abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:02:57 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53171359
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef NED het volgende:
Dat was dus gewoon een fout van de FIA.
Ze kunnen niet eens toetsen of hun eigen duidelijke regels wel worden nageleefd
Dat ben ik niet met je eens.

Je kunt het van twee kanten benaderen:

  • Je gaat af op de regels in het reglement. Je houdt je hier strak aan.
  • Je gaat af op de regels in het reglement maar probeert mazen te vinden. Je interpreteert de regels ietwat anders dan de rest binnen de regels. De auto komt door de keuring en is legaal. Je bent echter wel sneller.

    Beiden is legaal. Het is en blijft zoeken naar dat ene beetje verschil met de concurrentie.
  • Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_53172345
    Ik vind het net zo iets met die flexibele vleugels. Dat mocht ook gewoon niet maar werd wel gedaan. Dat de FIA zo achterlijk is om dat niet fatsoenlijk te testen doet niets af aan de illegalieteit ervan in mijn ogen
      vrijdag 14 september 2007 @ 14:42:27 #103
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_53172560
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:34 schreef NED het volgende:
    Ik vind het net zo iets met die flexibele vleugels. Dat mocht ook gewoon niet maar werd wel gedaan. Dat de FIA zo achterlijk is om dat niet fatsoenlijk te testen doet niets af aan de illegalieteit ervan in mijn ogen
    Volgens mij is de regel dat de vleugel niet meer mag flexen als zoveel onder belasting van zoveen kg. En als hij dan boven die snelheid wel flext is het dus legaal. Volgens de regels is hij namelijk goed en niet flex.

    Het is alleen een andere manier van interpreteren.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_53192454
    quote:
    Manager: Alonso committed to McLaren

    World champion Fernando Alonso's manager has insisted that the Spaniard remains committed to seeing out his future at McLaren, despite fresh speculation suggesting that he could leave at the end of the year.

    The Spa-Francorchamps paddock has been awash with talk that Alonso's relationship with team boss Ron Dennis is at a new low.

    This is based around reports that Alonso threatened in Hungary to leak to the FIA the email exchange between himself and test driver Pedro de la Rosa that formed the basis of this week's World Motor Sport Council if he was not allowed to leave the team.

    It was that event that triggered Dennis contacting the FIA to let them know that there was fresh information in the case.

    But speaking to the BBC, Alonso's manager Luis Garcia Abad insisted that he and his driver had no intention to leave.

    "We have an agreement. We are not negotiating with anybody and our plan is to continue here," said Abad.

    When asked about the stories of Alonso threatening to reveal the email exchange to the FIA, Abad said: "It's not true, and it's not possible. The facts say it is not true because it happened in a different way."
    Bron

    Op de één of andere manier geloof ik niet dat Alonso bij McLaren wil/kan blijven.
    pi_53193676
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef NED het volgende:

    [..]

    [F1] F1 nieuwtjes topic deel 25 het einde is in zicht

    Dat had ik op pagina 2 al gepost
    Een echte deeplink is ook mogelijk op 'postniveau'!

    Voorbeeldje van mijn eigen post: (want ik kan zo gauw die jij bedoelt niet vinden! )
    [F1] F1 nieuwtjes topic deel 25 het einde is in zicht


    P.S. Voor niet iedere forumbezoeker is er een 'pagina 2': je kunt namelijk zelf bepalen of je een bepaald aantal posts per pagina wilt laten zien!
    Mooie feature overigens!!!

    Vergelijjk deze link met de vorige:
    [F1] F1 nieuwtjes topic deel 25 het einde is in zicht

    [ Bericht 14% gewijzigd door Sally op 15-09-2007 16:22:00 (P.S. toegevoegd :D) ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      zaterdag 15 september 2007 @ 16:33:06 #108
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_53198760
    Meer in het algemeen is het voor de FIA uiterst moeilijk om de reglementen volledig dicht te timmeren. De groep die deze reglementen bepaald wordt deels bevolkt door de designers van de teams, maar die laten natuurlijk niet het achterste van hun tong zien. Ze zijn wel de beste in hun vak, dus de strijd is altijd ongelijk.

    Verder worden de testprocedures steeds kostbaarder en tijdrovender en dat is niet in het belang van de sport.

    Je wil niet weten hoe ingewikkeld het is. De exacte metallurgische samenstelling van de motor moest tot vorig jaar vastgesteld omdat er een verbod was op sommige exotische materialen. Hoe doe je dat. Krab je een laagje van de buitenkant? Dan coaten ze het kreng. Neem je tien monsters op vastgestelde plekken: dan tref je daar geen Beryllium aan, maar zit het geheid elders. Zaag je motor iedere race in willekeurige stukken en analyseer je iedere kubieke cm? Kostbaar grapje.

