euh als mijn ouders terug zijn van vakantie...quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flesje.
Ynske.![]()
Wanneer ben je weer in het zuiden?
Spammert.quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef qu63 het volgende:
en mn script werkte verdomme niet, niet in de lounge, niet in de lfc
Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing!quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
je kan wel zien wie de hersens heeft bij julliequote:Op zondag 9 september 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing!
Blond hč!quote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef qu63 het volgende:
je kan wel zien wie de hersens heeft bij jullie
Liverpool Football Clubquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
Typfout. Dat moet KFC zijnquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
KENTUCKYYYYYY.quote:
Kuukske Football Club, ook goed. Wat jij wil hoor.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukske Football Club, ook goed. Wat jij wil hoor.
Oh nouquote:Op zondag 9 september 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben morgen vrij. Ik hoef niet fris te zijn.
klopt maar ik hoef pas om 13 uur op t werk te zijn om te horen of we mogen blijvenquote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar goed, hoe eerder je er nu in gaat, hoe frisser je morgen bent
Ik heb geen oog dichtgedaan vannachtquote:
Morgen Fles! Lekker geslapen?quote:
Hij mag vertrekken?quote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
Maandag en ik moet een student al slecht nieuws brengen... Dit wordt een leuke weekzeker aangezien de resultaten van tweede zittijd deze week ook nog bekend worden gemaakt
Mooi zo. Haai.quote:
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.quote:Op maandag 10 september 2007 07:55 schreef leonieke het volgende:
Constant vapeurs
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinktquote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
zittijd
quote:Op maandag 10 september 2007 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap jullie echt niet:
[..]
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.
en krap een half uur later:
[..]
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinkt
FullQuickReply.quote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook diePI
![]()
Hoedoedegijdč?
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...
Ik kom niet op het Nederlandse woord voor vapeursquote:Op maandag 10 september 2007 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap jullie echt niet:
[..]
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.
en krap een half uur later:
[..]
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinkt
Mja... daarna zal zijn dossier pas bekeken worden (3e inschrijving voor zelfde opleiding is speciale procedure en ik denk niet dat hij zal toegelaten worden, zelfs niet met het certificaat...)quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das gelukkig maar een klein stukje om dat te doen
Yup.quote:Op maandag 10 september 2007 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat zoeen Vuurvosje Priknaarbinnen?
Valt wel mee, kun je een leuke reis aan koppelenquote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das gelukkig maar een klein stukje om dat te doen
Vraag even of hij onderweg wat bordjes van de stations wil schietenquote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...
Vapeur = Stoom.quote:Op maandag 10 september 2007 09:01 schreef leonieke het volgende:
Ik kom niet op het Nederlandse woord voor vapeurs![]()
En dat deel je hem dan niet meteen mee?quote:Op maandag 10 september 2007 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja... daarna zal zijn dossier pas bekeken worden (3e inschrijving voor zelfde opleiding is speciale procedure en ik denk niet dat hij zal toegelaten worden, zelfs niet met het certificaat...)
"Hoi, Je moet eerst naar China voor een duf papiertjequote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
En dat deel je hem dan niet meteen mee?
Ik heb voorlopig gezegd dat we pas daarna zijn dossier kunnen behandelen en dat het bezitten van het certificaat niet wil zeggen dat hij zal toegelaten worden.quote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat deel je hem dan niet meteen mee?
Opvliegers is het Nederlandstalige woordquote:Op maandag 10 september 2007 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vapeur = Stoom.
Ik denk dat je iets als zweterigheid bedoelt. Maar dat begrijp ik dus niet omdat je van die rare stokbroodpraat uitkraamt
Ja, je krijgt een dikke kontquote:Op maandag 10 september 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Koekjes zijn slecht voor je.
