blijkbaar al wil vergeven aan Bassie, voordat hij daadwerkelijk betere cijfers neerlegt dan de oude reeksen, vind ik raar. Ook al zijn het appels en peren, dan nog is Marco op dit moment niet beter bezig dan de kwalificatie in '88. Dus waarom geef je hem dan nu al die 'titel'?

En dat jij niet naar het spel wilt kijken, maar alleen naar de cijfers moet je ook zelf weten. 5 schoten op doel tegen Bulgarije, waar zijn 9 keer op doel schoten, zijn dan ook leuke statestieken. Maar die passen niet in je "Marco beste bondscoach beeld" en die noem je dus niet.
Ik denk dat je het verkeerd heb gelezen. Ik heb de vorige kwalificatiereeks (voor de WK06) de titel "beste kwalificatiereeks ooit" gegeven en de huidige is tot nu toe een evenaring, moeten inderdaad de resterende wedstrijden allemaal nog wel gewonnen worden...

Dat ik niet naar het aantal schoten op doel heb gekeken klopt, maar dat is omdat ik die cijfers voor de andere wedstrijden niet heb en dus niet kán vergelijken, heeft niets met willen te maken... Als jij die cijfers wél hebt dan hoor ik ze graag
  maandag 10 september 2007 @ 11:56:31 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53069955
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vooral in jouw ogen, jouw persoonlijke voorkeuren. Als je objectief kijkt, valt het allemaal nog wel mee. Jouw systeem moet er gespeeld worden, jouw Seedorf moet erin staan. Jouw ideale plaatje moet er komen. Net als de Italie discussie bijv. Jij vindt de italiaanse stadions het mooist, dus is het zo, dus is ieder ander met een andere mening onwetend en zonder voetbalverstand.

Van der Sar zei het goed. Nederland was de eerste twee jaar veel te positief, nu is het sinds een jaar allemaal veels te negatief.
Maar het loopt toch nog steeds niet, na drie jaar? 4-4-2 is toch veel logischer, gezien het spelersmateriaal?

Of denk ik alleen zo, is dat niet objectief?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53069990
Als je Robben en Van Persie hebt is dat niet objectief
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53069997
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar het loopt toch nog steeds niet, na drie jaar? 4-4-2 is toch veel logischer, gezien het spelersmateriaal?

Of denk ik alleen zo, is dat niet objectief?
Objectief? Dit is objectief;

17 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren,

73,9% winst, 4,3% verlies

40 goals voor, 7 tegen
  maandag 10 september 2007 @ 12:01:57 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53070076
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je Robben en Van Persie hebt is dat niet objectief
Arjen Robben is de enige echte buitenspeler, maar is al vaak niet beschikbaar geweest. Robin van Persie doet het leuk als rechtsbuiten, maar speelt bij zijn club centraal. Bijna alle internationals spelen wekelijks in een 4-4-2-variant, tevens een systeem dat de laatste tien jaar veel succesvolelr is gebleken. Maar goed, Bassie heeft de opdracht meegekregen om 4-3-3 te spelen, wat er ook gebeurt!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53070086
Ik laat dit topic toch mergen met het andere Marco van Basten topic.

De insteek van dit topic mag misschien anders zijn, in beide topics lopen nu dezelfde discussies . Voorlopig dus verder in het andere topic, en de posts in dit topic komen er hopelijk snel bij.

Marco van Basten moet ontslagen worden! #23
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53070163
Crossje
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Arjen Robben is de enige echte buitenspeler, maar is al vaak niet beschikbaar geweest. Robin van Persie doet het leuk als rechtsbuiten, maar speelt bij zijn club centraal. Bijna alle internationals spelen wekelijks in een 4-4-2-variant, tevens een systeem dat de laatste tien jaar veel succesvolelr is gebleken. Maar goed, Bassie heeft de opdracht meegekregen om 4-3-3 te spelen, wat er ook gebeurt!
Alle spelers zijn opgegroeit met 4-3-3 en vrijwel allemaal hebben het meerdere jaren in hun prof carriere gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53070251
Net een mooie post in dat positieve deel aan het maken, wordt die gesloten Dan maar een kortere reactie:
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd heb gelezen. Ik heb de vorige kwalificatiereeks (voor de WK06) de titel "beste kwalificatiereeks ooit" gegeven en de huidige is tot nu toe een evenaring, moeten inderdaad de resterende wedstrijden allemaal nog wel gewonnen worden...

Dat ik niet naar het aantal schoten op doel heb gekeken klopt, maar dat is omdat ik die cijfers voor de andere wedstrijden niet heb en dus niet kán vergelijken, heeft niets met willen te maken... Als jij die cijfers wél hebt dan hoor ik ze graag
Kort door de bocht: Van Basten kan ook de titel "Europees Kampioen 2008" alvast krijgen. Maar dan moeten de resterende wedstrijden op het eindtoernooi wel allemaal gewonnen worden.......

