euh als mijn ouders terug zijn van vakantie...quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flesje.
Ynske.![]()
Wanneer ben je weer in het zuiden?
Spammert.quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef qu63 het volgende:
en mn script werkte verdomme niet, niet in de lounge, niet in de lfc
Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing!quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
je kan wel zien wie de hersens heeft bij julliequote:Op zondag 9 september 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing!
Blond hè!quote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef qu63 het volgende:
je kan wel zien wie de hersens heeft bij jullie
Liverpool Football Clubquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
Typfout. Dat moet KFC zijnquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
KENTUCKYYYYYY.quote:
Kuukske Football Club, ook goed. Wat jij wil hoor.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukske Football Club, ook goed. Wat jij wil hoor.
Oh nouquote:Op zondag 9 september 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben morgen vrij. Ik hoef niet fris te zijn.
klopt maar ik hoef pas om 13 uur op t werk te zijn om te horen of we mogen blijvenquote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar goed, hoe eerder je er nu in gaat, hoe frisser je morgen bent
Ik heb geen oog dichtgedaan vannachtquote:
Morgen Fles! Lekker geslapen?quote:
Hij mag vertrekken?quote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
Maandag en ik moet een student al slecht nieuws brengen... Dit wordt een leuke weekzeker aangezien de resultaten van tweede zittijd deze week ook nog bekend worden gemaakt
Mooi zo. Haai.quote:
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.quote:Op maandag 10 september 2007 07:55 schreef leonieke het volgende:
Constant vapeurs
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinktquote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
zittijd
quote:Op maandag 10 september 2007 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap jullie echt niet:
[..]
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.
en krap een half uur later:
[..]
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinkt
FullQuickReply.quote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook diePI
![]()
Hoedoedegijdè?
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |