abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 september 2007 @ 22:16:30 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53060277
Vandaag wat rondgestruind in Fort Abcoude.
Ik heb geprobeerd om de sfeer zoals ik hem aanvoelde weer te geven op de onderstaande foto's.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

ik ben me ervan bewust dat niet iedereen van de borders houd

De reden dat ik de laatste 3 foto's anders bewerkt heb als de eerste twee, is omdat er een totaal andere sfeer hing.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 9 september 2007 @ 22:20:24 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53060384
foto 3 14.gif
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53060759
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:16 schreef Ynske het volgende:
Vandaag wat rondgestruind in Fort Abcoude.
Ik heb geprobeerd om de sfeer zoals ik hem aanvoelde weer te geven op de onderstaande foto's.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
2: Beetje standaard, mist iets. Een ongebruikelijk camerastandpunt had hier al gauw meer uit kunnen halen denk ik.

3,4,5: Mooi, maar toch ook een beetje "vreemd". Ze lijken wel een beetje overbelicht, of was dat ook de bedoeling?

1: Bordje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53061026
#1 - je bordje hangt scheef In PS heb je een bewerking (perspective control) om dat soort dingen iets te corrigeren. Kijk eens of je daar wat mee kunt. Zou het mooier maken denk ik Verder zeggen dit soort beelden vaak weinig

#2 - Het gebouw hangt scheef naar achter Zie vorige foto voor opmerking over perspective control. Sharkie heeft daar een keer een artikel over geschreven: http://wiki.fok.nl/index.php/Perspectief_HOWTO

#3 - 5: Aparte foto's Iets te overbelicht denk ik? Contrast is wel tof, maar zou ze ietsiepietse minder overbelichten? Of misschien een HDR van maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_53067539
Ik vind je foto's mooi, alleen de laatste paar lijken inderdaad wat overbelicht. Foto 4 vind ik (op het iets overbelichte na) de mooiste uit de serie, de openstaande deur maakt nieuwsgierig naar meer.
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
pi_53093510
Ik vind foto 3 erg lekker. Het uitgebetene/overbelichte voegt echt toe aan de sfeer van vervallenheid en mysterie . Ik kan alleen niet thuisbrengen wat er in de rechteronderhoek zit, is dat schaduw ofzo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 september 2007 @ 12:19:31 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53093565
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:17 schreef ..bennie het volgende:
Ik vind foto 3 erg lekker. Het uitgebetene/overbelichte voegt echt toe aan de sfeer van vervallenheid en mysterie .
dat was juist wat ik wilde creeëren
quote:
Ik kan alleen niet thuisbrengen wat er in de rechteronderhoek zit, is dat schaduw ofzo?
dat is een gat in de muur uitgesleten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')