Die schoten op doel cijfers heb ik ook niet allemaal. Was alleen een opmerking om te laten zien dat je je voorlopig beperkt tot statestieken die Marco goed uitkomen. Het aantal gouden wissels (invallers die scoren) zou je ook kunnen uitzoeken, waarbij mijn gevoel zegt dat dat bij Marco zeer laag is.
  maandag 10 september 2007 @ 12:12:19 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53070285
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Crossje
[..]

Alle spelers zijn opgegroeit met 4-3-3 en vrijwel allemaal hebben het meerdere jaren in hun prof carriere gespeeld
So?

Wat is het laatste succes geweest in 4-3-3, internationaal gezien? Daarbij spelen al onze toppers al jaren, niet onverdienstelijk, in een 4-4-2-variant. Waarom dan vasthouden aan 4-3-3 als dit al drie jaar niet loopt?

Waarom dan 4-3-3? Omdat sommige spelers daarmee zijn opgegroeid? Overigens, het 4-3-3 (3-4-3 eigenlijk) waarin deze spelers zijn opgegroeid, lijkt helemaal niet zoveel op het 4-3-3 dat Bassie hanteert.
pi_53070318
Barca, 2006
  maandag 10 september 2007 @ 12:16:44 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53070372
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Barca, 2006
Dat was 4-2-3-1, eerder 4-5-1 dan 4-3-3, in elk geval totaal niet te vergelijken met wat Bassie nu doet.
pi_53070414
Dan heb je niet goed opgelet
pi_53070435
* Tennessee zit te wachten op merge...
  maandag 10 september 2007 @ 12:21:00 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53070461
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:19 schreef Tennessee het volgende:
* Tennessee zit te wachten op merge...
Heb je wat nieuws geleerd?
pi_53070539
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb je wat nieuws geleerd?
Ja cool he Nooit te oud om te leren he Maaruh, misschien dat je nog kan reageren op de berichten uit die andere thread die nu een slotje heeft?
pi_53070581
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat was 4-2-3-1, eerder 4-5-1 dan 4-3-3, in elk geval totaal niet te vergelijken met wat Bassie nu doet.
Dan zijn de opstellingen met van der Vaart als 'hangende rechtsbuiten' ook gewoon een variatie van 442 en niet 433.
pi_53070681
Is die nou nog niet opgerot...........
pi_53070714
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een favoriet is één van de kanshebbers op de eindoverwinning en dat is NL duidelijk niet.

Je kan wel ALTIJD het tegenovergestelde beweren van de meerderheid, puur om de discussie te zoeken, maar dit slaat nergens op. Nederland is en wordt geen favoriet voor de Europese titel, dankzij Bassie.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Nederland heeft het spelersmateriaal om een van de favorieten te zijn. Nou is Van Basten een zwakke schakel, maar volgens mij overschat jij de rol van de trainer een beetje. Van Basten moet wel zo slecht zijn om dit spelersmateriaal compleet te verkloten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53070726
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zal het normaals proberen uit te leggen:

Stel je bent bondscoach van Nederland en je hebt de beschikking over Ruud van Nistelrooij (succesvol als spits bij Real Madrid), Robin van Persie (succesvol als spits bij Arsenal), Wesley Sneijder (succesvol als aanvallende middenvelder bij Real Madrid), Clarence Seedorf (succesvol als linkshalf bij AC Milan) en Mark van Bommel (succesvol als middenvelder bij Bayern München), dan zorg je toch dat je ze allemaal opstelt op hun favoriete positie?
True
  maandag 10 september 2007 @ 12:34:59 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53070785
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan zijn de opstellingen met van der Vaart als 'hangende rechtsbuiten' ook gewoon een variatie van 442 en niet 433.
Nee, dat is onkunde.
pi_53070842
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, dat is onkunde.
Wat daarentegen erg knap is, is 23 topics lang volhouden dat de beste bondscoach ooit ontslagen moet worden... Daarvoor petje af...

Maar;
Nee, dat is onzin...
pi_53070931
Wanneer stelt hij nou eens spelers op op de plek waar ze horen..............dus Geen Raf meer op rechts of Kuijt op Links ofzo
  maandag 10 september 2007 @ 12:43:00 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53070981
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Wat daarentegen erg knap is, is 23 topics lang volhouden dat de beste bondscoach ooit ontslagen moet worden... Daarvoor petje af...

Maar;
Nee, dat is onzin...
De beste bondscoach ooit is Rinus Michels, die won een prijs.
pi_53071019
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad!!
pi_53071246
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En wie is dan volgens jou de op één na beste ooit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')