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op maandag 10 september 2007 09:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Opvliegers is het Nederlandstalige woord![]()
Jij mag ook wel 10 euro hoorquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer eens even fors cashen bij de Staatsloterij
Ik ga voor die 16,3 miljoen en dan meteen een rondreisje maken. Zijn jullie direct van me afquote:
hoiquote:Op maandag 10 september 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
moggeh
quote:
Juist wel doen, is verfrissendquote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Ynske het volgende:
pfff, waarom regent het nu weer
had nog eventjes willen gaan sporten voor t werk, maar in zo'n zeikbui ga ik niet rennen
quote:Op maandag 10 september 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist wel doen, is verfrissend
Zeker met die vlaamse erbij
Hoi.quote:
Het geen pijn deel is goedquote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Mwa, maar geen pijn.
En net een belletje, mijn jongste komt naar huis (ziek), lekker handig als je beide moet werken.
zal ik komen oppassen?quote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Mwa, maar geen pijn.
En net een belletje, mijn jongste komt naar huis (ziek), lekker handig als je beide moet werken.
Dat vond ik ook al.quote:Op maandag 10 september 2007 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het geen pijn deel is goeddie heeft het goed bekeken dan, alleen thuis
Van mij mag je, ookal heeft hij niet echt een oppas meer nodig.quote:Op maandag 10 september 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal ik komen oppassen?
dan hoef ik niet naar dat onheilspellende gesprek
Kan je hem niet aan zijn bed vastketenenquote:Op maandag 10 september 2007 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al.
Mja, internet wordt wel even afgesloten natuurlijk. Twijfel nog of ik de Wii controllers achter slot
en grendel leg.
Blijkt dat hij weer gepest wordt op school, !@$@ ik moet dat jong echt op boksen doen ofzo.quote:Op maandag 10 september 2007 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je hem niet aan zijn bed vastketenen
quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkt dat hij weer gepest wordt op school, !@$@ ik moet dat jong echt op boksen doen ofzo.
Hij verdedigt zichzelf gewoon niet. Heb maar weer een gesprek aangevraagd.
`quote:Op maandag 10 september 2007 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder je hoop weg te willen vagen.
boksen, verdedigingssporten t helpt niet![]()
tenminste zo is het hier.
zorg er iig voor dat hij een veilige plek heeft waar ie zich terug kan trekken en zichzelf kan zijn
of leer hem voor zichzelf op te komen, desnoods met hulp van anderen doenquote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkt dat hij weer gepest wordt op school, !@$@ ik moet dat jong echt op boksen doen ofzo.
Hij verdedigt zichzelf gewoon niet. Heb maar weer een gesprek aangevraagd.
Als er geslagen is moet je direct een klacht indienen. Desnoods aangifte doen bij politie.quote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
`
Hij zal voor zichzelf moeten opkomen.![]()
Zijn plekje is thuis, maar hij kan toch niet telkens naar huis komen.
Blijkbaar heeft die jongen (zat vroeger ook bij hem op de lagere school, toen ben ik eens bij hem aan de deur gegaan. Durfde hij niet meer) hem voor/na schooltijd vaker uitgescholden, en al eens geslagen.
Dat wil ik ook, maar hoe.quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
of leer hem voor zichzelf op te komen, desnoods met hulp van anderen doen
Aanklacht vind ik wat ver gaan, wil wel het er met demoeder van die jongen over hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geslagen is moet je direct een klacht indienen. Desnoods aangifte doen bij politie.
jah, en wat bereik je dan?quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geslagen is moet je direct een klacht indienen. Desnoods aangifte doen bij politie.
mag ik vragen op welke school hij zit?quote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aanklacht vind ik wat ver gaan, wil wel het er met demoeder van die jongen over hebben.
Maar niet nu meteen, wil eigenlijk eerst kijken wat de school kan doen.