    En dan was dit dus een simpel voorbeeld, want die metallurgische samenstelling verandert niet onder race omstandigheden. Banden vullen met gas dat extreem opzwelt onder raceomstandigheden geeft meer rubber op de baan, maar in de pits voldoet de band.

    Voorbeelden die ik niet eens uit mijn duim zuig, maar allemaal passeren.

    En dan nog de ultieme truc: Renault's geavanceerde mass dampers verbieden terwijl McLaren daar gewoon Montoya voor in de wagen zette
    Here we are now, entertain us.
    pi_53198867
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 16:33 schreef voyeur het volgende:
    Meer in het algemeen is het voor de FIA uiterst moeilijk om de reglementen volledig dicht te timmeren. De groep die deze reglementen bepaald wordt deels bevolkt door de designers van de teams, maar die laten natuurlijk niet het achterste van hun tong zien. Ze zijn wel de beste in hun vak, dus de strijd is altijd ongelijk.

    Verder worden de testprocedures steeds kostbaarder en tijdrovender en dat is niet in het belang van de sport.

    Je wil niet weten hoe ingewikkeld het is. De exacte metallurgische samenstelling van de motor moest tot vorig jaar vastgesteld omdat er een verbod was op sommige exotische materialen. Hoe doe je dat. Krab je een laagje van de buitenkant? Dan coaten ze het kreng. Neem je tien monsters op vastgestelde plekken: dan tref je daar geen Beryllium aan, maar zit het geheid elders. Zaag je motor iedere race in willekeurige stukken en analyseer je iedere kubieke cm? Kostbaar grapje.

    En dan was dit dus een simpel voorbeeld, want die metallurgische samenstelling verandert niet onder race omstandigheden. Banden vullen met gas dat extreem opzwelt onder raceomstandigheden geeft meer rubber op de baan, maar in de pits voldoet de band.

    Voorbeelden die ik niet eens uit mijn duim zuig, maar allemaal passeren.

    En dan nog de ultieme truc: Renault's geavanceerde mass dampers verbieden terwijl McLaren daar gewoon Montoya voor in de wagen zette
    Wil je en kun je me daar net iets meer over uitleggen?
    Of is dat ook meer iets voor het Techniek/taktiekvragentopic?!

    * Sally volgt de F1 nog wat intensiever sinds Juan Pablo Montoya in deze klasse tevoorschijn kwam!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_53201336
    ITV's James Allen Verdict

    Analyst Mark Hughes on Lewis's Monza Manouvre

    [ Bericht 20% gewijzigd door Googolplexian op 15-09-2007 18:48:22 ]
    Calm down, please!
      zaterdag 15 september 2007 @ 20:31:17 #111
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_53203927
    Beide heel zinnige artikelen. Een intrigerende passage uit James Allen's verdict:
    "Dennis has now confirmed that once he learned of the emails, from Alonso on the morning of the Hungarian GP, he himself told Mosley about them, because he did not want it to come from anyone else.

    But what was Alonso trying to achieve by confronting Ron with the emails on that Sunday morning?

    Apparently Dennis explained to the WMSC that Alonso had some demands, which are not hard to imagine, but Dennis refused to satisfy them. When this all comes out next week, it will probably look quite bad for Alonso"

    Ik kan me wel voorstellen wat Alonso wilde: 1e rijdersstatus, maar waarom zou dat uit komen 'next week'
    Here we are now, entertain us.
    pi_53206085
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef voyeur het volgende:
    Beide heel zinnige artikelen. Een intrigerende passage uit James Allen's verdict:
    "Dennis has now confirmed that once he learned of the emails, from Alonso on the morning of the Hungarian GP, he himself told Mosley about them, because he did not want it to come from anyone else.

    But what was Alonso trying to achieve by confronting Ron with the emails on that Sunday morning?

    Apparently Dennis explained to the WMSC that Alonso had some demands, which are not hard to imagine, but Dennis refused to satisfy them. When this all comes out next week, it will probably look quite bad for Alonso"

    Ik kan me wel voorstellen wat Alonso wilde: 1e rijdersstatus, maar waarom zou dat uit komen 'next week'
    Komt er misschien nog meer 'shit' naar buiten?
    Niet ondenkbaar natuurlijk met het openen van deze 'Pandora's box'............................
    Edit: zie mijn volgende post, hieronder!


    Overigens: crosspost uit [F1] Grand Prix of Belgium. Spa-Francorchamps!
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef Sally het volgende:

    < knipje door Sally >

    Ach: Fernando Alfonso zal wel naar een winnend team willen, en anders MAAKT hij het wel 'winnend'




    En nee: geen typo's


    [ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 15-09-2007 23:40:33 ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_53206964
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef voyeur het volgende:
    Beide heel zinnige artikelen. Een intrigerende passage uit James Allen's verdict:
    "Dennis has now confirmed that once he learned of the emails, from Alonso on the morning of the Hungarian GP, he himself told Mosley about them, because he did not want it to come from anyone else.

    But what was Alonso trying to achieve by confronting Ron with the emails on that Sunday morning?

    Apparently Dennis explained to the WMSC that Alonso had some demands, which are not hard to imagine, but Dennis refused to satisfy them. When this all comes out next week, it will probably look quite bad for Alonso"

    Ik kan me wel voorstellen wat Alonso wilde: 1e rijdersstatus, maar waarom zou dat uit komen 'next week'
    Misschien om deze tekst?
    quote:
    Alonso dreigde naar FIA te lekken
    Dennis belde FIA zelf na dreigement

    [15-09] Fernando Alonso heeft aan de vooravond van de Grand Prix van Hongarije tegenover Ron Dennis gedreigd om met belastende informatie naar de FIA te stappen.

    Dit heeft Ron Dennis zaterdag bekendgemaakt. Alonso zou zeer ontevreden en geagiteerd zijn nadat de teamleiding weigerde hem als onbetwiste nummer één binnen het team aan te wijzen. Alonso heeft daarop in een kwade bui gedreigd naar de FIA te stappen.

    Volgens Dennis was de Spanjaard furieus: ,,In een gesprek dat toen plaatsvond zei Alonso tegen mij ‘Ik heb iets in mijn mailbox dat van een van je engineers is’, waarop ik en Martin Whitmarsh antwoordden dat hij daarmee maar naar de FIA moest gaan.”

    ,,Ik heb toen meteen zelf naar de FIA gebeld en ze gezegd wat er gebeurd was. Een half uur na dit gesprek kwam de manager van Alonso naar me toe en maakte zijn verontschuldigingen. Hij vertelde me dat Fernando erg kwaad was en bla bla bla”, aldus Dennis.

    Toen Alonso tijdens de persconferentie na de kwalificatie werd geconfronteerd met de uitspraken van Ron Dennis wilde Alonso geen commentaar geven. De verhoudingen binnen het team van McLaren zijn echter zo ernstig verstoord dat verwacht wordt dat er later dit weekend een reactie zal komen van de Spanjaard.

    BR
    Bron: http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6366
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      zondag 16 september 2007 @ 00:11:54 #114
    179034 Bernard0s
    Nulla Tenaci Invia Est Via
    pi_53209341
    OMG. Ik ben die arrogante bal van een Alonso wel zo zat.. Oprotten mag die uit de F1!
    Nulla Tenaci Invia Est Via
    pi_53210159
    Crosspost! [F1] Grand Prix of Belgium. Spa-Francorchamps!
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef MaximusF1 het volgende:
    Benieuwd of er morgen iets gedaan wordt naar aanleiding van de dood van Colin McRae.
    Coulthard was beste maatjes met hem.
    Ik heb het vanavond inderdaad gelezen, o.a. in dit topic. En was het lange tijd onzeker of onder de slachtoffers inderdaad Colin McRea zich bevond.
    Edit: er wordt waarschijnlijk morgenochtend een officiële bevestiging gegeven door de Schotse autoriteiten >> Bron

    Toch lijkt het nu wel waar te zijn.

    Colin McRae omgekomen bij helikoptercrash
    quote:
    Voormalig wereldkampioen rally Colin McRae is bij een helikoptercrash in Schotland om het leven gekomen.

    Officieel zijn de lichamen nog niet geïndentificeerd maar Alister McRae heeft aangegeven dat zijn broer aan het stuur van de helicopter zat. Behalve Colin McRae zouden ook zijn vijfjarige zoon en twee onbekende personen aan boord van het toestel zijn geweest. Niemand heeft de crash overleefd. De 39-jarige McRae pakte zijn enige mondiale titel in 1995 met de Subaru Impreza. In 1996, 1997 en 2001 werd hij vice-wereldkampioen. Afgelopen jaar nam de Schot nog deel aan de Dakar-rally.
    Vanmiddag hoorde ik zijn naam nog langskomen in het RTL Rally Report item.

    Rest in peace
    .