En dat is het probleem, hij wil niet slaan zegt hij.quote:Op maandag 10 september 2007 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah, en wat bereik je dan?
ik heb t allemaal meegemaakt. t word alleen maar erger
doorzetten, alleen zijn, en blij zijn als je klaar bent en een andere studie kunt beginnen
t is gewoon ontzettend moeilijk om daarmee om te gaan, als kinderen, als ouders
ze zeggen wel dat als je een keer goed uithaalt t minder word, maar als dat niet in je zit, straal je het niet uit
Rolduc, maar het gebeurt meestal voor/na school.quote:Op maandag 10 september 2007 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik vragen op welke school hij zit?
ik ken tquote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat is het probleem, hij wil niet slaan zegt hij.
contact opnemen met school. meer sociale controle door docenten bij het ingaan en uitgaan van school zou een optie kunnen zijnquote:[..]
Rolduc, maar het gebeurt meestal voor/na school.
Toch het gesprek op school maar weer eens aan, kijken of die niet iets weten?quote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar hoe.Waarmee, met hulp van wie?
Misschien gaat het wel ver, maar gaat het niet ver dat hij geslagen wordt dan? Zeker als het niet voor het eerst isquote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aanklacht vind ik wat ver gaan, wil wel het er met demoeder van die jongen over hebben.
Maar niet nu meteen, wil eigenlijk eerst kijken wat de school kan doen.
Klieder zequote:Op maandag 10 september 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat maar eens onder de douche staan
Had je ook meerdere gesprekken op school gehad? Een cursus zelfvertrouwen?quote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Ynske het volgende:
ik ken t
ik was bang om een ander pijn te doen, dus liet me maar slaan etc
Vorig jaar was het zo afgelopen met die jongen die het toen deed. Die is zelf geschorst geweest.quote:contact opnemen met school. meer sociale controle door docenten bij het ingaan en uitgaan van school zou een optie kunnen zijn
hoewel het bij mij verschoof naar een straat om de hoek
tis gewoon zo'n rottige situatie
tis toch een van de goede scholen in de buurt, misschien dat zij er goed op in kunnen spelen.
zitten ze eigenlijk nog in het klooster? of is t nu allemaal op t industrieterrein bij spekheide?
Die zullen niets weten, vermoed ik . ookal zijn die jongens vroeger ook al van meerderequote:Op maandag 10 september 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Toch het gesprek op school maar weer eens aan, kijken of die niet iets weten?
Ik hoor net van één keer, tenminste dat haalde ik op uit zijn verhaal.quote:Op maandag 10 september 2007 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien gaat het wel ver, maar gaat het niet ver dat hij geslagen wordt dan? Zeker als het niet voor het eerst is
judo, gesprekken op school, groepsgesprekken, verdedigingscursus via school, politie erbij, bij een psycholoog geweest, jeugdzorgbegeleidingquote:Op maandag 10 september 2007 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je ook meerdere gesprekken op school gehad? Een cursus zelfvertrouwen?
Denk erover om dat weer aan te kaarten op school, vervolg cursus of herhaling
van wat hij vorig jaar heeft gehad.
dat is mooi, ik hoop dat ze er goed op inspringenquote:[..]
Vorig jaar was het zo afgelopen met die jongen die het toen deed. Die is zelf geschorst geweest.
Zal eens proberen uit te zoeken wanneer en waar het precies gebeurt.
ik heb de school al gebeld, voor een afspraak, maar goed.
Ik moet werken tot 18 en morgen ben ik pas na 15 uur thuis.
t trieste is dat meestal de kids die gepest worden begeleiding krijgen, terwijl die ander juist aangepakt moet wordenquote:Hij zit in Campus. Het nieuwe gebouw. In het klooster is ook nog, maar daar zit geen van mij.
De ander zit in het centrum van Kerkrade.
[..]
Die zullen niets weten, vermoed ik . ookal zijn die jongens vroeger ook al van meerdere
scholen afgetrapt. oa omdat ze bij iemand een potlood in het been hadden gestoken.