    [ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 16-09-2007 00:56:58 ]
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_53211488
    Ik ga een rondje DiRT spelen ter ere van Colin.
    Hij was de enige waardoor ik nog steeds rally keek

    RIP Colin
    Sterkte aan zn vrouw, wat een kutzooi, je man en een kind naar de klote
    pi_53222471
    quote:
    Super Aguri verkocht
    Super Aguri is verkocht aan een onbekende Japanse investeerder. Dat is het nieuws in het paddock van Spa-Francorchamps. De details van de verkoop worden tijdens de Grand Prix van Japan op het circuit van Fuji bekend gemaakt.

    Boekhoorn
    De naam van de koper van Super Aguri blijft dus nog enkele weken geheim. Het is wel bekend dat hij een Japanner is. De laatste dagen gingen er allerlei geruchten rond dat ook de Nederlander Marcel Boekhoorn interesse had in het team.

    Hoofdsponsor
    Aguri Suzuki was de laatste maanden op zoek naar een nieuwe investeerder of koper nadat hoofdsponsor SS United weigerde te betalen.
    hebben ze snel gedaan


    Bron: http://www.rtl.nl/(/sport(...)r_aguri_verkocht.xml
      maandag 17 september 2007 @ 08:49:35 #118
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_53236183
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 17:12 schreef Slein83 het volgende:

    [..]

    hebben ze snel gedaan


    Bron: http://www.rtl.nl/(/sport(...)r_aguri_verkocht.xml
    Ik denk dat het slechts een gedeeltelijke verkoop is. Suzuki zal wel een meerderheidsbelang houden.

    Overigens te triets voor woorden dat dit komt doordat een sponsor zijn betalingsverplichtingen niet nakomt.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_53239211
    David Richards (Prodrive, de oude baas van Colin McRae) is ook gecrashed met een helikopter dit weekend!
    quote:
    David Richards ongedeerd na helikoptercrash
    16 september 2007

    Amper een dag nadat zijn voormalige werknemer Colin McRae omkwam bij een helikopterongeluk, is Prodrive-teambaas David Richards aan de dood ontsnapt. De helikopter van Richards kreeg problemen met de transmissie, waarna de Brit nog wist te landen. Tijdens de landing crashte de helikopter bij het vliegveld van het Engelse Stansted op zijn zij.

    Richards was samen met zijn vrouw aan boord, maar beide bleven volkomen ongedeerd. "Er ging iets kapot in de transmissie", verklaarde Richards tegenover Autosport. "We wilden niet te lang in Spa blijven, vanwege het ongeluk van Colin. We kwamen aan bij het vliegveld van Stansted, toen ik opeens een luide knal hoorde vanuit de achterkant van het toestel."

    "Ik heb gelijk een mayday-signaal uitgegeven naar de controletoren en de reddingswerkers waren erg snel ter plaatse. Alle systemen in de helikopter vielen uit, maar ik kon het toestel toch nog aan de grond brengen. Vervolgens crashte het op zijn zij."

    Richards was in 1995 de teambaas van Colin McRae, toen de Schot de wereldtitel in een Subaru veroverde. Zaterdag kwam McRae, samen met zijn vijfjarige zoontje, om in een helikoptercrash. Richards rouwt om de dood van de rally-legende en beseft dat hij is ontsnapt aan eenzelfde lot. "Soms heb je geluk en soms niet. En het is ontzettend tragisch dat Colin dat geluk niet had."
    pi_53272832
    Alonso weg bij McLaren?
    quote:
    The wheels are now in motion for the early conclusion of Fernando Alonso's McLaren contract, according to reports.

    The German daily 'Bild' on Tuesday said the team's lawyers are now working on ending the deal, after Spaniard Alonso's relationship with McLaren reached a new low following the espionage affair and claims of lying and extortion in Belgium.



    "Adios, Alonso!" Bild exclaimed.

    The news brings a fresh perspective to team boss Ron Dennis' admission at Spa-Francorchamps that he is seeking "closure" after one of the most difficult seasons in his 40 year career in racing.

    "Part of our closure will be to take all the controversy out of the team," the Briton said, adding that any variation to any driver contract for next year would be "by mutual agreement".

    It is believed that Alonso will return to Renault, where under the guidance of his mentor Flavio Briatore he secured back to back titles in 2005 and 2006.

    The 26-year-old's McLaren contract was to run to the end of 2008 and also included an option for a third year.
    Hier de link naar het Bild artikel.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_53272870
    Roldan Rodriguez naar Spyker
    quote:
    Roldan Rodriguez will in the coming days be unveiled as a Spyker racer for the 2008 season, according to reports.

    The Spanish newspaper Diario As says the 22-year-old GP2 driver, who last week tested the Dutch team's single seater for the first time, has essentially reached a deal to debut in the category next year.

    His appointment, thought to include a $15 million private sponsorship bounty, could be unveiled as early as Wednesday or Thursday in Madrid, it is believed.

    Rodriguez's teammate next year could be Spyker incumbent Adrian Sutil, who is under contract, but Diario As said the talented German is being linked with moves to Williams or Toyota.

    The newspaper said Pedro de la Rosa is another Spaniard that might be racing in Formula One next year, but that prospective employer Prodrive is still waiting for the financial terms of the 2008 Concorde Agreement to be settled before even committing to 2008.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_53280334
    quote:
    Slight revisions made to 2008 calendar

    The FIA has issued an amended 2008 Formula One calendar with the Italian and Belgian Grands Prix, and the Japanese and Chinese GPs, swapping places.

    The Spa race will now take place on 7 September, one week before the Monza date. The races had appeared in the opposite order on the original schedule.

    Similarly Fuji's date has been switched to 12 October, with Shanghai moving to the following weekend.

    The rest of the schedule remains unchanged, with the new events in Valencia and Singapore completing an 18-race calendar.

    Revised 2008 calendar:

    16 March Australia
    23 March Malaysia
    6 April Bahrain
    27 April Spain
    11 May Turkey
    25 May Monaco
    8 June Canada*
    22 June France
    6 July Great Britain
    20 July Germany
    3 August Hungary
    24 August** Europe***
    7 September Belgium
    14 September Italy
    28 September** Singapore
    12 October Japan
    19 October China
    2 November Brazil

    * Provisional
    ** Subject to circuit approval
    *** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
    Bron
      dinsdag 18 september 2007 @ 21:27:34 #123
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_53283140
    Hoezo is Canada provisional?
    pi_53290055
    Dag 1 Jerez
    Pos. Rijder Team Banden Tijd Ronden
    1 T. Glock BMW 01:20.606 71
    2 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01:21.280 90
    3 S. Buemi Red Bull 01:21.309 59
    4 F. Montagny Toyota 01:21.555 72
    5 P. de la Rosa McLaren 01:21.651 46
    6 N. Piquet jr. Renault 01:22.009 63
    7 R. Barrichello Honda 01:22.020 79
    8 K. Nakajima Williams 01:23.177 87
    9 L. Badoer Ferrari 01:23.432 36 (Zeker oude ferrari )


    Hey? Ferrari ze dichte voorwielen kwijt?



    Ah, de dieven zijn bekend




    Ook deze kennen we nu in verschillende varianten

    Where facts are few, experts are many.
      donderdag 20 september 2007 @ 09:28:50 #125
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_53320017
    ^het ene team weet ze nog wanstaltiger te maken als het andere...
    quote:
    Dennis en Alonso praten niet meer met elkaar
    19 september 2007

    Tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso en McLaren-teambaas Ron Dennis praten al enkele weken niet meer met elkaar. Dit blijkt uit de transcriptie van de hoorzitting van de World Motor Sport Council, die woensdag openbaar is gemaakt door de internationale autosportbond FIA. Dennis heeft vorige week verklaard sinds de Grand Prix van Hongarije niet meer met Alonso te hebben gesproken.

    Dennis vertelde vorige week tijdens de hoorzitting: "Fernando en ik gaan extreem koel met elkaar om. Dat is nog een understatement. Fernando is er heilig van overtuigd dat ons beleid om ieder van onze rijders gelijk te behandelen, zijn status als wereldkampioen geen recht doet. Hij vindt dat hij op basis van zijn ervaring en kennis en wat hij bij zijn vorige team heeft bereikt een voorkeursbehandeling verdient. Hij was erg boos om wat er de vorige dag was gebeurd (tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Hongarije, red.), maar ik was nog veel kwader op hem."

    Alonso zou vervolgens tegen zijn teambaas hebben gezegd dat hij over belastende informatie beschikt en zou hij hebben gedreigd deze bij de FIA in te leveren. Dennis: "Na de Grand Prix kwam Alonso naar me toe en bood hij zijn excuses aan voor zijn uitbarsting." Dat Alonso eerder dat weekend nog riep dat hij belastende informatie over McLaren bezat, deed Dennis verder af als iets wat de Spanjaard alleen maar uit kwaadheid riep. Op de vraag van de autosportraad of hij Alonso later niet nog een keer heeft gevraagd naar deze informatie, antwoordde Dennis: "Alonso en ik praten niet meer met elkaar. We hebben sindsdien niet meer met elkaar gesproken."

    bron: F1racing.net
    Dit zal alleen maar olie op het vuur gooien omtrent de geruchten dat Alonso het weleens voor gezien zou kunnen houden na 1 jaar McLaren.
    Waar o waar rijdt Fernando volgend jaar?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')