(tis een tweeling) eentje pest nu (soms met hulp/steun van broert)
ik hoop dat t de eerste keer is, en dat t daarbij blijft.quote:[..]
Ik hoor net van één keer, tenminste dat haalde ik op uit zijn verhaal.
Vanavond heb ik het er nog eens met hem over. Mocht het vaker zijn, maak ik daar zeker werk van.
voor de herkansingquote:
1 check, 2 check,3 check (socialevaardigheidscursus), 4 nog niet. 5 ook niet,quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
judo, gesprekken op school, groepsgesprekken, verdedigingscursus via school, politie erbij, bij een psycholoog geweest, jeugdzorgbegeleiding
t hielp allemaal niets
Dat vind ik op deze school juist goed geregeld, ze begeleiden degene die gepest wordt.quote:dat is mooi, ik hoop dat ze er goed op inspringen
t trieste is dat meestal de kids die gepest worden begeleiding krijgen, terwijl die ander juist aangepakt moet worden
Zal wel niet.quote:ik hoop dat t de eerste keer is, en dat t daarbij blijft.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
Gewoon die jongen om leren gaan met wapens. Dan is het ook zo afgelopen. Dat soort uitschot wat alleen maar kan pesten kunnen we in de maatschappij best missen.
Oh, jammerquote:
Het verhaal begon weer van voren af aan.quote:Op maandag 10 september 2007 12:01 schreef Ynske het volgende:
Ik hoop bengel dat hij er sterker uitkomt en t niet gaat wegstoppen, dan krijg je zo'n figuur als ik, waar je dus niets aan hebt
ik heb op t economisch college gezeten, uiteindelijk zijn de pesters daar eraf geflikkerd. vervolgens gingen ze naar het Herland, en wij gingen daarmee fuseren1 keer raden wat er gebeurde
Uhh hij speelt runescape.quote:Op maandag 10 september 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jammer![]()
Speelt hij videospelletjes? Kunnen we meteen testen of daardoor zijn werkelijkheid verstoord wordt als hij wel durft te knallen
Heb je die Wii nou gewonnen?quote:Op maandag 10 september 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
Poe hé. Ik verveel me.
Wat heeft es er nou weer mee te makenquote:
Gaan werken dan?quote:Op maandag 10 september 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
Poe hé. Ik verveel me.
Boejje, ik zeg ook wel es watquote:Op maandag 10 september 2007 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft es er nou weer mee te maken
Nou ja, fijn dat je blauwe ik weer terug isquote:Op maandag 10 september 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee!
quote:Op maandag 10 september 2007 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan werken dan?
Ons zonnestraaltje is maandags vrij, jullieweettttttquote:
Komt je obsessie met es naar boven vandaagquote:
Juist daarom kan ze prima gaan werkenquote:Op maandag 10 september 2007 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ons zonnestraaltje is maandags vrij, jullieweetttttt
Ik werk nooit op maandag.quote:Op maandag 10 september 2007 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan werken dan?
Nah. Nee.quote:Op maandag 10 september 2007 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Juist daarom kan ze prima gaan werken
Zou zomaar es kunnenquote:Op maandag 10 september 2007 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt je obsessie met es naar boven vandaag
Schiet zequote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Nee.
Ik heb wel zin om te gamen ofzo. Eigenlijk. Laat ik dat eens gaan doen.
Gisteravond al gedaan, ik heb mijn gametijd weer gehad deze weekquote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Nee.
Ik heb wel zin om te gamen ofzo. Eigenlijk. Laat ik dat eens gaan doen.
En wat heb je dan zitten gamen?quote:Op maandag 10 september 2007 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteravond al gedaan, ik heb mijn gametijd weer gehad deze week
Command & Conquer 3 (RTS)quote:Op maandag 10 september 2007 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat heb je dan zitten gamen?
Die is gaafquote:
Ben nu bij de NOD, GDI heb ik al uit (allen op 'normal' gehaald). Laatste level zou ik eigenlijk opnieuw nog moeten doen, maar dan zonder de tibirium-bom (oid) te gebruiken.. Denk dat daar 2 verschillen in de eindfilmpjes zitten.quote:Op maandag 10 september 2007 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is gaaf
Ben ik dus ook mee bezig
Bonus is lastig ja, meesten heb ik dan wel gehaald, maar sommige echt niet.quote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik al op hard uitgehaald. Kutlevels af en toe om al die bonsuobjectives te halen
quote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik al op hard uitgehaald. Kutlevels af en toe om al die bonsuobjectives te halen
Dat ding is al maandenlang uit?quote:
Inclusief jacuzzi?quote:
Hijs al wel oud natuurlijk. Ik kan het pas spelen sinds mijn nieuwe pc er isquote:
Bekend probleemquote:Op maandag 10 september 2007 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hijs al wel oud natuurlijk. Ik kan het pas spelen sinds mijn nieuwe pc er is
Alles laten vallen en naar huis gaanquote:Op maandag 10 september 2007 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik snap het niet, wil het eigenlijk ook niet snappen, en heb er geen zin in. Wie weet daar een oplossing voor?
Dat lost niets opquote:Op maandag 10 september 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles laten vallen en naar huis gaan
Handig toch wel he, die nieuwe pc'squote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bekend probleem
Ben sinds mijn nieuwe pc c&c3 aan het spelen
dr moeten 13 mensen weg ergens in 2008quote:
Ja, kan hard gaan in omroepland. Zal me niet verbazen als ze een week van tevoren pas met de details komen of zoquote:Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef Ynske het volgende:
dr moeten 13 mensen weg ergens in 2008
maar hoe wie en wat is nog niet duidelijk
iddquote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan hard gaan in omroepland. Zal me niet verbazen als ze een week van tevoren pas met de details komen of zo
Wat een mooi upgrade momentjequote:Op maandag 10 september 2007 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
dus
Heb ik net mijn telefoon pardoes laten vallen, issie echt stuk. Herkend de simkaart niet meer
.
Op Amazon kan je meezoekenquote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/122(...)it_via_internet.html
Waarom wordt er zoveel moeite en geld gestoken in die gast, en niet in zoveel anderen die vermist raken?
quote:To help in the search for Steve Fossett, please click here and select the "Work on HITs" button. New users will be asked to complete a short registration process before they can start identifying images.
Ja, ware het niet dat ik al geld heb uitgegeven aan harde schijf + voeding (kapte er ook meequote:
Mijn voeten zijn ook net ijsklompen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik mocht duidelijk mijn sokken nog niet uitgedaan hebben... Mijn voeten hebben ijskoud
Kusjequote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn ook net ijsklompen.
quote:
en wat heb je gekocht?quote:Op maandag 10 september 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]Vrijdag. Elluf alweer, en ze wilde 'dingen die bij haar leeftijd passen, dus geen poppen ofzo
'.
Ze worden snel groot, 2 weken geleden vroeg ze me nog om in Londen te kijken naar een Trollz-pop.
Een mobieltjequote:
Jezus dat kind wordt 11. Een mobieltje.quote:
2x door de mangel voor de prijs van 1quote:
Ja... Dat riep ik ook altijdquote:Op maandag 10 september 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus dat kind wordt 11. Een mobieltje.
14 is vroeg zat
ik weet natuurlijk niet wat er allemaal speelt, maar t klinkt allemaal niet gemakkelijkquote:
zoiets jahquote:Op maandag 10 september 2007 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
2x door de mangel voor de prijs van 1.
Ik kreeg ook zo'n stomme bruine schooltas (maar dan 1 met gespen) toen ik 12 werdquote:Op maandag 10 september 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kreeg een dinky toy toen ik 11 werdEn dat was helemaal
en zo
En toen ik 12 werd kreeg ik een schooltas, zoeen bruine leren, met van die domme druksluitingen die na een maand brugpieperen al naar de klote waren natuurlijk. En ik kreeg woordenboeken, paperback woordenboeken. Wauw
nee eerste schooldag jarig zijn word je gelukkig vanquote:Op maandag 10 september 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zo'n stomme bruine schooltas (maar dan 1 met gespen) toen ik 12 werd. In de vakantie jarig zijn is stom
.
The times, they are a changing...
Niet zaniken, Gespen zijn al stukken beter dan die domme klikdingen. EN in de vakantie jarig zijn is automatisch vrij op je verjaardagquote:Op maandag 10 september 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
Ik kreeg ook zo'n stomme bruine schooltas (maar dan 1 met gespen) toen ik 12 werd. In de vakantie jarig zijn is stom
.
En iedereen die eventueel zou kunnen komen is op vakantiequote:Op maandag 10 september 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zaniken, Gespen zijn al stukken beter dan die domme klikdingen. EN in de vakantie jarig zijn is automatisch vrij op je verjaardagHuilie
Nietes mens, dat zijn verschillende stijlen en zoquote:
Dit zijn er 81quote:Op maandag 10 september 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel zijn het er fles?
dat is zeker een goed doelquote:Op maandag 10 september 2007 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil met een collega (vanaf morgen ex-collega)een wereldreis gaan maken van ruim 4 jaar. Dat is een goed doel
Iddquote:
Gaafquote:Op maandag 10 september 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ff de oogst van zaterdag spammen nog
[afbeelding]
Voor de meesten onder ons begin ik te vrezenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:17 schreef Ynske het volgende:
moggeh
damn korte nacht
moet om 9 uur bij de fysio zijn, zometeen nog maar watals ik terug ben
quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik heb opnieuw zeker 3 uur wakker gelegen in mijn bed vannacht. Vreselijk gewoonEn het wordt een lange dag (om 18.30u begint de laatste deliberatie pas)
Da's dan inderdaad wel lastig jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lange dagen dan wel ja.
De enige leuke collega die ik hier nog heb heeft vandaag haar laatste dag. Die ga ik echt missen
sow terug van fysio meteen ook maar ff boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor de meesten onder ons begin ik te vrezen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:54 schreef es70 het volgende:
Ziektewet. Alle honden moeten dood
. Auw
.
Ik ben in mijn arm gebeten door zo'n teringbeestquote:
Je gaat ook aangifte doen mag ik hopen, of wordt dat voor je gedaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn arm gebeten door zo'n teringbeest. Een lelijke wond, 4 hechtingen, een tetanusshot, een doos pillen en veel papierwerk op kantoor
. Oh, en overspannen zenuwen
.
Iedereen zegt dat ik dat moet doen, dus ik ga idd straks maar even naar de wijkpostquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat ook aangifte doen mag ik hopen, of wordt dat voor je gedaan?
Zeker doen, al kost het tijdquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik dat moet doen, dus ik ga idd straks maar even naar de wijkpost.
Via mijn werk worden er ook stappen ondernomen...
ik moet ook zo even halenquote:
Ach, geen zin meer vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er wat Sjow?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Geef mij Sjow z'n Warsteinertje maar dan
Ja heerlijk!quote:
quote:De herstelwerkzaamheden na een seinstoring maandagavond rond Utrecht duren nog zeker tot het einde van de dag. Spoorbeheerder ProRail had verwacht dat de normale dienstregeling dinsdag rond 14.00 uur weer zou ingaan, maar dit is niet gelukt.
"We weten nog niet zeker wanneer de herstelwerkzaamheden klaar zijn. Hopelijk is woensdag alles voorbij", aldus een woordvoerder van ProRail.
Daar gaat zequote:Op dinsdag 11 september 2007 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
En weg is ze
Nu is het echt niet leuk meer hier
Er zijn ook nog andere leuke vrouwen op de wereld, schijnbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben hier?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:41 schreef marcb1974 het volgende:
De enige leuke collega die ik hier nog heb heeft vandaag haar laatste dag. Die ga ik echt missen
Nou, ik zal nogeens wat medeleven tonen jahquote:
ja, straks. Lijkt me geen probleem, ging vanmorgen ook goedquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Moet jij niet met de trein langs Utrecht oid
Niet echt, krijg je meer werk op je bureau gegooid.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
En ik heb net een leidinggevende verteld dat ik me verveel met mijn werk, is dat slim?
hoi, alles goed?quote:
Er is werk zat, dat is het niet. Het is meer de inhoud van, doe het al 7 jaarquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, krijg je meer werk op je bureau gegooid.
Ben thuisquote:hoi, alles goed?![]()
Tot hoelaat moet je werken?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is werk zat, dat is het niet. Het is meer de inhoud van, doe het al 7 jaar
[..]
Ben thuis
Hoi Qu .quote:
Bengels!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Qu .![]()
Gaat het thuis weer iets?
Mag ik vragen waar je moeder zo van geschrokken was?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Gaat wel weer wat beter ja..
ze schrok van dingen die tegen haar gezegd waren door mij en mijn vader. Daar was ze een beetje overstuur door.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je moeder zo van geschrokken was?
Gaat het dan niet zo goed met de therapie?
Ai, het kwam dus hard aan en was persoonlijk, ben blij dat jullie het hebben kunnen uitpraten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze schrok van dingen die tegen haar gezegd waren door mij en mijn vader. Daar was ze een beetje overstuur door.
En de therapie gaat goed hoor
ik had eigenlijk het idee dat zelfs die 3,09 al fors aan de maat wasquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
ja joh, das vast wel de bedoeling zo
Alles moet duurder, dus bier veel
Of ze verhogen ineens de prijs van de losse blikjes hard
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:54 schreef es70 het volgende:
Ziektewet. Alle honden moeten dood
. Auw
.
niet alle honden zijn gemeen, maar snap nu wel je reactie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn arm gebeten door zo'n teringbeest. Een lelijke wond, 4 hechtingen, een tetanusshot, een doos pillen en veel papierwerk op kantoor
. Oh, en overspannen zenuwen
.
Wel spammenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:36 schreef Pheno het volgende:
ik heb 4,5 g aan cf bij me, mijn vrouw 2g aan sd. met backuppen in japan moet dat wel goed komen
genoeg voor 1600+ fotos zonder backup, ik zal maar niet gaan spammen als ik terug kom
Ze hebben 2 Amerikaanse Bulldogs, ik ga er dus al nooit het straatje op, maar loop met een boog naar de buren, dan zie ik of ze buiten zijn... Als ze buiten zijn geef ik ff een gil en komt de eigenaresse de post aanpakken, alleen vandaag kreeg ik niet de kans om een gil te geven maar vloog een van die krengen al over het hek (meter hoog) en hing in mijn arm voor ik met mijn ogen kon knipperenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
niet alle honden zijn gemeen, maar snap nu wel je reactie.
Hoe kwam het. Was die keuter altijd al een happige.Stomme baas had het dier
beter moeten opvoeden.
Hoe is het nu met je? Tis nu avond dus, meer pijn?
Fijne vakantiequote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 Amerikaanse Bulldogs, ik ga er dus al nooit het straatje op, maar loop met een boog naar de buren, dan zie ik of ze buiten zijn... Als ze buiten zijn geef ik ff een gil en komt de eigenaresse de post aanpakken, alleen vandaag kreeg ik niet de kans om een gil te geven maar vloog een van die krengen al over het hek (meter hoog) en hing in mijn arm voor ik met mijn ogen kon knipperen.
Pijn en beurs. Morgen weer terug naar de dokter om te laten controleren, kans op onstekingen schijnt erg groot te zijn in een onderarm
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |